abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:58:38 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156098970
quote:
Ja? Niet duidelijk door wie gedood plus er staat nergens dat de Druzen als een gevolg hiervan met de rebellen samenwerken. Maak je claims nou eens hard.
pi_156098993
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 06:21 schreef HongKongPhoey het volgende:
Ik vraag me ernstig af waarom er zo weinig gebeurd om IS aan te pakken. Het komt volledig onlogisch over op me. Het lijkt me toch dat je IS zo snel mogelijk wilt verslaan, zeker als je de laatste jaren bekijkt dat IS meer en meer aanhang krijgt, en meer en meer bronnen voor inkomsten krijgt.

Men had allang daar een massaal grondoffensief moeten beginnen.tegen IS. Zeker dit jaar lijkt IS enorm, snel terrein te winnen. Des te meer reden om daar dat grondoffensief te starten. Maar nog steeds geen NAVO troepen daar, om die walgelijke IS weg te vegen. Alleen wat luchtaanvallen waarmee praktisch niks bereikt wordt.

De hele wereld weet inmiddels toch wat IS wil? Maar er gebeurd amper iets om het tegen te gaan, ze lijken praktisch de vrije hand te hebben om te doen wat ze willen.

IS heeft nogal een obsessie met de dood, men probeert ook een scenario te realiseren zoals het is voorspeld door Mohammed, ze willen ook met name Rome belegeren en de wereld tot een kalifaat maken. En dan zal het einde der tijden komen, en de wereld ophouden te bestaan.

En ze lijken echt letterlijk bloedserieus daar in.. Dus serieus nemen IS? Jazeker, ik denk dat de hele wereld dat al zeker minstens een jaar bloedserieus neemt.

Maar waarom gebeurd er praktisch niks? En nu ga ik gissen , maar zal IS Nukes of waterstofbommen hebben? En daarmee dreigen de wereld te bestoken als men teveel roet in het eten gooit, en voor dat Rome is bereikt ze in het Midden Oosten gaat bevechten?

Ik kan me zo langzaamaan wel redelijk makkelijk indenken dat ze atoombommen hebben inmiddels.
Ze hebben tijd genoeg inmiddels gehad, daarnaast ook contacten genoeg met landen waar ze deze zouden kunnen krijgen.

Zou het zijn omdat IS atoombommen heeft, er praktisch niks gebeurd?
Goed voer voor een psycholoog dit verhaal, flinke kronkel in ieder geval..
pi_156099034
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja? Niet duidelijk door wie gedood plus er staat nergens dat de Druzen als een gevolg hiervan met de rebellen samenwerken. Maak je claims nou eens hard.
Ze hebben in ieder geval 6 SAA leden vermoord.

Six Syria regime loyalists killed after Druze cleric assassinated

http://www.timesofisrael.(...)cleric-assassinated/
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156099080
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze hebben in ieder geval 6 SAA leden vermoord.

Six Syria regime loyalists killed after Druze cleric assassinated

http://www.timesofisrael.(...)cleric-assassinated/
https://en-maktoob.news.y(...)ising-121245148.html
pi_156099136
quote:
Je hebt gelijk. De druzen zijn bang dat ze gebarrelbombed worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156099197
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zijn woorden zijn negatiever dan zijn daden. Assad zegt allemaal leuke dingen maar is juist erger. Soort van Hitler tactiek.
Wanneer de kans zich voordoet dan vermoord hij ongelovigen.
pi_156099318
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:18 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Wanneer de kans zich voordoet dan vermoord hij ongelovigen.
Ik denk dat hij minder hatelijk is dan hij had gepredikt maar het meer doet om de half-extremisten aan zijn zijde te houden om tegen ISIS te vechten. Gematigde toespraken helpt niet in een gebied waarbij men dagelijks barrelbombs en isis op hun dak krijgt.
pi_156099354
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij minder hatelijk is dan hij had gepredikt maar het meer doet om de half-extremisten aan zijn zijde te houden om tegen ISIS te vechten. Gematigde toespraken helpt niet in een gebied waarbij men dagelijks barrelbombs en isis op hun dak krijgt.
Nee maar onderdeel zijn van zeer extremistische Jihadistisch partij laat blijken dat hij gematigd is. Je probeert nu een kromme banaan recht te praten.
pi_156099629
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:30 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Nee maar onderdeel zijn van zeer extremistische Jihadistisch partij laat blijken dat hij gematigd is. Je probeert nu een kromme banaan recht te praten.
Wat voor misdaden heeft Jaish al Islam in de praktijk begaan ten opzichte van de SAA strafrechtelijk gezien? (Ik heb het nu over de groep specifiek). Het regent barrelbommen en dan is er een ophef over een haatspeech :D
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:04:11 #110
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156099824
Iedereen weet dat je haat en onderdrukking het best oplost met haat en onderdrukking. :{w
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:06:05 #111
396550 Richestorags
pi_156099861
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. De druzen zijn bang dat ze gebarrelbombed worden.
De Druzen zijn zeer heldhaftige vechters. Je lult onzin.
  dinsdag 15 september 2015 @ 09:08:56 #112
396550 Richestorags
pi_156099921
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat voor misdaden heeft Jaish al Islam in de praktijk begaan ten opzichte van de SAA strafrechtelijk gezien? (Ik heb het nu over de groep specifiek). Het regent barrelbommen en dan is er een ophef over een haatspeech :D
The report discloses that non-state armed groups, particularly the Army of Islam, are guilty of an array of abuses including abductions, arbitrary detentions and indiscriminate shelling. Their use of imprecise weapons such as mortars and Grad rockets in populated areas amounts to war crimes.

“Widespread violations by the Syrian government do not excuse the appalling behaviour of the Army of Islam who have also waged indiscriminate attacks, failed to protect civilians and deprived them of access to food or medical care. Civilians of Eastern Ghouta are essentially caught in between two hostile sides vying for their own gain,” said Said Boumedouha.

Bron: Amnesty.

Maar dat wist je zelf ook wel natuurlijk.
pi_156099935
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Barbaren blijven Barbaren en deze doden hebben zeker voor zogenaamde sharia rechter gestaan.http://nieuws.tpo.nl/2015(...)ders-in-eigen-video/
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:23:48 #114
396550 Richestorags
pi_156101464
Het is ineens verdacht stil.
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:26:48 #115
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156101530
Blijkbaar willen ISIS kneusjes nog een keer afgeranseld worden in Hasakah
Say what?
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:55:51 #116
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
  dinsdag 15 september 2015 @ 11:13:33 #117
396550 Richestorags
pi_156102641
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:26 schreef UpsideDown het volgende:
Blijkbaar willen ISIS kneusjes nog een keer afgeranseld worden in Hasakah
Ik snap hun strategie niet echt wat dat betreft. Het is niet alsof Hasakah een gevaar voor hen vormt. Maar ze zullen wel een smokkelroute dichtbij Turkije nodig hebben ofzo.
  dinsdag 15 september 2015 @ 11:21:15 #118
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156102818
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:13 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik snap hun strategie niet echt wat dat betreft. Het is niet alsof Hasakah een gevaar voor hen vormt. Maar ze zullen wel een smokkelroute dichtbij Turkije nodig hebben ofzo.
Hasakah ligt niet bepaalt bij de Turkse grens, en ze hebben nog een route via Jarablus. Strategie hebben ze sowieso niet, ze doen maar wat.
Say what?
  dinsdag 15 september 2015 @ 11:44:38 #119
396550 Richestorags
pi_156103477
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Hasakah ligt niet bepaalt bij de Turkse grens, en ze hebben nog een route via Jarablus. Strategie hebben ze sowieso niet, ze doen maar wat.
Oh nee wacht, je hebt gelijk, ik dacht dat het dichterbij lag. Wel klopt ze hebben nog een route via Jarablus maar was de reden dat ze Marea aanvielen ook niet om uiteindelijk Azaz in te nemen? Het lijkt overigens wel of ze echt niet meer zo sterk zijn, al hun offensieven na Palmyra zijn gefaald:

-Marea hebben ze nog steeds niet volledig ingenomen
-Hasakah twee keer gefaald
-Kuweires gefaald en de SAA is bezig met een offensief om eindelijk een aansluiting te vinden aan de zuidkant: voorlopig heeft de SAA al wat gebied veroverd
-Deir Ezzor recentelijk keihard afgemaakt en het lijkt erop dat ze meer terrein gaan verliezen daar
-Jazal verloren
pi_156103495
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:23 schreef Richestorags het volgende:
Het is ineens verdacht stil.
Ach Firefly heeft blijkbaar geen jihad propaganda nieuws meer.
  dinsdag 15 september 2015 @ 11:54:28 #121
396550 Richestorags
pi_156103733
Jaysh al Islam terroristen hebben alweer terrein moeten inleveren, heuvels kwijt.

http://www.almasdarnews.c(...)ve-east-of-damascus/
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:22:27 #122
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156104431
GissiSim twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 12:16:34 Turkish daily @milliyet refers to the Kurdish #YPG as terrorists, but #ISIS as militants http://t.co/6VFdaNVrbS http://t.co/y1QavluRNM reageer retweet
Dat zegt wel weer genoeg :')
Say what?
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:24:54 #123
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156104494
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Oh nee wacht, je hebt gelijk, ik dacht dat het dichterbij lag. Wel klopt ze hebben nog een route via Jarablus maar was de reden dat ze Marea aanvielen ook niet om uiteindelijk Azaz in te nemen? Het lijkt overigens wel of ze echt niet meer zo sterk zijn, al hun offensieven na Palmyra zijn gefaald:

-Marea hebben ze nog steeds niet volledig ingenomen
-Hasakah twee keer gefaald
-Kuweires gefaald en de SAA is bezig met een offensief om eindelijk een aansluiting te vinden aan de zuidkant: voorlopig heeft de SAA al wat gebied veroverd
-Deir Ezzor recentelijk keihard afgemaakt en het lijkt erop dat ze meer terrein gaan verliezen daar
-Jazal verloren
Dat is ook zo, ze zijn verzwakt door de luchtaanvallen en de tegenstander laat zich niet meer zo snel bang maken door hun bloedige propaganda zoals een jaar geleden het geval was.
Say what?
pi_156104831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:22 schreef UpsideDown het volgende:
GissiSim twitterde op dinsdag 15-09-2015 om 12:16:34 Turkish daily @milliyet refers to the Kurdish #YPG as terrorists, but #ISIS as militants http://t.co/6VFdaNVrbS http://t.co/y1QavluRNM reageer retweet
Dat zegt wel weer genoeg :')
IS wordt helemaal niet genoemd in dat bericht of gaan ze nu serieus klagen dat men in Turkije de YPG als terreurorganisatie ziet?
pi_156104843
Tevens klagen over Turkse kranten als Europese kranten de PKK ook als militant bestempelen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')