Mwah. Het is gewoon een modewoordje voor iemand die biseksueel is heb ik het idee.quote:Op maandag 14 september 2015 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich best een interessante opvatting.
Denk dat relatie met een man ook veel eenvoudiger zou zijn.
Op mijn 16e begonnen er vooral veel te verwateren.quote:Op maandag 14 september 2015 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn 16e maakte ik voor het eerst een vriendin.
Ook dat .quote:Op maandag 14 september 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fylax roept alleen maar op meisjes te vallen. Maar hij voelt zich altijd wel erg aangevallen als mensen zeggen dat hij homo is.
Ik kreeg op mijn 18e een fase waar ik erg kinderachtig werd.quote:Op maandag 14 september 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is grappig dat je vaak denkt dat je volwassen bent, maar jaren later als je terugkijkt, zie je dat je een kleuter was.
Althans, zo geldt het voor mij.
Was te merken jaquote:Op maandag 14 september 2015 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg op mijn 18e een fase waar ik erg kinderachtig werd.
Al kwam het meer voort uit het feit dat ik steeds minder fucks ging geven.quote:
Ik had ook wel puberale trekjes hoor. En veel last van onzekerheid met daaruit voortvloeiend kinderachtig gedrag. Maar over het algemeen was ik redelijk volwassen. Ik hoorde het dan ook vooral van andere mensen. :$quote:Op maandag 14 september 2015 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik vooral heel erg van mezelf op mn 16e-17e
Deed je dat daarvoor wel dan?quote:Op maandag 14 september 2015 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al kwam het meer voort uit het feit dat ik steeds minder fucks ging geven.
biseksueel zijn toch gewoon types die alles pakken wat ze kunnen krijgen qua seks?quote:Op maandag 14 september 2015 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Het is gewoon een modewoordje voor iemand die biseksueel is heb ik het idee.
Je hebt altijd een lichte of sterke voorkeur voor 1 van de 2 ja.quote:Op maandag 14 september 2015 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
biseksueel zijn toch gewoon types die alles pakken wat ze kunnen krijgen qua seks?
lijkt me stug dat je seksuele voorkeur uiteindelijk niet uit gaat naar een van beide seksen als je oprecht in de spiegel kijkt.
Je kan wel een voorkeur hebben, maar je toch steeds aangetrokken voelen tot beiden.quote:Op maandag 14 september 2015 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
biseksueel zijn toch gewoon types die alles pakken wat ze kunnen krijgen qua seks?
lijkt me stug dat je seksuele voorkeur uiteindelijk niet uit gaat naar een van beide seksen als je oprecht in de spiegel kijkt.
Van je 20e tot 30e schijn je de meeste persoonlijke groei door te maken.quote:Op maandag 14 september 2015 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
Soms voelt het alsof eerder mijn persoonlijkheid best snel veranderde, maar dat het nu een beetje gestagneerd is. Hopelijk komt het toch weer een beetje op gang, want ik ben nog bepaald niet tevreden.
dat is ook weer zoquote:Op maandag 14 september 2015 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan wel een voorkeur hebben, maar je toch steeds aangetrokken voelen tot beiden.
Dat hoop ik dan maar. Al geloof ik niet dat het meer is dan van je 10e tot 20e, want dan bouw je op vanaf nul, maar dat zullen ze wel buiten beschouwing hebben gelaten. En als je de eerste decennia van kinder- en puberjaren buiten beschouwing laat is het niet zo gek dat dat 20-30 decennium er op die manier uitkomt. Lijkt een vrij nietszeggend feitje dus, dit.quote:Op maandag 14 september 2015 15:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Van je 20e tot 30e schijn je de meeste persoonlijke groei door te maken.
Bohhh ik wil ook wel een soepjequote:Op maandag 14 september 2015 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vanmorgen schaaltje yoghurt met havervlokken en kaneel op.
Nu maar soepje opwarmen. Geeneens honger eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |