Waarom dan niet naar een cafetaria voor een grillburger met van alles en een patatje.. smaakt 100 x zo lekker.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:47 schreef MutedFaith het volgende:
Zelfgemaakte tosti's hoeven niet heul slecht te zijn. Maar van die prefab diepvries tosti's die ze in de kantine hebben wordt ik niet gelukkig denkik..
Pizza was te druk. Dus t is een big mac menu geworden. Met cola light, want zo weinig mogelijk calorieën. uit drank.
Dat was ook een reden dat ik vanmiddag niet voor een tosti ofzo gegaan ben: Ik wist al dat ik na al die wedstrijden sowieso moest eten. En dat t calorierijk ging zijn.
Nouja. Morgenochtend weer een uur trainen en daarna nog een wedstrijd fluiten. Dus met wat geluk (en morgen een beetje op t eten letten) duik ik maandag voor t eerst in hele lange tijd onder de 80.
Dat vind jij, kan een ander wel anders over denken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom dan niet naar een cafetaria voor een grillburger met van alles en een patatje.. smaakt 100 x zo lekker.
Geen verwijt overigens maar McD is zo de kcal niet waard.. brr
Hoi, welkom! Wil je ook afvallen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dat vind jij, kan een ander wel anders over denken.
Dat snap ik echt niet. Als ik over de Coolsingel loop en de Mac moet passeren word ik echt kotsmisselijk van die walm. Ik zou er de straat voor oversteken als ik dan niet vijf minuten voor het stoplicht stond. ;-)quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:16 schreef MutedFaith het volgende:
Ik ben een van de mensen die McDonalds wel facking lekker vind.
(verklaart ook gelijk een groot deel van die extra kilo's)
Dat heb ik met paprika.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:18 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet. Als ik over de Coolsingel loop en de Mac moet passeren word ik echt kotsmisselijk van die walm. Ik zou er de straat voor oversteken als ik dan niet vijf minuten voor het stoplicht stond. ;-)
Ja, dat weet ik..quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dat vind jij, kan een ander wel anders over denken.
die eet ik eens per jaar met carnavalquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik..
Ik denk er weer anders over.
Maar een vette broodje hamburger met vette gebakken uiringen op een markt of festival zeg ik geen nee tegenMaar ja, je kan niet alles wat je wil, helaas
mrsZ, fijne avond nog.. boh, niet meer aan denken, meer aan
20+ kan je ook jattenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
die eet ik eens per jaar met carnaval
Ik begrijp nooit waarom iemand 20+ kaas zou kopen
2 volkorenboterhammen met daartussen:quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Maar uh, die gezonde tosti's, waar zijn de recepten?![]()
Die gaat op de lijst voor van de week, ik heb dat allemaal in huis.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 volkorenboterhammen met daartussen:
dun gesneden gele paprika
magere roomkaas
verse bieslook
zeer dun gesneden tomatenplakjes
zout en peper.
Eventueel nog een plakje achterham
Thxquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
2 volkorenboterhammen met daartussen:
dun gesneden gele paprika
magere roomkaas
verse bieslook
zeer dun gesneden tomatenplakjes
zout en peper.
Eventueel nog een plakje achterham
Wordt nananas niet erg nat op een tosti?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die gaat op de lijst voor van de week, ik heb dat allemaal in huis.
En gesmolten kaas met ananas op volkoren zie ik ook wel zitten
Ik doe het er meestal gegrild erbij en daarbij en een hele salade enzo..quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
[..]
Wordt nananas niet erg nat op een tosti?
Ik deze zondag! Met rucola, parmaham en mozzarellaquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jaaa, wij gaan volgende week zondag weer pizza's maken
ik zou hier een beetje verdrietig van worden als ik al een tijdje meepost, wat rucola dus doet.quote:
Ik hoop niet dat een Schot in de zaak zit. Dat betekent veel whisky en da's niet goed voor de kilo'squote:Op zondag 13 september 2015 09:41 schreef Barreltje het volgende:
94.2..
In 3 dagen een kilo kwijt..
Er lijkt Schot in de zaak te komen..
quote:
Feliquote:
Ach.. m'n lief is half Schot. .. dan is het weer wel goed voor de kilo'squote:Op zondag 13 september 2015 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat een Schot in de zaak zit. Dat betekent veel whisky en da's niet voor de kilo's
quote:Op zondag 13 september 2015 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ach.. m'n lief is half Schot. .. dan is het weer wel goed voor de kilo's
Volgens mij was het cynisch, ivm de MacDo opmerkingquote:Op zondag 13 september 2015 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik zou hier een beetje verdrietig van worden als ik al een tijdje meepost, wat rucola dus doet.
Hier geen weegschaal, dus geen idee of de wijn en lekkere dingen gisteren effect op de weegschaal hadden.
Ik ga dan nog een keer. Of drie. Proberen of ik lichter ben als ik mn tetten vasthoud of uitadem ofzoquote:Op zondag 13 september 2015 09:54 schreef Sjeen het volgende:
Feli Eendje!
Weegschaal twijfelde tussen 75,9 en 76 maar koos toch voor 76
Of je voeten net anders zetten op de weegschaalquote:Op zondag 13 september 2015 09:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik ga dan nog een keer. Of drie. Proberen of ik lichter ben als ik mn tetten vasthoud of uitadem ofzo
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 september 2015 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
terug van vakantie, 3 weken portugal was heerlijk. Schade op de weegschaal is er niet en het gelijk gebleven getal komt vast door de vinho verde, port en kaas ( normaal val ik af op vakantie...
). Vandaag nog naar een verjaardag en morgen weer vol aan de bak. En we gaan samenwonen
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 09:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik ga dan nog een keer. Of drie. Proberen of ik lichter ben als ik mn tetten vasthoud of uitadem ofzo
Portugalquote:Op zondag 13 september 2015 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
terug van vakantie, 3 weken portugal was heerlijk. Schade op de weegschaal is er niet en het gelijk gebleven getal komt vast door de vinho verde, port en kaas ( normaal val ik af op vakantie...
). Vandaag nog naar een verjaardag en morgen weer vol aan de bak. En we gaan samenwonen
![]()
Ik kende de naam niet dus heb even snel de pohi gekeken en zag op de eerste twee pagina's geen DIEET staan. Was lief bedoeld.quote:Op zondag 13 september 2015 09:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik zou hier een beetje verdrietig van worden als ik al een tijdje meepost, wat rucola dus doet.
Oh gelukkig niet zo cynisch als ik t opvatte dus.quote:Op zondag 13 september 2015 10:38 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik kende de naam niet dus heb even snel de pohi gekeken en zag op de eerste twee pagina's geen DIEET staan. Was lief bedoeld.
^^quote:Op zondag 13 september 2015 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh gelukkig niet zo cynisch als ik t opvatte dus.
Ik zie nu ook dat rucola al eventjes niet heeft mee geklets. Gaat het de goede kant op, rucola?quote:Op zondag 13 september 2015 10:38 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik kende de naam niet dus heb even snel de pohi gekeken en zag op de eerste twee pagina's geen DIEET staan. Was lief bedoeld.
Ik heb mezelf ook uitgelachen toen ik ontdekte veel lol te hebben in hardlopenquote:Op zondag 13 september 2015 11:32 schreef Lonaa het volgende:
Echt, tegenwoordig snap ik niet meer dat ik ooit NIET van sporten gehouden heb.![]()
Sport
![]()
Ik vind hardlopen nog steeds niet leuk.quote:Op zondag 13 september 2015 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook uitgelachen toen ik ontdekte veel lol te hebben in hardlopenAls je me dat op de middelbare school had verteld had ik je heel hard uitgelachen! Want toen was hardlopen
Ik vind het lastig om eten dat niet gewogen is te schatten en zeker van samengestelde gerechten door iemand anders gemaaktGisteravond verrukkelijke paella gehad. Maar ja, hoeveel rijst was dat en hoeveel chorizo, kip of garnaal? Natte vingerwerk
![]()
Waarom zitten er overigens zoveel kcal in een latte macchiato? Dat is toch gewoon espresso met half magere melk? Volgens het lijstje dat ik hier heb is het bijna 100 kcal voor een kopje. Geen suiker of siroop oid toegevoegd. Lijkt me wat aan de ruime kant.
Ja.quote:Op zondag 13 september 2015 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Maar bij bootcamp loop je toch ook best veel hard?
Dit blijven herhalen en gewoon gaan! En even niet nadenken over 'bleh ik moet zo naar buiten'quote:Op zondag 13 september 2015 13:03 schreef LadyOracle het volgende:
om het uiteindelijk dan heel gezellig te vinden.
Lol. Hoe luidt die exact?quote:
Dankje! Gaat nog interessant worden icm mijn extreme datingstress. Ik ga nooit iets eten met een date, want dan gooi ik alles in mijn decolleté van de zenuwen (wel goed voor de lijn an sichquote:Op zondag 13 september 2015 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit blijven herhalen en gewoon gaan! En even niet nadenken over 'bleh ik moet zo naar buiten'Verstand op nul en zorgen dat je klaar bent om te gaan als het tijd is en dan dus met dat verstand op nul de deur uit gaan. Alvast heel veel plezier
quote:Op zondag 13 september 2015 18:17 schreef Barreltje het volgende:
En ik had ook een "geen zin" moment en toch gegaan.. Zo trots kan je op jezelf zijn op zulke momenten..
Als je het weet, laat je het dan weten?quote:Op zondag 13 september 2015 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]terwijl ik met mijn verstand vaak wel weet dat ik het leuk ga vinden of trots op mezelf ben als ik geweest ben! Waarom heeft mijn brein dan zo vaak 'geen zin'
Oh ik weet wanneer ik geen zin heb. Als ik me lamlendig voel/veel gezeur aan m'n hoofd heb. Dat maakt makkelijk een vicieuze cirkel van alleen maar cozy met een dekentje op de bank, maar das natuurlijk niet de bedoeling.nquote:Op zondag 13 september 2015 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]terwijl ik met mijn verstand vaak wel weet dat ik het leuk ga vinden of trots op mezelf ben als ik geweest ben! Waarom heeft mijn brein dan zo vaak 'geen zin'
Kipvleugeltjesquote:Op zondag 13 september 2015 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik weet wanneer ik geen zin heb. Als ik me lamlendig voel/veel gezeur aan m'n hoofd heb. Dat maakt makkelijk een vicieuze cirkel van alleen maar cozy met een dekentje op de bank, maar das natuurlijk niet de bedoeling.n
Lijstje is stom
O yoghurt met muesli
T 2 roze koeken
L een boterham met rookvlees en boter
T worteltjes
D kipvleugeltjes uit de oven
Het is een beetje jezelf uit die comfort zone rukken. Daarom helpt 's morgens sporten bij mij ook wel goed. Want als ik uit mijn werk kom dan heb ik meestal al niet zo'n zin meerquote:Op zondag 13 september 2015 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh ik weet wanneer ik geen zin heb. Als ik me lamlendig voel/veel gezeur aan m'n hoofd heb. Dat maakt makkelijk een vicieuze cirkel van alleen maar cozy met een dekentje op de bank, maar das natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zweet er met medicijnen zo erg van (ook de uren erna zit ik nog te stomen) dat ik dat echt niet prettig vind. Eerder deed ik dat wel inderdaad, toen was het wel te doen.quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een beetje jezelf uit die comfort zone rukken. Daarom helpt 's morgens sporten bij mij ook wel goed. Want als ik uit mijn werk kom dan heb ik meestal al niet zo'n zin meer
Wat is er dan anders aan je nieuwe oven?quote:Op zondag 13 september 2015 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor het eerst pizza gemaakt met mijn nieuwe oven. ZO LEKKER!!!!
Dat m'n pizzasteen erin past en ik die dus kan gebruiken, die kon niet in mijn partyoventjequote:Op zondag 13 september 2015 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er dan anders aan je nieuwe oven?
quote:Op zondag 13 september 2015 20:55 schreef MutedFaith het volgende:
Handige site als je even niet weet wat je moet maken met je resterende calorieën inderdaad!
Wat moet ik me bij spaghettipompoen voorstellen?
Ik vroeg me al af of je nu een steen had, want dat maakt pizza's echt zoveel beterquote:Op zondag 13 september 2015 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat m'n pizzasteen erin past en ik die dus kan gebruiken, die kon niet in mijn partyoventjeEn ik betwijfel of zo'n partyoven wel de juiste temperatuur haalt, want de pizza's kwamen niet in de buurt van deze.
48% fatquote:
Heel, heel eenvoudig: tomatensaus, parmaham, mozzarella en rucola. Simpel, maar echt lekker!quote:Op zondag 13 september 2015 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komen draden uit als je hem hebt gekookt en die kan je dan gebruiken als spaghetti ipv pasta.
Lekker, missD. Wat had je erop?
Watvoor nachosquote:Op zondag 13 september 2015 18:28 schreef MutedFaith het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Laatste stukje taart
S: Uur ijshockeytraining
B: 3 x 15 minuten op en neer schaatsen tussen 6 t/m 9 jarigen
L: Mangoshake
T: Stokje leftover sate van de chinees (bij mijn ouders)
D: Tomatenmaaltijdsoep (vooral groente, water en balletjes)
T: soja-nachos met kaas. Uit de oven.
Nee, want als alles helemaal normaal is zegt de assistente van mijn HA ook gewoon wat de uitslag is. Eigenlijk heel maf dat je dan al weet dat er misschien iets mis is als ze niets zegt. Maar een behandelbare oorzaak voor je moeheid zou ook wel fijn zijn.quote:Op maandag 14 september 2015 09:13 schreef Lonaa het volgende:
Barrel, hond heeft een tumor op d'r onderste ooglid, die gaan ze vandaag verwijderen.
De weegschaal gaf -300 gram aan, dat is mooi. Maar godsamme wat heb ik een buikpijn en diarree
Overigens net de HA gebeld voor uitslag van bloed, want duizend miljoen moe. Zegt de assistente 'het is net binnen, en uhh, de pfeifer uitslag ook en uhh, daar moet de HA eerst even naar kijken, dus bel tussen 11 en 12 maar terug"
Dat klinkt niet heel hoopvol.
True.quote:Op maandag 14 september 2015 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want als alles helemaal normaal is zegt de assistente van mijn HA ook gewoon wat de uitslag is. Eigenlijk heel maf dat je dan al weet dat er misschien iets mis is als ze niets zegt. Maar een behandelbare oorzaak voor je moeheid zou ook wel fijn zijn.
quote:Op maandag 14 september 2015 10:15 schreef LadyOracle het volgende:
Pfff. Nog steeds niet dun vandaag. *mopper*
Zo herkenbaarquote:Op zondag 13 september 2015 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat m'n pizzasteen erin past en ik die dus kan gebruiken, die kon niet in mijn partyoventjeEn ik betwijfel of zo'n partyoven wel de juiste temperatuur haalt, want de pizza's kwamen niet in de buurt van deze.
Oh dat klinkt eigenlijk best goed!quote:Op maandag 14 september 2015 17:44 schreef Artoo het volgende:
Ik vind wortelfrietjes trouwens echt een awesome vervanger voor aardappelfriet. In frietjes snijden, bestrooien met kruiden (ik had paprika, chili, zwarte peper + een beetje knoflookpoeder), vervolgens 20 minuten in de oven op 220 graden. Lekker met yoghurtdip
Dat klinkt als een goed ideequote:Op maandag 14 september 2015 17:44 schreef Artoo het volgende:
Ik vind wortelfrietjes trouwens echt een awesome vervanger voor aardappelfriet. In frietjes snijden, bestrooien met kruiden (ik had paprika, chili, zwarte peper + een beetje knoflookpoeder), vervolgens 20 minuten in de oven op 220 graden. Lekker met yoghurtdip
Misschien de volgende keer iets meer voor lunch eten, tegen de honger?quote:Op maandag 14 september 2015 18:06 schreef LadyOracle het volgende:
O: havermout met rijst-kokosmelk en blauwe bessen
T: stukje Tony met amandel en zeezout (mijn oordeel: te zout)
L: Twee rijstwafels met hummus
T: blauwe bessen, glutenvrije cracker met jam
D: Rijst met tempeh en boontjes of broccoli, weet ik nog niet
Verder echt enorme honger in alles. Dat komt denk ik omdat ik gisteren niet normaal heb gegeten. Ik had dus een date en we hebben op een festivalletje wat gegeten, niet veel maar wel vetter dan ik gewend ben, en daarna nog popcorn bij de film, en drank. Dus ja. Dan ben ik uit mijn gezonde ritme.
En het wordt ook kouder. Dus ik wil vet. Ik wil chips eigenlijk. Dus.
Moah. Ik moest ook gewoon een beetje compenseren voor gisteren. Als straks mijn baal rijst erin zit, kan ik wel veilig mijn pakketje naar de supermarkt gaan brengen.quote:Op maandag 14 september 2015 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer iets meer voor lunch eten, tegen de honger?
nope. Moet vanzelf overgaan.quote:Op maandag 14 september 2015 19:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch dus. Balen zeg! En nu? Kunnen ze er nog wat aan doen zeg maar?
Dat is knap kl*te dan. Enig idee hoe lang dat gaat duren? Verschilt per persoon volgens mij. Op zich heb je natuurlijk wel een goede conditiequote:
Kan inderdaad erg uitmaken. Het is niet zo goed te voorspellen wie lang ziek is en wie niet. Das jammer.quote:Op maandag 14 september 2015 19:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is knap kl*te dan. Enig idee hoe lang dat gaat duren? Verschilt per persoon volgens mij. Op zich heb je natuurlijk wel een goede conditie
Zo'n minimars (en snickers/twix/milkyway) of 20..quote:
Dat is inderdaad een pluspunt, ja. Maar ik heb er wel last van. Behalve vermoeidheid kon ik ook nog een lijstje andere symptomen afstrepen.quote:Op maandag 14 september 2015 19:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is knap kl*te dan. Enig idee hoe lang dat gaat duren? Verschilt per persoon volgens mij. Op zich heb je natuurlijk wel een goede conditie
Hoe is ziek zijn een uitdaging?quote:Op maandag 14 september 2015 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Kan inderdaad erg uitmaken. Het is niet zo goed te voorspellen wie lang ziek is en wie niet. Das jammer.
Zie het als een uitdaging Lonaa
En je hebt nog steeds het idee dat je dieet werkt?quote:Op maandag 14 september 2015 19:35 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Zo'n minimars (en snickers/twix/milkyway) of 20..
Dat je je humeur behoudt en zoveel mogelijk dingen blijft doen. zeker als het lang kan duren, wordt het iets om in te passen in je 'gewone leven'.quote:
Het las best wel kut, je reactie.quote:Op maandag 14 september 2015 19:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat je je humeur behoudt en zoveel mogelijk dingen blijft doen. zeker als het lang kan duren, wordt het iets om in te passen in je 'gewone leven'.
Change of plansquote:Op maandag 14 september 2015 10:31 schreef Sarabi het volgende:
En een sportweeklijstje omdat het motiverend werkt
Ma: trainen
Di: Jillian + Evy
Woe: trainen + Jillian
Do: Jillian + Evy
Vrijdag: Jillian
Zaterdag: rustdag
Zondag: Jillian
Bullshit. Ga je dan altijd alles op eten als het binnen hand bereik is?quote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef MutedFaith het volgende:
Ik eet al een dikke week ofzo gewoon relatief normaal.. Zit op 1200 - 1400 calorieën op dagen dat ik alleen werk, en op 1500 - 1700 op dagen dat ik sport. In de laatste week daarmee een kilo of anderhalf nog afgevallen.
Dus ja. Op deze minor setback na ben ik er redelijk van overtuigd dat t dieet werkt. Wat NIET werkt is mij naast een schaal chocolade zetten en ervanuitgaan dat ik er wel vanaf kan blijven.
Die depressie en fibro wist ik niet. Ik bedoelde er ook helemaal niets neerbuigends aan. Ik kan me wel voorstellen dat de diagnoses die je net noemde er mee te maken hebben dat je vindt dat het kut aankomt.quote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het las best wel kut, je reactie.
Want in the end, is het gewoon superruk dat als je je leven op orde probeert te krijgen, je dan (opnieuw) tegengehouden wordt, in dit geval (opnieuw) door mijn lijf.
En ja, ik blijf wel sporten. En ik blijf wel sociale dingen doen en ik blijf zelfs werken/sollicteren, maar het kan/mag en moet zelfs op een NOG lager pitje dan dat ik al had omdat depressies en fibromyalgie. Uitdaging klinkt dan een beetje, tja, neerbuigend? I dunno, t kwam niet zo lekker binnen.
Wat een nonsens. Dat is een mindset waarin je jezelf in een slachtofferrol plaatst. Alsof jij er niets aan kan doen dat je 20 Marsen opvreetquote:Op maandag 14 september 2015 19:50 schreef MutedFaith het volgende:
Dus ja. Op deze minor setback na ben ik er redelijk van overtuigd dat t dieet werkt. Wat NIET werkt is mij naast een schaal chocolade zetten en ervanuitgaan dat ik er wel vanaf kan blijven.
Tuurlijk kan je er wat aan doen maar heel gek is het niet toch?quote:Op maandag 14 september 2015 20:00 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Dat is een mindset waarin je jezelf in een slachtofferrol plaatst. Alsof jij er niets aan kan doen dat je 20 Marsen opvreet
Ik had ook niet verwacht dat je er wat neerbuigends mee bedoelde, je lijkt me niet 'zo iemand'.quote:Op maandag 14 september 2015 20:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die depressie en fibro wist ik niet. Ik bedoelde er ook helemaal niets neerbuigends aan. Ik kan me wel voorstellen dat de diagnoses die je net noemde er mee te maken hebben dat je vindt dat het kut aankomt.
Mijn bedoeling was echt niet meer dan 'rot voor je, maar met de schouders eronder kom je er vast'
Zo ben ik ook inderdaad. Lang alleen thuis zijn met een volle voorraadkast is niet goed voor mij.quote:Op maandag 14 september 2015 20:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je er wat aan doen maar heel gek is het niet toch?
Volgens mij zitten er hier wel meer mensen die je niet naast zo'n schaal moeten zetten of wie het niet bij eentje kunnen houden.
De meeste halen het daarom maar helemaal niet in huis.
Zeg ik dat ik er niks aan kan doen? Ik zeg toch zelf dat ik er niet van af kan/kon blijven. Ik beweer toch niet dat de directeur van Nestle die dingen hoogstpersoonlijk in m'n mik heeft staan duwen? Hell, ik heb die schaal er zelf neergezet.quote:Op maandag 14 september 2015 20:00 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Dat is een mindset waarin je jezelf in een slachtofferrol plaatst. Alsof jij er niets aan kan doen dat je 20 Marsen opvreet
Oh come on.quote:Op maandag 14 september 2015 20:08 schreef MutedFaith het volgende:
Maar zullen we 't daar een keer over hebben als je wat gewend bent aan 't nieuws en je niet op me reageert alsof je zand in je vagina hebt?
Ik normaal ook niet. Maar was m'n laatste werkdag, wilde niet zonder *iets* te doen weggaan.quote:Op maandag 14 september 2015 20:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je er wat aan doen maar heel gek is het niet toch?
Volgens mij zitten er hier wel meer mensen die je niet naast zo'n schaal moeten zetten of wie het niet bij eentje kunnen houden.
De meeste halen het daarom maar helemaal niet in huis.
20 minimarsen eten is inderdaad een hele goede daad op een laatste werk dag. Ze zullen het zich vast heugen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Maar was m'n laatste werkdag, wilde niet zonder *iets* te doen weggaan.
Sterkte Loon, het is gewoon qut zoietsquote:Op maandag 14 september 2015 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je er wat neerbuigends mee bedoelde, je lijkt me niet 'zo iemand'.
Het is gewoon enorm frustrerend, vechten tegen de bierkaai. Want zo voelt het.
Tja dat zijn dingen die dan toch gebeuren (net zoals mijn housewarming zooi toen)quote:Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Maar was m'n laatste werkdag, wilde niet zonder *iets* te doen weggaan.
Kunnen we niet gewoon normaal tegen elkaar doen in dit topic?quote:Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
20 minimarsen eten is inderdaad een hele goede daad op een laatste werk dag. Ze zullen het zich vast heugen.
We zitten inderdaad allemaal met onze dikke kont in dit topic omdat we zo'n waanzinnig goede zelfbeheersing hebben. Ik heb gewoon zware botten. Dus.quote:Op maandag 14 september 2015 20:00 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dan zal je BMR niet lager zijn dan 1600-1700, lijkt me? Met andere woorden, 1500 kcals eten is geen goed idee.quote:Op maandag 14 september 2015 20:08 schreef MutedFaith het volgende:
174 cm, 80 kg. Maar zullen we 't daar een keer over hebben als je wat gewend bent aan 't nieuws en je niet op me reageert alsof je zand in je vagina hebt?
quote:Op maandag 14 september 2015 20:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon normaal tegen elkaar doen in dit topic?
Denk je echt dat dit soort reacties helpen of het een fijner topic maken?
Het is kut dat je ziek bent maar reageer het hier inderdaad niet af.
Die had je natuurlijk heel makkelijk kunnen achterlatenquote:Op maandag 14 september 2015 20:12 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dan heb ik die site die ik hier kreeg verkeerd begrepen gok ik. Die gaf inderdaad 1600nogwat aan. Dacht dat ik daar dan weer 500 onder moest gaan zitten. Maar dat vond ik wat weinig, dus had t al omhoog gegooid.quote:Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dan zal je BMR niet lager zijn dan 1600-1700, lijkt me? Met andere woorden, 1500 kcals eten is geen goed idee.
Maar werkt dat bij jou echt zo?quote:Op maandag 14 september 2015 20:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit soort gelegenheden laat zien dat je je gemiddelde dag te weinig vult?
Even je huiswerk beter doen danquote:Op maandag 14 september 2015 20:18 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dan heb ik die site die ik hier kreeg verkeerd begrepen gok ik. Die gaf inderdaad 1600nogwat aan. Dacht dat ik daar dan weer 500 onder moest gaan zitten. Maar dat vond ik wat weinig, dus had t al omhoog gegooid.
Je BMR is wat je gebruikt als je de hele dag in bed blijft liggen, gevoerd wordt en op de po gezet.quote:Op maandag 14 september 2015 20:18 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dan heb ik die site die ik hier kreeg verkeerd begrepen gok ik. Die gaf inderdaad 1600nogwat aan. Dacht dat ik daar dan weer 500 onder moest gaan zitten. Maar dat vond ik wat weinig, dus had t al omhoog gegooid.
Natuurlijk kan ik flink eten. Regelmaat en boterhamscheiding over de dag maken wel of ik tussen thuiskomst en maaltijd met vriend nog wat 'moet' eten (want trillerig) of niet.quote:Op maandag 14 september 2015 20:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar werkt dat bij jou echt zo?
Loop jij dan niet naar de kast als je lang alleen bent?
Ik heb in het verleden gemerkt dat dat echt geen verschil maakt![]()
Het gaat echt gewoon om een knop in mijn hoofd die dan om moet.
Met zoveel marsen ga je echt heel erg veel over je totaal heen en zal het me niet verbazen als je dat dus wel gaat zien op de weegschaal.quote:Op maandag 14 september 2015 20:26 schreef Rucola het volgende:
20 mini-marsjes oook echt allemaal geteld ja?Hahah! Maar zo'n drama is het allemaal niet joh, gewoon weer normaal eten en je ziet/merkt er niks van.
Mag seksisme ergens anders? Danku.quote:Op maandag 14 september 2015 20:08 schreef MutedFaith het volgende:
174 cm, 80 kg. Maar zullen we 't daar een keer over hebben als je wat gewend bent aan 't nieuws en je niet op me reageert alsof je zand in je vagina hebt?
Succes met je pfeiffer. Ik heb 't gehad toen ik jonger was en 't is best kut als je eigenlijk actief wil blijven.
Je hebt nooit behoefte aan 20 marsjes. Misschien 1 of 2, maar 20. Neequote:Op maandag 14 september 2015 20:28 schreef Rucola het volgende:
En kijken hoe het komt dat je blijkbaar behoefte had aan 20. Altijd handig om patronen te kunnen inzien.
Nouja, als je 1 keer zo'n uitbarsting hebt kom je heus niet meteen aan. Het verpest het goede allemaal niet ofzo, dus gewoon weer op de 'gezonde' en normale tour verdergaan. Meer kan je toch niet doen. Denk ik altijd.quote:Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met zoveel marsen ga je echt heel erg veel over je totaal heen en zal het me niet verbazen als je dat dus wel gaat zien op de weegschaal.
Nouja. Het waren wel minis he. Bij elkaar een kleine 1000 calorieën.quote:Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Met zoveel marsen ga je echt heel erg veel over je totaal heen en zal het me niet verbazen als je dat dus wel gaat zien op de weegschaal.
Waarom de keus voor koolhydraatarm, eigenlijk? Hoe krijg je op die manier genoeg vitaminen/mineralen binnen?quote:Op maandag 14 september 2015 20:28 schreef MutedFaith het volgende:
Oh. Kijk.
Dan ga ik eens kijken wat 1800 voor me gaat doen. Mijn originele doel was sowieso 80 kg. Daar zat ik afgelopen dagen al op. Er mag nog wel een paar kilo vanaf, maar dat heeft wat meer tijd. Daarom was ik ook al eerder van t koolhydraatarme afgestapt.
Het is maar 1000 kcalquote:Op maandag 14 september 2015 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat had ik bij Mars twee al.quote:Op maandag 14 september 2015 20:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar heb je dan bij marsje 10 niet zo iets van waar ben ik nou mee bezig?
Ja zal, je begrijpt mijn punt wel hoop ik.quote:Op maandag 14 september 2015 20:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je hebt nooit behoefte aan 20 marsjes. Misschien 1 of 2, maar 20. NeeDas gewoon vreten.
Geen ramp, wel stom.quote:Op maandag 14 september 2015 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is maar 1000 kcalHoe vaak ik wel niet een hele beker B&J in m'n eentje heb leeg gegeten, niet te tellen. Hij heeft zelfs zijn avondeten grotendeels geskipped ter compensatie. Laten we niet doen alsof het een soort ramp is of zo. Denk zelfs dat hij nog steeds rond de 2000 kcal zat vandaag.
Ja, maar we doen allemaal wel eens stom. Daarom zijn we dik gewordenquote:
Ja dat is ongeveer mijn ontbijt, lunch en Tis bij elkaarquote:Op maandag 14 september 2015 20:29 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nouja. Het waren wel minis he. Bij elkaar een kleine 1000 calorieën.
En er zijn mensen die op een 1000 kcal dieet per dag zitten. So what.quote:Op maandag 14 september 2015 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja dat is ongeveer mijn ontbijt, lunch en Tis bij elkaar
Maar ook echtquote:Op maandag 14 september 2015 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is maar 1000 kcalHoe vaak ik wel niet een hele beker B&J in m'n eentje heb leeg gegeten, niet te tellen. Hij heeft zelfs zijn avondeten grotendeels geskipped ter compensatie. Laten we niet doen alsof het een soort ramp is of zo. Denk zelfs dat hij nog steeds rond de 2000 kcal zat vandaag.
Lekker crashenquote:Op maandag 14 september 2015 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En er zijn mensen die op een 1000 kcal dieet per dag zitten. So what.
Groente, vlees/vis, zuivel. Je mag nog best veel. Het is ook koolhydraatarm, dus niet koolhydraatloos.quote:Op maandag 14 september 2015 20:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
Waarom de keus voor koolhydraatarm, eigenlijk? Hoe krijg je op die manier genoeg vitaminen/mineralen binnen?
Ja, maar goed. Iedereen hier heeft weleens stom gedaan, toch?quote:
Nee, lekker iemand zo fel aanvallen, dat gaat helpen. Hij weet neem ik zelf wel dat het toch echt stupide was.quote:Op maandag 14 september 2015 20:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga het nou niet goed zitten praten. We zijn hier toch juist in elkaar de goede kant op te sturen. Dan is goedpraten niet de manier lijkt mij.
Let er wel op dat het resultaat van een dieet niet alleen moet meten in het gewicht dat je kwijt bent. Juist nadat je het kwijt bent moet je het eraf houden, dat is de grotere uitdaging.quote:Op maandag 14 september 2015 20:34 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Groente, vlees/vis, zuivel. Je mag nog best veel. Het is ook koolhydraatarm, dus niet koolhydraatloos.
Het was voor mij redelijk nieuw, maar doordat je eigenlijk best veel mag hebben en er toch duidelijke grenzen waren zag t er uit als iets wat ik redelijk goed vol zou kunnen houden.
En met ruim 15 kilo kwijt kan ik ook wel zeggen dat dat goed gelukt is.
Maar het is niet iets wat ik een half jaar ofzo zou willen doen. Het was voor mij altijd een middel om in een korte periode (begonnen in juni, wilde begin september op 80 zitten) af te vallen en daarna op 'normale' wijze de laatste loodjes te doen.
ok, ik heb wel gebinged in mijn leven, maar jij bent mijn meerderequote:Op maandag 14 september 2015 20:35 schreef LadyOracle het volgende:
De bijzonderste is denk ik negen zakken caramelpopcorn.
Dat fel aanvallen maak jij er van.quote:Op maandag 14 september 2015 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, lekker iemand zo fel aanvallen, dat gaat helpen. Hij weet neem ik zelf wel dat het toch echt stupide was.
Ik las op een andere website dat die mini-dingen 50 kcal per stuk waren. Altijd betrouwbaar, dat internetquote:Op maandag 14 september 2015 20:33 schreef CrunchySelf het volgende:
Ze zijn 85 kcal / stuk, is +/- 1700 kcal.
Das wel ff iets meer dan hierboven wordt geschat.
Bron: http://www.ah.nl/producten/product/wi221562/mars-mini-s
Ja kwam ook veel verschillende tegen, maar 50 kcal lijkt me weinig. Plus ik vind AH altijd wel betrouwbaarquote:Op maandag 14 september 2015 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las op een andere website dat die mini-dingen 50 kcal per stuk waren. Altijd betrouwbaar, dat internet
Vreemd. Ik zou zweren dat de verpakking (en MFP) iets anders zei.quote:Op maandag 14 september 2015 20:33 schreef CrunchySelf het volgende:
Ze zijn 85 kcal / stuk, is +/- 1700 kcal.
Das wel ff iets meer dan hierboven wordt geschat.
Bron: http://www.ah.nl/producten/product/wi221562/mars-mini-s
Of je hebt een andere hoor, kan ook.quote:Op maandag 14 september 2015 20:40 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zou zweren dat de verpakking (en MFP) iets anders zei.
Zal wel verkeerd gekeken hebben dan (en in MFP een regel geselcteerd ingevoerd door iemand die datzelfde had)
Nou ja, dit lijkt me gewoon de info van de fabrikant. Dus die zullen er wel niet meer of minder van maken. Dan zijn ze 85 kcal per stuk. Nog altijd minder dan het snoepgoed dat ik vandaag van mijn ouders kreeg. Dat is een soort gevulde chocolade van slechts 110 kcal per stuk. Een hele doos vol.quote:Op maandag 14 september 2015 20:39 schreef CrunchySelf het volgende:
Ja kwam ook veel verschillende tegen, maar 50 kcal lijkt me weinig. Plus ik vind AH altijd wel betrouwbaar
Als je MFP gebruikt dan wil ik je wel met klem adviseren om zelf altijd de verpakkingen te checken! Hoe vaak mensen daar hun producten wel niet 'optimistisch' invullenquote:Op maandag 14 september 2015 20:40 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Vreemd. Ik zou zweren dat de verpakking (en MFP) iets anders zei.
Zal wel verkeerd gekeken hebben dan (en in MFP een regel geselcteerd ingevoerd door iemand die datzelfde had)
Het mooiste is, ik woonde nog thuis. Mijn ouders hadden het voor me gekocht en kwamen erachter dat het op was toen ze zelf wilden. Maar ze hebben helemaal noooooit iets van mijn probleem gemerkt. Je zou denken dat zoiets icm dertig kilo aankomen een hint is, maar nee. :-pquote:Op maandag 14 september 2015 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, ik heb wel gebinged in mijn leven, maar jij bent mijn meerdere
ik ben daar in het begin dus wel ingetrapt hé. Zo kutquote:Op maandag 14 september 2015 20:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
Als je MFP gebruikt dan wil ik je wel met klem adviseren om zelf altijd de verpakkingen te checken! Hoe vaak mensen daar hun producten wel niet 'optimistisch' invullen
Per stuk?!?!quote:Op maandag 14 september 2015 20:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Choco pepernoten zijn 25 kcal per stuk
Veel mensen zijn ook niet zo goed in rekenen. Was mijn allergrootste ergernis aan MFP. Oh, en dat soms wel en soms niet ook de macro's waren ingevuld. Te veel ergernis, nu gebruik ik tot mijn grote plezier Cronometerquote:Op maandag 14 september 2015 20:41 schreef Artoo het volgende:
Als je MFP gebruikt dan wil ik je wel met klem adviseren om zelf altijd de verpakkingen te checken! Hoe vaak mensen daar hun producten wel niet 'optimistisch' invullen
Echt? Mijn God nu moet ik dat heel heel sinterklaas periode maar goed in mijn oren knopen,quote:Op maandag 14 september 2015 20:42 schreef CrunchySelf het volgende:
Choco pepernoten zijn 25 kcal per stuk
Ik heb ze afgewogen, damn dat viel tegen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Echt? Mijn God nu moet ik dat heel heel sinterklaas periode maar goed in mijn oren knopen,
Ja dat geloof ik. Heb je nog 50 kcal over mag je welgeteld 2 pepernotenquote:Op maandag 14 september 2015 20:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb ze afgewogen, damn dat viel tegen.
Maar staat daar wel alles in dan? Of hoe werkt dat?quote:Op maandag 14 september 2015 20:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Veel mensen zijn ook niet zo goed in rekenen. Was mijn allergrootste ergernis aan MFP. Oh, en dat soms wel en soms niet ook de macro's waren ingevuld. Te veel ergernis, nu gebruik ik tot mijn grote plezier CronometerAlleen officiële bronnen, niets door mensen zelf ingevuld.
Al het echte eten staat er in ja. En de rest voeg ik zelf toe als het in de NEVO-tabel staat. En anders eet ik het niet.quote:Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef MutedFaith het volgende:
Maar staat daar wel alles in dan? Of hoe werkt dat?
Klopt, zonder misselijk te worden ook. Tikt snel aan.quote:Op maandag 14 september 2015 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Ben blij dat ik geen chocopepernoten lust
Maar serieus, als je troep eet, dan is het zo ongelofelijk makkelijk om in korte tijd heel veel kcal naar binnen te werken. Zelfde geldt overigens voor notenDat is dan op zich weer geen troep.
Nee, maar iedereen doet hier alsof het echt super absurd is dat iemand 'zoooveel' kan eten. Nja, kan gebeuren, kijk naar de oorzaak en ga gewoon gezond weer verder met normaal doen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar ook echt![]()
Ga het nou niet goed zitten praten. We zijn hier toch juist in elkaar de goede kant op te sturen. Dan is goedpraten niet de manier lijkt mij.
Zucht ik ga hier gewoon maar niet verder over in discussie.quote:Op maandag 14 september 2015 21:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen doet hier alsof het echt super absurd is dat iemand 'zoooveel' kan eten. Nja, kan gebeuren, kijk naar de oorzaak en ga gewoon gezond weer verder met normaal doen.
Hop. Gewoon lekker nuchter bekijken.quote:Op maandag 14 september 2015 21:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen doet hier alsof het echt super absurd is dat iemand 'zoooveel' kan eten. Nja, kan gebeuren, kijk naar de oorzaak en ga gewoon gezond weer verder met normaal doen.
Op zich is het ook wel absurd dat we dat kunnen en doen, holbewonertechnisch gezien. Normaal moeten we het denk ik ook niet vinden, maar niet onoverkomelijk ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 21:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nou dat idd. Ik ben echt niet dik geworden omdat ik zo weinig at hoorquote:Op maandag 14 september 2015 21:00 schreef Rucola het volgende:
[..]
hond ligt naast me op de bank ongelukkig te zijn met dr comfy cone. Maar alles is goed gegaanquote:Op maandag 14 september 2015 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa, hoe is het met je hond afgelopen?
Klinkt als verleidelijk Wageningenvoedselquote:Op maandag 14 september 2015 21:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Afijn.. bij de Appie hebben ze nu KiwibessenGeen harige schil, je eet ze zo op. Ik vond ze wel handig als tussendoortje (alleen wel een beetje duur).
quote:Op maandag 14 september 2015 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het gaat er niet om hoe je op je bek gaat, het gaat er om hoe snel je weer opkrabbelt.
Beterquote:Op maandag 14 september 2015 21:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
hond ligt naast me op de bank ongelukkig te zijn met dr comfy cone. Maar alles is goed gegaan
Gelukkig krijg je dan niet de frituurpan aanquote:Op maandag 14 september 2015 23:15 schreef Sjeen het volgende:
Een film kijken... Dat had ik graag gedaan, maar de stroom viel weer eens uit
Daar krijg ik nou vreetkicks van...
Upper Body krachttraining, denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Als je helemaal nergens op hebt gelet, dan is op gewicht blijven al een hele prestatie, sandertjuh!
Wat is UB als sport? Urban Balance of zo?
Jeugdtrauma'squote:Op dinsdag 15 september 2015 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doet me denken aan BOMBewegen Op Muziek
Toch is het wel te zien hoorquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:39 schreef Lonaa het volgende:
3 maand geleden:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
3 maand geleden:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
Weinig hele schokkende verschillen. Ben vooral iets strakker geworden, wat sterker en her en der meer definitie.
Ja, dat viel me ook op. En die definitie van m'n schouder.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toch is het wel te zien hoorvooral onder je armen
Allemaal vocht!quote:
Ik kan er niks aan doen. Nestlé dwingt mij dagelijks hun chocoladerotzooi te eten.quote:
Dat lijkt mij per man verschillenquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:16 schreef HarveySpecter het volgende:
Mannen vinden volle, wat zwaardere vrouwen toch juist aantrekkelijk
Nja. Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar het gros ziet liever een wat vollere vrouw. Dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt mij per man verschillen
Dat kan ook helemaal niet, ben je veel te klein voor!quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik word ook nooit een lantaarnpaal qua bouw hoor
Niet de mannen op Fok!quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
. Maar het gros ziet liever een wat vollere vrouw. Dat weet ik zeker.
Ik zie verschil, goed bezig! En ik ben jaloers op je rondingenquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:39 schreef Lonaa het volgende:
3 maand geleden:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
3 maand geleden:
[ afbeelding ]
vandaag:
[ afbeelding ]
Weinig hele schokkende verschillen. Ben vooral iets strakker geworden, wat sterker en her en der meer definitie.
Inderdaad, als je soms de topics ziet en dan commentaar bij filmsterren en dergelijke die best slank zijnquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:25 schreef Sarabi het volgende:
Niet de mannen op Fok!![]()
Maar zoals de rest zegt, smaken verschillen.
http://jelmerdeboer.nl/waarom-mannen-van-libellelijven-houden/quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:26 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig heel veel mannen in deze
Dat word heel veel gezegd.. maar sinds ik zoveel ben afgevallen heb ik honing aan m'n kont. Toen ik voller was, was dat nietquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nja. Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar het gros ziet liever een wat vollere vrouw. Dat weet ik zeker.
Echter, gaat het erom dat je jezelf lekker voelt in je eigen lichaam. Dus ik snap de behoefte om top fit te zijn.
Door zelfvertrouwen krijg je vast en zeker meer aantrekkingskracht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat word heel veel gezegd.. maar sinds ik zoveel ben afgevallen heb ik honing aan m'n kont. Toen ik voller was, was dat nietmaar dat kan natuurlijk ook zijn doordat ik meer zelfvertrouwen heb gekregen.. In ieder geval ik ben er nog niet aan uit waar mannen nu meer van houden.
Er is m'n hele leven nog niemand op me af gekomen in de kroeg (niet dat ik heel vaak ga) maar laatst ben ik voor het eerst in tijden weer geweest en ik ben de tel kwijt geraaktquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:30 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Door zelfvertrouwen krijg je vast en zeker meer aantrekkingskracht.
Waarschijnlijk had je daarvoor ook al honing aan je reet, maar had je dat zelf niet door omdat je jezelf niet aantrekkelijk vond.
Nee, ik geloof serieus dat dat ook met je gewicht te maken heeft, want ik heb altijd al veel zelfvertrouwen gehad. Dik of normaal. Heb ook nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht, maar slanker krijg je toch meer aandacht.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:30 schreef HarveySpecter het volgende:
Door zelfvertrouwen krijg je vast en zeker meer aantrekkingskracht.
Waarschijnlijk had je daarvoor ook al honing aan je reet, maar had je dat zelf niet door omdat je jezelf niet aantrekkelijk vond.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik geloof serieus dat dat ook met je gewicht te maken heeft, want ik heb altijd al veel zelfvertrouwen gehad. Dik of normaal. Heb ook nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht, maar slanker krijg je toch meer aandacht.
En ik kreeg helemaal veel aandacht toen ik mijn lange haar blond had geverfdDat was heel opvallend.
Oke. Ik kan dus niet namens de Nederlandse man spreken. Enkel als mezelfquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is m'n hele leven nog niemand op me af gekomen in de kroeg (niet dat ik heel vaak ga) maar laatst ben ik voor het eerst in tijden weer geweest en ik ben de tel kwijt geraaktdus nee ik denk niet dat ik het niet doorhad.
Ik denk dat het je toegenomen zelfvertrouwen is. Onzekere vrouwen zijn gewoon niet aantrekkelijk naar mijn mening. Onafhankelijk van gewicht/BMI etc.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat word heel veel gezegd.. maar sinds ik zoveel ben afgevallen heb ik honing aan m'n kont. Toen ik voller was, was dat nietmaar dat kan natuurlijk ook zijn doordat ik meer zelfvertrouwen heb gekregen.. In ieder geval ik ben er nog niet aan uit waar mannen nu meer van houden.
Echt? Ik merk eerlijk gezegd niet zo veel verschil, dikker of dunner.. lekker in mijn vel zitten lijkt meer invloed te hebbenquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er is m'n hele leven nog niemand op me af gekomen in de kroeg (niet dat ik heel vaak ga) maar laatst ben ik voor het eerst in tijden weer geweest en ik ben de tel kwijt geraaktdus nee ik denk niet dat ik het niet doorhad.
Niet echt normaal nee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad, als je soms de topics ziet en dan commentaar bij filmsterren en dergelijke die best slank zijn
Ik ben nog nooit onzeker geweest naar mannen toe. Integendeel. Ik heb mezelf ook altijd mooi gevonden.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:34 schreef Eleiko het volgende:
Ik denk dat het je toegenomen zelfvertrouwen is. Onzekere vrouwen zijn gewoon niet aantrekkelijk naar mijn mening. Onafhankelijk van gewicht/BMI etc.
Ik heb net m'n lange blonde haar bruin geverfd. Tijd om weer te gaan stappen voor vergelijkingsmateriaal danquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik geloof serieus dat dat ook met je gewicht te maken heeft, want ik heb altijd al veel zelfvertrouwen gehad. Dik of normaal. Heb ook nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht, maar slanker krijg je toch meer aandacht.
En ik kreeg helemaal veel aandacht toen ik mijn lange haar blond had geverfdDat was heel opvallend.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat kan ook helemaal niet, ben je veel te klein voor!
Hoogstens een zonne energie tuinlampje dan
Thanks! Ik ben jaloers op jouw 60-ish kiloquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik zie verschil, goed bezig! En ik ben jaloers op je rondingen
En daar ben ik dan wel weer serieus jaloers op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit onzeker geweest naar mannen toe. Integendeel. Ik heb mezelf ook altijd mooi gevonden.
nou inderdaad! dat is me nog niet gelukt hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En daar ben ik dan wel weer serieus jaloers op.
^^quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En daar ben ik dan wel weer serieus jaloers op.
Ik heb enkel theequote:Op dinsdag 15 september 2015 13:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Nah, ik lurk nog wel ff van m'n shake.
Maar denk je dat dat dan ooit nog wel gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nou inderdaad! dat is me nog niet gelukt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |