Echter meldt Willem II het ook zelfquote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toch wel net iets meer vertrouwen in napoleonfour.
Ik geloof in Pascal Kamperman.quote:Op zondag 13 september 2015 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Knap want hij speelt vermoedelijk niet. Nemec begint als ik mijn w2 vrienden mag geloven.
Dat is meer dan terecht, wat een GODquote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Echter meldt Willem II het ook zelf
Tevens speelt Van der Veldengod ook
Ben er bang voor iddquote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is meer dan terecht, wat een GOD
Feyenoord gaat er aan
Dit kan niet meer misquote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord gaat er aan
quote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat maar niet bij Toine doet, die schijnt nogal snel te gaan huilen
Bedankt voor het vertrouwen. Jammer dat Streppel deze slechte voetballer blijft opstellen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toch wel net iets meer vertrouwen in napoleonfour.
Die moet wel een stootje kunnen hebben jaquote:Op zondag 13 september 2015 13:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Misschien kan die dikke Jakhals er beter tegen.
Heeft ervaring met scoren in De Kuip.quote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord gaat er aan
Matthews.quote:Op zondag 13 september 2015 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miguel geselecteerd voor Richmond. Ik ken de wereldkampioen al.
Wivco Kevoerman?quote:Op zondag 13 september 2015 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miguel geselecteerd voor Richmond. Ik ken de wereldkampioen al.
wie?quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Tagliano het volgende:
Orlando Engelaar zet een punt achter zijn carrière
Daar heeft Cavaliers een leuk feitje over.quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Tagliano het volgende:
Orlando Engelaar zet een punt achter zijn carrière
Staat alom bekend als de man die een kopduel verloor van Nick Hofs.quote:
Meer door BMC jongens maar Uran won inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die werd vrijdag naar huis gefietst door Uran.
Hofs was dan ook 1,40. Dat bent een hele lengte.quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat alom bekend als de man die een kopduel verloor van Nick Hofs.
Doet dat een belletje rinkelen?
quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat alom bekend als de man die een kopduel verloor van Nick Hofs.
Doet dat een belletje rinkelen?
Uran won op eigen kracht, niks BMC.quote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer door BMC jongens maar Uran won inderdaad.
Ben je een beetje mad?quote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer door BMC jongens maar Uran won inderdaad.
Dus Uran heeft aan de kop van het peloton gesleurd om Kelderman en Fuglsang terug te halen?quote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uran won op eigen kracht, niks BMC.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Uran heeft aan de kop van het peloton gesleurd om Kelderman en Fuglsang terug te halen?
Hij kan niet tegen de waarheid en probeert nu tegen de schenen te schoppen van een zeer gewaardeerd user. Erg laag, zeker voor een moderator. Die hebben een voorbeeldfunctie.quote:
Uran is uit het groepje gedemareerd om iedereen met een indrukwekkende krachtsinspanning tekijk te zetten.quote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar als enige de wedstrijd gezien.
Graag screenshots van een sleurende Uran op het moment dat Kelderman nog niet was ingelopen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen de waarheid en probeert nu tegen de schenen te schoppen van een zeer gewaardeerd user. Erg laag, zeker voor een moderator. Die hebben een voorbeeldfunctie.
We hebben allemaal de koers gezien. Het enige verschil is dat jij niet helemaal objectief bent.quote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar als enige de wedstrijd gezien.
Ja, dat heb ik gezien.quote:Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uran is uit het groepje gedemareerd om iedereen met een indrukwekkende krachtsinspanning tekijk te zetten.
quote:Op zondag 13 september 2015 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hebben allemaal de koers gezien. Het enige verschil is dat jij niet helemaal objectief bent.
Met zijn zienswijze kan je elke overwinning van een sprinter wiens ploeg niet op kop reed bagatelliseren.quote:Op zondag 13 september 2015 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hebben allemaal de koers gezien. Het enige verschil is dat jij niet helemaal objectief bent.
Ik erken dat Uran gewonnen heeft met een prima demarrage, maar Uran was niet degene die Kelderman naar huist fietste, dat waren de BMC jongens.quote:Op zondag 13 september 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met zijn zienswijze kan je elke overwinning van een sprinter wiens ploeg niet op kop reed bagatelliseren.
Zou jij dit ook zeggen als Kelderman de profiteur was?quote:Op zondag 13 september 2015 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gezien.
Toen was Kelderman al ingelopen door de inspanning van enkele BMC courreurs die reden voor de kansen van Greg van Avermaet. Bij het inlopen van Kelderman heeft Uran geen vinger uitgestoken.
Ja.quote:Op zondag 13 september 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij dit ook zeggen als Kelderman de profiteur was?
Vooruitquote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Als Gaviria wereldkampioen wordt, neemt iedereen in dit topic een maand een Gaviria-UI.
Dat zeker.quote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Als Gaviria wereldkampioen wordt, neemt iedereen in dit topic een maand een Gaviria-UI.
Een UI nemen van een drugsgebruikerquote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Wat?quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een UI nemen van een drugsgebruiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |