Klinkt wel verleidelijk. Ik ben werkloos en langzamerhand toch wel wanhopig.quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel leuke man voor je
[..]
Klopt wel. Is hilarisch om verschil in video's van vrouwen en mannen te zien
Wie?quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel leuke man voor je
[..]
Klopt wel. Is hilarisch om verschil in video's van vrouwen en mannen te zien
Maar jij bent vet kieskeurigquote:Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit match gehad, ik voel je.
Oh ben jij datquote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb mijn tindermatch verteld dat ik hem likete vanwege zijn pak.#openingszinnen
Uiteindelijk zijn er concessies gedaanquote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent vet kieskeurig
Het blijft me soms verbazen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Mannen lijken borsten erg interessant te vinden, het aanzicht heeft vaak een grote invloed op hun beoordelingsvermogen.
Dat is duidelijk.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er concessies gedaan
Nee. Zijn sowieso maar weinig games die ik leuk vind.quote:Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt leuk om te doen, though.
Weenie, ben niet zo goed in dat spelletje dat hij altijd doet.quote:Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zou jij dan over streamen?
Awh Lokaquote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand zou kijken als ik een kanaal over iets oersaais zou beginnen met schaarse kledij. Ik vrees van niet.quote:
Dorpjes bouwen, ben ik wel goed in.quote:Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Zijn sowieso maar weinig games die ik leuk vind.
Lekker over stenen pratenquote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand zou kijken als ik een kanaal over iets oersaais zou beginnen met schaarse kledij. Ik vrees van niet.
Doe Pokémon-kanaal.quote:Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk. Ik ben werkloos en langzamerhand toch wel wanhopig.
WT toch.quote:
Heb nooit tinder gehad.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent vet kieskeurig
Doe iets met minecraft, daar is wel markt voorquote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dorpjes bouwen, ben ik wel goed in.
Maar schietdingen en autodingen en voetbaldingen, meh.
Simsquote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dorpjes bouwen, ben ik wel goed in.
Maar schietdingen en autodingen en voetbaldingen, meh.
Awh, vast wel. Doe in fotoboek hosselen dan, misschien werkt het.quote:Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn alleen geen leuke single hier joh
Belastingheffing.quote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand zou kijken als ik een kanaal over iets oersaais zou beginnen met schaarse kledij. Ik vrees van niet.
Zijn er wel een of 2.quote:Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn alleen geen leuke single hier joh
Jammer dat je geen penis hebt, maar het is niet anders.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij faxie en yats werkt het ook nooit hoorquote:Op maandag 14 september 2015 16:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, vast wel. Doe in fotoboek hosselen dan, misschien werkt het.
Maar dat vind ik dan weer stom. Potjandikkie, zo word ik nooit rijk.quote:Op maandag 14 september 2015 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe iets met minecraft, daar is wel markt voor
Nee maar Yats schrijft het hele dagboek van Anne Frank in zijn berichtquote:Op maandag 14 september 2015 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij faxie en yats werkt het ook nooit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |