wut?quote:Op zondag 13 september 2015 14:35 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Vd Heijden en Vejinovic zulke enge mannetjes he, die zouden zo voor pedofiel door kunnen.
Die pedosnor van Vejinovic en Vd Heijden hoef ik niet uit te leggen denk ik.quote:
hm ja, Vejinovic met die snor heeft wel iets unheimlich.quote:Op zondag 13 september 2015 14:39 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die pedosnor van Vejinovic en Vd Heijden hoef ik niet uit te leggen denk ik.
BilalKom je goed weg. Had rood kunnen zijn.
Ik verwacht van Feyenoord nooit een makkelijke overwinningquote:Op zondag 13 september 2015 14:44 schreef RvLaak het volgende:
En dan waren er hier nog mensen die geloofde in een makkelijke overwinning ook... Gaat weer "lekker" op het veld
2 keer op doel al, toch?quote:Op zondag 13 september 2015 14:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kramer heeft nu al meer laten zien dan kazim in 5 wedstrijden
Bilal zo'n kneus hè. Niks presteren en vervolgens stoer doen met wanstaltige maar ongetwijfeld prijzige 'kleding'.twitter:Bilaaaaaall7 twitterde op woensdag 09-09-2015 om 13:45:43Back to Holland focus for the game against Willem II !! http://t.co/jF2QBlGrT9 reageer retweet
quote:De raad van commissarissen van Feyenoord is niet te spreken over de manier waarop de sportieve doelstelling van de Rotterdammers tot stand is gekomen. De RvC zouden hier niet bij betrokken zijn.
Feyenoord-watcher Jan Dirk Stouten maakte dit zondag tijdens Radio Rijnmond kenbaar. Technisch directeur Martin van Geel liet onlangs weten met Feyenoord te zullen streven voor directe plaatsing voor Europees voetbal. Dat werd niet door iedereen op prijs gesteld. Volgens diverse gezichten is de Rotterdamse formatie het aan de stand verplicht om voor het kampioenschap te strijden, helemaal nu de club over een van de beste selecties in jaren beschikt.
"Ik moet zeggen, ik kan er de laatste jaren niet vrolijk van worden. Nu zeggen ze weer dat ze niet om de titel mee hoeven te doen. Dan snap ik niet waar je wel voor meedoet. Je zit bij een grote club, dan doe je toch altijd mee om de titel? Het is echt lulkoek", liet Feyenoord-icoon Willem van Hanegem eerder weten tegenover Radio 1.
Ik word altijd zo moe van die bestuurlijke zaken. Ja het is relevant maar kom op zeg.quote:
Deed Kazim ookquote:Op zondag 13 september 2015 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kramer in 1 pot al meer goede voorzetten gehad dan Kazim in 4, en hij verneukt alles
Nee.quote:Op zondag 13 september 2015 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Kramer in 1 pot al meer goede voorzetten gehad dan Kazim in 4, en hij verneukt alles
Kramer anticipeert ook veel beter dan Kazim. Kazim had hier nooit net zoveel gevaar uit gehaald als Kramer.quote:Op zondag 13 september 2015 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
O zo zag ik het niet. KRAMERGODquote:Op zondag 13 september 2015 14:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kramer anticipeert ook veel beter dan Kazim. Kazim had hier nooit net zoveel gevaar uit gehaald als Kramer.
Als er een slechtere keeper stond dan Lamprou, was het al 2-0 geweest.quote:Op zondag 13 september 2015 14:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O zo zag ik het niet. KRAMERGODWe zijn gezegend om zijn grootsheid te kunnen bekijken.
Doet toch niks goedquote:Op zondag 13 september 2015 15:00 schreef Merkie het volgende:
Hoeveel balcontacten heeft Toornstra gehad?
Dat was luckyquote:Op zondag 13 september 2015 15:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goede combinatie met Kramer waaruit die kopkans kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |