abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156094858
PetoLucem twitterde op maandag 14-09-2015 om 21:12:08 NEW MAP: #SAA resumed offensive to lift #ISIS siege of #Kuweyres Airport and attacks #Jabbul. #Aleppo #Syria http://t.co/jlJkaISeMi reageer retweet
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_156094901
IS poept in hun broek voor de Russen _O_
Zonder wrijving geen glans
  maandag 14 september 2015 @ 23:11:23 #78
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156097339
Wat is er eigenlijk gebeurd met dat neefje van Assad die een officier(?) had doodgeschoten? Laatste wat ik gelezen had was dat hij was opgepakt.
pi_156097544
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IS poept in hun broek voor de Russen _O_
Dat denk ik niet eigenlijk, de Russen gaan ook geen grote hoeveelheden troepen aan de frontlinie laten vechten verwacht ik zo.
Aangezien naar schatting al 1/3 van de jonge allewieten is gestorven voor Assad en het aantal haatbaarden gewoon blijft toenemen met 1000 a 2000 per maand volgens schattingen ziet het er toch niet zo slecht voor IS uit?
  dinsdag 15 september 2015 @ 06:00:01 #81
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156098332
Meanwhile in Jemen blijft Saudi-Arabië maar falen _O-

http://www.almasdarnews.c(...)saudi-led-coalition/
pi_156098391
Ik vraag me ernstig af waarom er zo weinig gebeurd om IS aan te pakken. Het komt volledig onlogisch over op me. Het lijkt me toch dat je IS zo snel mogelijk wilt verslaan, zeker als je de laatste jaren bekijkt dat IS meer en meer aanhang krijgt, en meer en meer bronnen voor inkomsten krijgt.

Men had allang daar een massaal grondoffensief moeten beginnen.tegen IS. Zeker dit jaar lijkt IS enorm, snel terrein te winnen. Des te meer reden om daar dat grondoffensief te starten. Maar nog steeds geen NAVO troepen daar, om die walgelijke IS weg te vegen. Alleen wat luchtaanvallen waarmee praktisch niks bereikt wordt.

De hele wereld weet inmiddels toch wat IS wil? Maar er gebeurd amper iets om het tegen te gaan, ze lijken praktisch de vrije hand te hebben om te doen wat ze willen.

IS heeft nogal een obsessie met de dood, men probeert ook een scenario te realiseren zoals het is voorspeld door Mohammed, ze willen ook met name Rome belegeren en de wereld tot een kalifaat maken. En dan zal het einde der tijden komen, en de wereld ophouden te bestaan.

En ze lijken echt letterlijk bloedserieus daar in.. Dus serieus nemen IS? Jazeker, ik denk dat de hele wereld dat al zeker minstens een jaar bloedserieus neemt.

Maar waarom gebeurd er praktisch niks? En nu ga ik gissen , maar zal IS Nukes of waterstofbommen hebben? En daarmee dreigen de wereld te bestoken als men teveel roet in het eten gooit, en voor dat Rome is bereikt ze in het Midden Oosten gaat bevechten?

Ik kan me zo langzaamaan wel redelijk makkelijk indenken dat ze atoombommen hebben inmiddels.
Ze hebben tijd genoeg inmiddels gehad, daarnaast ook contacten genoeg met landen waar ze deze zouden kunnen krijgen.

Zou het zijn omdat IS atoombommen heeft, er praktisch niks gebeurd?
pi_156098400
an de andere kant, en daar hoop ik meer op, het kan natuurlijk ook zijn dat men massaal vluchtelingen laat overkomen omdat er een plan is om het IS gebied te gaan Nuken. Maar eerlijk gezegd zie ik het degelijke "westen" dat niet doen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:08:59 #84
396550 Richestorags
pi_156098594
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 06:25 schreef HongKongPhoey het volgende:
an de andere kant, en daar hoop ik meer op, het kan natuurlijk ook zijn dat men massaal vluchtelingen laat overkomen omdat er een plan is om het IS gebied te gaan Nuken. Maar eerlijk gezegd zie ik het degelijke "westen" dat niet doen.
Dat zou nooit gebeuren i.v.m. nabijheid Israël. IS heeft sowieso geen nukes trouwens, het is eerder een verdeel en heers strategie van de V.S.
pi_156098612
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:08 schreef Richestorags het volgende:
Dat zou nooit gebeuren i.v.m. nabijheid Israël. IS heeft sowieso geen nukes trouwens, het is eerder een verdeel en heers strategie van de V.S.
In Irak schijnt IS 40KG Uranium te hebben buit gemaakt, daarnaast kan Pakistan ze ook geholpen hebben. Maar ik sluit ook niet uit dat Saudie Arabie ze daaraan kan/wil helpen.

Ik heb geen idee, maar ze hebben tijd genoeg gehad en geld is er ook
pi_156098637
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Jou Jouw Engels is kennelijke van belabberd niveau. Het enige wat jou deert is om Assad en zijn troepen af te zeiken en je achterlijk jihad fetisj hier te promoten. Je bent letterlijk een zielig persoon wanneer je voor zulke beesten zit te verdedigen en met een achterlijk argument dat het echte Syriërs zijn. Nou heb ik nieuws voor je het zijn geen echte Syriërs het zijn namelijke beesten die anders denkende mensen doden als enige reden. Maar blijf jij maar die achterlijk zooi beesten maar ophemelen. Daarnaast ben jij blijkbaar ergens geestelijke niet goed in je hoofd om deze onzin hier te plaatsen.
;)

Ik denk dat jaish al islam de minderheden uiteindelijk met rust laat en minder moordlustig is dan assad.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:17:47 #87
396550 Richestorags
pi_156098653
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:11 schreef HongKongPhoey het volgende:

[..]

In Irak schijnt IS 40KG Uranium te hebben buit gemaakt, daarnaast kan Pakistan ze ook geholpen hebben. Maar ik sluit ook niet uit dat Saudie Arabie ze daaraan kan/wil helpen.

Ik heb geen idee, maar ze hebben tijd genoeg gehad en geld is er ook
Saudi-Arabië en IS zijn bepaald geen vrienden. IS ziet het concept van een koningshuis als afgoderij. Uranium buitmaken is één ding, je moet ook de centrales hebben om het te verrijken. En die hebben ze niet. Hooguit zouden ze een vuile bom kunnen maken. Wel veel slachtoffers, maar niet meer dan met een hele reeks grote aanslagen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:18:04 #88
396550 Richestorags
pi_156098656
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

;)

Ik denk dat jaish al islam de minderheden uiteindelijk met rust laat en minder moordlustig is dan assad.
Jij denkt niet.
pi_156098672
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij denkt niet.
Jaish al islam heeft tenminste geen martelkamers zoals assad.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_156098700
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

;)

Wat voor achterlijke antwoord geef je nou weer zeg. Geen enkele onderbouwing of iets dergelijks alleen je denkt dat zij niks doen. Laat dat denken nou niet jou sterkste punt zijn.
pi_156098720
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:25 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Wat voor achterlijke antwoord geef je nou weer zeg. Geen enkele onderbouwing of iets dergelijks alleen je denkt dat zij niks doen. Laat dat denken nou niet jou sterkste punt zijn.
Ik kijk naar de cijfers. Tot nu toe is assad 90% erger dan jaish al islam.

Niet alleen mbt manier van oorlogsvoering (meer richting militaire doelwitten, ondanks de bestoking van damascus een paar maanden terug) maar ook mbt mensenrechten in gevangenissen. Daar worden gevangenen goed behandeld omdat het volgens hun moet volgens het koran. In de gevangenis bij assad worden het telkens zweepslagen.
pi_156098769
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kijk naar de cijfers. Tot nu toe is assad 90% erger dan jaish al islam.

Niet alleen mbt manier van oorlogsvoering (meer richting militaire doelwitten, ondanks de bestoking van damascus een paar maanden terug) maar ook mbt mensenrechten in gevangenissen. Daar worden gevangenen goed behandeld omdat het volgens hun moet volgens het koran. In de gevangenis bij assad worden het telkens zweepslagen.
Jou beweringen klopen van geen kanten. Het is duidelijke dat iedere opstandelingen daar Syrië mensenrechten schenden en dat net zo erg als Assad.

Als die achterlijke jihadstrijders van je zo goed waren waarom zijn bijna alle minderheden uit die gebied dan ontvlucht? Dat komt zeker niet door Assad alleen. Tevens jij bronnen zijn niks waardt gezien de feit ze bijna nooit te controleren zijn en vaak jihad pro
pi_156098801
Liever een rare sharia rechtbank waarbij je recht hebt op water, brood en een vooruitzicht dan helemaal geen rechtbank en verdwijnen in anonimiteit. Voor de mensen die niet weten over de vele concentratiekampen van assad: google naar Caesar syria.
pi_156098867
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:39 schreef firefly3 het volgende:
Liever een rare sharia rechtbank waarbij je recht hebt op water, brood en een vooruitzicht dan helemaal geen rechtbank en verdwijnen in anonimiteit. Voor de mensen die niet weten over de vele concentratiekampen van assad: google naar Caesar syria.
Dus je rechtvaardiged het uit moorden van minderheden, gewelddadige gozer dat je er ook bent. Tevens is die achterlijke jihadstrijders van je een onderdeel van islamic front en laat die toevallig net zo barbaars zijn als ISIS.
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:50:58 #95
396550 Richestorags
pi_156098892
quote:
Waarvan de authenticiteit ook maar valt te betwisten. Het is één bron en de VS heeft een track record van het fabriceren van bewijzen. Wist je overigens dat de VS gevangenen liet martelen door regimes als Khadaffi, Assad, Ben Ali en die Egypte vent?
pi_156098907
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:47 schreef Lazvic het volgende:

[..]

Dus je rechtvaardiged het uit moorden van minderheden, gewelddadige gozer dat je er ook bent. Tevens is die achterlijke jihadstrijders van je een onderdeel van islamic front en laat die toevallig net zo barbaars zijn als ISIS.
Er zijn de afgelopen twee maanden ook echt veel minderheden vermoord he. Ik meen me nog te herinneren dat minderheden, druzen, in opstand kwamen deze maand tegen de SAA en kozen voor de rebellen? :D
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:52:08 #97
396550 Richestorags
pi_156098909
quote:
Christenen, Alawieten, Druzen en Sjiieten worden rechtstreeks geëxecuteerd, net als soldaten van Assad. Assad verleent amnestie aan strijders uit Zabadani.
  dinsdag 15 september 2015 @ 07:52:38 #98
396550 Richestorags
pi_156098911
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn de afgelopen twee maanden ook echt veel minderheden vermoord he. Ik meen me nog te herinneren dat minderheden, druzen, in opstand kwamen deze maand tegen de SAA en kozen voor de rebellen? :D
Dat is onzin. Druzen kiezen voor zichzelf en zijn als ze een kant kiezen vaker pro-Assad, wat logisch is daar hij minderheden met rust laat. Je praat weer eens onzin.
pi_156098961
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat is onzin. Druzen kiezen voor zichzelf en zijn als ze een kant kiezen vaker pro-Assad, wat logisch is daar hij minderheden met rust laat. Je praat weer eens onzin.
http://eaworldview.com/20(...)r-killed-in-bombing/
pi_156098962
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 07:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Christenen, Alawieten, Druzen en Sjiieten worden rechtstreeks geëxecuteerd, net als soldaten van Assad. Assad verleent amnestie aan strijders uit Zabadani.
Vandaar zoveel overlopers :') Nee hoor, ze switchen grotendeels van zijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')