wut?quote:Op zondag 13 september 2015 14:35 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Vd Heijden en Vejinovic zulke enge mannetjes he, die zouden zo voor pedofiel door kunnen.
Die pedosnor van Vejinovic en Vd Heijden hoef ik niet uit te leggen denk ik.quote:
hm ja, Vejinovic met die snor heeft wel iets unheimlich.quote:Op zondag 13 september 2015 14:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die pedosnor van Vejinovic en Vd Heijden hoef ik niet uit te leggen denk ik.
BilalKom je goed weg. Had rood kunnen zijn.
Ik verwacht van Feyenoord nooit een makkelijke overwinningquote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
En dan waren er hier nog mensen die geloofde in een makkelijke overwinning ook... Gaat weer "lekker" op het veld
2 keer op doel al, toch?quote:Op zondag 13 september 2015 14:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kramer heeft nu al meer laten zien dan kazim in 5 wedstrijden
Bilal zo'n kneus hè. Niks presteren en vervolgens stoer doen met wanstaltige maar ongetwijfeld prijzige 'kleding'.twitter:Bilaaaaaall7 twitterde op woensdag 09-09-2015 om 13:45:43Back to Holland focus for the game against Willem II !! http://t.co/jF2QBlGrT9 reageer retweet
quote:De raad van commissarissen van Feyenoord is niet te spreken over de manier waarop de sportieve doelstelling van de Rotterdammers tot stand is gekomen. De RvC zouden hier niet bij betrokken zijn.
Feyenoord-watcher Jan Dirk Stouten maakte dit zondag tijdens Radio Rijnmond kenbaar. Technisch directeur Martin van Geel liet onlangs weten met Feyenoord te zullen streven voor directe plaatsing voor Europees voetbal. Dat werd niet door iedereen op prijs gesteld. Volgens diverse gezichten is de Rotterdamse formatie het aan de stand verplicht om voor het kampioenschap te strijden, helemaal nu de club over een van de beste selecties in jaren beschikt.
"Ik moet zeggen, ik kan er de laatste jaren niet vrolijk van worden. Nu zeggen ze weer dat ze niet om de titel mee hoeven te doen. Dan snap ik niet waar je wel voor meedoet. Je zit bij een grote club, dan doe je toch altijd mee om de titel? Het is echt lulkoek", liet Feyenoord-icoon Willem van Hanegem eerder weten tegenover Radio 1.
Ik word altijd zo moe van die bestuurlijke zaken. Ja het is relevant maar kom op zeg.quote:
Deed Kazim ookquote:Op zondag 13 september 2015 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kramer in 1 pot al meer goede voorzetten gehad dan Kazim in 4, en hij verneukt alles
Nee.quote:Op zondag 13 september 2015 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kramer in 1 pot al meer goede voorzetten gehad dan Kazim in 4, en hij verneukt alles
Kramer anticipeert ook veel beter dan Kazim. Kazim had hier nooit net zoveel gevaar uit gehaald als Kramer.quote:Op zondag 13 september 2015 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
O zo zag ik het niet. KRAMERGODquote:Op zondag 13 september 2015 14:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kramer anticipeert ook veel beter dan Kazim. Kazim had hier nooit net zoveel gevaar uit gehaald als Kramer.
Als er een slechtere keeper stond dan Lamprou, was het al 2-0 geweest.quote:Op zondag 13 september 2015 14:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O zo zag ik het niet. KRAMERGODWe zijn gezegend om zijn grootsheid te kunnen bekijken.
Doet toch niks goedquote:Op zondag 13 september 2015 15:00 schreef Merkie het volgende:
Hoeveel balcontacten heeft Toornstra gehad?
Dat was luckyquote:Op zondag 13 september 2015 15:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goede combinatie met Kramer waaruit die kopkans kwam.
Zijn die er in Nederland? Behalve die van NEC?quote:Op zondag 13 september 2015 14:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als er een slechtere keeper stond dan Lamprou, was het al 2-0 geweest.
Elftal is kut.quote:Op zondag 13 september 2015 15:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond het nog wel veelbelovend beginnen, maar het is weer ouderwets kut.
Paar leuke dingen al gedaanquote:Op zondag 13 september 2015 15:04 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is Kuyt weer goed he.
Heeft echt een toegevoegde waarde die kerel.
Dat klopt.quote:
Liever harde werkers toch.quote:Op zondag 13 september 2015 15:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat klopt.
Al kan je nog wel een leuk team vormen als je jongens als Elia en Vilhena durft op te stellen.
En dan heb je Elia op de bankquote:Op zondag 13 september 2015 15:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die jongen kan echt helemaal niets.
En de andere 20% het veld uit.quote:Op zondag 13 september 2015 15:09 schreef Kerftminister het volgende:
Bilal schiet echt 80% van zijn voorzetten op de verdediger.
Dat weten wel al een paar jaarquote:Op zondag 13 september 2015 15:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar kan alleen niet koppen en schieten.
Inderdaad. Bilal kan er echt helemaal niks van. Onbegrijpelijk dat hij weer speelt.quote:Op zondag 13 september 2015 15:12 schreef Cikx het volgende:
Elia kan toch met geen mogelijkheid slechter zijn dan Bilal
quote:Op zondag 13 september 2015 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Feyenoord best aardig spelen hoor, ondanks de stand. Oogt al stukken beter dan de voorgaande wedstrijden.
Feyenoord wordt met regelmaat overlopen door W2... T'is maar wat je "best aardig" vindt...quote:Op zondag 13 september 2015 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind Feyenoord best aardig spelen hoor, ondanks de stand. Oogt al stukken beter dan de voorgaande wedstrijden.
Ook Kramer speelt zeker niet slecht vind ik.
Goed argument man. Azijnpisser.quote:
Mee eens. Willem 2 graaft zich best aardig in en ondanks dat toch aardig wat gevaarlijke kansen gehad. Er wordt te weinig rendement gehaald uit de kansen. Das jammer.quote:Op zondag 13 september 2015 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Elke letterquote:Op zondag 13 september 2015 15:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed argument man. Azijnpisser.
Wat klopt er niet van dan?
Overlopen, hou opquote:Op zondag 13 september 2015 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord wordt met regelmaat overlopen door W2... T'is maar wat je "best aardig" vindt...
Falikant onzin natuurlijk. >60% balbezit, 10 schoten waarvan 5 op doel t.o.v. 1 schot op doel van Willem II oid.quote:Op zondag 13 september 2015 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord wordt met regelmaat overlopen door W2... T'is maar wat je "best aardig" vindt...
zeker 2/3 keer is W2 combinerend bij de 16 van Feyenoord gekomen. Om Feyenoord spelers heen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Overlopen, hou opEr zit totaal geen lijn in het spel, dat wel.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 13 september 2015 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam met droge ogen beweren dat Feyenoord best aardig speelt wanneer je flanken worden bezet door twee prutsers? Het is allemaal drie keer niets.quote:Op zondag 13 september 2015 15:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed argument man. Azijnpisser.
Wat klopt er niet van dan?
Leuk, dat kan beter natuurlijk, maar heeft maar tot 2 echte kansen geleid.quote:Op zondag 13 september 2015 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zeker 2/3 keer is W2 combinerend bij de 16 van Feyenoord gekomen. Om Feyenoord spelers heen.
In vergelijking met de voorgaande wedstrijden is het best aardig. Dat zegt ook heel veel over de voorgaande wedstrijden, maar het is wel waar.quote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam met droge ogen beweren dat Feyenoord best aardig speelt wanneer je flanken worden bezet door twee prutsers? Het is allemaal drie keer niets.
Feyenoord controleert maar aanvallend zonder enige creativiteit en teveel slechte voorzetten. Gooi Elia er maar in Gioquote:Op zondag 13 september 2015 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Het ziet er niet uit. Komt waarschijnlijk omdat we drie gehandicapten voorin hebben lopen.quote:Op zondag 13 september 2015 15:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Feyenoord creert veel meer kansen dan de 4 wedstrijden hiervoor en het oogt stukken meer ingespeeld.
Alle kansen gingen recht op Lamprou af, op 1 na. Het domineren is tot de 16...quote:Op zondag 13 september 2015 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Leuk, dat kan beter natuurlijk, maar heeft maar tot 2 echte kansen geleid.
Ondertussen domineert Feyenoord en hebben we al 4 grote kansen gehad oid.
Bilal op rechts is een wereld van verschil. Op links is het een andere speler.quote:Op zondag 13 september 2015 15:19 schreef Cara het volgende:
Dag 469, Bilal kan er nog steeds geen ene kut van..
Ze spelen echt behoorlijk, tempo is al zoveel hoger dan de rest van het seizoenquote:Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam met droge ogen beweren dat Feyenoord best aardig speelt wanneer je flanken worden bezet door twee prutsers? Het is allemaal drie keer niets.
Pseudo-dominantie. W2 speelt gewoon op de counter.quote:Op zondag 13 september 2015 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk, dat kan beter natuurlijk, maar heeft maar tot 2 echte kansen geleid.
Ondertussen domineert Feyenoord en hebben we al 4 grote kansen gehad oid.
Ja, leuk. Dat ventje heeft op de vleugels te zoeken als je Elia op de bank hebt zitten.quote:Op zondag 13 september 2015 15:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bilal op rechts is een wereld van verschil. Op links is het een andere speler.
In vergelijking met de zaterdag amateurs speelt Feyenoord de sterren van de hemel...quote:Op zondag 13 september 2015 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
In vergelijking met de voorgaande wedstrijden is het best aardig. Dat zegt ook heel veel over de voorgaande wedstrijden, maar het is wel waar.
Nee Kuyt speelt lekker.quote:Op zondag 13 september 2015 15:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dat ventje heeft op de vleugels te zoeken als je Elia op de bank hebt zitten.
Kramer speelt al.quote:Op zondag 13 september 2015 15:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is wachten tot Gio onze Haagse Redder erin gooit.
Een paar aardige combinaties op rechts, waar een mogelijkheid uit komt. In de laatste fase is het minder ja.quote:
Tja, je kan zeggen wat je wilt, maar in een wedstrijd als deze is Immers ideaal.quote:Op zondag 13 september 2015 15:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is wachten tot Gio onze Haagse Redder erin gooit.
Die levert tenminste nog eens een fatsoenlijke voorzet af en leidt daarbij zelden tot geen balverlies.quote:
Toch drie keer balverlies geteld.quote:Op zondag 13 september 2015 15:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Die levert tenminste nog eens een fatsoenlijke voorzet af en leidt daarbij zelden tot geen balverlies.
100%-kansen heeft Kramer nog niet gehad deze pot.quote:Op zondag 13 september 2015 15:28 schreef Buitendam het volgende:
Het euvel van 15 kansen nodig hebben voor een goal is nog niet opgelost. Kramer of Kazim maakt geen reet uit. Bilal blijft toch wel kontknallen bij de tegenstander.
Nu wel. Wat een waardeloze spelerquote:Op zondag 13 september 2015 15:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
100%-kansen heeft Kramer nog niet gehad deze pot.
Hihi.quote:Op zondag 13 september 2015 15:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij loopt voor lul en ook nu maakt ie m nietquote:Op zondag 13 september 2015 15:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou vooruit.quote:Op zondag 13 september 2015 15:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nu wel. Wat een waardeloze speler
Kazim gaat komenquote:Op zondag 13 september 2015 15:41 schreef Slobeend het volgende:
Kuyt naar de spits en Elia er in wil ik zien.
Ach ja, de ene waardeloze voetballer voor de andere.quote:Op zondag 13 september 2015 15:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt op de kruisbandjes.
Nu moeten we weer met Kazim aankloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he.quote:Op zondag 13 september 2015 15:43 schreef Sloggi het volgende:
Kuyt -> spits, Elia erin.
#dromenzijnbedrog
Kazim is echt stukken waardelozer dan Kramer.quote:Op zondag 13 september 2015 15:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach ja, de ene waardeloze voetballer voor de andere.
quote:
4 van de 25 in deze wedstrijdquote:Op zondag 13 september 2015 15:53 schreef Buitendam het volgende:
4 van de 27 voorzetten, las ik?
Elia op 1 been is dan al een verbetering.
Ziekenhuis*quote:Op zondag 13 september 2015 15:54 schreef Wicky15 het volgende:
Gelukkig hebben we Kramer nog op de bank.
Nu is het wachten op de 0-1.quote:Op zondag 13 september 2015 15:55 schreef Merkie het volgende:
Zelfde probleem als vorig jaar eigenlijk, weinig scorend vermogen. Als je na een halfuur op 3-0 staat is er niks aan de hand (had zomaar gekund).
Echt he, lekker spelertjequote:Op zondag 13 september 2015 15:57 schreef Merkie het volgende:
Schitterende aanval. En elke wedstrijd word ik steeds meer fan van Karsdorp.
Gewoon fijn om iemand in je team te hebben die daadwerkelijk kan voetballen, tussen alle Immers, Kazims, Kramers, Toornstras en Bilals inquote:
Inderdaadquote:Op zondag 13 september 2015 15:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon fijn om iemand in je team te hebben die daadwerkelijk kan voetballen, tussen alle Immers, Kazims, Kramers, Toornstras en Bilals in.
misschien is het verstandiger om kuyt er uit te halen voor feyenoordquote:
Allebei gewoon kutquote:Op zondag 13 september 2015 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien is het verstandiger om kuyt er uit te halen voor feyenoord
jezus wat is die gast tering slecht zeg
Eens, maar Bilal is nog slechter zeg maar.quote:Op zondag 13 september 2015 15:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien is het verstandiger om kuyt er uit te halen voor feyenoord
jezus wat is die gast tering slecht zeg
Ik snap ook niet dat ze El Ahmadi en Vejinovic niet omdraaien.quote:Op zondag 13 september 2015 16:01 schreef TC03 het volgende:
Er zit echt iets goed mis in de opstelling als El Ahmadi steeds in de buurt van het strafschopgebied komt.
Dit dus ja. Zou zoveel logischer zijn. En Vilhena voor Toornstra...quote:Op zondag 13 september 2015 16:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze El Ahmadi en Vejinovic niet omdraaien.
Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zondag 13 september 2015 16:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit dus ja. Zou zoveel logischer zijn. En Vilhena voor Toornstra...
bilal op zijn eigen positie ook?quote:Op zondag 13 september 2015 16:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eens, maar Bilal is nog slechter zeg maar.
Die indruk heb ik nietquote:Op zondag 13 september 2015 16:04 schreef RvLaak het volgende:
En nu rustig aan doen omdat ze voor staan... Geheid dat de 1-1 zo komt
Blijft Feyenoord he.quote:Op zondag 13 september 2015 16:04 schreef RvLaak het volgende:
En nu rustig aan doen omdat ze voor staan... Geheid dat de 1-1 zo komt
Ik ook.quote:Op zondag 13 september 2015 16:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bilal is een betere rechtsbuiten dan Kuyt denk ik.
quote:Op zondag 13 september 2015 16:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Blijft Feyenoord he.
Billetjes weer ouderwets bij elkaar.
Ja.quote:Op zondag 13 september 2015 16:06 schreef Wicky15 het volgende:
De Toorn lekker terug naar Utrecht sturen en Tonny erin.
Heb je Bilal zien spelen vandaag?quote:Op zondag 13 september 2015 16:07 schreef Tjacka het volgende:
elia-achahbar-bilal
dat zou de aanval moeten zijn
Utreg niveauquote:Op zondag 13 september 2015 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die is echt terug naar zijn Ado-niveau.
Elia Kuyt De Toorn.quote:
kuyt is nog minder dan bilalquote:Op zondag 13 september 2015 16:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Elia Kuyt De Toorn.
Begin vorig seizoen vulde Toornstra die positie prima in.
Waarom niet Achahbar achter de spits?quote:Op zondag 13 september 2015 16:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Elia Kuyt De Toorn.
Begin vorig seizoen vulde Toornstra die positie prima in en Kuyt op de flanken is niks, dus gewoon achter de spits.
Tja, daarom is het Willem 2 hequote:Op zondag 13 september 2015 16:12 schreef Wicky15 het volgende:
Als Willem || het toch iets beter uitspeelt
Zou ook kunnen, Kuyt in de spits en Achahbar erachter of andersom.quote:Op zondag 13 september 2015 16:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom niet Achahbar achter de spits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Lood om oud ijzer, kunnen er allebei weinig van. Gewoon Achahbar.quote:Op zondag 13 september 2015 16:23 schreef Merkie het volgende:
Mag toch hopen dat Kramer niet al te lang uit de roulatie is. Kazim hebben we niks aan.
Dat zou bijna onze lijfspreuk kunnen worden. Wat een draak van een wedstrijd weer.. aanvallende armoe met Elia als lichtpuntjequote:
Mooi??? Net zo mooi als Freddy Kruegerquote:Op zondag 13 september 2015 16:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Mooie wedstrijd, lekker uitgespeeld ook.
Duidelijk de bovenliggende partij. Van voor gaat het alleen nog steeds kut dus het is niet sprankelendquote:Op zondag 13 september 2015 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi??? Net zo mooi als Freddy Krueger
Klopt, maar het zag er niet uit man... Lelijk was het, maar wel weer gewonnen... Positief blijvenquote:Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Duidelijk de bovenliggende partij. Van voor gaat het alleen nog steeds kut dus het is niet sprankelend
Elia, Achahbar, Kuyt.quote:Op zondag 13 september 2015 16:28 schreef timmmmm het volgende:
Elia. achabar. Bilal en dan Kuyt op tien.
Want kuyt is heus zo slecht niet als iedereen hier zegt. Heerlijke passes komen daaruit
Maakt me geen reet uit of het lelijk is of mooi. Als het maar goed genoeg is, mag het best lelijk zijn. En we waren beduidend beter dan Willem 2quote:Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar het zag er niet uit man... Lelijk was het, maar wel weer gewonnen... Positief blijven
W2 had makkelijk een paar keer kunnen scoren.quote:Op zondag 13 september 2015 16:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit of het lelijk is of mooi. Als het maar goed genoeg is, mag het best lelijk zijn. En we waren beduidend beter dan Willem 2
Op basis van de 2e helft had Willem II wel recht op een gelijkspel inderdaad, maar als Feyenoord bij rust met 2-0 had voorgestaan dan had Willem II ook geen reden tot klagen gehad.quote:Op zondag 13 september 2015 16:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
W2 had makkelijk een paar keer kunnen scoren.
voor 2 tientjes heb ik eredivisie en internationaal, vind ik best te doenquote:Op zondag 13 september 2015 16:44 schreef Vasion het volgende:
Voor interviews moet je ook een abo hebben voor foxSports
Ik heb geen TV. Als de mogelijkheid er komt dat je via internet streams kunt volgen, had ik het natuurlijk ook gedaan.quote:Op zondag 13 september 2015 16:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
voor 2 tientjes heb ik eredivisie en internationaal, vind ik best te doen
vraag iemand met een tv om zo'n abo te nemen, je krijgt daar gratis een foxsports go account bijquote:Op zondag 13 september 2015 16:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb geen TV. Als de mogelijkheid er komt dat je via internet streams kunt volgen, had ik het natuurlijk ook gedaan.
Teveel moeite. Ik houd het bij streams die het niet eens zo slecht doen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
vraag iemand met een tv om zo'n abo te nemen, je krijgt daar gratis een foxsports go account bij
kun je de prijs ook nog delen als het mee zit
Fox Sports Go, 150 euro voor het hele seizoenquote:Op zondag 13 september 2015 16:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb geen TV. Als de mogelijkheid er komt dat je via internet streams kunt volgen, had ik het natuurlijk ook gedaan.
Zeg dan gewoon dat je niet wil betalen.quote:Op zondag 13 september 2015 16:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Teveel moeite. Ik houd het bij streams die het niet eens zo slecht doen.
Ik vind het gewoon stom dat je voor interviews ook een account moet hebben.
En daarmee je club niet wil steunen. Immers gaan de televisiegelden naar de clubs toe.quote:Op zondag 13 september 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet wil betalen.
Ik ga voor Foxsports GO dan. Heb er net even naar gekeken en wist niet dat het bestond.quote:Op zondag 13 september 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet wil betalen.
Zou dan nog steeds proberen met iemand anders die op de tv kijkt samen te doen. Ik betaal nu 2 tientjes voor dus Eredivisie en International en heb het en op mijn box en op mijn Foxsports GO account.quote:Op zondag 13 september 2015 16:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga voor Foxsports GO dan. Heb er net even naar gekeken en wist niet dat het bestond.
Ja, er is een foxsports abo + GO inderdaad. Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die van voetbal houdt. Ik zie alleen nergens welke competities je krijgt. Alleen de skeredivisie?quote:Op zondag 13 september 2015 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou dan nog steeds proberen met iemand anders die op de tv kijkt samen te doen. Ik betaal nu 2 tientjes voor dus Eredivisie en International en heb het en op mijn box en op mijn Foxsports GO account.
Als je met zijn tweetjes doet heb je voor een 10tje per maand foxgo en kun je na de oogaids van Feyenoord nog even snel wat Premier League oid kijken.
Geen idee, mail even met wat je wil naar ze. Dan komen ze vast met het juiste pakket en een eventuele aanbieding oid.quote:Op zondag 13 september 2015 17:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, er is een foxsports abo + GO inderdaad. Helaas is er niemand in mijn vriendenkring die van voetbal houdt. Ik zie alleen nergens welke competities je krijgt. Alleen de skeredivisie?
Dit idd. Nog effe en ik begin Fredje te missenquote:Op zondag 13 september 2015 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou bijna onze lijfspreuk kunnen worden. Wat een draak van een wedstrijd weer.. aanvallende armoe met Elia als lichtpuntje
Hij heeft de doelstelling van Feyenoord in zijn nek laten zetten in de hoop op een basisplaatsquote:Op zondag 13 september 2015 17:04 schreef Vasion het volgende:
Elia met een nr 3 tattoo in z'n nek. Wat heb ik gemist?
quote:Op zondag 13 september 2015 17:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft de doelstelling van Feyenoord in zijn nek laten zetten in de hoop op een basisplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |