Echter meldt Willem II het ook zelfquote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toch wel net iets meer vertrouwen in napoleonfour.
Ik geloof in Pascal Kamperman.quote:Op zondag 13 september 2015 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Knap want hij speelt vermoedelijk niet. Nemec begint als ik mijn w2 vrienden mag geloven.
Dat is meer dan terecht, wat een GODquote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Echter meldt Willem II het ook zelf
Tevens speelt Van der Veldengod ook
Ben er bang voor iddquote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is meer dan terecht, wat een GOD
Feyenoord gaat er aan
Dit kan niet meer misquote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord gaat er aan
quote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat maar niet bij Toine doet, die schijnt nogal snel te gaan huilen
Bedankt voor het vertrouwen. Jammer dat Streppel deze slechte voetballer blijft opstellen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb toch wel net iets meer vertrouwen in napoleonfour.
Die moet wel een stootje kunnen hebben jaquote:Op zondag 13 september 2015 13:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Misschien kan die dikke Jakhals er beter tegen.
Heeft ervaring met scoren in De Kuip.quote:Op zondag 13 september 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feyenoord gaat er aan
Matthews.quote:Op zondag 13 september 2015 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miguel geselecteerd voor Richmond. Ik ken de wereldkampioen al.
Wivco Kevoerman?quote:Op zondag 13 september 2015 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Miguel geselecteerd voor Richmond. Ik ken de wereldkampioen al.
wie?quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Tagliano het volgende:
Orlando Engelaar zet een punt achter zijn carrière
Daar heeft Cavaliers een leuk feitje over.quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Tagliano het volgende:
Orlando Engelaar zet een punt achter zijn carrière
Staat alom bekend als de man die een kopduel verloor van Nick Hofs.quote:
Meer door BMC jongens maar Uran won inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die werd vrijdag naar huis gefietst door Uran.
Hofs was dan ook 1,40. Dat bent een hele lengte.quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat alom bekend als de man die een kopduel verloor van Nick Hofs.
Doet dat een belletje rinkelen?
quote:Op zondag 13 september 2015 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Staat alom bekend als de man die een kopduel verloor van Nick Hofs.
Doet dat een belletje rinkelen?
Uran won op eigen kracht, niks BMC.quote:Op zondag 13 september 2015 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meer door BMC jongens maar Uran won inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |