abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156039574
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:18 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ik sta open voor redelijke argumenten.

Als je ergens een betere theorie hebt die alle zichtbare verschijnselen verklaart dan laat ik me graag overtuigen.
Er is geen theorie die alle zichtbare verschijnselen verklaart, het officiële verhaal heeft ook zijn gaten.

Die nucleaire explosie was echter nieuw voor mij.
pi_156039576
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:21 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Lastig als er VN inspecteurs lopen.
ja, maar die zijn onderdeel van de iluminati, dus dat kan prima. En als ze niet meewerken dan worden ze gemarteld.
  zondag 13 september 2015 @ 00:24:12 #153
297168 Kikopuz
I like goats
pi_156039599
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:09 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ergo, de gegevens die de regering presenteerde waren totaal verzonnen, absolute fake.
Zelf volgens de fabrikanten.
Aha. Nou goed, wat als dat echt zo is, wat verandert dat aan de hele zaak?
quote:
Ik las dit op een forum.
quote:
Frank De Martini is frequently quoted by truthers. They love repeating what he said in a January 2001 interview:

I believe the building probably could sustain multiple impacts of jetliners because this structure is like the mosquito netting on your screen door, this intense grid, and the jet plane is just a pencil puncturing the screen netting. It really does nothing to the screen netting.

It should be pointed out he was neither an engineer nor involved in the design or construction of the towers thus his views on what the towers could withstand can not be considered expert opinion. An architect he was the onsite construction manager of the WTC complex. He first started working there when Leslie R. Robertson hired him to assess the damage done by the Feb. 1993 bombing. Robertson was the structural engineer who had designed the towers and had a contract with the Port Authority. In a certain sense he was right none of the professional reports indicated that impact damage was the principle cause of the collapses which are blamed on the failure of structural elements exposed to fire after their fireproofing had been removed.
pi_156039602
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:21 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ze konden nergens massavernietigingswapens in een bezet land plaatsen omdat er VN-inspecteurs rondliepen?

Maar al die medewerkers in het WTC waren geen enkel probleem om drie gebouwen vol bommen te hangen.
pi_156039634
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ze konden nergens massavernietigingswapens in een bezet land plaatsen omdat er VN-inspecteurs rondliepen?

Maar al die medewerkers in het WTC waren geen enkel probleem om drie gebouwen vol bommen te hangen.
Je moet weten..

In de wereld heb je de illuminati en de VN inspecteurs.. en die strijden om de macht.
pi_156039678
quote:
12s.gif Op zondag 13 september 2015 00:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je moet weten..

In de wereld heb je de illuminati en de VN inspecteurs.. en die strijden om de macht.
Als je één nucleaire bom plaatst, ben je wel snel klaar. Die Russische deskundige komt erg betrouwbaar op mij over.
  zondag 13 september 2015 @ 00:29:27 #157
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156039702
quote:
:').

Sowieso, alsof de VS 3000 van z'n eigen mensen om het leven zou moeten brengen als excuus om Saddam van het zadel te helpen. Alsof ze eerder zo'n uitgebreid excuus nodig hebben gehad voor dergelijke shit.
Ik ga naar huis.
pi_156039703
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je één nucleaire bom plaatst, ben je wel snel klaar. Die Russische deskundige komt erg betrouwbaar op mij over.
Plaats 1 nucleare bom in het zand in Irak en vind 'm terug, dan ben je ook snel klaar toch?
pi_156039766
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er is geen theorie die alle zichtbare verschijnselen verklaart, het officiële verhaal heeft ook zijn gaten.

Die nucleaire explosie was echter nieuw voor mij.
Het verklaart alle zichtbare verschijnselen, en alle feiten die erna zijn vastgesteld.

- Het "instant" verpulveren tot stof van al het beton.

- De poelen gesmolten staal.

- De gesmolten rotsformaties onder de fundering.

- De anders onmogelijk hoge temperatuur ondergronds, nog weken na de aanslag.

- De onlogische volgorde waarin de drie torens vielen.

- De intacte top, die alsnog smelt en niet wordt teruggevonden

- De manier waarop deze beton en staal kolom nog secondenlang overeind blijft, en dan niet omvalt, maar voor je ogen tot een wolkje van stof wordt omgetoverd.

[ Bericht 2% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 13-09-2015 00:38:04 ]
bivd kijkt met u mee.
pi_156039772
quote:
13s.gif Op zondag 13 september 2015 00:29 schreef nietzman het volgende:

[..]

Sowieso, alsof de VS 3000 van z'n eigen mensen om het leven zou moeten brengen als excuus om Saddam van het zadel te helpen. Alsof ze eerder zo'n uitgebreid excuus nodig hebben gehad voor dergelijke shit.
Behoorlijk slecht excuus ook aangezien Saddam niets met 9/11 te maken had.
pi_156039794
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
- De manier waarop deze beton en staal kolom nog secondenlang overeind blijft, en dan niet omvalt, maar voor je ogen tot een wolkje van stof wordt omgetoverd.
Jij ziet gewoon andere dingen dan ik.
pi_156039806
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Plaats 1 nucleare bom in het zand in Irak en vind 'm terug, dan ben je ook snel klaar toch?
Nope, nuclear matriaal is herleidbaar naar de oorsprong, uniek als een vingerafdruk.
bivd kijkt met u mee.
pi_156039834
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij ziet gewoon andere dingen dan ik.
WTC Steel Column Spire Turns to Dust on 9/11

Neem die 30 seconden, en vertel me wat je ziet ?

bivd kijkt met u mee.
  zondag 13 september 2015 @ 00:37:15 #164
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156039843
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
- De poelen gesmolten staal.
Ah die gedebunkede dingen die er niet echt waren bedoel je?
Ik ga naar huis.
pi_156039875
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:36 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

WTC Steel Column Spire Turns to Dust on 9/11

Neem die 30 seconden, en vertel me wat je ziet ?

Goed mogelijk dat deze beelden vertraagd zijn. Torens storten in, rook komt omhoog.
pi_156039914
quote:
7s.gif Op zondag 13 september 2015 00:37 schreef nietzman het volgende:

Ah die gedebunkede dingen die er niet echt waren bedoel je?
Nee, ik bedoel die waarvan er beelden zijn.

bivd kijkt met u mee.
pi_156039930
quote:
13s.gif Op zondag 13 september 2015 00:29 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ze hadden er inderdaad ook gewoon heen kunnen gaan, er was helemaal geen overtuiging van het Amerikaanse publiek voor nodig om Saddam af te zetten of olie te kunnen halen. Men vond het altijd wel een leuke ver van het bed show op CNN tijdens de golfoorlog en men zag het midden-oosten toch al als een speelbal. Jenga met de torens was niet nodig geweest.

Er was maar een enkeling die boos was over het feit dat Amerika zich in het MO vestigde en die enkeling was Bin-Laden die tussen de allah-akhbars en religieuze teksten door de Amerikanen duidelijk maakte dat ze hun troepen terug moesten trekken, want anders.. En dat gebeurde zowel voor als na de ramp.
  zondag 13 september 2015 @ 00:42:37 #168
321876 Cherna
Fuck the System
pi_156039951
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Behoorlijk slecht excuus ook aangezien Saddam niets met 9/11 te maken had.
Bush zag nu wel zijn kans. Hij haalde steeds aan dat Saddam terror steunde zo ook Obama dus en werd er nog een schepje bovenop gedaan om VN inspecteurs totaal te negeren en het volk in de VS te presenteren met een lulverhaal omdat het volk na die aanslag totaal over de zeik was. Die steun had hij mogelijk nooit gekregen als deze aanslag niet gebeurt was. Maw het kwam hem goed uit. Het woord terror werd nooit als tevoren steeds in zijn toespraken oneindig veel herhaald. Het leek bijna op hersenspoeling.

En die inval in Irak dat is geen complot maar een bewezen feit dat daar door de overheid is gelogen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_156039983
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Goed mogelijk dat deze beelden vertraagd zijn. Torens storten in, rook komt omhoog.
Nope.

De rook beweegt met windsnelheid, en de pilaar die je vanaf 10 seconden midden in het beeld nog ziet staat valt niet om, maar valt voor je ogen tot stof uiteen.

kijk nog eens ?

bivd kijkt met u mee.
  zondag 13 september 2015 @ 00:44:22 #170
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156039984
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 00:40 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Nee, ik bedoel die waarvan er beelden zijn.

Nope, sorry.

http://911myths.com/html/wtc_molten_steel.html
Ik ga naar huis.
pi_156040038
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 00:44 schreef nietzman het volgende:

Nope, sorry.
Goed, geloof jij een verhaal, dan geloof ik de man die er staat en het laat zien.

bivd kijkt met u mee.
pi_156040083
Ja maar die man liegt, & the terrorists hate our freedommmm!
pi_156040251
quote:

De toren staat al even te wiebelen als het instort. Waarschijnlijk is de fundering in elkaar gekletterd. Vergeet niet de parkeergarage onder de Twin Towers.

Heb je wel eens een foto gezien van de explosie?

Had het bij 1 vliegtuig gebleven dan was het waarschijnlijk met een grote brand afgelopen. Dat tweede vliegtuig beschadigde niet alleen WTC1, maar ook WTC2.
pi_156040347
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 01:00 schreef Nintex het volgende:

De toren staat al even te wiebelen als het instort. Waarschijnlijk is de fundering in elkaar gekletterd. Vergeet niet de parkeergarage onder de Twin Towers.

Al was heel New York in een sinkhole gevallen,

wat doet de kolom, midden in je beeld vanaf 10 seconden?

Die blijft nog even in de lucht hangen, en vervalt tot een stofwolkje voor je ogen.

Komt nooit omlaag, en vliegt met de wind mee weg.

Hoe doet een stalen kolom dat?
bivd kijkt met u mee.
pi_156040352
Onwaarschijnlijk, WTC 2 werd geraakt op de hoek van het gebouw (aan de kant waar de explosie het mooist zichtbaar zou zijn) en raakte niet veel van WTC1... de vliegtuigmotor vloog een heel eind verder nog en landde op de hoek bij West Broadway & Park Place.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')