Voor zover dat al niet gebeurd natuurlijk. Wel eens een volle kroeg om half 4 's nachts van binnen gezien bijvoorbeeld?quote:Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef berko13 het volgende:
[..]
Seks is ook natuurlijk. Moeten we dat ook toelaten in het openbaar?
" Westerse beschaving " , dames en heren.quote:Op maandag 14 september 2015 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor zover dat al niet gebeurd natuurlijk. Wel eens een volle kroeg om half 4 's nachts van binnen gezien bijvoorbeeld?
Nee. Tolerant is dat je iets toelaat wat je eigenlijk niet fijn vindt. En dat is helemaal niet zo erg.quote:Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ze kunnen ook tolerant zijn richting andere mensen. Waarom moet je met je baby een kledingwinkel in en kan je verwachten dat zij willen dat je daar borstvoeding geeft. Dan moeten we ook tolerant zijn naar koppeltjes die ff willen neuken in een leeg pashokje?
Inderdaad, het gaat om de extremen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:42 schreef Kings het volgende:
Waarom zou je vragen of je mag borstvoeden in een pashokje? Dat doe je toch gewoon?
Ik geef ook borstvoeding in het openbaar, maar zorg er wel voor dat ik ergens achteraf zit en ik een sjaal ervoor hang.
Kan m'n kind rustig drinken zonder afgeleid te worden en breng ik omstanders niet in verlegenheid (de soort die nog zenuwachtig wordt van een borst).
Moet ik dat echt uitleggen of weet je het antwoord zelf al?quote:
Mooi facebookargumentenplaatje is dit, snel delen met iedereen.quote:
Nee ik weet het antwoord niet, leg eens uitquote:Op maandag 14 september 2015 14:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moet ik dat echt uitleggen of weet je het antwoord zelf al?
moet allemaal kunnen johquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
... de rechter heeft ws niet eens door dat er een kind van een ander aan hangt..
Het een is sexy, het ander totaal niet. Het een is op de omgeving gericht, het ander negeert die juist.quote:Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Nee ik weet het antwoord niet, leg eens uit
Juist daarom is het ook zo gek om moeilijk te doen over borstvoeding.quote:Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het een is sexy, het ander totaal niet. Het een is op de omgeving gericht, het ander negeert die juist.
Ik ben overigens niet per se tegen borstvoeding in het openbaar, maar het idee dat als je eenmaal een kind hebt uitgepoept je je niks meer hoeft aan te trekken van je omgeving, wellevendheid, huisregels en etiquette omdat je volledig in beslag bent genomen door je blerende luiervuller deel ik niet. De moeder in kwestie ervaart het hebben van een baby ongetwijfeld als heel bijzonder, maar de geboortestatistieken wijzen uit dat het dat feitelijk niet is.
Dit gaat over borstvoeding iets wat eigenlijk heel normaal is maar mensen zien het niet als normaal. En wie zegt dat een borstvoedende moeder geen rekening houd met anderen?quote:Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het een is sexy, het ander totaal niet. Het een is op de omgeving gericht, het ander negeert die juist.
Ik ben overigens niet per se tegen borstvoeding in het openbaar, maar het idee dat als je eenmaal een kind hebt uitgepoept je je niks meer hoeft aan te trekken van je omgeving, wellevendheid, huisregels en etiquette omdat je volledig in beslag bent genomen door je blerende luiervuller deel ik niet. De moeder in kwestie ervaart het hebben van een baby ongetwijfeld als heel bijzonder, maar de geboortestatistieken wijzen uit dat het dat feitelijk niet is.
De vrouw als seksobject is wel okay en mag zo de straat op, de vrouw als moeder en voedster hoort zich thuis te verstoppen.quote:Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Nee ik weet het antwoord niet, leg eens uit
Is dat dan niet eerder een argument om 'de vrouw als halfnaakt seksobject' uit het openbaar te weren? Als ik mijn piemel half uit mijn broek hang heb ik toch echt een probleem.quote:Op maandag 14 september 2015 15:15 schreef moussie het volgende:
[..]
De vrouw als seksobject is wel okay en mag zo de straat op, de vrouw als moeder en voedster hoort zich thuis te verstoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |