abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156083874
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:') , geniet er nog maar van zolang het kan.

Over een paar jaar is het bij wet verboden hier, de vrije "ik bepaal zelf wat ik doe"-provo houding vliegt er wel vanaf.
Dat heet multiculti... en samenleven.
Ik denk dat je het niet zo goed begrijpt... Ik ben tegen borstvoeding in het openbaar, net zoals ik de moslim instroom afkeur.
pi_156083915
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 18:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk een scheiding maken tussen seksuele handelingen en niet-seksuele handelingen. Persoonlijk boeit dat me niet zo veel maar veel mensen lijken daar belang aan te hechten. Borstvoeding geven is sowieso geen seksuele handeling en zou in zo'n geval dus mogen.
Dan kan ik vanaf nu ook gewoon naakt buiten wandelen? Is geen seksuele handeling.

Ook al zijn we een vrij land, dan nog gelden er ethische regels in een maatschappij. Dingen die maatschappelijk aanvaardbaar zijn en dingen die dat niet zijn. Blote borsten in het openbaar horen bij de laatste.
pi_156083924
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:08 schreef berko13 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet zo goed begrijpt... Ik ben tegen borstvoeding in het openbaar, net zoals ik de moslim instroom afkeur.
Ik ben voor discreet voeden... ook aan de kerstdis ^O^
pi_156083939
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben voor discreet voeden... ook aan de kerstdis ^O^
Idem.
  maandag 14 september 2015 @ 18:12:49 #105
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156083962
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:09 schreef berko13 het volgende:

[..]

Dan kan ik vanaf nu ook gewoon naakt buiten wandelen? Is geen seksuele handeling.
Klopt. Tenzij je dus ook voor naaktheid vanuit de overheid specifieke regelgeving gaat opstellen. Nou hebben we in Nederland bepaalde fatsoenswetten die precies dat doen. Hoe nuttig, restrictief of toepasbaar die wetten zijn is wat mij betreft up for debate.

quote:
Ook al zijn we een vrij land, dan nog gelden er ethische regels in een maatschappij. Dingen die maatschappelijk aanvaardbaar zijn en dingen die dat niet zijn. Blote borsten in het openbaar horen bij de laatste.
Er is een verschil tussen wat maatschappelijk aanvaardbaar is en wat wettelijk aanvaardbaar is. Ik denk dat het zaak is om op wettelijk niveau meer vrijheid te geven zodat er ruimte is voor eventuele verandering qua gedrag. Ik heb liever dat burgers elkaar proberen te beinvloeden dan dat een overheid met een pistool en een gummiknuppel wel eventjes gaat bepalen of je te veel enkel laat zien.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156084186
mij zal het m`n zak jeuken of een vrouw haar borst ontbloot om de kleine te voeden in het openbaar. Maar ja er zijn altijd wel wat mensen die zich storen of het ongepast vinden. Zoals blijkt uit dit topic :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_156084667
borstvoeding in het openbaar en in vol ornaat is belachelijk. Zorg dat je een flesje afgekofld hebt of blijf gewoon thuis met je gebroed. De volgescheten luier na de melk hoeven we ook niet te pikken.
Moeders die denken dat ze hip zijn om schijt te hebben aan de omgeving :') :N
pi_156084732
Vrouwen moeten gewoon wettelijk geoorloofd worden om topless over straat te lopen. Geen idee of dat nu zo geregeld is verder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156084748
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:45 schreef Kim-Holland het volgende:
borstvoeding in het openbaar en in vol ornaat is belachelijk. Zorg dat je een flesje afgekofld hebt of blijf gewoon thuis met je gebroed. De volgescheten luier na de melk hoeven we ook niet te pikken.
Moeders die denken dat ze hip zijn om schijt te hebben aan de omgeving :') :N
Ben je serieus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_156084849
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 18:09 schreef berko13 het volgende:

[..]

De enige reden dat blote borsten in het openbaar niet "aanvaardbaar" zijn is omdat het nauwelijks gebeurt. Tenminste, ik vind het raar eigenlijk om de blote vrouwenborst te verbieden (eigenlijk de tepel trouwens! Niet de borst!) en de mannelijke variant is prima.
pi_156088651
Wij geven ons kind ook de borst, en als we dan een uitje doen gaan we meestal ergens in een donker hoekje zitten in een restaurant met een doek ervoor zodat mensen er haast geen last van hebben.

Maar op de een of andere manier moeten dan weer hele volksstammen precies gaan zitten waar jij je kind de borst geeft.

En die kunstmatige troep dat geven wij niet.
pi_156088771
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 17:40 schreef moussie het volgende:

Alleen dat borstvoeding geven helemaal niets te maken heeft met je seksualiteit te etaleren.
Dat zeg ik, soms is juist het vertoon van seksueel relevante lichaamsdelen zonder aantrekkelijk gebracht te worden het probleem.

quote:
En de maatschappelijke conventies kunnen veranderen .. zo moest je het 100 jaar geleden niet in je hoofd halen om in een minirok over straat te lopen, laat staan met blote tieten te zonnen of met je billen pronken in een veterbikini. Het idiote is dat zelfs op de plekken waar je bloten tieten gewoon geaccepteerd worden mensen alsnog vuil gaan kijken als je dan een kind aan de borst legt, alsof je die borst stelselmatig moet verbergen als die gebruikt wordt voor iets anders dan seks ..
Ik vind het ook veranderlijk en best bespreekbaar, maar dat is wat anders dan meteen maar de volledige openbare ruimte inclusief andermans bedrijfsruimte claimen. Niet iedereen zit er namelijk op te wachten om creche te spelen of zich in een dergelijk omgeving te bevinden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 14 september 2015 @ 20:57:00 #113
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_156089417
wat is er zo erg aan melkende tetten?
graag op anoniem
  maandag 14 september 2015 @ 20:59:26 #114
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156089524
ik vind dat altijd wel geil :@ :@ :@
Say what?
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 21:02:54 #115
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156089673
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:57 schreef topdeck het volgende:
wat is er zo erg aan melkende tetten?
gewoon jaloers

als jij of ik dat kind aan onze tet zetten dan zijn we ineens weer pedo's en shit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156089790
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zeg ik, soms is juist het vertoon van seksueel relevante lichaamsdelen zonder aantrekkelijk gebracht te worden het probleem.

[..]

Ik vind het ook veranderlijk en best bespreekbaar, maar dat is wat anders dan meteen maar de volledige openbare ruimte inclusief andermans bedrijfsruimte claimen. Niet iedereen zit er namelijk op te wachten om creche te spelen of zich in een dergelijk omgeving te bevinden.
Het was anders vrij normaal vroeger, dit is echt iets van de moderne preutsheid. Zwaar overdreven in dit geval, sta er echt van te kijken dat er hier mensen zijn die werkelijk een probleem hebben met een baby die borstvoeding krijgt.

Aanstelleritis is het en meer kan ik er niet van maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 14 september 2015 @ 21:10:49 #117
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156089995
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 21:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Het was anders vrij normaal vroeger, dit is echt iets van de moderne preutsheid. Zwaar overdreven in dit geval, sta er echt van te kijken dat er hier mensen zijn die werkelijk een probleem hebben met een baby die borstvoeding krijgt.

Aanstelleritis is het en meer kan ik er niet van maken.
Nee hoor, het is vroeger sws een hele tijd niet eens normaal geweest om borstvoeding te geven. Ik heb het geloof ik als kind 3 keer mee gemaakt dat iemand borstvoeding gaf en die zorgden er voor om het uit het zicht te doen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 14 september 2015 @ 21:11:41 #118
8369 speknek
Another day another slay
pi_156090029
Wat een hommos hier die tegen blote vrouwenborsten zijn. Dan heb je als fokker al nauwelijks kans ze te zien en dan ga je hier ook nog tegen zijn.

In ieder geval, wel een beetje gek hoe we als samenleving geen plezier meer in kinderen hebben. Pure decadentie, kan niet lang meer duren voor het westen instort.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 14 september 2015 @ 21:17:38 #119
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156090248
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 21:11 schreef speknek het volgende:

In ieder geval, wel een beetje gek hoe we als samenleving geen plezier meer in kinderen hebben. Pure decadentie, kan niet lang meer duren voor het westen instort.
We hebben kinderen eeuwenlang als volwassenen behandeld. Misschien moeten we daar weer eens mee beginnen, om die decadentie tegen te gaan.
pi_156090439
Boeiend zeg, t zijn tieten. Wat ik pas ranzig vind zijn dikke papzakken die in het openbaar friet met mayo naar binnen slurpen. Dat zou eens taboe moeten worden.
pi_156093615
Hardop gelachen om de hypocrisie en plotselinge preutsheid die hier tentoon wordt gesteld :D.
pi_156094952
Bij openbaar denk ik eerder aan borstvoeding midden in een winkelstraat. Nu is neuken en plassen op straten ook niet geaccepteerd dus mag borstvoeding daar ook weg blijven.

Maar dat je geen borstvoeding mag geven in een leeg pashokje slaat dan weer nergens op.
NEE!
pi_156094988
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:10 schreef HexHunter het volgende:
Bij openbaar denk ik eerder aan borstvoeding midden in een winkelstraat. Nu is neuken en plassen op straten ook niet geaccepteerd dus mag borstvoeding daar ook weg blijven.

Maar dat je geen borstvoeding mag geven in een leeg pashokje slaat dan weer nergens op.
juist wel, die winkeliers willen niet dat die vrouwen daar telkens aankloppen als ze willen voeden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156095057
Belachelijk artikel van GroenLinkse bakfiets-types :r :r :r

Borstvoeden in het openbaar doe je maar in Afrika, in Nederland doen we dat discreet.
pi_156095101
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:10 schreef HexHunter het volgende:
Moet een winkel dat faciliteren? Moet een ondernemer daarmee opgescheept worden?
Ik kan mij voorstellen dat winkelpersoneel het toestaat als een vrouw er om vraagt, want het is geen groot probleem, maar dat wil niet zeggen dat als een ondernemer het niet wil dat het nergens op slaat. Iets met eigen verantwoordelijkheid. Het hebben van kinderen brengt beperkingen met zich mee. Dat moet je mee laten wegen bij de keuze voor een kind. Je kunt er ook voor kiezen om ze niet te nemen. Of slechts één.

In Nederland willen mensen met kinderen niet kiezen: En 3 kinderen, en carrière, en veel geld overhouden, en de rest van Nederland mag er voor opdraaien :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')