Vooruitquote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Als Gaviria wereldkampioen wordt, neemt iedereen in dit topic een maand een Gaviria-UI.
Dat zeker.quote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Als Gaviria wereldkampioen wordt, neemt iedereen in dit topic een maand een Gaviria-UI.
Een UI nemen van een drugsgebruikerquote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Wat?quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een UI nemen van een drugsgebruiker
Daar moet ik nog even over nadenken.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Juliana Gaviria is ook toegestaan.
Je moeder zit onder de doping.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle wielrenners zitten onder de doping
Wat is jouw visie op deze wedstrijd?quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Jullie gaan echt gruwelijk off topic zeg. Dat vind ik niet kunnen.
Alleen in wielrennen, denk je? In elke sport stikt het van de dopinggebruikers.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle wielrenners zitten onder de doping
Hup Grunn!quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op deze wedstrijd?
Wat fijn dat je in dit topic post. Nu ben ook jij verbonden aan de Gaviria-UI.quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Jullie gaan echt gruwelijk off topic zeg. Dat vind ik niet kunnen.
Nee hoor, die illusie heb ik niet. Vaak genoeg gebleken dat menig (zo niet alle) voetballers net zo hard strak staan van de doping.quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen in wielrennen, denk je? In elke sport stikt het van de dopinggebruikers.
Ik zit tot 8 oktober vast aan Kuyt.quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat fijn dat je in dit topic post. Nu ben ook jij verbonden aan de Gaviria-UI.
Oh ja, leg eens uit.quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat fijn dat je in dit topic post. Nu ben ook jij verbonden aan de Gaviria-UI.
Gelukkig. Waarom doe je dan zo denigrerend richting wielrennen?quote:Op zondag 13 september 2015 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, die illusie heb ik niet. Vaak genoeg gebleken dat menig (zo niet alle) voetballers net zo hard strak staan van de doping.
quote:
quote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wil mijn roots niet verloochenen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe ben je erop gekozen om Groningen in deze clash aan te hangen.
En als hij geen wereldkampioen wordt?quote:
Omdat ik het geen sport vind. Eerder een uit de hand gelopen afwijking...quote:Op zondag 13 september 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig. Waarom doe je dan zo denigrerend richting wielrennen?
Dan niets.quote:Op zondag 13 september 2015 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als hij geen wereldkampioen wordt?
Dus jij gaat andere mensen UI bets opdringen zonder tegenprestatie. Laf hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan niets.
Ik wil ook eenzelfde uitdaging aangaan met Dumoulin en de tijdrit.
Wie gaat volgens jou de tijdrit winnen?quote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan niets.
Ik wil ook eenzelfde uitdaging aangaan met Dumoulin en de tijdrit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |