Er is geen theorie die alle zichtbare verschijnselen verklaart, het officiële verhaal heeft ook zijn gaten.quote:Op zondag 13 september 2015 00:18 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik sta open voor redelijke argumenten.
Als je ergens een betere theorie hebt die alle zichtbare verschijnselen verklaart dan laat ik me graag overtuigen.
ja, maar die zijn onderdeel van de iluminati, dus dat kan prima. En als ze niet meewerken dan worden ze gemarteld.quote:Op zondag 13 september 2015 00:21 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Lastig als er VN inspecteurs lopen.
Aha. Nou goed, wat als dat echt zo is, wat verandert dat aan de hele zaak?quote:Op zondag 13 september 2015 00:09 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ergo, de gegevens die de regering presenteerde waren totaal verzonnen, absolute fake.
Zelf volgens de fabrikanten.
Ik las dit op een forum.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:50 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ow wacht, toch wel..
quote:Frank De Martini is frequently quoted by truthers. They love repeating what he said in a January 2001 interview:
I believe the building probably could sustain multiple impacts of jetliners because this structure is like the mosquito netting on your screen door, this intense grid, and the jet plane is just a pencil puncturing the screen netting. It really does nothing to the screen netting.
It should be pointed out he was neither an engineer nor involved in the design or construction of the towers thus his views on what the towers could withstand can not be considered expert opinion. An architect he was the onsite construction manager of the WTC complex. He first started working there when Leslie R. Robertson hired him to assess the damage done by the Feb. 1993 bombing. Robertson was the structural engineer who had designed the towers and had a contract with the Port Authority. In a certain sense he was right none of the professional reports indicated that impact damage was the principle cause of the collapses which are blamed on the failure of structural elements exposed to fire after their fireproofing had been removed.
Ze konden nergens massavernietigingswapens in een bezet land plaatsen omdat er VN-inspecteurs rondliepen?quote:Op zondag 13 september 2015 00:21 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Je moet weten..quote:Op zondag 13 september 2015 00:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze konden nergens massavernietigingswapens in een bezet land plaatsen omdat er VN-inspecteurs rondliepen?
Maar al die medewerkers in het WTC waren geen enkel probleem om drie gebouwen vol bommen te hangen.
Als je één nucleaire bom plaatst, ben je wel snel klaar. Die Russische deskundige komt erg betrouwbaar op mij over.quote:Op zondag 13 september 2015 00:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je moet weten..
In de wereld heb je de illuminati en de VN inspecteurs.. en die strijden om de macht.
quote:Op zondag 13 september 2015 00:21 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Plaats 1 nucleare bom in het zand in Irak en vind 'm terug, dan ben je ook snel klaar toch?quote:Op zondag 13 september 2015 00:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je één nucleaire bom plaatst, ben je wel snel klaar. Die Russische deskundige komt erg betrouwbaar op mij over.
Het verklaart alle zichtbare verschijnselen, en alle feiten die erna zijn vastgesteld.quote:Op zondag 13 september 2015 00:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er is geen theorie die alle zichtbare verschijnselen verklaart, het officiële verhaal heeft ook zijn gaten.
Die nucleaire explosie was echter nieuw voor mij.
Behoorlijk slecht excuus ook aangezien Saddam niets met 9/11 te maken had.quote:Op zondag 13 september 2015 00:29 schreef nietzman het volgende:
[..].
Sowieso, alsof de VS 3000 van z'n eigen mensen om het leven zou moeten brengen als excuus om Saddam van het zadel te helpen. Alsof ze eerder zo'n uitgebreid excuus nodig hebben gehad voor dergelijke shit.
Jij ziet gewoon andere dingen dan ik.quote:Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
- De manier waarop deze beton en staal kolom nog secondenlang overeind blijft, en dan niet omvalt, maar voor je ogen tot een wolkje van stof wordt omgetoverd.
Nope, nuclear matriaal is herleidbaar naar de oorsprong, uniek als een vingerafdruk.quote:Op zondag 13 september 2015 00:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Plaats 1 nucleare bom in het zand in Irak en vind 'm terug, dan ben je ook snel klaar toch?
WTC Steel Column Spire Turns to Dust on 9/11quote:Op zondag 13 september 2015 00:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij ziet gewoon andere dingen dan ik.
Ah die gedebunkede dingen die er niet echt waren bedoel je?quote:Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
- De poelen gesmolten staal.
Goed mogelijk dat deze beelden vertraagd zijn. Torens storten in, rook komt omhoog.quote:Op zondag 13 september 2015 00:36 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
WTC Steel Column Spire Turns to Dust on 9/11
Neem die 30 seconden, en vertel me wat je ziet ?
Nee, ik bedoel die waarvan er beelden zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 00:37 schreef nietzman het volgende:
Ah die gedebunkede dingen die er niet echt waren bedoel je?
Ze hadden er inderdaad ook gewoon heen kunnen gaan, er was helemaal geen overtuiging van het Amerikaanse publiek voor nodig om Saddam af te zetten of olie te kunnen halen. Men vond het altijd wel een leuke ver van het bed show op CNN tijdens de golfoorlog en men zag het midden-oosten toch al als een speelbal. Jenga met de torens was niet nodig geweest.quote:Op zondag 13 september 2015 00:29 schreef nietzman het volgende:
[..].
Sowieso, alsof de VS 3000 van z'n eigen mensen om het leven zou moeten brengen als excuus om Saddam van het zadel te helpen. Alsof ze eerder zo'n uitgebreid excuus nodig hebben gehad voor dergelijke shit.
Bush zag nu wel zijn kans. Hij haalde steeds aan dat Saddam terror steunde zo ook Obama dus en werd er nog een schepje bovenop gedaan om VN inspecteurs totaal te negeren en het volk in de VS te presenteren met een lulverhaal omdat het volk na die aanslag totaal over de zeik was. Die steun had hij mogelijk nooit gekregen als deze aanslag niet gebeurt was. Maw het kwam hem goed uit. Het woord terror werd nooit als tevoren steeds in zijn toespraken oneindig veel herhaald. Het leek bijna op hersenspoeling.quote:Op zondag 13 september 2015 00:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Behoorlijk slecht excuus ook aangezien Saddam niets met 9/11 te maken had.
Nope.quote:Op zondag 13 september 2015 00:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Goed mogelijk dat deze beelden vertraagd zijn. Torens storten in, rook komt omhoog.
Nope, sorry.quote:Op zondag 13 september 2015 00:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Nee, ik bedoel die waarvan er beelden zijn.
Goed, geloof jij een verhaal, dan geloof ik de man die er staat en het laat zien.quote:
De toren staat al even te wiebelen als het instort. Waarschijnlijk is de fundering in elkaar gekletterd. Vergeet niet de parkeergarage onder de Twin Towers.quote:Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
- De manier waarop deze beton en staal kolom nog secondenlang overeind blijft, en dan niet omvalt, maar voor je ogen tot een wolkje van stof wordt omgetoverd.
Al was heel New York in een sinkhole gevallen,quote:Op zondag 13 september 2015 01:00 schreef Nintex het volgende:
De toren staat al even te wiebelen als het instort. Waarschijnlijk is de fundering in elkaar gekletterd. Vergeet niet de parkeergarage onder de Twin Towers.
Ja da's het probleem een beetje he, random dingen pakken die mensen zeggen en ze in een of andere wereldvreemde theorie plaatsen die bij je verknipte wereldbeeld passen. Ten eerste zie ik nog nergens poelen aan gesmolten staal, ten tweede ziet de man er niet uit als een metallurgist. Er waren vast ook nogal wat aan andere metalen ter plaatse. Maargoed, de emotionele reactie van een brandweerman die daar door een hel is gegaan word weer als een of andere spastische teen aan Frankensteins monster genaaid.quote:Op zondag 13 september 2015 00:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Goed, geloof jij een verhaal, dan geloof ik de man die er staat en het laat zien.
Weet je wat, we vragen het aan Boeing, nadat de fabrikant van Lear Jets er wat over heeft gezegd.quote:Op zondag 13 september 2015 00:06 schreef Kikopuz het volgende:
De fabrikanten kennen hun eigen producten niet goed genoeg?
Als het allemaal zo obvious was waren er honderden getuigen en duizenden foto's.quote:Op zondag 13 september 2015 01:09 schreef Xan21 het volgende:
Ja zo kan je elke getuige wel de prullenbak ingooien. Lekker makkelijk.
quote:Op zondag 13 september 2015 00:44 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Nope.
De rook beweegt met windsnelheid, en de pilaar die je vanaf 10 seconden midden in het beeld nog ziet staat valt niet om, maar valt voor je ogen tot stof uiteen.
kijk nog eens ?
Je ziet wat je wilt zien. Ik zie het wel degelijk vallen. Op het moment dat het valt blijft het stof natuurlijk hangen (zou raar zijn als dat niet gebeurde). Vanwege de lage resolutie van de video lijkt het alsof het in stof verandert. Natuurlijk kan dat niet zomaar.. Waarom zo moeilijk denken als er ook voor de hand liggende verklaringen zijn?quote:Op zondag 13 september 2015 01:07 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Al was heel New York in een sinkhole gevallen,
wat doet de kolom, midden in je beeld vanaf 10 seconden?
Die blijft nog even in de lucht hangen, en vervalt tot een stofwolkje voor je ogen.
Komt nooit omlaag, en vliegt met de wind mee weg.
Hoe doet een stalen kolom dat?
Er was maar 1 fotograaf aangesteld voor ground zero... Kurt Sonnenfeld, enig ander met een camera zou worden ingerekend. Dezelfde man die Thomas Scott Gordon in zijn verhaal naar voren schuift. Kurt verblijft tegenwoordig ergens in Zuid-Amerika volgens mij.quote:Op zondag 13 september 2015 01:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als het allemaal zo obvious was waren er honderden getuigen en duizenden foto's.
Let maar op het bovenste stuk, die stort in, zakt naar beneden. Beeld kwaliteit is niet al te best, maar het gaat niet op in thin air o.i.d. .quote:Op zondag 13 september 2015 01:07 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Al was heel New York in een sinkhole gevallen,
wat doet de kolom, midden in je beeld vanaf 10 seconden?
Die blijft nog even in de lucht hangen, en vervalt tot een stofwolkje voor je ogen.
Komt nooit omlaag, en vliegt met de wind mee weg.
Hoe doet een stalen kolom dat?
Hier een getuige over een foto van een regenboog waarvoor de fotograaf naar een bepaald punt is gereisd om de illusie te wekken dat het over 't WTC valt.quote:Op zondag 13 september 2015 01:09 schreef Xan21 het volgende:
Ja zo kan je elke getuige wel de prullenbak ingooien. Lekker makkelijk.
Alsjeblieft, kleine moeite.quote:Op zondag 13 september 2015 01:11 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als het allemaal zo obvious was waren er honderden getuigen en duizenden foto's.
dikke duim "feit"quote:Op zondag 13 september 2015 01:11 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Er was maar 1 fotograaf aangesteld voor ground zero... Kurt Sonnenfeld, enig ander met een camera zou worden ingerekend. Dezelfde man die Thomas Scott Gordon in zijn verhaal naar voren schuift. Kurt verblijft tegenwoordig ergens in Zuid-Amerika volgens mij.
even de feiten scannen he..quote:Kurt Sonnenfeld (born 1962) was a videographer for the U.S. Federal Emergency Management Agency (FEMA) prior to 2002 and was one of four FEMA photographers who were given exclusive access to the World Trade Center site following the September 11 attacks in New York in 2001.[1]
Ik ben door Muricah ingehuurd om de discussie aan te gaan met jullie aluhoedjes om het complot in de doofpot te stoppen, voeg deze post toe aan het bewijsmateriaal.quote:Op zondag 13 september 2015 01:14 schreef Xan21 het volgende:
Goedzo Nietzman, kan je weer lekker terug je Matrix inLos Ballos!
wow...origineelquote:Op zondag 13 september 2015 02:13 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ben door Muricah ingehuurd om de discussie aan te gaan met jullie aluhoedjes om het complot in de doofpot te stoppen, voeg deze post toe aan het bewijsmateriaal.
In the days after the Sept. 11 terrorist attacks, television viewers saw images of rescue workers at "Ground Zero" – the site of the massive destruction wrought when the Twin Towers and other buildings collapsed. Almost all the video footage and still photography of the restricted site was shot by four Federal Emergency Management Agency (FEMA) photographers with digital cameras that proved to be exceptionally versatile.quote:
Klopt, ik hang vaak met Kurt we drinken pina coladas en proosten op ons prachtige complot. Al het domme volk denkt dat een of andere Osama erachter zatquote:Op zondag 13 september 2015 01:11 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Er was maar 1 fotograaf aangesteld voor ground zero... Kurt Sonnenfeld, enig ander met een camera zou worden ingerekend. Dezelfde man die Thomas Scott Gordon in zijn verhaal naar voren schuift. Kurt verblijft tegenwoordig ergens in Zuid-Amerika volgens mij.
je oppert tot twee keer toe dat je het bij het rechte eind hebt.quote:Op zondag 13 september 2015 02:44 schreef Xan21 het volgende:
Ooooh typisch gedrag van een foutje maken en er als een pittbull opspringen, goed afgericht/geconditioneerd, maar ok...
Mijn laatste twee gelinkte video's heb je vast niet bekeken want Sonnenfeld gelooft ook in 'mijn' complot.
Waarom wil jij mensen continu graffilmpjes laten bekijken, leg het gewoon uit.quote:Op zondag 13 september 2015 02:44 schreef Xan21 het volgende:
Ooooh typisch gedrag van een foutje maken en er als een pittbull opspringen, goed afgericht/geconditioneerd, maar ok...
Mijn laatste twee gelinkte video's heb je vast niet bekeken want Sonnenfeld gelooft ook in 'mijn' complot...dus is hij meteen niet meer credible zeker ;p
Je weet dat je nu airspeeds (360 kts) met ground speeds (510 kts) aan het vergelijken bent? Lees je eens in voordat je twee compleet verschillende dingen gaat vergelijken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:14 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
De topsnelheid van de Boeing 767-222 is op zeenivo maximaal 360 knopen, en bij alles boven de 320 is het toestel volledig onbestuurbaar door de trillingen die de luchtweerstand dan veroorzaken.
De gestelde 510 knopen die het toestel zou hebben gehad bij de inslag is fysiek onmogelijk, omdat het bij >380 zijn structurele samenhang verliest, en de vleugels en draagvlakken afbreken.
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden.quote:Op zondag 13 september 2015 02:49 schreef Donnis het volgende:
[..]
Waarom wil jij mensen continu graffilmpjes laten bekijken, leg het gewoon uit.
Distileer je punt ff ipv een berg afval te plaatsen waar we vervolgens in moeten zoeken.quote:Op zondag 13 september 2015 02:47 schreef Xan21 het volgende:
Neehoor...het is maar kopie plak werk toch? Kijk die interviews nou maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |