Kun je nagaan hoe onmisbaar ze wordt zodra ze wel haar diploma heeft (als dat al niet zo wasquote:Op maandag 14 september 2015 19:39 schreef Estrys het volgende:
Pfff ze heeft nog geeneens een diploma
Elke keer als iemand hier een etenswaar noemtquote:Op maandag 14 september 2015 19:40 schreef L-E het volgende:
Oke ik was te lui om te googlen omdat ik chocola zit te eten, laat me met rust mensen
Ik moet nog avondetenquote:Op maandag 14 september 2015 19:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Elke keer als iemand hier een etenswaar noemt
krijg ik zin om te eten.
Ik zal het niet hebben over de zelf gemaakte citruscheesecake die hier staat omdat er hier iemand morgen jarig is, oke?quote:Op maandag 14 september 2015 19:41 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Elke keer als iemand hier een etenswaar noemt
krijg ik zin om te eten.
Mijn vriendje was vandaag iemands paranimf en appt me net dat ie een enorme doos chocola heeft gekregen als bedankjequote:Op maandag 14 september 2015 19:40 schreef L-E het volgende:
Oke ik was te lui om te googlen omdat ik chocola zit te eten, laat me met rust mensen
quote:Op maandag 14 september 2015 19:40 schreef L-E het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2015 19:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal het niet hebben over de zelf gemaakte citruscheesecake die hier staat omdat er hier iemand morgen jarig is, oke?
Dat is echt het manco van ziekenhuizen. Ze roepen van alles, maar hebben geen oog voor wat 't met de patient doet. Gewoon aangeven dat je heen en weer geslingerd word tussen hoop en vrees hoor. Ik had nu ook een klinisch vk die scenario's en opties met me op een rijtje heeft gezet (ook omdat ik aangaf zoveel nare bevallingsverhalen gehoord te hebben dak me druk maak voor die van mezelf) en dat geeft echt wel rust. Wel een andere situatie want mijn baby maakt het goed, maar toch.. Juist als dat niet zo is, is voorbereiding ook heel belangrijk!quote:Op maandag 14 september 2015 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee.. Dat gaat van, of de situatie verslechterd nu en ik word nu acuut ingeleid, met het risico op een spoedkeizersnede als een natuurlijke bevalling te zwaar blijkt te zijn voor hem, tot, hij mag tot het einde blijven zitten als alle waardes drastisch verbeteren. En alles daar tussenin is mogelijk.
Ik probeer dus zoveel mogelijk mee te gaan met de stroming en t over me heen laten komen. Maar ik heb me fijnere scenario's voorgesteld.
Mission accomplished!quote:Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef silliegirl het volgende:
Ja, hallo zeg! Ik ga vriend dus NU naar de winkel sturen om taart, ijs, chocolade en kruidnootjes.
Jullie zouden z'n gezicht moeten zien bij 't horen van de opdracht![]()
En ik heb niks in huis.quote:Op maandag 14 september 2015 19:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mission accomplished!Oh, vergeet de negerzoenen niet!
Ik quote even deze, want te lui om terug te lezen. Maar ik las een stukje terug dat E. ook met de borstvoeding al last had van haar coeliakie? Of snap ik hem niet goed?quote:Op maandag 14 september 2015 19:43 schreef mignonne het volgende:
[..]prioriteiten... you haz them!
heel goed.
Ik zit mn kind in te smeren met een of andere antistriae olie van weledaze vinden het hilarisch
Same here.quote:
het zou hier niet de eerste keer zijnquote:Op maandag 14 september 2015 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here.. Ik zou wel Maltesers willen eigenlijk.
De kindersurprise van Billie opeten is ook zowat hč.
Grinn. Ik hou me in.quote:Op maandag 14 september 2015 20:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
het zou hier niet de eerste keer zijn
Die krijg je toch sowieso van het ziekenhuis?quote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanmiddag controle bij de verloskundige. Wel weer even gek om zo relaxed naar een afspraak te gaan (save for the peuter die eigenlijk een inzinking had bij gebrek aan een middagslaapje.
Ze heeft ongeveer een kwartier met de doptone op mn buik gestaan. Mijn kind werkt gewoon echt in alle opzichten niet meeBaarmoeder ligt heel diep, en een dikke placenta ervoor, dus sja.... uiteindelijk had ze t hartje gelukkig wel te pakken. Ik werd er gelukkig niet heel zenuwachtig van want luid en duidelijk gehoord bij de gynaecoloog, maar toch he....
![]()
Wel apart, ik heb vanuit het ziekenhuis een uitnodiging gekregen voor de 20 weken echo. Dus we zijn er nog niet helemaal 'ontslagen' blijkbaar.
Klopt ze had er toen ook last van. Volgens onze kinderarts was het idee van geen gluten in moedermelk achterhaald en zitten ze er wel degelijk in, maar de meeste kinderen reageren er niet op. Bovendien kan coeliakie zich op verschillende leeftijden openbaren waardoor het soms wat vertroebelt. En dan is er ook nog de groep die wel coeliakie heeft en 0.0 klachten heeft. Gluten zijn gewoon eiwitten en komen in die zin net zo goed in moedermelk voor als andere eiwitten.quote:Op maandag 14 september 2015 20:05 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik quote even deze, want te lui om terug te lezen. Maar ik las een stukje terug dat E. ook met de borstvoeding al last had van haar coeliakie? Of snap ik hem niet goed?
Achtergrond: toen mijn beeb zo enorm veel spuugde in het begin heb ik er ook naar geīnformeerd of dat de oorzaak zou kunnen zijn (coeliakie zit in mijn familie en ik ben drager van het gen, al is het bij mij niet tot uiting gekomen) maar de kinderarts zei dat gluten niet via moedermelk overdraagbaar waren. Niet dat ik denk dat ze coeliakie heeft, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Oh ja, en is je PM box soms vol? Ik had je van de week PM's gestuurd maar hoorde niks terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben ook yoghurtkruidnootjes!quote:Op maandag 14 september 2015 20:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Wajoo ik was aan het bijlezen en het ENIGE dat me is bijgebleven nu is kruidnootjes. Echt mensen, doe eens niet. Ik wilde magere yoghurt gaan halen. Dat gaat natuurlijk jammerlijk falen als ik nu ga.
Mijn eigen verloskundigenpraktijk heeft ook een echo-apparaat waarmee ze de SEO kunnen doen. Toen ik t vanmiddag aan de vk vroeg gaf ze aan dat ik in principe zelf kan kiezen wat ik doe. Maar ik denk dat ik die afspraak maar gewoon even in het ziekenhuis laat plaatsvinden. Wel iets geavanceerdere echo's geloof ik. Alleen waarschijnlijk geen plaatje mee naar huisquote:Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Die krijg je toch sowieso van het ziekenhuis?
Ok! Onze praktijk deed wel echo's maar geen SEO, dus sowieso ziekenhuis. (wel plaatjes mee trouwens, zelfs een 3d'tje, hele leuke man die dat deed, die heeft ook de echo van mij gemaakt toen ik 10 weken in de buik zatquote:Op maandag 14 september 2015 20:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn eigen verloskundigenpraktijk heeft ook een echo-apparaat waarmee ze de SEO kunnen doen. Toen ik t vanmiddag aan de vk vroeg gaf ze aan dat ik in principe zelf kan kiezen wat ik doe. Maar ik denk dat ik die afspraak maar gewoon even in het ziekenhuis laat plaatsvinden. Wel iets geavanceerdere echo's geloof ik. Alleen waarschijnlijk geen plaatje mee naar huis
Ok, dank je voor de uitleg.quote:Op maandag 14 september 2015 20:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Klopt ze had er toen ook last van. Volgens onze kinderarts was het idee van geen gluten in moedermelk achterhaald en zitten ze er wel degelijk in, maar de meeste kinderen reageren er niet op. Bovendien kan coeliakie zich op verschillende leeftijden openbaren waardoor het soms wat vertroebelt. En dan is er ook nog de groep die wel coeliakie heeft en 0.0 klachten heeft. Gluten zijn gewoon eiwitten en komen in die zin net zo goed in moedermelk voor als andere eiwitten.
Er is trouwens een groot Europees onderzoek gedaan, preventCD. Mogelijk heb je er van gehoord? De aanname was dat gluten introductie tussen 4 en 6 maanden coeliakie zou voorkomen. Bovendien ook dat borstvoeding zou beschermen tegen het ontwikkelen van coeliakie. Beiden bleken geen significante verschillen te laten zien.
https://www.lumc.nl/over-(...)komt-coeliakie-niet/
Denk ook heel erg per gyn. In het begin kreeg ik er best wat mee, maar later niet meer.quote:Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef Kyara het volgende:
Ik heb bij de echo's in het ziekenhuis eigenlijk bijna geen echo foto's meegekregen. Verschilt per ziekenhuis en waarschijnlijk ook wel per gyn.
Ja, ik heel stoer de supermarkt in.. stiekem toch naar kruidnootjes uitgekeken, gewoon niksquote:Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
ze hebben ook yoghurtkruidnootjes!![]()
@ludann trouwens nee klopt ik heb ze gezien. ik zal je zo ff terug berichten. het was wat hectisch afgelopen dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2015 20:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, ik heel stoer de supermarkt in.. stiekem toch naar kruidnootjes uitgekeken, gewoon niks. Wat een anti-climax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef Dyre het volgende:
Euhm, ja hoi![]()
![]()
Ik kom héél stiekem en héél voorzichting om het hoekje gluren:Stiekem en voorzichtig? Hier knal je van m'n scherm!! Sodeju wat een strepen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 september 2015 20:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, ik heel stoer de supermarkt in.. stiekem toch naar kruidnootjes uitgekeken, gewoon niks. Wat een anti-climax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat een beschaafd zakje nog haha
Ik vroeg mn lief net voor de derde keer of hij thee wilde. Zegt ie... ga weg met je thee, ik wil chocola.![]()
![]()
Maar hij wilde t dan weer niet halen. Flauw zeg...:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hoe lullig het ook is. Ook die arts weet niet hoe het gaat lopen.. En "moet" die opties wel benoemen.quote:Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is echt het manco van ziekenhuizen. Ze roepen van alles, maar hebben geen oog voor wat 't met de patient doet. Gewoon aangeven dat je heen en weer geslingerd word tussen hoop en vrees hoor. Ik had nu ook een klinisch vk die scenario's en opties met me op een rijtje heeft gezet (ook omdat ik aangaf zoveel nare bevallingsverhalen gehoord te hebben dak me druk maak voor die van mezelf) en dat geeft echt wel rust. Wel een andere situatie want mijn baby maakt het goed, maar toch.. Juist als dat niet zo is, is voorbereiding ook heel belangrijk!
Ja, hallo zeg! Ik ga vriend dus NU naar de winkel sturen om taart, ijs, chocolade en kruidnootjes.
Jullie zouden z'n gezicht moeten zien bij 't horen van de opdracht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |