abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156079430
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef deedeetee het volgende:
Als ik het goed begrepen heb gaat het hier trouwens niet om een verbod op borst voeden in het openbaar alleen om een winkel die geen oneigenlijk gebruik van een pashokje wilde toestaan.
Jup. En waarschijnlijk mag je die pashokjes ook niet gebruiken om te lunchen, of te knikkeren, of om in alle rust een boek te lezen.

Kortom, gezeik om niets.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156079449
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

moet allemaal kunnen joh _O-

Bij het onderste foto zie ik twee vrouwen die met hele andere dingen bezig zijn dan met voeden, de rechter heeft ws niet eens door dat er een kind van een ander aan hangt..
Want donkere vrouwen krijgen nooit licht getinte kinderen, net zoals blanke vrouwen nooit donker getinte kinderen krijgen?
pleased to meet you
  maandag 14 september 2015 @ 15:18:59 #53
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156079469
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:17 schreef probeer het volgende:

[..]

Jup. En waarschijnlijk mag je die pashokjes ook niet gebruiken om te lunchen, of te knikkeren, of om in alle rust een boek te lezen.

Kortom, gezeik om niets.
psies
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156079538
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Is dat dan niet eerder een argument om 'de vrouw als halfnaakt seksobject' uit het openbaar te weren? Als ik mijn piemel half uit mijn broek hang heb ik toch echt een probleem.
Maar dat hebben we maar te accepteren. :P
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156079578
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Dit gaat over borstvoeding iets wat eigenlijk heel normaal is maar mensen zien het niet als normaal. En wie zegt dat een borstvoedende moeder geen rekening houd met anderen?
Poepen is ook heel normaal en natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat je daarvoor geen geschikte plek hoeft te zoeken. Dat wil niet zeggen dat het nergens in het openbaar zou kunnen, maar evenmin dat moeders overal welkom is om dat kind te laten bleren, de luier te verschonen of borstvoeding te geven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156079660
quote:
Klopt helemaal meid! Als iemand in het openbaar zou rondlopen als dat mens in het bovenste plaatje zou niemand er wat van zeggen!

:')
pi_156079772
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Is dat dan niet eerder een argument om 'de vrouw als halfnaakt seksobject' uit het openbaar te weren? Als ik mijn piemel half uit mijn broek hang heb ik toch echt een probleem.
Nee, het is eerder een argument om het hypocriete gedrag rondom de vrouwelijk borst eindelijk eens nuchter te beschouwen .. zo'n tiet is naast seksueel/erogeen ook een 'uier' voor de baby en daarom niet te vergelijken met je piemel.
pleased to meet you
pi_156079849
Ik snap die reactie van de Hunkemoller Antwerpen ook wel, voor je het weet sta je te boekt als BV-punt van de stad...

Winkel is geen openbare ruimte, dus die hele discussie is scheef. Eigenaar van de winkel bepaald zelf de regels. Jammer voor Hanna.

Hanna kan ook beter een cursus time-management of zo'n bv-cursus gaan volgen:
1 kind thuis voeden, en dan goed. Daarna naar de winkel.
2 kind heeft al 2 uur niets gehad, niet naar de winkel want dan weet je dat het wil drinken
3 kind huilt toch in de winkel, moeder stopt met winkelen.

en anno 2015 bestaat er ook de optie om gekolfde melk in een fles te geven...
Kan mama gewoon haar ding doen wanneer het haar uitkomt.
pi_156079894
Mannen zijn jaloers op baby's.
pi_156079895
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:29 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee, het is eerder een argument om het hypocriete gedrag rondom de vrouwelijk borst eindelijk eens nuchter te beschouwen .. zo'n tiet is naast seksueel/erogeen ook een 'uier' voor de baby en daarom niet te vergelijken met je piemel.
Het probleem lijkt me dan ook eerder dat het de blote tiet deseksualiseert.
pi_156079917
Echt te Amerikaans dat dat niet zou mogen.
pi_156080021
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:29 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik gebruik mijn piemel ook voor niet-seksuele dingen. Soms zelfs als handdoek-haakje.
"Pools are perfect for holding water"
pi_156080124
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het probleem lijkt me dan ook eerder dat het de blote tiet deseksualiseert.
Dat is dan een mannenprobleem, zit tussen jullie oren .. idioot dat de vrouw en haar baby hun gedrag zouden moeten aanpassen omdat jullie mannen er niet mee om kunnen gaan. In principe komt het op hetzelfde neer als de vrouw die van top tot teen bedekt moet zijn omdat de mannen helemaal gek worden als ze een onbedekte enkel te zien krijgen.
pleased to meet you
  maandag 14 september 2015 @ 15:48:35 #64
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156080367
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:40 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat is dan een mannenprobleem, zit tussen jullie oren .. idioot dat de vrouw en haar baby hun gedrag zouden moeten aanpassen omdat jullie mannen er niet mee om kunnen gaan. In principe komt het op hetzelfde neer als de vrouw die van top tot teen bedekt moet zijn omdat de mannen helemaal gek worden als ze een onbedekte enkel te zien krijgen.
Ik zie vaker vrouwen klagen over dit soort dingen dan mannen dus je statement komt nogal eenzijdig over.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156080378
quote:

[..]

Ach hou toch op.

Het gaat om die provocerende types, kijk mij nou eens met die tiet...
Eerst rustig het kind laten boeren en het vervolgens netjes terugleggen in de kinderwagen om vervolgens pas de boel binnenboord te hijssen. Het liefst met publiek zoals in een vol restaurant.

Of schoonzussen die tijdens een kerstdiner aan tafel gaat zitten voeden... Dan ben je toch raar bezig als vrouw :? Naast je pa en je broer... Zelfs haar man vroeg of hij even moest meelopen naar de bank, antwoord zij: nee hoor ik zit hier goed.
pi_156080526
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ach hou toch op.

Het gaat om die provocerende types, kijk mij nou eens met die tiet...
Eerst rustig het kind laten boeren en het vervolgens netjes terugleggen in de kinderwagen om vervolgens pas de boel binnenboord te hijssen. Het liefst met publiek zoals in een vol restaurant.

Of schoonzussen die tijdens een kerstdiner aan tafel gaat zitten voeden...
Dat-moet-toch-kunne-ritis door de bocht. Een beetje rekening houden met je omgeving... dat is zo 2000.

Dit past er ook wel bij.

Begrijp me goed, je moet vooral doen wat je niet laten kunt, maar daar begrip voor vragen is ook weer zoiets.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_156080575
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:54 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat-moet-toch-kunne-ritis door de bocht. Een beetje rekening houden met je omgeving... dat is zo 2000.

Dit past er ook wel bij.

Begrijp me goed, je moet vooral doen wat je niet laten kunt, maar daar begrip voor vragen is ook weer zoiets.
juist.
  maandag 14 september 2015 @ 15:57:08 #68
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156080595
quote:

[..]

Dit past er ook wel bij.

Geen probleem met begrip vragen. Begrip eisen daarintegen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156080610
Hehe, ja, je kunt het altijd vragen. Eisen is idd minder.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_156080852
quote:

[..]

Dit past er ook wel bij.

teringjantje :') :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156080930
Daarnaast zullen deze vrouwen met de "moet toch kunnen, het is mijn recht-mentaliteit" ook rekening moeten gaan houden met de nieuwe multiculturele samenleving.
Ben benieuwd of de jurk-mannen dezelfde ideologie hebben.

Verwacht binnenkort wel weer een krantenartikel, waarin dit gruwelijk fout gaat.
pi_156080969
quote:

[..]

Net zoals het op hetzelfde neerkomt als dat mannen niet in het openbaar hun piemel tevoorschijn halen. Er zijn nou eenmaal maatschappelijke conventies over wat je wel en niet in het openbaar laat zien, en wanneer en hoe. Dat worden meestal de zeden genoemd, die verschillen per samenleving maar geen enkele samenleving kan zonder. Op het strand je billen laten zien middels een veterbikini kan prima, je broek naar beneden trekken en je billen laten zien aan andere weggebruikers kan dan weer niet. Seksualiteit is daar ook vaak een factor in, en lang niet altijd de belemmerende.
pi_156080979
Is ook een recht, net als alle andere dingen waar je niemand mee schaadt.
  maandag 14 september 2015 @ 16:23:17 #74
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_156081364
Krijg ik dan ook het recht om in het openbaar te masturberen? Dat is ook puur natuur.

''Ik ben het zat om mij te moeten verstoppen''. :')
  maandag 14 september 2015 @ 16:24:30 #75
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_156081409
quote:

[..]

Dat is dan een mannenprobleem
We leven allemaal in dezelfde maatschappij, dus het is een probleem van iedereen. Het feit dat vrouwen meer kinderen doden dan mannen is ook geen ''vrouwenprobleem''.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')