Dan moet je mensen alsnog kunnen uitzetten. Ook met kinderen. Wat men tot nu toe doet is dat heel hard roepen maar mensen wel pardon geven. Kinderen krijgen is gewoon ook een keus. Dan krijg je maar even geen kinderen in een noodsituatie.quote:Op zondag 13 september 2015 15:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Hoe dan? Er zijn heel veel regels maar die worden niet nageleefd (volgens de regels had Mauro ook terug gemoeten).
Concreet: Stel die oorlog duurt nog 4 jaar. Kort na aankomst brengen de "vluchtelingen" massaal een kind op de wereld. Na 4 jaar is het rustig, en ze moeten terug. Denk je echt dat dit gebeurd? En wat denk je echt dat PvdA, D66, GL en CU gaan zeggen? A. "Je moet terug"; B. "Je mag blijven, want kinderen, geworteld, inhumaan, etc..".
Dat ben ik helemaal met je eens, maar het punt is: Dat gebeurt niet. Je weet gewoon dat ze mogen blijven. Je weet gewoon dat er over 5 jaar weer 24.000 "schrijnende" gevallen zijn, waar heel links-christelijk Nederland en de voltallige media actie voor gaan voeren. Ik zie het hele circus alweer voorbij komen in DWDD. Ze gaan nooit meer terug.quote:Op zondag 13 september 2015 15:49 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dan moet je mensen alsnog kunnen uitzetten. Ook met kinderen. Wat men tot nu toe doet is dat heel hard roepen maar mensen wel pardon geven. Kinderen krijgen is gewoon ook een keus. Dan krijg je maar even geen kinderen in een noodsituatie.
Ja. En ook dat die groep zeer waarschijnlijk niet goed gaat integreren. Die ervaring hebben we al met o.a. Marokkanen. Dit gaat zeker mis.quote:Op zondag 13 september 2015 15:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar het punt is: Dat gebeurt niet. Je weet gewoon dat ze mogen blijven. Je weet gewoon dat er over 5 jaar weer 24.000 "schrijnende" gevallen zijn, waar heel links-christelijk Nederland en de voltallige media actie voor gaan voeren. Ik zie het hele circus alweer voorbij komen in DWDD. Ze gaan nooit meer terug.
Klopt, alleen deze mensen zullen nog erger zijn voor de maatschappij vrees is. Ze komen uit oorlogsgebied die onmenselijk is. Het ergste is dat wij betalen voor de levensbehoeftes, kleding etc noem maar, terwijl de Nederlandse man leeggeplukt wordt. Ze moeten hier beleid voeren zoals Rusland of Australië. Daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:55 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ja. En ook dat die groep zeer waarschijnlijk niet goed gaat integreren. Die ervaring hebben we al met o.a. Marokkanen. Dit gaat zeker mis.
Dat is de oplossing niet. Je zal werkelijk iets moeten DOEN aan het oplossen van een probleem.quote:Op zondag 13 september 2015 16:07 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Klopt, alleen deze mensen zullen nog erger zijn voor de maatschappij vrees is. Ze komen uit oorlogsgebied die onmenselijk is. Het ergste is dat wij betalen voor de levensbehoeftes, kleding etc noem maar, terwijl de Nederlandse man leeggeplukt wordt. Ze moeten hier beleid voeren zoals Rusland of Australië. Daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen.
Die Marokkaanse asielzoekers zijn inderdaad een groot probleem.quote:Op zondag 13 september 2015 15:55 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ja. En ook dat die groep zeer waarschijnlijk niet goed gaat integreren. Die ervaring hebben we al met o.a. Marokkanen. Dit gaat zeker mis.
quote:Op zondag 13 september 2015 16:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die Marokkaanse asielzoekers zijn inderdaad een groot probleem.
Dat is inderdaad de oplossing niet, voorkomen is beter dan genezen zeggen ze wel eens. Dat is helaas te laat voor ons landje. Het Nederlandse volk moet minder klagen van achter hun beeldschermpje en meer actie ondernemen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:09 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat is de oplossing niet. Je zal werkelijk iets moeten DOEN aan het oplossen van een probleem.
quote:Op zondag 13 september 2015 16:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de oplossing niet, voorkomen is beter dan genezen zeggen ze wel eens. Dat is helaas te laat voor ons landje. Het Nederlandse volk moet minder klagen van achter hun beeldschermpje en meer actie ondernemen.
Dat gaat niet over asielzoekers......gewoon de gezinshereniging.quote:Op zondag 13 september 2015 16:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die Marokkaanse asielzoekers zijn inderdaad een groot probleem.
Wat voor actie?quote:Op zondag 13 september 2015 16:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de oplossing niet, voorkomen is beter dan genezen zeggen ze wel eens. Dat is helaas te laat voor ons landje. Het Nederlandse volk moet minder klagen van achter hun beeldschermpje en meer actie ondernemen.
Dus het terugsturen kan gewoon wel.quote:Op zondag 13 september 2015 16:20 schreef Confetti het volgende:
De Syriërs zullen zich uiteindelijk wel redden in ons land hoor als Syrië onveilig blijft. De stille moordenaars zijn de hordes Afrikanen uit Eritrea, Uganda en Somalië die in hun kielzog ons land binnensluipen. Dat zijn volkeren die nooit en te nimmer wat zullen toevoegen aan ons land en tot het einde der dagen netto-ontvangers zullen zijn.
Er is een kans dat Syrië veilig wordt in de toekomst. Dat kun je van die bananenrepublieken niet zeggen. De Irakezen zijn toendertijd ook teruggestuurd.
Wat is dat dan, extra asielzoekers opnemen?quote:Op zondag 13 september 2015 16:07 schreef Fietsenrek het volgende:
Ze moeten hier beleid voeren zoals Rusland of Australië
http://www.volkskrant.nl/(...)n-op-syrie~a4138599/quote:Hij zei ook dat zijn land 12.000 Syrische vluchtelingen op gaat vangen, bovenop de 13.750 vluchtelingen die het land jaarlijks al opneemt.
Men gaat meer controleren.quote:Op zondag 13 september 2015 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Duitsland gaat de grenzen sluiten
http://www.spiegel.de/pol(...)n-ein-a-1052704.html
http://www.bild.de/politi(...)e-42556922.bild.html
Met grote groepen wel inderdaad. Met Irak zijn er toen afspraken gemaakt en mensen zijn ook gewoon hun huis uit gezet en in vreemdelingendetentie gezet.quote:Op zondag 13 september 2015 16:25 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dus het terugsturen kan gewoon wel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wat de afspraken zijn. Het gevoel dat ik nu krijg is dat alles en iedereen maar deze kant op kan komen. Daar ben ik gewoon tegen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Met grote groepen wel inderdaad. Met Irak zijn er toen afspraken gemaakt en mensen zijn ook gewoon hun huis uit gezet en in vreemdelingendetentie gezet.
Het uitzet beleid faalt vooral als die afspraken er niet zijn, zoals met landen in Afrika.
..tenzij het conflict langer gaat duren en de Syriërs allemaal een permanente verblijfsvergunning krijgen na 5 jaar.
Ik stel voor ze straks allemaal gewoon naar veilig Syrie te sturen!quote:Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef Confetti het volgende:
Met grote groepen wel inderdaad. Met Irak zijn er toen afspraken gemaakt en mensen zijn ook gewoon hun huis uit gezet en in vreemdelingendetentie gezet.
Het uitzet beleid faalt vooral als die afspraken er niet zijn, zoals met landen in Afrika.
Die regel moeten ze opdoeken. Niks "geworteld", dat was ook geen probleem toen ze naar een veel rijker land trokken!quote:..tenzij het conflict langer gaat duren en de Syriërs allemaal een permanente verblijfsvergunning krijgen na 5 jaar.
Dat gevoel bekruipt mij ook wel. En over 4 jaar roept men dat het mis is gegaan en dat niemand meer verantwoordelijk is.quote:Op zondag 13 september 2015 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dus vorige week zei Merkel: "kom allemaal maar gezellig de EU binnen" en nu moet Dld al grenscontroles instellen, want er komen iets meer mensen binnen dan verwacht was....
Begin zoetjes aan te denken dat we door incapabele mensen bestuurd worden. Eerst dat gesodemieter met Griekenland en de euro en nu dit...
Nee, maar die mensen mogen we wel terugsturen natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een beter leven zoeken natuurlijk, maakt dat ze verschrikkelijke mensen?
Dan hebben ze gehandeld onder druk van de publieke verontwaardiging over de manier waarop deze mensen werden behandeld.quote:Op zondag 13 september 2015 16:50 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat gevoel bekruipt mij ook wel. En over 4 jaar roept men dat het mis is gegaan en dat niemand meer verantwoordelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |