Hij wil gewoon ergens z'n pener in stoppen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fokkie daar van houdt
Fokkie lijkt me soft in z'n fantasieën
Ik loop alleen over de kinderboerderij in mijn fantasiequote:Op maandag 14 september 2015 15:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of Fokkie daar van houdt
Fokkie lijkt me soft in z'n fantasieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Al doktertje geweest?quote:
Ik moet een beetje goed voor mezelf zorgen toch.quote:Op maandag 14 september 2015 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt ook goed.wat een culinaire toestand
Is het een hete boi?quote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb mijn tindermatch verteld dat ik hem likete vanwege zijn pak.#openingszinnen
Engelandquote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Weten jullie waar ik zou kunnen leren beter te worden in het spreken van Engels?
wow jij hebt matches?quote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb mijn tindermatch verteld dat ik hem likete vanwege zijn pak.#openingszinnen
Is het Fylax?quote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Flippiee het volgende:
In Engelandquote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Weten jullie waar ik zou kunnen leren beter te worden in het spreken van Engels?
Spreken ga je alleen van natives leren eigkquote:Op maandag 14 september 2015 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik heb geen tijd en geld om daarheen te gaan
Buitenlandse vrienden maken en daar alleen Engels mee praten.quote:Op maandag 14 september 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Flip is teringheet. Tuurlijk heeft die matches.quote:Op maandag 14 september 2015 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow jij hebt matches?
Hij lijkt niet op Ronaldo dus?quote:Op maandag 14 september 2015 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op een foto wel op een andere foto minder.
Ja. Vond het zelf ook moeilijk te geloven.quote:Op maandag 14 september 2015 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wow jij hebt matches?
Ik zoek wel Engels sprekende mensen op chatroulette om mee te skypen ofzoquote:Op maandag 14 september 2015 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Spreken ga je alleen van natives leren eigk
Ja gisteren. Hij kon niet precies zeggen wat er was maar hij zat te denken aan knie verdraaid of mijn meniscus gescheurd. Maar als ik vrijdag nog steeds pijn heb moet ik even terug naar mijn eigen huisarts.quote:
is gewoon pure jaloezie ditquote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip is teringheet. Tuurlijk heeft die matches.
Je tieten laten zien voor wat Engelse les.quote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zoek wel Engels sprekende mensen op chatroulette om mee te skypen ofzo
hij heeft weer een nieuwe flowquote:Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is wel hosselbaasje
Nee. Al was er ook een boi die deed alsof ie 25 was maar hij was 10 jaar jonger (stond in zijn profiel). Toen dacht ik wel even aan fylaxquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Al was er ook een boi die deed alsof ie 25 was maar hij was 10 jaar jonger (stond in zijn profiel). Toen dacht ik wel even aan fylax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |