Da's waar. Daar had hij laatst toch een blessure aan?quote:Op maandag 14 september 2015 01:37 schreef chufi het volgende:
Dat gaat ie nog merken... Zn elleboog begint ook al
Da's toch aan Djokovic?quote:Op maandag 14 september 2015 01:38 schreef Intellectueel het volgende:
Apart dat de scheidsrechter de wedstrijd niet even stillegt met die verwondingen.
Ja. Als hij zelf niet zoveel UE maakt wel. 7 in 3 games is veel te veel..tegen wie dan ook.quote:Op maandag 14 september 2015 01:34 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Vind je dan dat hij veel kans maakt in de bassline rally's ?
Tennis is dan ook geen contactsport verder..is gewoon eigen keus. Alleen bij verwondingen aan het hoofd is er wellicht een overrule van een umpire mogelijk, maar dat heb ik in de praktijk nooit zien gebeuren.quote:Op maandag 14 september 2015 01:39 schreef chufi het volgende:
Bij voetbal mag je niet verder spelen als het niet verholpen wordt... Hier gaan ze dus gewoon door
Zit wat in.quote:Op maandag 14 september 2015 01:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geen idee. Bij voetbal en ook bij boksen moet de arts toch even kijken.
En het bloedt ook niet heel ergquote:Op maandag 14 september 2015 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tennis is dan ook geen contactsport verder..is gewoon eigen keus. Alleen bij verwondingen aan het hoofd is er wellicht een overrule van een umpire mogelijk, maar dat heb ik in de praktijk nooit zien gebeuren.
quote:Op maandag 14 september 2015 01:42 schreef suus21 het volgende:
Ik zie djoko op elk toernooi vallen die vent staat zo vaak uit balans echt lelijk...hoop dat ie lekker geblesseerd is door zijn lompe bewegingen..
Dat vind ik niet heel sportief, jongedame.quote:Op maandag 14 september 2015 01:42 schreef suus21 het volgende:
Ik zie djoko op elk toernooi vallen die vent staat zo vaak uit balans echt lelijk...hoop dat ie lekker geblesseerd is door zijn lompe bewegingen..
Welkom.quote:Op maandag 14 september 2015 01:45 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi eerste punt wat ik net meepakte.
Dat is iets anders dan iemand een blessure toewensen.quote:Op maandag 14 september 2015 01:47 schreef suus21 het volgende:
Voor die miljoenen die ze verdienen mag er wel een schaafwondje bij zijn..
Hoe moet hij dan spelen, aanvallender (in de zin van meer naar het net)?quote:Op maandag 14 september 2015 01:49 schreef suus21 het volgende:
Wat speelt federer weer dom lijkt niks te leren van voorgaande verliespartijen tegen djoko.
Om warm te blijven.quote:Op maandag 14 september 2015 01:52 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je als toeschouwer klappen bij een eerste service in het net?
Maar dit is sowieso geen snelle setquote:Op maandag 14 september 2015 01:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het niet erg als het drie snelle sets worden. Enige nachtrust lijkt me fijn.
Het ligt niet aan zijn tactiek, meer aan de uitvoering. Hij probeert om de ballen snel te nemen en Djokovic te pakken met versnellingen, maar door al die falende eerste services heeft hij teveel moeite om het initiatief te pakken. Hoe langer de punten duren hoe groter de kansen voor Djoko..die is gewoon veel degelijker.quote:Op maandag 14 september 2015 01:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe moet hij dan spelen, aanvallender (in de zin van meer naar het net)?
Nee, je hebt gelijk. Tempo ligt wel enorm hoog. Maar twee snelle sets na deze set.quote:Op maandag 14 september 2015 01:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dit is sowieso geen snelle set
quote:Op maandag 14 september 2015 01:59 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer dat Nadal niet speelt. Dan zou ik steeds tussen zijn servicepunten even kunnen slapen.
Bedankt.quote:Op maandag 14 september 2015 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan zijn tactiek, meer aan de uitvoering. Hij probeert om de ballen snel te nemen en Djokovic te pakken met versnellingen, maar door al die falende eerste services heeft hij teveel moeite om het initiatief te pakken. Hoe langer de punten duren hoe groter de kansen voor Djoko..die is gewoon veel degelijker.
En Djoko doet het ook gewoon goed en pakt Fed een beetje met zijn eigen tactiek aan door er zo snel en agressief op te zitten steeds.
Ja, klasse. Zeker na die val. Da's wel even schrikken.quote:
Als je Ziggo hebt de horizon website, Eurosport HD gewoonquote:Op maandag 14 september 2015 02:03 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand een link naar een fatsoenlijke stream?
De nieuwe return van Federer (Sneak Attack By Roger) waarbij hij rand servicelijn staat te retourneren. Best veelbesproken de laatste tijdquote:
Die naam heb ik nog nooit gehoord, die heeft ie toch niet zelf verzonnen he?quote:Op maandag 14 september 2015 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De nieuwe return van Federer (Sneak Attack By Roger) waarbij hij rand servicelijn staat te retourneren. Best veelbesproken de laatste tijd
Ja wellicht kan er maar een op topniveau spelen en dwingt ie de ander om fouten te maken.quote:Op maandag 14 september 2015 02:07 schreef Norrage het volgende:
Iedereen zeggen dat Fed zo slecht speelt en UEs maakt. Hebben jullie gezien welk tempo Djoko speelt?
http://www.sportingvideo.(...)4788612-1135537.htmlquote:Op maandag 14 september 2015 02:03 schreef Zinedinho het volgende:
Iemand een link naar een fatsoenlijke stream?
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 14 september 2015 02:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gehoord, die heeft ie toch niet zelf verzonnen he?
"We sort of came up with that name, sneak attack by Roger, SABR," Federer said.quote:Op maandag 14 september 2015 02:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gehoord, die heeft ie toch niet zelf verzonnen he?
quote:
Thanks de app heeft hem ook.quote:Op maandag 14 september 2015 02:07 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Als je Ziggo hebt de horizon website, Eurosport HD gewoon
Doet die speciaal voor jou. Anders kan jij niet eerder naar bed.quote:Op maandag 14 september 2015 02:14 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom komt Federer in dat laatste punt niet naar het net? Onbegrijpelijk.
Dit. Heeft hem een RG-finale tegen Nadal gekost.quote:
Fedje leest mee!quote:Op maandag 14 september 2015 02:14 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom komt Federer in dat laatste punt niet naar het net? Onbegrijpelijk.
Ik voel me vereerd. Weet niet goed wat ik moet zeggen.quote:Op maandag 14 september 2015 02:14 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Doet die speciaal voor jou. Anders kan jij niet eerder naar bed.
Ah en toen kwam er een love gamequote:Op maandag 14 september 2015 02:17 schreef Zinedinho het volgende:
Federer die 30000 bps mist. Wordt sws een break voor djoko hierna.
Gelukkkgquote:Op maandag 14 september 2015 02:19 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Ah en toen kwam er een love game
Ik vind het ook niks. Tegen het ordinaire aan.quote:Op maandag 14 september 2015 02:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik zie dat Federer van kledingstijl is veranderd. Normaal was het klassiek, elegant, dit keer koos hij voor spuuglelijk.
Wat is dat toch met dat Djokovic kontenkusserij en wanneer Federer zijn service met gemak binnenkopt iedereen stil isquote:Op maandag 14 september 2015 02:23 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Djokovic hier geniaal aan het spelen. Hij is gewoon onbespeelbaar zo.
in het ATP topicquote:Op maandag 14 september 2015 02:19 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Federer toch zwak op BP's.
Waar is onze vriend TheGeneral eigenlijk?
Djokovic maakte drie briljante punten op rij.quote:Op maandag 14 september 2015 02:26 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat Djokovic kontenkusserij en wanneer Federer zijn service met gemak binnenkopt iedereen stil is
Normaal eerder andersom hoor. Fed krijgt genoeg creditsquote:Op maandag 14 september 2015 02:26 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat Djokovic kontenkusserij en wanneer Federer zijn service met gemak binnenkopt iedereen stil is
Preciesquote:Op maandag 14 september 2015 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal eerder andersom hoor. Fed krijgt genoeg credits
Er is hier over het algemeen wel wat weinig liefde voor Fedje, ja. Geen idee waarom. - Beide spelers zijn natuurlijk fenomenaal.quote:Op maandag 14 september 2015 02:26 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2015 02:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Er is hier over het algemeen wel wat weinig liefde voor Fedje, ja. Geen idee waarom. - Beide spelers zijn natuurlijk fenomenaal.
Mwah, is gewoon altijd en overal zo. Zijn balans is gewoon verneukt, maar het is ook weer onderdeel van zijn succes dat hij af en toe zo raar staat en toch die ballen weg kan leggen. Heeft niks met de schoenen te maken. Soms heeft hij er ook ineens een random game tussen waarin hij alles verkeerd timed daardoor ook..dat ziet er dan zo belachelijk uit.quote:Op maandag 14 september 2015 02:30 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Djoko heeft wel nieuwe/andere schoenen nodig
Het is iets afgenomen de laatste paar jaar, maar Federer is de forum favoriet, nog steeds.quote:Op maandag 14 september 2015 02:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Er is hier over het algemeen wel wat weinig liefde voor Fedje, ja. Geen idee waarom. - Beide spelers zijn natuurlijk fenomenaal.
Als er iemand juist veel lof krijgt (en terecht) op fok is het Fed wel. Alleen in deze wedstrijd maakt Djoko meer indruk en dus krijgt hij de verdiende credits imo.quote:Op maandag 14 september 2015 02:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, vooral van jouw kant komt er verdomd weinig liefde, Nor.quote:Op maandag 14 september 2015 02:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Weinig liefde voor Fedje..Rot op zeg. Veels te veel. Beetje tegengas hoor
Ziet er soms echt héél instabiel uit iddquote:Op maandag 14 september 2015 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, is gewoon altijd en overal zo. Zijn balans is gewoon verneukt, maar het is ook weer onderdeel van zijn succes dat hij af en toe zo raar staat en toch die ballen weg kan leggen. Heeft niks met de schoenen te maken. Soms heeft hij er ook ineens een random game tussen waarin hij alles verkeerd timed daardoor ook..dat ziet er dan zo belachelijk uit.
Flashscorequote:Op maandag 14 september 2015 02:33 schreef Szura het volgende:
Gelukkig zit er op de Teletekstredactie bij de NOS nog iemand de tussenstand bij te houden. Zou niet weten waar ik die anders kan vinden.
US Open-appquote:Op maandag 14 september 2015 02:33 schreef Szura het volgende:
Gelukkig zit er op de Teletekstredactie bij de NOS nog iemand de tussenstand bij te houden. Zou niet weten waar ik die anders kan vinden.
Kijk je wel eens snooker? Daar zit het hele publiek zo.quote:Op maandag 14 september 2015 02:46 schreef Szura het volgende:
Ziet er zo debiel uit, mensen met die commentaarlijn in hun oor
Snooker is dan ook een debielensport.quote:Op maandag 14 september 2015 02:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk je wel eens snooker? Daar zit het hele publiek zo.
Natuurlijk, maar dat is wel ff iets anders dan in zo'n intens tennisstadion.quote:Op maandag 14 september 2015 02:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk je wel eens snooker? Daar zit het hele publiek zo.
Ja, kan de wedstrijd bepalen.quote:Op maandag 14 september 2015 02:50 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een ontzettend grote kans zeg.
0/7 deze set (1/3 eerste set)quote:Op maandag 14 september 2015 02:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, kan de wedstrijd bepalen.
Hoe veel BP's heeft Federer al laten liggen, alle 12?
2e set 0 uit 7. 1e set 1 uit 3.quote:Op maandag 14 september 2015 02:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, kan de wedstrijd bepalen.
Hoe veel BP's heeft Federer al laten liggen, alle 12?
Hahaquote:Op maandag 14 september 2015 02:55 schreef Zinedinho het volgende:
Federer verliest alleen maar van zichzelf
Fedje verliest van Djoko.quote:Op maandag 14 september 2015 02:55 schreef Zinedinho het volgende:
Federer verliest alleen maar van zichzelf
Zo geweldig speelt die niet eensquote:Op maandag 14 september 2015 02:57 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic speelt geweldig, maar die laatste game heeft Federer aan zichzelf te wijten.
Die ene misser op SP was echt niet te geloven gewoon. Djoko liep al richting stoelquote:Op maandag 14 september 2015 02:57 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic speelt geweldig, maar die laatste game heeft Federer aan zichzelf te wijten.
quote:Op maandag 14 september 2015 02:57 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Zo geweldig speelt die niet eens
Nee, was hopeloos.quote:Op maandag 14 september 2015 02:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ene misser op SP was echt niet te geloven gewoon. Djoko liep al richting stoel
Kan idd nog wel eens een latertje worden...quote:Op maandag 14 september 2015 03:03 schreef Norrage het volgende:
Nou, nu maar slapen. Zie de uitslag wel
Serieus? Zou ik ook wel willen maar dit is wel top.quote:Op maandag 14 september 2015 03:03 schreef Norrage het volgende:
Nou, nu maar slapen. Zie de uitslag wel
Dan kun je net zo goed niet meer gaan slapen. Ik moet om 8 uur beginnen, half 8 maximaal wakkerquote:Op maandag 14 september 2015 03:05 schreef Zinedinho het volgende:
Verdomme wou eigenlijk slapen, maar ben nu klaarwakker terwijl ik over 2 uur eruit moet
Om 5 uur al... Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 14 september 2015 03:05 schreef Zinedinho het volgende:
Verdomme wou eigenlijk slapen, maar ben nu klaarwakker terwijl ik over 2 uur eruit moet
Een compliment voor Federer kan er niet vanaf bij je he?quote:Op maandag 14 september 2015 03:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Zou ik ook wel willen maar dit is wel top.
Ik moet om 07.30 u. opstaan. Ben al blij als ik twee uur slaap meepak.quote:Op maandag 14 september 2015 03:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet meer gaan slapen. Ik moet om 8 uur beginnen, half 8 maximaal wakker
Geen werk, iemand afhalen van het vliegveldquote:Op maandag 14 september 2015 03:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Om 5 uur al... Wat voor werk doe je dan als ik vragen mag?
Jawel, dat deed hij heel knap aan het eind.quote:Op maandag 14 september 2015 03:06 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Een compliment voor Federer kan er niet vanaf bij je he?
Er rijden ook treinen vanaf Schiphol, hč.quote:Op maandag 14 september 2015 03:07 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Geen werk, iemand afhalen van het vliegveld
Mijn ideequote:Op maandag 14 september 2015 03:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Er rijden ook treinen vanaf Schiphol, hč.
Ik heb medelijden met je. Heb gelukkig pas om 20:15 college.quote:Op maandag 14 september 2015 03:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik moet om 07.30 u. opstaan. Ben al blij als ik twee uur slaap meepak.
Kan diegene niet met de trein?quote:Op maandag 14 september 2015 03:07 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Geen werk, iemand afhalen van het vliegveld
Maar ja, jij bent een intellectueel.quote:Op maandag 14 september 2015 03:10 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je. Heb gelukkig pas om 20:15 college.
Als Federer wint?quote:Op maandag 14 september 2015 03:10 schreef Zinedinho het volgende:
Zonder al te veel op zaken vooruit te willen lopen, maar die kop van Becker zou ik heel graag willen zien dan
Dit dus.quote:Op maandag 14 september 2015 03:13 schreef Rumille het volgende:
Federer staat wel echt goed te spelen nu. Afkloppen dat dat niet verandert
Te laatquote:Op maandag 14 september 2015 03:13 schreef Rumille het volgende:
Juist, ja.quote:Op maandag 14 september 2015 03:13 schreef Rumille het volgende:
Klootzakquote:Op maandag 14 september 2015 03:13 schreef Rumille het volgende:
Te laat jongenquote:Op maandag 14 september 2015 03:18 schreef Rumille het volgende:
Djokovic staat wel echt goed te spelen nu. Afkloppen dat dat niet verandert
HELD!!!quote:Op maandag 14 september 2015 03:18 schreef Rumille het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2015 03:18 schreef Rumille het volgende:
Djokovic is beterquote:Op maandag 14 september 2015 03:27 schreef 1239758715981 het volgende:
Djokovic startte veel beter, maar nu vind ik Federer beter.
Ja, is voor mij een eeuwigheid geleden dat ik een nacht niet heb geslapen. Laatste keer was ik 18 en kwam ik toevallig terug uit New York.quote:Op maandag 14 september 2015 03:32 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Dit gaat veel te lang duren pfoeh
Als toetjequote:Op maandag 14 september 2015 03:41 schreef Federer-fan het volgende:
4-4. Djokovic ziet eruit alsof hij moet huilen.
Logisch als bijna iedereen in het stadion tegen je is.quote:Op maandag 14 september 2015 03:41 schreef Federer-fan het volgende:
4-4. Djokovic ziet eruit alsof hij moet huilen.
Ja.quote:Op maandag 14 september 2015 03:42 schreef BobW het volgende:
[..]
Logisch als bijna iedereen in het stadion tegen je is.
Ja, maar dit wint Djokovic nu in 4 sets.quote:Op maandag 14 september 2015 03:46 schreef Federer-fan het volgende:
En opeens de break.
Ze spelen op de US Open toch nog steeds een TB in de vijfde set?
Gefeliciteerd en welterusten.quote:
In dit forum?quote:Op maandag 14 september 2015 03:47 schreef Zinedinho het volgende:
Stellen mensen zich hier altijd zo aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |