abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156087663
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Wajoo ik was aan het bijlezen en het ENIGE dat me is bijgebleven nu is kruidnootjes :(. Echt mensen, doe eens niet. Ik wilde magere yoghurt gaan halen. Dat gaat natuurlijk jammerlijk falen als ik nu ga.

ze hebben ook yoghurtkruidnootjes! :+

@ludann trouwens nee klopt ik heb ze gezien. ik zal je zo ff terug berichten. het was wat hectisch afgelopen dagen.
:)
pi_156087682
Gefeliciteerd dyre! *O*
  maandag 14 september 2015 @ 20:17:27 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156087719
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]
Die krijg je toch sowieso van het ziekenhuis?
Mijn eigen verloskundigenpraktijk heeft ook een echo-apparaat waarmee ze de SEO kunnen doen. Toen ik t vanmiddag aan de vk vroeg gaf ze aan dat ik in principe zelf kan kiezen wat ik doe. Maar ik denk dat ik die afspraak maar gewoon even in het ziekenhuis laat plaatsvinden. Wel iets geavanceerdere echo's geloof ik. Alleen waarschijnlijk geen plaatje mee naar huis -O-
  maandag 14 september 2015 @ 20:18:22 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156087747
Dyre wat een goeie strepen zeg!! *O*

Tweede kindje ook toch? Hoe oud is je eerste?
pi_156087780
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijn eigen verloskundigenpraktijk heeft ook een echo-apparaat waarmee ze de SEO kunnen doen. Toen ik t vanmiddag aan de vk vroeg gaf ze aan dat ik in principe zelf kan kiezen wat ik doe. Maar ik denk dat ik die afspraak maar gewoon even in het ziekenhuis laat plaatsvinden. Wel iets geavanceerdere echo's geloof ik. Alleen waarschijnlijk geen plaatje mee naar huis -O-
Ok! Onze praktijk deed wel echo's maar geen SEO, dus sowieso ziekenhuis. (wel plaatjes mee trouwens, zelfs een 3d'tje, hele leuke man die dat deed, die heeft ook de echo van mij gemaakt toen ik 10 weken in de buik zat :D )
pi_156087845
Ik geloof het zelf nog niet zo goed hoor :@ :D Over 2 weken de eerste echo gepland.

Ja, 2e kindje inderdaad. Vorig jaar in juli is L.isa geboren, met 33 weken en 1590 gram. 32 weken lang een onbezorgde zwangerschap gehad en toen ineens een onverklaarbare hoge bloeddruk en afnemende groei. Bij 1 van de controles op een vrijdagmiddag besloot de gyn dat een spoedkeizersnede nodig was en 25 minuten later was ze er :o O+ 's Ochtends nog gewerkt en 's avonds mama geworden! 5 Weken in het ziekenhuis en nu is het een blij dreumesje O+

Ik kreeg trouwens vanuit het ziekenhuis ook wat echo-plaatjes mee naar huis, ik denk dat ze dat toch wel vaker doen :)
  maandag 14 september 2015 @ 20:24:50 #82
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156087974
Ik heb heel veel echo plaatjes uit het ziekenhuis, maar ja ik had elke 2 weken een echo :)
pi_156087983
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

Klopt ze had er toen ook last van. Volgens onze kinderarts was het idee van geen gluten in moedermelk achterhaald en zitten ze er wel degelijk in, maar de meeste kinderen reageren er niet op. Bovendien kan coeliakie zich op verschillende leeftijden openbaren waardoor het soms wat vertroebelt. En dan is er ook nog de groep die wel coeliakie heeft en 0.0 klachten heeft. Gluten zijn gewoon eiwitten en komen in die zin net zo goed in moedermelk voor als andere eiwitten.

Er is trouwens een groot Europees onderzoek gedaan, preventCD. Mogelijk heb je er van gehoord? De aanname was dat gluten introductie tussen 4 en 6 maanden coeliakie zou voorkomen. Bovendien ook dat borstvoeding zou beschermen tegen het ontwikkelen van coeliakie. Beiden bleken geen significante verschillen te laten zien.

https://www.lumc.nl/over-(...)komt-coeliakie-niet/
Ok, dank je voor de uitleg. :) Ik had gehoord van dat onderzoek ja, interessant.

Wat die PM aangaat, geen haast en eigenlijk ook geen reactie nodig hoor, maar als je PM box vol zit is dat wel handig om te weten. :P
pi_156088048
Ik heb bij de echo's in het ziekenhuis eigenlijk bijna geen echo foto's meegekregen. Verschilt per ziekenhuis en waarschijnlijk ook wel per gyn.
pi_156088118
Gefeliciteerd Dyre!

Ik heb ook heel veel echo's gehad in het ziekenhuis en vrijwel altijd een plaatje meegekregen.
  maandag 14 september 2015 @ 20:30:05 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156088221
Ik zal het wel gewoon vragen dan. Ze kunnen ze vast wel uitprinten.
pi_156088329
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef Kyara het volgende:
Ik heb bij de echo's in het ziekenhuis eigenlijk bijna geen echo foto's meegekregen. Verschilt per ziekenhuis en waarschijnlijk ook wel per gyn.
Denk ook heel erg per gyn. In het begin kreeg ik er best wat mee, maar later niet meer.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_156088343
Gefeliciteerd dyre!
pi_156088527
Gefeliciteerd Dyre!

Bedankt voor de tip Zusjevan. Ik zal eens gaan kijken van de week.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156088548
Gefeliciteerd Dyre *O*
pi_156088944
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

ze hebben ook yoghurtkruidnootjes! :+

@ludann trouwens nee klopt ik heb ze gezien. ik zal je zo ff terug berichten. het was wat hectisch afgelopen dagen.
Ja, ik heel stoer de supermarkt in.. stiekem toch naar kruidnootjes uitgekeken, gewoon niks :o. Wat een anti-climax.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156088950
Ik had nog niet gejompeld voor Stoel, dus bij deze! Gefeliciteerd *O* mooie naam :)

En Dyre nogmaals gefeliciteerd!
  maandag 14 september 2015 @ 20:47:54 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156089045
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:45 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ja, ik heel stoer de supermarkt in.. stiekem toch naar kruidnootjes uitgekeken, gewoon niks :o. Wat een anti-climax.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- :9
pi_156089195
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef Dyre het volgende:
Euhm, ja hoi :@ :W O+

Ik kom héél stiekem en héél voorzichting om het hoekje gluren:
SPOILER
Stiekem en voorzichtig? Hier knal je van m'n scherm!! Sodeju wat een strepen! :W
pi_156089231
Gefeliciteerd Dyre en welkom! :) Duidelijke strepen hoor! Weet je al ong. hoeveel weken je bent?

Onze vk doet geen speciaal onderzoek, voor combinatietest en 20wkn echo moest ik naar het verloskundig centrum. Daar kregen we wel wat plaatjes mee op USB stick (geen printje voor het plakboek dus).
pi_156089240
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:45 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

SPOILER
:D *O*
wat een beschaafd zakje nog haha

Ik vroeg mn lief net voor de derde keer of hij thee wilde. Zegt ie... ga weg met je thee, ik wil chocola. :') :D
Maar hij wilde t dan weer niet halen. Flauw zeg...
pi_156089245
Vandaag 32 weken echo gehad (jawel morgen 32 weken :), nooit gedacht dat we dat nog gingen halen)
De meneren vermaken zich prima. Alleen lagen ze perfect voor een natuurlijke bevalling en nu ligt A in stuit en B dwars. Ach ik kan me er niet druk over maken. Ze wegen nu gemiddeld 1900 gram. Hollandse glorie zei de echografist ;)
En ze hebben elkaar vast. Hand op hoofd van de ander enzo

En een hele toffe foto van baby A. Eentje 3d en een met wapperende manen

SPOILER
SPOILER
:*
pi_156089275
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:45 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dat is echt het manco van ziekenhuizen. Ze roepen van alles, maar hebben geen oog voor wat 't met de patient doet. Gewoon aangeven dat je heen en weer geslingerd word tussen hoop en vrees hoor. Ik had nu ook een klinisch vk die scenario's en opties met me op een rijtje heeft gezet (ook omdat ik aangaf zoveel nare bevallingsverhalen gehoord te hebben dak me druk maak voor die van mezelf) en dat geeft echt wel rust. Wel een andere situatie want mijn baby maakt het goed, maar toch.. Juist als dat niet zo is, is voorbereiding ook heel belangrijk!

Ja, hallo zeg! Ik ga vriend dus NU naar de winkel sturen om taart, ijs, chocolade en kruidnootjes.
Jullie zouden z'n gezicht moeten zien bij 't horen van de opdracht :')
Maar hoe lullig het ook is. Ook die arts weet niet hoe het gaat lopen.. En "moet" die opties wel benoemen.

De zondag voor mijn bevalling was er sprake van een "spoed"keizersnee maar na de CTG smiddags was die ook weer van de baan.

De artsen handelen in het belang van jou en de baby en dat is niet te voorspellen, daar kun je pas iets van zeggen als het moment daar is in dit soort gevallen.

Wat er die zondag gebeurde zorgde er wel voor dat ik maandag zelf wilde aangeven dat ik erg graag ingeleid wilde worden. Maar de gyn kon mijn gedachten lezen en heeft die keuze voor mij gemaakt.
pi_156089317
Welkom, dyre!

kruidnootjes, hier liggen de kerstspullen al in de supermarkt. Ook zo lekker, lebkuchen enzo.

Ik had vandaag heel veel izn in vanillevla. Hier niet te koop, natuurlijk. Nu staat er zelfgemaakte vanillevla aftekoelen op het aanrecht... O+
pi_156089405
Daui, voordat ik het morgen vergeet.

32 weken *O* (×100) Dat wisselen van toetsenbord gaat zo lastig met een slapende baby op de borst ;)

Wat een mijlpaal!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')