SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
alles voor de twinksquote:Op maandag 14 september 2015 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pax toch 20. Homo`s zijn niet zo moeilijk
quote:Op maandag 14 september 2015 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pax toch 20 21. Homo`s zijn niet zo moeilijk
Reageer niet zo serieusquote:
Fylax is geestelijk echt geen 16.quote:Op maandag 14 september 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer niet zo serieusEn qua leeftijd kan het net. Wie weet
Fylax claimt heel volwassen te zijnquote:Op maandag 14 september 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer niet zo serieusEn qua leeftijd kan het net. Wie weet
Blokfluitles blokfluitlesquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fylax is geestelijk echt geen 16.
Een rechter gaat dat dus niet goedkeuren.
Moet wel. age of consent geldt gewoonquote:Op maandag 14 september 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fylax is geestelijk echt geen 16.
Een rechter gaat dat dus niet goedkeuren.
Hangbuikzwijn, hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto was te kleinquote:Op maandag 14 september 2015 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blokfluitles blokfluitles
Debbie amputeert d`r eigen borsten met een mes
Nee hoor.quote:Op maandag 14 september 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel. age of consent geldt gewoon
Dat geldt toch alleen als Fylax 15 ofzo was geweest? Dat ze bij een goeie vrijwillige relatie een oogje dichtknijpenquote:Op maandag 14 september 2015 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zo werkt dat niet. Als er sprake is van een ovenevenwichtige relatie.
Dan kon wat Benno L deed ook best door de beugel als je zo gaat redeneren.quote:Op maandag 14 september 2015 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet wel. age of consent geldt gewoon
Tuurlijk nietquote:Op maandag 14 september 2015 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan kon wat Benno L deed ook best door de beugel als je zo gaat redeneren.
Nope, ook bij 16-18 kan daar nog op teruggevallen worden als 1 van de partners ver in de ontwikkeling achter loopt.quote:Op maandag 14 september 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen als Fylax 15 ofzo was geweest? Dat ze bij een goeie vrijwillige relatie een oogje dichtknijpen
Inso en ik gaan er van uit dat Fylax een behoorlijke geestelijke achterstand heeft.quote:Op maandag 14 september 2015 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk nietDe age of consent is toch geen 4 ofzo hier
quote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso en ik gaan er van uit dat Fylax een behoorlijke geestelijke achterstand heeft.
Ik zie Fylax nog niet klaar v oor een serieuze relatie nee.quote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso en ik gaan er van uit dat Fylax een behoorlijke geestelijke achterstand heeft.
niet alleen julliequote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, wat is serieus.quote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Fylax nog niet klaar v oor een serieuze relatie nee.
Ik had een serieuze relatie op die leeftijd. Maar is ook verder nog niet nodig ofzo als je 16 bentquote:
Ik in sociaal opzicht ookquote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was geestelijk denk ik minder ontwikkeld dan fylax op mijn 16e
quote:Op maandag 14 september 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook boven de 18 kan een rechter daar schijnbaar in oordelen als een van de partners niet in staat is toestemming te geven.
Dat wordt moeilijk de komende jaren.
Wou net zeggen. Onzin natuurlijk als je wat jonger dan leeftijd overkomtquote:Op maandag 14 september 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Al gaat het dan over het algemeen om mensen met zware geestelijke handicaps.
Als je je dagelijks aftrekt op Ariana Grande posters is het wellicht niet het perfecte moment om iets serieus te zoeken qua relaties.quote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie Fylax nog niet klaar v oor een serieuze relatie nee.
quote:Op maandag 14 september 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook boven de 18 kan een rechter daar schijnbaar in oordelen als een van de partners niet in staat is toestemming te geven.
Dat wordt moeilijk de komende jaren.
Maar als je op je 16e geestelijk 12-13 bent gaat een rechter dat niet goedkeurenquote:Op maandag 14 september 2015 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Onzin natuurlijk als je wat jonger dan leeftijd overkomt
Ik had op mijn 18e relatie die best puberaal was. Een paar jaar later was het nog dezelfde relatie maar toen was het wel redelijk 'volwassen/serieus'. Kan ook tijdens de relatie veranderen.quote:Op maandag 14 september 2015 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had een serieuze relatie op die leeftijd. Maar is ook verder nog niet nodig ofzo als je 16 bent
Noemen ze panseksueel tegenwoordig.quote:Op maandag 14 september 2015 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
.
Daarbij is het voor het vinden van een partner wel praktisch als je weet of je op jongetjes of meisjes valt.
kan je nu wel mee met de rest van je eigen leeftijd?quote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Fylax roept alleen maar op meisjes te vallen. Maar hij voelt zich altijd wel erg aangevallen als mensen zeggen dat hij homo is.quote:Op maandag 14 september 2015 15:38 schreef Elan het volgende:
Daarbij is het voor het vinden van een partner wel praktisch als je weet of je op jongetjes of meisjes valt.
Ik was vies puberaal in begin van mijn relatie.quote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had op mijn 18e relatie die best puberaal was. Een paar jaar later was het nog dezelfde relatie maar toen was het wel redelijk 'volwassen/serieus'. Kan ook tijdens de relatie veranderen.
Weet niet, die spreek ik nooitquote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kan je nu wel mee met de rest van je eigen leeftijd?
Ik meer. Oude ziel en zo.quote:Op maandag 14 september 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Weet 100 procent zeker dat hij bi is. Maar gaat ten koste van zijn streetcred hequote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax roept alleen maar op meisjes te vallen. Maar hij voelt zich altijd wel erg aangevallen als mensen zeggen dat hij homo is.
Dat dacht ik vooral heel erg van mezelf op mn 16e-17equote:
Ik weet zeker dat hij dingen in zijn anus steekt voor plezierquote:Op maandag 14 september 2015 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet 100 procent zeker dat hij bi is. Maar gaat ten koste van zijn streetcred he
Op zich best een interessante opvatting.quote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noemen ze panseksueel tegenwoordig.
Je valt op een persoon, niet op een geslacht
Mwah. Het is gewoon een modewoordje voor iemand die biseksueel is heb ik het idee.quote:Op maandag 14 september 2015 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich best een interessante opvatting.
Denk dat relatie met een man ook veel eenvoudiger zou zijn.
Op mijn 16e begonnen er vooral veel te verwateren.quote:Op maandag 14 september 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn 16e maakte ik voor het eerst een vriendin.
Ook dat .quote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax roept alleen maar op meisjes te vallen. Maar hij voelt zich altijd wel erg aangevallen als mensen zeggen dat hij homo is.
Ik kreeg op mijn 18e een fase waar ik erg kinderachtig werd.quote:Op maandag 14 september 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is grappig dat je vaak denkt dat je volwassen bent, maar jaren later als je terugkijkt, zie je dat je een kleuter was.
Althans, zo geldt het voor mij.
Was te merken jaquote:Op maandag 14 september 2015 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn 18e een fase waar ik erg kinderachtig werd.
Al kwam het meer voort uit het feit dat ik steeds minder fucks ging geven.quote:
Ik had ook wel puberale trekjes hoor. En veel last van onzekerheid met daaruit voortvloeiend kinderachtig gedrag. Maar over het algemeen was ik redelijk volwassen. Ik hoorde het dan ook vooral van andere mensen. :$quote:Op maandag 14 september 2015 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik vooral heel erg van mezelf op mn 16e-17e
Deed je dat daarvoor wel dan?quote:Op maandag 14 september 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al kwam het meer voort uit het feit dat ik steeds minder fucks ging geven.
biseksueel zijn toch gewoon types die alles pakken wat ze kunnen krijgen qua seks?quote:Op maandag 14 september 2015 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Het is gewoon een modewoordje voor iemand die biseksueel is heb ik het idee.
Je hebt altijd een lichte of sterke voorkeur voor 1 van de 2 ja.quote:Op maandag 14 september 2015 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
biseksueel zijn toch gewoon types die alles pakken wat ze kunnen krijgen qua seks?
lijkt me stug dat je seksuele voorkeur uiteindelijk niet uit gaat naar een van beide seksen als je oprecht in de spiegel kijkt.
Je kan wel een voorkeur hebben, maar je toch steeds aangetrokken voelen tot beiden.quote:Op maandag 14 september 2015 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
biseksueel zijn toch gewoon types die alles pakken wat ze kunnen krijgen qua seks?
lijkt me stug dat je seksuele voorkeur uiteindelijk niet uit gaat naar een van beide seksen als je oprecht in de spiegel kijkt.
Van je 20e tot 30e schijn je de meeste persoonlijke groei door te maken.quote:Op maandag 14 september 2015 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
Soms voelt het alsof eerder mijn persoonlijkheid best snel veranderde, maar dat het nu een beetje gestagneerd is. Hopelijk komt het toch weer een beetje op gang, want ik ben nog bepaald niet tevreden.
dat is ook weer zoquote:Op maandag 14 september 2015 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan wel een voorkeur hebben, maar je toch steeds aangetrokken voelen tot beiden.
Dat hoop ik dan maar. Al geloof ik niet dat het meer is dan van je 10e tot 20e, want dan bouw je op vanaf nul, maar dat zullen ze wel buiten beschouwing hebben gelaten. En als je de eerste decennia van kinder- en puberjaren buiten beschouwing laat is het niet zo gek dat dat 20-30 decennium er op die manier uitkomt. Lijkt een vrij nietszeggend feitje dus, dit.quote:Op maandag 14 september 2015 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Van je 20e tot 30e schijn je de meeste persoonlijke groei door te maken.
Bohhh ik wil ook wel een soepjequote:Op maandag 14 september 2015 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vanmorgen schaaltje yoghurt met havervlokken en kaneel op.
Nu maar soepje opwarmen. Geeneens honger eigenlijk
Geen idee hoe ze dat hebben gedaan. Maar misschien is het omdat dan 'het echte leven' vaak wel begint. Denk dat je qua persoonlijkheid zelfs dan nog meer groeit dan in je puberjaren.quote:Op maandag 14 september 2015 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Al geloof ik niet dat het meer is dan van je 10e tot 20e, want dan bouw je op vanaf nul, maar dat zullen ze wel buiten beschouwing hebben gelaten. En als je de eerste decennia van kinder- en puberjaren buiten beschouwing laat is het niet zo gek dat dat 20-30 decennium er op die manier uitkomt. Lijkt een vrij nietszeggend feitje dus, dit.
Als ze daar stageplekken aan bieden als beveiliger is het wel een leuke werkplek denk ik jaquote:Op maandag 14 september 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
En fokkie, ga bij een rechtbank werken
waarhedenquote:Op maandag 14 september 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik las erg rare geruchten over mezelf
Paxquote:Op maandag 14 september 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Zullen wij dan net als Alberto een pistool naar binnen proberen te smokkelen?quote:Op maandag 14 september 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
En fokkie, ga bij een rechtbank werken
Beetje mensen fouilleren bij de ingangquote:Op maandag 14 september 2015 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze daar stageplekken aan bieden als beveiliger is het wel een leuke werkplek denk ik ja
Dan wordt Fokkie ontslagenquote:Op maandag 14 september 2015 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zullen wij dan net als Alberto een pistool naar binnen proberen te smokkelen?
Je schijnt een genereuze minnaar te zijn.quote:Op maandag 14 september 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb genoeg voor 2, zal een kommetje voor je bewaren. Het is lekker, vraag maar aan Lokaquote:Op maandag 14 september 2015 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bohhh ik wil ook wel een soepje
is fylax' sterretje nu een rondje?quote:
Nee die bijvoorbeeld nietquote:Op maandag 14 september 2015 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is fylax' sterretje nu een rondje?
lijkt hier wel rtl boelervard somsquote:Op maandag 14 september 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Nee joh we doen het als hij vrij isquote:Op maandag 14 september 2015 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan wordt Fokkie ontslagenDat vind ik sneu
#thingswedon'twanttoknowquote:Op maandag 14 september 2015 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is fylax' sterretje nu een rondje?
ja kwam door jouquote:Op maandag 14 september 2015 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt hier wel rtl boelervard soms
Moet vanavond werken. Dan kom ik vandaag nooit meer op tijd heen en weer. Mag ik anders van de week langs komen?quote:Op maandag 14 september 2015 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je schijnt een genereuze minnaar te zijn.
[..]
Ik heb genoeg voor 2, zal een kommetje voor je bewaren. Het is lekker, vraag maar aan Loka
boeler ja?quote:Op maandag 14 september 2015 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt hier wel rtl boelervard soms
Maar minder suiker denk ikquote:Op maandag 14 september 2015 15:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja kwam door jou
ik zag dat in magere kwark naturel net zoveel eiwitten zitten in magere kwark aardbei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |