Dat denk ik niet eigenlijk, de Russen gaan ook geen grote hoeveelheden troepen aan de frontlinie laten vechten verwacht ik zo.quote:Op maandag 14 september 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IS poept in hun broek voor de Russen
Dat zou nooit gebeuren i.v.m. nabijheid Israël. IS heeft sowieso geen nukes trouwens, het is eerder een verdeel en heers strategie van de V.S.quote:Op dinsdag 15 september 2015 06:25 schreef HongKongPhoey het volgende:
an de andere kant, en daar hoop ik meer op, het kan natuurlijk ook zijn dat men massaal vluchtelingen laat overkomen omdat er een plan is om het IS gebied te gaan Nuken. Maar eerlijk gezegd zie ik het degelijke "westen" dat niet doen.
In Irak schijnt IS 40KG Uranium te hebben buit gemaakt, daarnaast kan Pakistan ze ook geholpen hebben. Maar ik sluit ook niet uit dat Saudie Arabie ze daaraan kan/wil helpen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:08 schreef Richestorags het volgende:
Dat zou nooit gebeuren i.v.m. nabijheid Israël. IS heeft sowieso geen nukes trouwens, het is eerder een verdeel en heers strategie van de V.S.
quote:Op maandag 14 september 2015 22:46 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Jou Jouw Engels is kennelijke van belabberd niveau. Het enige wat jou deert is om Assad en zijn troepen af te zeiken en je achterlijk jihad fetisj hier te promoten. Je bent letterlijk een zielig persoon wanneer je voor zulke beesten zit te verdedigen en met een achterlijk argument dat het echte Syriërs zijn. Nou heb ik nieuws voor je het zijn geen echte Syriërs het zijn namelijke beesten die anders denkende mensen doden als enige reden. Maar blijf jij maar die achterlijk zooi beesten maar ophemelen. Daarnaast ben jij blijkbaar ergens geestelijke niet goed in je hoofd om deze onzin hier te plaatsen.
Saudi-Arabië en IS zijn bepaald geen vrienden. IS ziet het concept van een koningshuis als afgoderij. Uranium buitmaken is één ding, je moet ook de centrales hebben om het te verrijken. En die hebben ze niet. Hooguit zouden ze een vuile bom kunnen maken. Wel veel slachtoffers, maar niet meer dan met een hele reeks grote aanslagen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:11 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
In Irak schijnt IS 40KG Uranium te hebben buit gemaakt, daarnaast kan Pakistan ze ook geholpen hebben. Maar ik sluit ook niet uit dat Saudie Arabie ze daaraan kan/wil helpen.
Ik heb geen idee, maar ze hebben tijd genoeg gehad en geld is er ook
Jij denkt niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat jaish al islam de minderheden uiteindelijk met rust laat en minder moordlustig is dan assad.
Jaish al islam heeft tenminste geen martelkamers zoals assad.quote:
Wat voor achterlijke antwoord geef je nou weer zeg. Geen enkele onderbouwing of iets dergelijks alleen je denkt dat zij niks doen. Laat dat denken nou niet jou sterkste punt zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat jaish al islam de minderheden uiteindelijk met rust laat en minder moordlustig is dan assad.
Ik kijk naar de cijfers. Tot nu toe is assad 90% erger dan jaish al islam.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:25 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Wat voor achterlijke antwoord geef je nou weer zeg. Geen enkele onderbouwing of iets dergelijks alleen je denkt dat zij niks doen. Laat dat denken nou niet jou sterkste punt zijn.
Jou beweringen klopen van geen kanten. Het is duidelijke dat iedere opstandelingen daar Syrië mensenrechten schenden en dat net zo erg als Assad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de cijfers. Tot nu toe is assad 90% erger dan jaish al islam.
Niet alleen mbt manier van oorlogsvoering (meer richting militaire doelwitten, ondanks de bestoking van damascus een paar maanden terug) maar ook mbt mensenrechten in gevangenissen. Daar worden gevangenen goed behandeld omdat het volgens hun moet volgens het koran. In de gevangenis bij assad worden het telkens zweepslagen.
Dus je rechtvaardiged het uit moorden van minderheden, gewelddadige gozer dat je er ook bent. Tevens is die achterlijke jihadstrijders van je een onderdeel van islamic front en laat die toevallig net zo barbaars zijn als ISIS.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:39 schreef firefly3 het volgende:
Liever een rare sharia rechtbank waarbij je recht hebt op water, brood en een vooruitzicht dan helemaal geen rechtbank en verdwijnen in anonimiteit. Voor de mensen die niet weten over de vele concentratiekampen van assad: google naar Caesar syria.
Waarvan de authenticiteit ook maar valt te betwisten. Het is één bron en de VS heeft een track record van het fabriceren van bewijzen. Wist je overigens dat de VS gevangenen liet martelen door regimes als Khadaffi, Assad, Ben Ali en die Egypte vent?quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:39 schreef firefly3 het volgende:
Liever een rare sharia rechtbank waarbij je recht hebt op water, brood en een vooruitzicht dan helemaal geen rechtbank en verdwijnen in anonimiteit. Voor de mensen die niet weten over de vele concentratiekampen van assad: google naar Caesar syria.
Er zijn de afgelopen twee maanden ook echt veel minderheden vermoord he. Ik meen me nog te herinneren dat minderheden, druzen, in opstand kwamen deze maand tegen de SAA en kozen voor de rebellen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:47 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Dus je rechtvaardiged het uit moorden van minderheden, gewelddadige gozer dat je er ook bent. Tevens is die achterlijke jihadstrijders van je een onderdeel van islamic front en laat die toevallig net zo barbaars zijn als ISIS.
Christenen, Alawieten, Druzen en Sjiieten worden rechtstreeks geëxecuteerd, net als soldaten van Assad. Assad verleent amnestie aan strijders uit Zabadani.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:39 schreef firefly3 het volgende:
Dat is onzin. Druzen kiezen voor zichzelf en zijn als ze een kant kiezen vaker pro-Assad, wat logisch is daar hij minderheden met rust laat. Je praat weer eens onzin.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen twee maanden ook echt veel minderheden vermoord he. Ik meen me nog te herinneren dat minderheden, druzen, in opstand kwamen deze maand tegen de SAA en kozen voor de rebellen?
http://eaworldview.com/20(...)r-killed-in-bombing/quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is onzin. Druzen kiezen voor zichzelf en zijn als ze een kant kiezen vaker pro-Assad, wat logisch is daar hij minderheden met rust laat. Je praat weer eens onzin.
Vandaar zoveel overlopersquote:Op dinsdag 15 september 2015 07:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Christenen, Alawieten, Druzen en Sjiieten worden rechtstreeks geëxecuteerd, net als soldaten van Assad. Assad verleent amnestie aan strijders uit Zabadani.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |