abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156051557
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Je vindt het "detail" weglaten dat dit tijdens een sterke daling gebeurt niet relevant? Je snapt niet dat als je de vraag op deze manier stelt, dat die mensen uitgaan van een normale situatie, of een vliegtuig dan operationeel is?

De woordvoerder wist precies waar het om ging, is geconfronteerd met de radartracks en de waarden uit de blackboxen, en heeft dat ook verteld.

Zowel de woordvoerder van Boeing als de piloten die jaren met het toestel hebben gevlogen, vertellen je dat het totaal onbestuurbaar wordt als het het in een echt hele stijle duikvlucht duwt, en ook nog eens waarom dat zo is, en daarna laten ze het je ook npg even zien,

De hele stijle duikvlucht waar je over praat is iets dat hier helemaal niet aan de orde was.

Er zijn ooit toestellen bijna rechtstandig omlaag gekomen, en ja, in dat geval kun je de genoemde snelheden bereiken, totaal stuurloos, en zonder dat ook maar een van je bewegende delen die besturing mogelijk maken dan nog iets kunnen uitrichten, die toestellen zijn dan ook gecrasht en in duizenden stukjes gevlogen.

En zelfs dan waren er nog herkenbare delen van terug te vinden trouwens, maar dat is weer een ander punt.
bivd kijkt met u mee.
pi_156051640
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

De woordvoerder wist precies waar het om ging, is geconfronteerd met de radartracks en de waarden uit de blackboxen, en heeft dat ook verteld.

Zowel de woordvoerder van Boeing als de piloten die jaren met het toestel hebben gevlogen, vertellen je dat het totaal onbestuurbaar wordt als het het in een echt hele stijle duikvlucht duwt, en ook nog eens waarom dat zo is, en daarna laten ze het je ook npg even zien,

De hele stijle duikvlucht waar je over praat is iets dat hier helemaal niet aan de orde was.

Er zijn ooit toestellen bijna rechtstandig omlaag gekomen, en ja, in dat geval kun je de genoemde snelheden bereiken, totaal stuurloos, en zonder dat ook maar een van je bewegende delen die besturing mogelijk maken dan nog iets kunnen uitrichten, die toestellen zijn dan ook gecrasht en in duizenden stukjes gevlogen.

En zelfs dan waren er nog herkenbare delen van terug te vinden trouwens, maar dat is weer een ander punt.
Raadselachtige tekst, ben jij van mening dat die vliegtuigen niet in het WTC zijn gevlogen?
  zondag 13 september 2015 @ 16:51:39 #228
297168 Kikopuz
I like goats
pi_156052166
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

De woordvoerder wist precies waar het om ging, is geconfronteerd met de radartracks en de waarden uit de blackboxen, en heeft dat ook verteld.

Zowel de woordvoerder van Boeing als de piloten die jaren met het toestel hebben gevlogen, vertellen je dat het totaal onbestuurbaar wordt als het het in een echt hele stijle duikvlucht duwt, en ook nog eens waarom dat zo is, en daarna laten ze het je ook npg even zien,

De hele stijle duikvlucht waar je over praat is iets dat hier helemaal niet aan de orde was.

Er zijn ooit toestellen bijna rechtstandig omlaag gekomen, en ja, in dat geval kun je de genoemde snelheden bereiken, totaal stuurloos, en zonder dat ook maar een van je bewegende delen die besturing mogelijk maken dan nog iets kunnen uitrichten, die toestellen zijn dan ook gecrasht en in duizenden stukjes gevlogen.

En zelfs dan waren er nog herkenbare delen van terug te vinden trouwens, maar dat is weer een ander punt.
Doel je op EA990?

Het volgende komt van hier:
----------------------------------------------------------------

Pilots for 9/11 truth published the following article claiming that it is impossible for a 767 to achieve the claimed speeds of the WTC attacks, based on the data obtained from the investigation into the Egypt Air 767 Flt 990 crash in November 1999.

The article appears here: http://pilotsfor911truth.org/wtc_speed

The NTSB report into the crash can be downloaded here: http://www.ntsb.gov/doclib/reports/2002/aab0201.pdf (Geeft inmiddels een error aan)

The claim from Pilots for 9/11 truth is that the Egypt Air 767 broke up at 22,000 feet whilst descending at Mach 0.99, an EAS (Equivalent Air Speed) significantly less than the EAS postulated for, particularly UA FL175 as it approached the South Tower.

SPOILER: Content from external source
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The NTSB report however does not state that the aircraft broke up at 22,000 feet. As the aircraft was descending both engines were shut down by the Relief First Officer, the person suspected of deliberately crashing the 767 (disputed by the Egyptians but not germane to the discussion), and the aircraft was still intact as it went through 17000 feet when both the FDR and CVR lost power due to the engine shutdown. Radar returns then have the aircraft climbing to 25,000 feet where it began another descent, apparently intact till it crashed into the ocean.

At no point in the NTSB report is it suggested that the aircraft broke up in flight.

Furthermore, the so called analysis of the loads on the aircraft neglects to mention that analysis of the FDR has the aircraft at just below 17000 feet, at 485 knots and crucially, experiencing 2.5 G as the Captain fought to regain control.

Furthermore, the aircrafts dual elevators were at opposite ends of their travel as the Captain pulled the control wheel back, and the First Officer was pushing it forward, introducing a large torsion moment on the tail assembly.

Furthermore, from the FDR the maximum Mach of 0.99 was actually experienced at 29500 feet, not 22,000 feet giving an EAS of 361 knots, 1 knot over VMO.

Here is the FDR data.



Two facts emerge from this.

1. This 767 airframe underwent a EAS of 462 knots whilst pulling 2.5G and with both elevators at opposite ends of their travel and survived. To say it could survive that and not survive the 1G flight at the speeds of the WTC attacks is not credible.

2. Pilots for 911/truth either did not read the report; couldn't interpret it correctly; or deliberately concocted the breakup/M.99 at 22,000 feet story, to further their own agenda. Take your pick.

For those interested, The NTSB report also contains this paragraph regarding simulations:

SPOILER: Content from external source
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 13 september 2015 @ 17:20:48 #229
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_156052898
Misschien kan TS hier een keertje naar kijken. http://www.debunking911.com/index.html
pi_156053908
:')

[ Bericht 82% gewijzigd door anonymoussie op 13-09-2015 19:49:57 ]
pi_156054051
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 16:33 schreef Wespensteek het volgende:
ben jij van mening dat die vliegtuigen niet in het WTC zijn gevlogen?
TS, geef hier anders eens antwoord op.
  zondag 13 september 2015 @ 18:27:19 #232
297168 Kikopuz
I like goats
pi_156054295
@mannenkokengewoonbeter Om nog even terug te komen op iets, check dit even:
Vanaf 26:47, ziet er toch niet echt uit alsof het "in stof uiteen valt", toch? Er zijn overigens nog meer beelden van die veel duidelijker zijn dan die jij liet zijn.
pi_156055658
Die fontein van vuur die uit de hoek komt bij WTC2 ook altijd apart gevonden, als je daar in de buurt was of onder had gestaan was je echt in 1 x weg...
pi_156067183
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:18 schreef Operc het volgende:

[..]

TS, geef hier anders eens antwoord op.
Ik houd sterk rekening met de mogelijkheid dat het een vergelijkbare "Global-Hawk" als deze zou kunnen zijn geweest.

bivd kijkt met u mee.
pi_156067212
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Ik houd sterk rekening met de mogelijkheid dat het een vergelijkbare "Global-Hawk" als deze zou kunnen zijn geweest.

[ afbeelding ]
Ontken je daarmee dat de mensen die in de vluchten zaten die (volgens het officiële verhaal) in de torens zijn gevlogen, zijn overleden?
pi_156067334
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 18:27 schreef Kikopuz het volgende:
@mannenkokengewoonbeter Om nog even terug te komen op iets, check dit even:
Vanaf 26:47, ziet er toch niet echt uit alsof het "in stof uiteen valt", toch? Er zijn overigens nog meer beelden van die veel duidelijker zijn dan die jij liet zijn.
Ik zie wat je bedoelt, en het is inderdaad een goed beeld, jammer dat er op 26:45 door NIST in is geknipt, wat hebben ze daar nou uitgehaald ?

Zo zonde, had zo veel kunnen zeggen als het niet was geknipt daar.

En ik zie nog steeds die ene pilaar die nog secondenlang blijft staan, en dan wegvalt, maar begrijp jouw argument dat dat ook reststof zou kunnen zijn en de pilaar wel omlaag viel, geen oordeel hier, maar ook geen duidelijkheid.
bivd kijkt met u mee.
  maandag 14 september 2015 @ 00:05:36 #237
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156067495
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:25 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Zo cool je redenering, dat was een duikvlucht recht omlaag, die vloog niet meer, die viel de lucht uit. _O-

[..]

Check je feiten, dat is alleen gelukt bij zwaar aangepast en verstevigde militaire toestellen.

Ik zal de piloten en fabrikant er voor je bijzoeken morgen, dan weet je wat de feiten zijn over de lijntoestellen en hun limieten als het gaat om maximale snelheid, inclusief de testvluchten waar de operationele limiet wordt vastgesteld.
Jij stelt dat een boeing 767 desintegreert als het meer dan 380 knopen vliegt. Ik stel daar een praktijkvoorbeeld tegenover waarbij dit niet zo was. Daarnaast zijn er meerdere boeing toestellen die tegen of zelfs door de geluidsbarriere zijn gegaan (ver boven hun ontwerplimiet) en waarbij de piloten de controle over het vliegtuig hebben kunnen krijgen en het veilig hebben kunnen landen (China Airlines Flight 006 en TWA Flight 841 bijv). Dan kun je hoog of laag springen, maar je cijfers kloppen domweg niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:28 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

En dat baseer je op:

[..]

Als het zo simpel is dan kun je vast wel even aangeven waar ze de mist in gaan. Begin maar eens bij de drie behoudsvergelijkingen: http://fire.nist.gov/bfrlpubs/fire05/PDF/f05179.pdf Welke vereenvoudigen zitten daarin die ontoelaatbaar zijn volgens jou?
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 23:41 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Op de 78 verdieping meldt hij 2 kleine brandjes, de eerste die hij tegenkomt,
en geeft aan dat hij die met "two houselines" (kleine intern aanwezige brandslangen) makkelijk aan kan.

Luister vooral niet naar mij, maar luister naar hem, en zijn collega's.

Luister naar hun stemmen, geen paniek, weinig gewonden.

De 78e verdieping was niet waar de romp van het vliegtuig naar binnen vloog, dat was vanaf de 80e verdieping. Enkel een vleugeltip ramde de 78e verdieping. Niet zo gek dus dat daar geen al te grote branden woedden, de schade op die verdieping was relatief klein. Je hoeft maar wat foto's te zoeken om te kunnen vaststellen dat de gehele branden heel wat groter waren dan "two isolated pockets of fire". Je houdt echt helemaal niemand voor de gek met dit soort selectieve quotes (behalve jezelf dan misschien).
SPOILER: Foto's van branden Twin Towers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Frank de Martini maakte geen onderdeel uit van het ingenieursteam dat verantwoordelijk was voor het ontwerp. Leslie Robertson, de lead structural engineer van het WTC zegt er dit over:
quote:
The two towers were the first structures outside of the military and nuclear industries designed to resist the impact of a jet airliner, the Boeing 707. It was assumed that the jetliner would be lost in the fog, seeking to land at JFK or at Newark. To the best of our knowledge, little was known about the effects of a fire from such an aircraft, and no designs were prepared for that circumstance. Indeed, at that time, no fireproofing systems were available to control the effects of such fires.
https://www.nae.edu/Publi(...)orldTradeCenter.aspx
Letterlijk alles wat je beweert is flauwekul. Het is bijna alsof jij in een parallel universum leeft en via het internet in staat bent met ons te communiceren. Vertel eens, hoe ziet in jouw universum het inside job scenario er eigenlijk uit? Hoe heeft de Kwade Genius die dit op z'n geweten heeft dit bedacht?
pi_156067516
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 23:54 schreef Operc het volgende:

[..]

Ontken je daarmee dat de mensen die in de vluchten zaten die (volgens het officiële verhaal) in de torens zijn gevlogen, zijn overleden?
Nee zeker niet, maar ik sluit ook niet uit dat ze naar Diego Garcia zijn gebracht, of een vergelijkbare plek, ook daar zijn aanwijzingen voor.

Ik zal proberen om dinsdag (morgen te druk) daar iets zinnigs over te posten hier.

Ik geloof trouwens niet dat er dna van een van de vermisten van die vluchten is teruggevonden in puin en omliggende daken van WTC, terwijl er wel van veel mensen uit de torens dna is teruggevonden daar.
bivd kijkt met u mee.
pi_156067561
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Nee zeker niet, maar ik sluit ook niet uit dat ze naar Diego Garcia zijn gebracht, of een vergelijkbare plek, ook daar zijn aanwijzingen voor.

Ik zal proberen om dinsdag (morgen te druk) daar iets zinnigs over te posten hier.

Ik geloof trouwens niet dat er dna van een van de vermisten van die vluchten is teruggevonden in puin en omliggende daken van WTC, terwijl er wel van veel mensen uit de torens dna is teruggevonden daar.
Doe geen moeite. Eraan twijfelen dat die mensen zijn overleden vind ik zó schandalig dat ik weg ben uit dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Operc op 14-09-2015 00:24:40 ]
  maandag 14 september 2015 @ 00:21:16 #240
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156067794
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Nee zeker niet, maar ik sluit ook niet uit dat ze naar Diego Garcia zijn gebracht, of een vergelijkbare plek, ook daar zijn aanwijzingen voor.

Ik zal proberen om dinsdag (morgen te druk) daar iets zinnigs over te posten hier.

Ik geloof trouwens niet dat er dna van een van de vermisten van die vluchten is teruggevonden in puin en omliggende daken van WTC, terwijl er wel van veel mensen uit de torens dna is teruggevonden daar.
Laten we wat je nu zegt even op een rijtje zetten:
1. De Kwade Genius is van plan om de twin towers te vernietigen.
2. De Kwade Genius heeft controle over de commerciële vliegtuigen die volgens de officiele lezing in de torens zijn gevlogen, een ideaal middel zo lijkt om die twin towers te vernietigen.
3. In plaats van dat de Kwade Genius die vliegtuigen in de torens vliegt zoals de officiele lezing beweert, besluit hij dat niet te doen en in plaats daarvan een heel ander type vliegtuig in de twin towers te vliegen, nl een beschilderde global hawk. (In godsnaam, waarom?)
4. Alsof dat niet omslachtig genoeg is, zijn die beschilderde onbemande vliegtuigjes niet voldoende om de twin towers te vernietigen, daarom plaatst de Kwade Genius atoombommen diep onder de fundering van de twin towers om de twin towers op te blazen. Stap 2 en 3 waren dus niets meer dan uiterlijke schijn, waarbij stap 3 zelfs weer uiterlijke schijn van stap 2 was.

Mijn reactie op dit complot: Dr Evil, ben jij het?

pi_156067933
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:05 schreef Terecht het volgende:

Jij stelt dat een boeing 767 desintegreert als het meer dan 380 knopen vliegt. Ik stel daar een praktijkvoorbeeld tegenover waarbij dit niet zo was. Daarnaast zijn er meerdere boeing toestellen die tegen of zelfs door de geluidsbarriere zijn gegaan (ver boven hun ontwerplimiet) en waarbij de piloten de controle over het vliegtuig hebben kunnen krijgen en het veilig hebben kunnen landen (China Airlines Flight 006 en TWA Flight 841 bijv). Dan kun je hoog of laag springen, maar je cijfers kloppen domweg niet.
Dit is appels met olifanten vergelijken.

CA 006 kreeg op 35.000 hoogte een flame-out in motor 4, waardoor het deels ondersteboven, 30.000 omlaag viel, in een ongecontroleerde val uit de lucht.

Het was niet voor niets in staat om te recoveren op 5.000, omdat het daar weer de hogere luchtdruk tegenkwam,

Dat is totaal iets anders dan een Boeing op 2.000 en lager ( met hogere weerstand door QNH ) horizontaal kunnen laten vliegen met snelheden hoger dan 360 knopen.

Het op 2.000 en lager horizontaal vliegen met een Boeing met een hogere snelheid dan 360 knopen heeft tot gevolg dat het toestel uit elkaar wordt gerukt, iets dat de tests van Boeing hebben uitgewezen.

Iedere piloot weet dat zijn vleugels al gaan "flutteren" op die hoogte als je sneller dan 320 vliegt, wat de reden is dat de maximale operationele limieten op bepaalde hoogtes zijn ingesteld.

De rest zal ik morgen of dinsdag even naar kijken.
bivd kijkt met u mee.
pi_156068023
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:08 schreef Operc het volgende:

[..]

Doe geen moeite. Eraan twijfelen dat die mensen zijn overleden vind ik zó schandalig dat ik weg ben uit dit topic.
Jouw keuze, altijd vrij, maar heb je ook gedacht aan de mensen in vlucht 93 ?

Er is van dat "toestel" geen milimeter gevonden op de grond.

Als een laagvliegend toestel neerstort dan zijn er resten van het toestel vindbaar, en menselijke resten ook.

WAARSCHUWING: link naar vreselijk plaatje onder spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 14-09-2015 00:38:31 ]
bivd kijkt met u mee.
  maandag 14 september 2015 @ 00:34:30 #243
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156068063
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Jouw keuze, altijd vrij, maar heb je ook gedacht aan de mensen in vlucht 93 ?

Er is van dat "toestel" geen milimeter gevonden op de grond.

Als een laagvliegend toestel neerstort dan zijn er resten van het toestel vindbaar, en menselijke resten ook.
CHENEY: Of course, just toppling the Twin Towers will never be enough. No one would give us the war mandate we need if we just blow up the Towers. Clearly, we also need to shoot a missile at a small corner of the Pentagon to create a mightily underpublicized additional symbol of international terrorism -- and then, obviously, we need to fake a plane crash in the middle of fucking nowhere somewhere in rural Pennsylvania.

RUMSFELD: Yeah, it goes without saying that the level of public outrage will not be sufficient without that crash in the middle of fucking nowhere.
pi_156068188
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 17:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Misschien kan TS hier een keertje naar kijken. http://www.debunking911.com/index.html
Kies je punt.

We zien wel waar we uitkomen.
bivd kijkt met u mee.
pi_156068411
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Jouw keuze, altijd vrij, maar heb je ook gedacht aan de mensen in vlucht 93 ?

Er is van dat "toestel" geen milimeter gevonden op de grond.

Als een laagvliegend toestel neerstort dan zijn er resten van het toestel vindbaar, en menselijke resten ook.

WAARSCHUWING: link naar vreselijk plaatje onder spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Achter dat vliegtuig ligt een heel sleepspoor. Daar zal de piloot mogelijk geprobeerd hebben om zo goed mogelijk neer te komen.
Alleen al aan de krater kan je zien dat dit een totaal andere crash is.

Uiteindelijk zijn ook alle slachtoffers geidentificeerd. Er was zo'n 300kg aan menselijke resten gevonden.
pi_156068440
Terugkijkend op het hele verhaal hadden Bush, Rumsfeld en zelfs Cheney gewoon groot gelijk.

Als je kijkt naar ISIS (wat daarvoor Al Qaeda in Iraq was) dan is het duidelijk dat Saddam inderdaad onderdak gaf aan terroristen. Immers hadden zij nooit zo snel na de Amerikaanse invasie een hele infrastructuur op kunnen zetten voor systematische terreur. De aanvallen van AQI begonnen praktisch een dag nadat de Amerikanen het voltallige Iraakse veiligheidsapparaat naar huis stuurden.

Daarnaast bewijst het verijdelde Bojinka plot uit 1995 dat Al Qaeda en aanhang allang plannen hadden uitgedacht om vliegtuigen te kapen en aanslagen te plegen. De aanslag op de leider van de Northern Alliance op 9 september 2001 door Al Qaeda is nog een detail in de big picture van 9/11.

De smoking gun in het hele verhaal om iedere conspiracy theorie te ontkrachten blijft echter de Russische waarschuwingen. De Russen hadden nooit geweten van een plot wat in de VS bekokstooft was via hun bronnen die vooral de Al Qaeda en Taliban in Afghanistan in de gaten hielden.

Als je historisch gezien naar de operaties van de CIA e.d. kijkt dan ontstaat vooral een beeld van veel mislukte operaties en operaties waarbij de inmenging van de CIA overduidelijk is/was. Van de Bay of Pigs tot MANPADS leveren aan de Taliban in Afghanistan het was allemaal vrij opzichtig.
pi_156068542
Ben Sliney, de man die de baas was over het totale luchtruim boven de VS op 9/11

National Operations Manager
Federal Aviation Administration

Dit is de man, en 9/11 2001 was zijn allereerste werkdag in die functie.



Dit is zijn verhaal uit zijn mond.

bivd kijkt met u mee.
pi_156068560
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 00:57 schreef Physsic het volgende:

Uiteindelijk zijn ook alle slachtoffers geidentificeerd. Er was zo'n 300kg aan menselijke resten gevonden.
Heb je daar een linkje bij misschien ?
bivd kijkt met u mee.
pi_156068598
Dit is wat bekend is over de optie van verwisselen van vliegtuigen tijdens de vlucht.

bivd kijkt met u mee.
pi_156094304
Zoals Christopher Hitchens zei:

quote:
"Conspiracy theories are the exhaust fumes of democracy"
Hoe meer open de maatschappij en hoe meer open de informatie, hoe meer de idioten in een vrije samenleving op ieder deeltje open informatie los kunnen gaan.

Bij iedere ramp met tussen de 100 en 1.000.000 ooggetuigen zijn er getuigen die er volledig naast zullen zitten. Daarom moet je niet cherry-picken, maar kijken naar het grote beeld. Al zou bij een ramp als deze 99% van de getuigen hetzelfde vliegtuig hebben zien vliegen, dan nog zou je meer dan genoeg getuigen kunnen vinden om, door selectief te werk te gaan, twijfel te zaaien bij een gemiddeld persoon.

Waarom iemand in godsnaam een ramp in elkaar zou zetten die fysiek volstrekt onmogelijk is, en dan op de drukste plek ter wereld op live tv te laten zien, is mij een raadsel. En dat allemaal om een oorlog te starten tegen een ander land dan waaruit de door jezelf gekozen "terroristen" vandaan komen? Alsof je geen andere manier kunt vinden om je land te mobiliseren zonder dat de gemiddelde internetheld in een oogopslag kan zien dat je jezelf verlaagt tot een moreel niveau waarvoor Kim Jong-un zich nog oprecht zou schamen.

Ik zou overigens ook doodsbang zijn om op een forum in het openbaar deze dingen te plaatsen als ik hierin serieus zou geloven. Ach, nu is iedereen nog springlevend, maar over een jaar of dertig zullen de verhalen over de dan "toevallig" aan "hartkwalen" en "kanker" overleden betrokkenen (die uiteraard net uit de school wilden klappen) nog wel komen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')