Kost geen drol daar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef roos94 het volgende:
Wel mooie locatie. Zullen wel rijk zijn
Nee joh, kost allemaal de wereld niet daarquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef roos94 het volgende:
Wel mooie locatie. Zullen wel rijk zijn
Ja. Internet bleef ff hangen bij mij geloof ik.quote:
1.2 miljoen voor het hele plan zeiden ze net toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:27 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Nee joh, kost allemaal de wereld niet daar
Wilde er eentje openen, maar kreeg de melding dat er al een ander topic open was.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Internet bleef ff hangen bij mij geloof ik.
Een fractie daarvan is de locatie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:28 schreef OProg het volgende:
1.2 miljoen voor het hele plan zeiden ze net toch?
Verkoop restaurant, verkoop huis?, lening, en z'n businesspartner?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:28 schreef OProg het volgende:
[..]
1.2 miljoen voor het hele plan zeiden ze net toch?
psiesquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Mensen denken dat ze het daar netjes volgens de regels kunnen doenman man man
Die vrouw wilde de Brazilianen zelfs naar haar hand zettenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:31 schreef Negentiendertig het volgende:
Mensen denken dat ze het daar netjes volgens de regels kunnen doenman man man
Ah, in de meanwhile een restaurant/hotel beginnen
Dan zit je echt in precies het verkeerde land.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die vrouw wilde de Brazilianen zelfs naar haar hand zetten
en niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij doet een beetje uit de hoogte. Dat gaat hem tegenwerken...
ja en dan niet uit sittard maar ergens uit het westenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je zou toch zweren dat dit een soort relnicht is.
He, pas op je woorden jij.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ja en dan niet uit sittard maar ergens uit het westen
Hij klinkt meer als Haags of R'dam's en dat ligt tocht in het westen meissiequote:Op zaterdag 12 september 2015 21:35 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
He, pas op je woorden jij.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Hij klinkt meer als Haags of R'dam's en dat ligt tocht in het westen meissie
Ze snappen het nog steeds nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:38 schreef Negentiendertig het volgende:
Huilies hebben nu pas door hoe de boel daar werkt. Nou, dat duurde effe.
Yep, calculeer 10% van je budget om een ambtenaar om te kopen. Zo werkt het daar gewoon...quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze snappen het nog steeds niet
Eigenlijk niet he?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze snappen het nog steeds niet
Met Hollandse zuinigheid kom je niet ver in deze landen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, calculeer 10% van je budget om een ambtenaar om te kopen. Zo werkt het daar gewoon...
hij heeft wel aanleg jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:46 schreef Negentiendertig het volgende:
Issie gay? Kan bijna niet anders?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:46 schreef Negentiendertig het volgende:
Issie gay? Kan bijna niet anders?
nog steeds een pottenkapselquote:
En een paar illusies armerquote:
Oh ja! Maar die kwamen gelijk terug toch? Eentje had toch heimwee, waren zij dat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef roos94 het volgende:
Die van de 2 lesbische vrouwen met viskar was ook goud; wie kent die nog?
[ afbeelding ]
Jaaaa! Die ene kreeg binnen een week heimwee toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, na een paar weken terug met heimweequote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
na 2 weken gingen ze weer terug vanwege heimwee toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:51 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer zo uit de hoogte inderdaad!quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef OProg het volgende:
Ik vind hem nu trouwens stukken leuker over komen.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
Jaaaa! Die ene kreeg binnen een week heimwee toch?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
Ja, na een paar weken terug met heimwee![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
na 2 weken gingen ze weer terug vanwege heimwee toch?
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Jaaaa! Die ene kreeg binnen een week heimwee toch?
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
[..]
Binnen 10 seconden van elkaar gepost![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien gaat Suzan wel het stuk land van pa uitbaten.
Gun jij je dochter dysenterie?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien gaat Suzan wel het stuk land van pa uitbaten.
Ik heb geen dochterquote:
Ik vind goor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Waarom zoenen familieleden elkaar op de mond? Bah.
Zitten deze afleveringen ook in dit seizoen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:49 schreef roos94 het volgende:
Heerlijk showtje wel.
Beste afleveringen tot nu toe:
1. Martien
2. Klikofamilie
3. Familie met overleden vrouw
4. Die van vandaag
ja deze zijn allemaal van de reeks 10jrquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zitten deze afleveringen ook in dit seizoen?
Dit was het nieuws komt straks.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef Negentiendertig het volgende:
Nu al afgelopenwat moet ik nu nou kijken?
Koefnoen en daarna DWHNquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef Negentiendertig het volgende:
Dat zijn afleveringen van dit seizoenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zitten deze afleveringen ook in dit seizoen?
Je ziet maar wat voor prettig land Nederland is, en mensen moeten eens research doen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef OProg het volgende:
Mensen zijn goed terecht gekomen. Top.
Oja, goeie!quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dit was het nieuws komt straks.
DWHN DADELIJKquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef Negentiendertig het volgende:
sorry hoor, zat met 1 vinger te typenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:58 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
IK KAN T ZONDER CAPS OOK WEL LEZEN HEUR
Je moet dan ook alleen maar emigreren als je het doelland hé-le-maal geweldig vindt. Dus niet alleen voor een vakantie enzo, maar vooral wat betreft de (al dan niet ongeschreven) wetten en regels.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:57 schreef luxerobots het volgende:
Je ziet maar wat voor prettig land Nederland is, en mensen moeten eens research doen.
Tis je vergevenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
sorry hoor, zat met 1 vinger te typen
Die in Oostenrijk ofzoiets?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:49 schreef roos94 het volgende:
Heerlijk showtje wel.
Beste afleveringen tot nu toe:
3. Familie met overleden vrouw
Ik wil wel met haar mee hoorquote:Op zondag 13 september 2015 00:55 schreef Physsic het volgende:
Gaat die dochter nou in d'r eentje door India reizen..?
Lijkt me ook niet zo verstandig, nee.quote:Op zondag 13 september 2015 00:55 schreef Physsic het volgende:
Gaat die dochter nou in d'r eentje door India reizen..?
Er is helemaal geen bouwstop.quote:
OMGquote:Op zondag 13 september 2015 15:44 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Er is helemaal geen bouwstop.
Hetzelfde als dat er een Indier beweert het strand voor het Kurhaus gekocht te hebben en daar vrolijk een graafmachine aan het werk zet.
En vervolgens klagen over corruptie, bouwstop en weet al niet meer als de gemeente het werk stillegt.
Hier is het precies hetzelfde: de kust, inclusief stranden is openbaar en eigendom van de staat. Dat kun je helemaal niet kopen. Dus onze vriend is gewoon opgelicht; vergelijkbaar met het gekochte stukje planeet (ik weet niet meer welke) in een van de beste Fok! items ooit.
Alleen is dit dus echt.
Ja! Dat wilde ik ook al posten.quote:Op zondag 13 september 2015 20:05 schreef Badr_Harry het volgende:
Mooie aflevering. Jammer dat het niet gelukt is, ik was erg benieuwd hoe het geworden zou zijn.
Waarom weten deze mensen na al die jaren nog steeds niet dat ze opgelicht zijn? Is er dan niemand die ze dat verteld heeft? De gemeente (overheid) zou toch moeten communiceren over die bouwstop.quote:Op zondag 13 september 2015 15:44 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Er is helemaal geen bouwstop.
Hetzelfde als dat er een Indier beweert het strand voor het Kurhaus gekocht te hebben en daar vrolijk een graafmachine aan het werk zet.
En vervolgens klagen over corruptie, bouwstop en weet al niet meer als de gemeente het werk stillegt.
Hier is het precies hetzelfde: de kust, inclusief stranden is openbaar en eigendom van de staat. Dat kun je helemaal niet kopen. Dus onze vriend is gewoon opgelicht; vergelijkbaar met het gekochte stukje planeet (ik weet niet meer welke) in een van de beste Fok! items ooit.
Alleen is dit dus echt.
Geen idee.quote:Op zondag 13 september 2015 20:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom weten deze mensen na al die jaren nog steeds niet dat ze opgelicht zijn? Is er dan niemand die ze dat verteld heeft? De gemeente (overheid) zou toch moeten communiceren over die bouwstop.
Wel grappig hoe mensen hun eigen acties goedpraten. Blij zijn dat je huis niet onder water staat, maar ondertussen wel een dikke vette schuld hebben.quote:Op zondag 13 september 2015 22:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Geen idee.
Ze spreken de taal niet en zijn dus afhankelijk van "vrienden" die vertalen. Wellicht dezelfde vrienden die hun dat prachtige stukje grond hebben "verkocht".
Of het is allemaal theater: wat niet in de uitzending werd verteld maar wel degelijk waar is: onze vriend heeft geld van mede-naievelingen ontvangen, vooruitbetaling van de te bouwen bungalows. Misschien dat meneer nog altijd de schone schijn wil ophouden.
Of ze geloven er echt nog werkelijk in dat het allemaal goed gaat komen.
Hoe dan ook niet echt verwonderlijk dat al hun projecten op niks zijn uitgedraaid (en het zou mij niks verbazen als dat restaurant in Sittard ook in dat rijtje hoort).
Maar ik ben te negatief: blij dat ze blij zijn en hun huis niet onder water staat.
Een Braziliaan die je oplicht, das pas een verrassingquote:Op zondag 13 september 2015 22:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Geen idee.
Ze spreken de taal niet en zijn dus afhankelijk van "vrienden" die vertalen. Wellicht dezelfde vrienden die hun dat prachtige stukje grond hebben "verkocht".
Of het is allemaal theater: wat niet in de uitzending werd verteld maar wel degelijk waar is: onze vriend heeft geld van mede-naievelingen ontvangen, vooruitbetaling van de te bouwen bungalows. Misschien dat meneer nog altijd de schone schijn wil ophouden.
Of ze geloven er echt nog werkelijk in dat het allemaal goed gaat komen.
Hoe dan ook niet echt verwonderlijk dat al hun projecten op niks zijn uitgedraaid (en het zou mij niks verbazen als dat restaurant in Sittard ook in dat rijtje hoort).
Maar ik ben te negatief: blij dat ze blij zijn en hun huis niet onder water staat.
Wat voor schuld, dan? Hadden ze geld geleend?quote:Op zondag 13 september 2015 22:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wel grappig hoe mensen hun eigen acties goedpraten. Blij zijn dat je huis niet onder water staat, maar ondertussen wel een dikke vette schuld hebben.
Hoe komen mensen er toch bij dat het allemaal zo gaat, hier in Brazilie ....quote:Op zondag 13 september 2015 22:18 schreef Zocalo het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je met al dat geld had kunnen slagen. Koop wat mensen om, neem de vrouw van de burgermeester aan en je mag verder bouwen. (...)
Ja echt. Brazilie is een gidsland qua transparantiequote:Op zondag 13 september 2015 22:21 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er toch bij dat het allemaal zo gaat, hier in Brazilie ....
Die (arrogante) instelling maakt nou net dat de meeste buitenlanders het niet redden hier.
Kostte dat hele gebeuren niet iets van 1,2 miljoen? Niet direct en bedrag wat je eventjes met een restaurantje in Nederland binnen harkt.quote:Op zondag 13 september 2015 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat voor schuld, dan? Hadden ze geld geleend?
7 ton stond het voor te koop, huis verkocht, misschien wat geleend en 20 jaar beide gespaard wslquote:Op zondag 13 september 2015 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kostte dat hele gebeuren niet iets van 1,2 miljoen? Niet direct en bedrag wat je eventjes met een restaurantje in Nederland binnen harkt.
Dat restaurant stond ook voor 4ton te koop, toch?quote:Op zondag 13 september 2015 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
7 ton stond het voor te koop, huis verkocht, misschien wat geleend en 20 jaar beide gespaard wsl
Vrienden van mij hebben ook een stuk grond een stukje ten oosten van Fortaleza. Ook aan de kust. Door omstandigheden ligt het al lang braak en nu was er ineens een genootschap een kerk aan het bouwen op die grond. Schijnt nog te mogen ook als je het zelf niet snel genoeg gebruikt.quote:Op zondag 13 september 2015 22:21 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er toch bij dat het allemaal zo gaat, hier in Brazilie ....
Die (arrogante) instelling maakt nou net dat de meeste buitenlanders het niet redden hier.
Uiteraard heeft ieder land andere regels; en ook een beetje dom om je daar niet eerst in te verdiepen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben ook een stuk grond een stukje ten oosten van Fortaleza. Ook aan de kust. Door omstandigheden ligt het al lang braak en nu was er ineens een genootschap een kerk aan het bouwen op die grond. Schijnt nog te mogen ook als je het zelf niet snel genoeg gebruikt.
Misschien geen corruptie, maar wel wat andere 'spelregels' dan wij hier kennen.
He-le-maal mee eens. Met een klein beetje voorbereiding waren 90% van de problemen niet eens voorgekomen.quote:Op zondag 13 september 2015 22:34 schreef qwerty_x het volgende:
Uiteraard heeft ieder land andere regels; en ook een beetje dom om je daar niet eerst in te verdiepen.
Maar dat geldt voor beide kanten: probeer hier maar eens uit te leggen wat krakers zijn ......
Ik snap ook niet dat je zo'n groot project niet beter voorbereidt, ook in de zin van tekeningen, kosten, vergunningen en zo. Maar ook hoe alles daar werkt, qua cultuur zeg maar.quote:Op zondag 13 september 2015 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
He-le-maal mee eens. Met een klein beetje voorbereiding waren 90% van de problemen niet eens voorgekomen.
Vermoedelijk waten ze een van de investeerders. Zolang het niet verkocht wordt, kunnen ze niet bij het geld. Maar ik heb niks gehoord over een lening.quote:Op zondag 13 september 2015 22:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kostte dat hele gebeuren niet iets van 1,2 miljoen? Niet direct en bedrag wat je eventjes met een restaurantje in Nederland binnen harkt.
Daar heb jij weer gelijk in !quote:Op zondag 13 september 2015 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
(..)
Aan de andere kant, als ze zich wél voorbereid hadden, hadden wij geen leuke Ik-Vertrek-afleveringen gehad
Niet heel moeilijk, een oplossing die ze in een derde wereld land toch niet begrijpenquote:Op zondag 13 september 2015 22:34 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Uiteraard heeft ieder land andere regels; en ook een beetje dom om je daar niet eerst in te verdiepen.
Maar dat geldt voor beide kanten: probeer hier maar eens uit te leggen wat krakers zijn ......
Is niet voor niks dat veel mensen van zuid naar noord gaanquote:Op zondag 13 september 2015 22:59 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in !
Maar een bed & breakfast overnemen in Europa (met vergelijkbare regels & mentaliteit) is wel wat anders dan iets beginnen aan de andere kant van de wereld.
Niks tegen ondernemingszin en verandering, integendeel. Maar als ik dan hoor wat voor onzin en excuses er worden gebruikt. Wat trouwens al begon voor vertrek, "eventjes die simpele gasten naar m'n hand zetten ... "
Tokkie gehalte in het kwadraat, inclusief minderjarige vriendinnen en louche medelanders. Maar ja, ze hebben dan ook wel het meest foute gedeelte van het land uitgezocht. Berucht om z'n sextoerisme en makkelijk een echtgenote scoren.
Dacht 7 maar daar zal wel een groot gedeelte van komenquote:Op zondag 13 september 2015 22:29 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat restaurant stond ook voor 4ton te koop, toch?
In La Bourboule waren ze al snel weg, om 200 km noordelijker ergens een truckershotel aan een D-weg te gaan runnen. Daarmee verdienden ze niets, dus het is inderdaad vooral de vraag wat ze nu doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
Vanavond "Les Fleurs" in La Bourboule. Daar heb ik gelogeerd vóór Bart en Christa de tent overnamen. Ik vond die onbetrouwbare voorgaande eigenaren best aardig, al maakte de "kok" (= man van het stel) al het eten lekker door er veel room en boter in te verwerken. Je moet eigenlijk ook goed in de gaten houden dat Fransen dol zijn op formulieren en uitstelgedrag (in juni zijn bij mij in Frankrijk zonnepanelen geplaatst, die worden als het goed is a.s vrijdag aangesloten, maar inmiddels heb ik wel 23 verschillende mensen over de vloer gehad en een dossier van 2 cm dik). Dus of het echt helemaal de schuld van de vorige eigenaars -die ik dus aardig vond- is, betwijfel ik, het is vooral het Franse systeem volgens mij. (Vandaag ontving ik een brief van de notaris dat ik mijn bankrekeningnummer moet doorgeven om een bepaalde verkoop van meer dan 2 jaar terug rond te maken... huh??? Nou ja, ik geloof dat ik geld terugkrijg.)
Dat ze ermee zouden stoppen, was al in de uitzending duidelijk, benieuwd wat ze nu doen.
bedankt voor de spoilerquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
Vanavond "Les Fleurs" in La Bourboule. Daar heb ik gelogeerd vóór Bart en Christa de tent overnamen. Ik vond die onbetrouwbare voorgaande eigenaren best aardig, al maakte de "kok" (= man van het stel) al het eten lekker door er veel room en boter in te verwerken. Je moet eigenlijk ook goed in de gaten houden dat Fransen dol zijn op formulieren en uitstelgedrag (in juni zijn bij mij in Frankrijk zonnepanelen geplaatst, die worden als het goed is a.s vrijdag aangesloten, maar inmiddels heb ik wel 23 verschillende mensen over de vloer gehad en een dossier van 2 cm dik). Dus of het echt helemaal de schuld van de vorige eigenaars -die ik dus aardig vond- is, betwijfel ik, het is vooral het Franse systeem volgens mij. (Vandaag ontving ik een brief van de notaris dat ik mijn bankrekeningnummer moet doorgeven om een bepaalde verkoop van meer dan 2 jaar terug rond te maken... huh??? Nou ja, ik geloof dat ik geld terugkrijg.)
Dat ze ermee zouden stoppen, was al in de uitzending duidelijk, benieuwd wat ze nu doen.
Bijzonder lastig ja. Ik wist er een paar en met een beetje gokken kwam ik aan 8 goed. De vragen over André en Henka en de Biodanza-camping had ik uiteraard wel moeiteloos goedquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:48 schreef TargaFlorio het volgende:
http://www.avrotros.nl/ik(...)-jij-van-ik-vertrek/
Erg moeilijk. 6 goed (gegokt).
en, nogmaals, als dat land helemaal niet van jou is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Roepen dat je land in Brazilië in waarde is verdubbeld is wel gemakkelijk als er noch toestemming is voor bebouwing noch een koper zich wil melden.
Dan vraag ik mij af hoe zij bij die waardebepaling komen, eigenlijk.
Mwah, dat viel nog wel mee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Dit lijkt me een verschrikkelijk stel
Van je AF snijdenquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat snijden gaat lekker snel en soepel.
Fok ziet er wél anders uit, maar is er ook niet op vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Marktplaats is er ook niet op vooruit gegaan qua lay-out.
Fok is wel degelijk erop vooruit gegaan, meerdere updates gehad, alleen de nieuwe lay-out ziet er inderdaad minder uit (door de advertentiebalken).quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fok ziet er wél anders uit, maar is er ook niet op vooruit gegaan.
Ja, maar ze hadden toch een contract in het Nederlands....quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:29 schreef AnneX het volgende:
Waarheen maakt men dan de pacht over (30.000) en de betaling van inboedelovername?
Wat een zakenlui.
Dit soort sommen in goed vertrouwen.
Ben jij onderdeel van een nieuwe aflevering van Ik Vertrek?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
En zij kunnen zich zomaar inschrijven? Ik ben daar verdorie al meer dan een jaar mee bezig, dan weer die cursus verplicht volgen, dan weer een andere.
Vroeger was er een sterke koppeling met het forum. Nieuwe forumberichten zag je op de frontpage, dat is verdwenen. Maarja ontopic.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Fok is wel degelijk erop vooruit gegaan, meerdere updates gehad, alleen de nieuwe lay-out ziet er inderdaad minder uit (door de advertentiebalken).
Dat is natuurlijk een subjectieve aanname, wat per persoon verschilt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vroeger was er een sterke koppeling met het forum. Nieuwe forumberichten zag je op de frontpage, dat is verdwenen. Maarja ontopic.
quote:
Nope, ik doe het stapje voor stapje, ik begin met mijn bedrijfje gedurende mijn vakanties op te zetten, ook om te kijken of ik het inderdaad leuk vind om 5 uur op te staan en om 7 uur op een markt te staan, ook als het niet zulk mooi weer is. Over 5 weken sta ik weer stroopwafels te bakken op een dorpsfeest (fête des citrouilles) in de Allier.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben jij onderdeel van een nieuwe aflevering van Ik Vertrek?
Het is een feit dat het verdwenen is. Of dat goed is of niet, is inderdaad een subjectieve aanname.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een subjectieve aanname, wat per persoon verschilt.
On-topic.
Kom op. Zou leuk zijn, een fokker in Ik vertrek.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nope, ik doe het stapje voor stapje, ik begin met mijn bedrijfje gedurende mijn vakanties op te zetten, ook om te kijken of ik het inderdaad leuk vind om 5 uur op te staan en om 7 uur op een markt te staan, ook als het niet zulk mooi weer is. Over 5 weken sta ik weer stroopwafels te bakken op een dorpsfeest (fête des citrouilles) in de Allier.
Aha, leuk initiatief. Stroopwafels vallen doorgaans prima in de smaak over de grens, dus hopelijk wordt het watquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nope, ik doe het stapje voor stapje, ik begin met mijn bedrijfje gedurende mijn vakanties op te zetten, ook om te kijken of ik het inderdaad leuk vind om 5 uur op te staan en om 7 uur op een markt te staan, ook als het niet zulk mooi weer is. Over 5 weken sta ik weer stroopwafels te bakken op een dorpsfeest (fête des citrouilles) in de Allier.
Yeah, maar jouw leuk en mijn leuk zijn denk ik niet hetzelfde. Bovendien zou het een saaie uitzending worden, want ik bereid me wel goed voor...quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:37 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Kom op. Zou leuk zijn, een fokker in Ik vertrek.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
1875 aan de kleedjes te zien.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Serieusdat is nog niet zo lang geleden. Dan is dit 2012?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |