Jeetje zeg het is hier geen KLB zeg!quote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gisteren. Hij kon niet precies zeggen wat er was maar hij zat te denken aan knie verdraaid of mijn meniscus gescheurd. Maar als ik vrijdag nog steeds pijn heb moet ik even terug naar mijn eigen huisarts.
Maar had net een pijnstiller ingenomen voor mijn kies maar kan nu ook iets minder pijnlijk lopen. Maar ik ga ze daar niet voor innemen hoor, blijf ik bezigLopen gaat op zich ook wel als ik langzaam loop.
Niet echt.quote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip is teringheet. Tuurlijk heeft die matches.
[..]
Hij lijkt niet op Ronaldo dus?
Kaneel vraagt toch hoe het ging?quote:Op maandag 14 september 2015 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje zeg het is hier geen KLB zeg!
maar je had hem dus wel geliked?quote:Op maandag 14 september 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Al was er ook een boi die deed alsof ie 25 was maar hij was 10 jaar jonger (stond in zijn profiel). Toen dacht ik wel even aan fylax
Is makkelijk verdiend toch?quote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Je tieten laten zien voor wat Engelse les.
Zeg je toch gewoon slecht. Wtfquote:Op maandag 14 september 2015 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kaneel vraagt toch hoe het ging?
Neequote:Op maandag 14 september 2015 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je had hem dus wel geliked?
Flips wil een toyboyquote:Op maandag 14 september 2015 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je had hem dus wel geliked?
En dan krijg ik vast terug 'en wat zei de dokter?' kan ik beter meteen alles maar vertellen.quote:
*steekt hand op*quote:
Afgewezenquote:Op maandag 14 september 2015 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*steekt hand op*
KIES MIJ KIES MIJ
Hmm, lastig. Zou wat zijn als ze je een week lieten zitten met gescheurde meniscus.quote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gisteren. Hij kon niet precies zeggen wat er was maar hij zat te denken aan knie verdraaid of mijn meniscus gescheurd. Maar als ik vrijdag nog steeds pijn heb moet ik even terug naar mijn eigen huisarts.
Maar had net een pijnstiller ingenomen voor mijn kies maar kan nu ook iets minder pijnlijk lopen. Maar ik ga ze daar niet voor innemen hoor, blijf ik bezigLopen gaat op zich ook wel als ik langzaam loop.
Op die jongen omdat Flip hem likete?quote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is gewoon pure jaloezie dit
Zonde.quote:
Hep zegt ook steeds dat ik met een sexy topje moet gaan streamen op Twitch. Dan hoef ik niet eens goed te zijn in gamen om veel geld binnen te halen.quote:
Nee, het hebben van matchesquote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, lastig. Zou wat zijn als ze je een week lieten zitten met gescheurde meniscus.
[..]
Op die jongen omdat Flip hem likete?
[..]
Zonde.
Stuur hem dan maar naar de sportschool.
Oh, dat soort dingen zijn dus normaal, als ze dat zeggen? Furdi oppert dat ook steeds.quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep zegt ook steeds dat ik met een sexy topje moet gaan streamen op Twitch. Dan hoef ik niet eens goed te zijn in gamen om veel geld binnen te halen.
Die kanalenquote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep zegt ook steeds dat ik met een sexy topje moet gaan streamen op Twitch. Dan hoef ik niet eens goed te zijn in gamen om veel geld binnen te halen.
Ik weet nog wel leuke man voor jequote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Flippiee het volgende:
Ben begonnen met tinder omdat echt iedereen in mijn omgeving bezet lijkt te raken of gaat samen wonen
Klopt wel. Is hilarisch om verschil in video's van vrouwen en mannen te zienquote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon Chaturbatequote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
D'awwhhhhquote:Op maandag 14 september 2015 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*steekt hand op*
KIES MIJ KIES MIJ
En ik geef hem ook wel haarverf. Hij is blondquote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, lastig. Zou wat zijn als ze je een week lieten zitten met gescheurde meniscus.
[..]
Op die jongen omdat Flip hem likete?
[..]
Zonde.
Stuur hem dan maar naar de sportschool.
Blijkbaar.quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat soort dingen zijn dus normaal, als ze dat zeggen? Furdi oppert dat ook steeds.
Dit is wel waar. Mannen lijken borsten erg interessant te vinden, het aanzicht heeft vaak een grote invloed op hun beoordelingsvermogen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit match gehad, ik voel je.quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, het hebben van matches
Waar zou jij dan over streamen?quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat soort dingen zijn dus normaal, als ze dat zeggen? Furdi oppert dat ook steeds.
Klinkt wel verleidelijk. Ik ben werkloos en langzamerhand toch wel wanhopig.quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel leuke man voor je
[..]
Klopt wel. Is hilarisch om verschil in video's van vrouwen en mannen te zien
Wie?quote:Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel leuke man voor je
[..]
Klopt wel. Is hilarisch om verschil in video's van vrouwen en mannen te zien
Maar jij bent vet kieskeurigquote:Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit match gehad, ik voel je.
Oh ben jij datquote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb mijn tindermatch verteld dat ik hem likete vanwege zijn pak.#openingszinnen
Uiteindelijk zijn er concessies gedaanquote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent vet kieskeurig
Het blijft me soms verbazen.quote:Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Mannen lijken borsten erg interessant te vinden, het aanzicht heeft vaak een grote invloed op hun beoordelingsvermogen.
Dat is duidelijk.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er concessies gedaan
Nee. Zijn sowieso maar weinig games die ik leuk vind.quote:Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt leuk om te doen, though.
Weenie, ben niet zo goed in dat spelletje dat hij altijd doet.quote:Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zou jij dan over streamen?
Awh Lokaquote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand zou kijken als ik een kanaal over iets oersaais zou beginnen met schaarse kledij. Ik vrees van niet.quote:
Dorpjes bouwen, ben ik wel goed in.quote:Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Zijn sowieso maar weinig games die ik leuk vind.
Lekker over stenen pratenquote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand zou kijken als ik een kanaal over iets oersaais zou beginnen met schaarse kledij. Ik vrees van niet.
Doe Pokémon-kanaal.quote:Op maandag 14 september 2015 16:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk. Ik ben werkloos en langzamerhand toch wel wanhopig.
WT toch.quote:
Heb nooit tinder gehad.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent vet kieskeurig
Doe iets met minecraft, daar is wel markt voorquote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dorpjes bouwen, ben ik wel goed in.
Maar schietdingen en autodingen en voetbaldingen, meh.
Simsquote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dorpjes bouwen, ben ik wel goed in.
Maar schietdingen en autodingen en voetbaldingen, meh.
Awh, vast wel. Doe in fotoboek hosselen dan, misschien werkt het.quote:Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn alleen geen leuke single hier joh
Belastingheffing.quote:Op maandag 14 september 2015 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand zou kijken als ik een kanaal over iets oersaais zou beginnen met schaarse kledij. Ik vrees van niet.
Zijn er wel een of 2.quote:Op maandag 14 september 2015 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn alleen geen leuke single hier joh
Jammer dat je geen penis hebt, maar het is niet anders.quote:Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij faxie en yats werkt het ook nooit hoorquote:Op maandag 14 september 2015 16:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, vast wel. Doe in fotoboek hosselen dan, misschien werkt het.
Maar dat vind ik dan weer stom. Potjandikkie, zo word ik nooit rijk.quote:Op maandag 14 september 2015 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe iets met minecraft, daar is wel markt voor
Nee maar Yats schrijft het hele dagboek van Anne Frank in zijn berichtquote:Op maandag 14 september 2015 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij faxie en yats werkt het ook nooit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |