De woordvoerder wist precies waar het om ging, is geconfronteerd met de radartracks en de waarden uit de blackboxen, en heeft dat ook verteld.quote:Op zondag 13 september 2015 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je vindt het "detail" weglaten dat dit tijdens een sterke daling gebeurt niet relevant? Je snapt niet dat als je de vraag op deze manier stelt, dat die mensen uitgaan van een normale situatie, of een vliegtuig dan operationeel is?
Raadselachtige tekst, ben jij van mening dat die vliegtuigen niet in het WTC zijn gevlogen?quote:Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
De woordvoerder wist precies waar het om ging, is geconfronteerd met de radartracks en de waarden uit de blackboxen, en heeft dat ook verteld.
Zowel de woordvoerder van Boeing als de piloten die jaren met het toestel hebben gevlogen, vertellen je dat het totaal onbestuurbaar wordt als het het in een echt hele stijle duikvlucht duwt, en ook nog eens waarom dat zo is, en daarna laten ze het je ook npg even zien,
De hele stijle duikvlucht waar je over praat is iets dat hier helemaal niet aan de orde was.
Er zijn ooit toestellen bijna rechtstandig omlaag gekomen, en ja, in dat geval kun je de genoemde snelheden bereiken, totaal stuurloos, en zonder dat ook maar een van je bewegende delen die besturing mogelijk maken dan nog iets kunnen uitrichten, die toestellen zijn dan ook gecrasht en in duizenden stukjes gevlogen.
En zelfs dan waren er nog herkenbare delen van terug te vinden trouwens, maar dat is weer een ander punt.
Doel je op EA990?quote:Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
De woordvoerder wist precies waar het om ging, is geconfronteerd met de radartracks en de waarden uit de blackboxen, en heeft dat ook verteld.
Zowel de woordvoerder van Boeing als de piloten die jaren met het toestel hebben gevlogen, vertellen je dat het totaal onbestuurbaar wordt als het het in een echt hele stijle duikvlucht duwt, en ook nog eens waarom dat zo is, en daarna laten ze het je ook npg even zien,
De hele stijle duikvlucht waar je over praat is iets dat hier helemaal niet aan de orde was.
Er zijn ooit toestellen bijna rechtstandig omlaag gekomen, en ja, in dat geval kun je de genoemde snelheden bereiken, totaal stuurloos, en zonder dat ook maar een van je bewegende delen die besturing mogelijk maken dan nog iets kunnen uitrichten, die toestellen zijn dan ook gecrasht en in duizenden stukjes gevlogen.
En zelfs dan waren er nog herkenbare delen van terug te vinden trouwens, maar dat is weer een ander punt.
SPOILER: Content from external sourceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The NTSB report however does not state that the aircraft broke up at 22,000 feet. As the aircraft was descending both engines were shut down by the Relief First Officer, the person suspected of deliberately crashing the 767 (disputed by the Egyptians but not germane to the discussion), and the aircraft was still intact as it went through 17000 feet when both the FDR and CVR lost power due to the engine shutdown. Radar returns then have the aircraft climbing to 25,000 feet where it began another descent, apparently intact till it crashed into the ocean.
At no point in the NTSB report is it suggested that the aircraft broke up in flight.
Furthermore, the so called analysis of the loads on the aircraft neglects to mention that analysis of the FDR has the aircraft at just below 17000 feet, at 485 knots and crucially, experiencing 2.5 G as the Captain fought to regain control.
Furthermore, the aircrafts dual elevators were at opposite ends of their travel as the Captain pulled the control wheel back, and the First Officer was pushing it forward, introducing a large torsion moment on the tail assembly.
Furthermore, from the FDR the maximum Mach of 0.99 was actually experienced at 29500 feet, not 22,000 feet giving an EAS of 361 knots, 1 knot over VMO.
Here is the FDR data.
Two facts emerge from this.
1. This 767 airframe underwent a EAS of 462 knots whilst pulling 2.5G and with both elevators at opposite ends of their travel and survived. To say it could survive that and not survive the 1G flight at the speeds of the WTC attacks is not credible.
2. Pilots for 911/truth either did not read the report; couldn't interpret it correctly; or deliberately concocted the breakup/M.99 at 22,000 feet story, to further their own agenda. Take your pick.
For those interested, The NTSB report also contains this paragraph regarding simulations:
SPOILER: Content from external sourceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS, geef hier anders eens antwoord op.quote:Op zondag 13 september 2015 16:33 schreef Wespensteek het volgende:
ben jij van mening dat die vliegtuigen niet in het WTC zijn gevlogen?
Ik houd sterk rekening met de mogelijkheid dat het een vergelijkbare "Global-Hawk" als deze zou kunnen zijn geweest.quote:Op zondag 13 september 2015 18:18 schreef Operc het volgende:
[..]
TS, geef hier anders eens antwoord op.
Ontken je daarmee dat de mensen die in de vluchten zaten die (volgens het officiële verhaal) in de torens zijn gevlogen, zijn overleden?quote:Op zondag 13 september 2015 23:53 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik houd sterk rekening met de mogelijkheid dat het een vergelijkbare "Global-Hawk" als deze zou kunnen zijn geweest.
[ afbeelding ]
Ik zie wat je bedoelt, en het is inderdaad een goed beeld, jammer dat er op 26:45 door NIST in is geknipt, wat hebben ze daar nou uitgehaald ?quote:Op zondag 13 september 2015 18:27 schreef Kikopuz het volgende:
@mannenkokengewoonbeter Om nog even terug te komen op iets, check dit even:
Vanaf 26:47, ziet er toch niet echt uit alsof het "in stof uiteen valt", toch? Er zijn overigens nog meer beelden van die veel duidelijker zijn dan die jij liet zijn.
Jij stelt dat een boeing 767 desintegreert als het meer dan 380 knopen vliegt. Ik stel daar een praktijkvoorbeeld tegenover waarbij dit niet zo was. Daarnaast zijn er meerdere boeing toestellen die tegen of zelfs door de geluidsbarriere zijn gegaan (ver boven hun ontwerplimiet) en waarbij de piloten de controle over het vliegtuig hebben kunnen krijgen en het veilig hebben kunnen landen (China Airlines Flight 006 en TWA Flight 841 bijv). Dan kun je hoog of laag springen, maar je cijfers kloppen domweg niet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:25 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Zo cool je redenering, dat was een duikvlucht recht omlaag, die vloog niet meer, die viel de lucht uit.
[..]
Check je feiten, dat is alleen gelukt bij zwaar aangepast en verstevigde militaire toestellen.
Ik zal de piloten en fabrikant er voor je bijzoeken morgen, dan weet je wat de feiten zijn over de lijntoestellen en hun limieten als het gaat om maximale snelheid, inclusief de testvluchten waar de operationele limiet wordt vastgesteld.
Als het zo simpel is dan kun je vast wel even aangeven waar ze de mist in gaan. Begin maar eens bij de drie behoudsvergelijkingen: http://fire.nist.gov/bfrlpubs/fire05/PDF/f05179.pdf Welke vereenvoudigen zitten daarin die ontoelaatbaar zijn volgens jou?quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:28 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
En dat baseer je op:
[..]
De 78e verdieping was niet waar de romp van het vliegtuig naar binnen vloog, dat was vanaf de 80e verdieping. Enkel een vleugeltip ramde de 78e verdieping. Niet zo gek dus dat daar geen al te grote branden woedden, de schade op die verdieping was relatief klein. Je hoeft maar wat foto's te zoeken om te kunnen vaststellen dat de gehele branden heel wat groter waren dan "two isolated pockets of fire". Je houdt echt helemaal niemand voor de gek met dit soort selectieve quotes (behalve jezelf dan misschien).quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:41 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Op de 78 verdieping meldt hij 2 kleine brandjes, de eerste die hij tegenkomt,
en geeft aan dat hij die met "two houselines" (kleine intern aanwezige brandslangen) makkelijk aan kan.
Luister vooral niet naar mij, maar luister naar hem, en zijn collega's.
Luister naar hun stemmen, geen paniek, weinig gewonden.
SPOILER: Foto's van branden Twin TowersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank de Martini maakte geen onderdeel uit van het ingenieursteam dat verantwoordelijk was voor het ontwerp. Leslie Robertson, de lead structural engineer van het WTC zegt er dit over:quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:50 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ow wacht, toch wel..Letterlijk alles wat je beweert is flauwekul. Het is bijna alsof jij in een parallel universum leeft en via het internet in staat bent met ons te communiceren. Vertel eens, hoe ziet in jouw universum het inside job scenario er eigenlijk uit? Hoe heeft de Kwade Genius die dit op z'n geweten heeft dit bedacht?quote:The two towers were the first structures outside of the military and nuclear industries designed to resist the impact of a jet airliner, the Boeing 707. It was assumed that the jetliner would be lost in the fog, seeking to land at JFK or at Newark. To the best of our knowledge, little was known about the effects of a fire from such an aircraft, and no designs were prepared for that circumstance. Indeed, at that time, no fireproofing systems were available to control the effects of such fires.
https://www.nae.edu/Publi(...)orldTradeCenter.aspx
Nee zeker niet, maar ik sluit ook niet uit dat ze naar Diego Garcia zijn gebracht, of een vergelijkbare plek, ook daar zijn aanwijzingen voor.quote:Op zondag 13 september 2015 23:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Ontken je daarmee dat de mensen die in de vluchten zaten die (volgens het officiële verhaal) in de torens zijn gevlogen, zijn overleden?
Doe geen moeite. Eraan twijfelen dat die mensen zijn overleden vind ik zó schandalig dat ik weg ben uit dit topic.quote:Op maandag 14 september 2015 00:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ik sluit ook niet uit dat ze naar Diego Garcia zijn gebracht, of een vergelijkbare plek, ook daar zijn aanwijzingen voor.
Ik zal proberen om dinsdag (morgen te druk) daar iets zinnigs over te posten hier.
Ik geloof trouwens niet dat er dna van een van de vermisten van die vluchten is teruggevonden in puin en omliggende daken van WTC, terwijl er wel van veel mensen uit de torens dna is teruggevonden daar.
Laten we wat je nu zegt even op een rijtje zetten:quote:Op maandag 14 september 2015 00:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar ik sluit ook niet uit dat ze naar Diego Garcia zijn gebracht, of een vergelijkbare plek, ook daar zijn aanwijzingen voor.
Ik zal proberen om dinsdag (morgen te druk) daar iets zinnigs over te posten hier.
Ik geloof trouwens niet dat er dna van een van de vermisten van die vluchten is teruggevonden in puin en omliggende daken van WTC, terwijl er wel van veel mensen uit de torens dna is teruggevonden daar.
Dit is appels met olifanten vergelijken.quote:Op maandag 14 september 2015 00:05 schreef Terecht het volgende:
Jij stelt dat een boeing 767 desintegreert als het meer dan 380 knopen vliegt. Ik stel daar een praktijkvoorbeeld tegenover waarbij dit niet zo was. Daarnaast zijn er meerdere boeing toestellen die tegen of zelfs door de geluidsbarriere zijn gegaan (ver boven hun ontwerplimiet) en waarbij de piloten de controle over het vliegtuig hebben kunnen krijgen en het veilig hebben kunnen landen (China Airlines Flight 006 en TWA Flight 841 bijv). Dan kun je hoog of laag springen, maar je cijfers kloppen domweg niet.
Jouw keuze, altijd vrij, maar heb je ook gedacht aan de mensen in vlucht 93 ?quote:Op maandag 14 september 2015 00:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Eraan twijfelen dat die mensen zijn overleden vind ik zó schandalig dat ik weg ben uit dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 14-09-2015 00:38:31 ]bivd kijkt met u mee.
CHENEY: Of course, just toppling the Twin Towers will never be enough. No one would give us the war mandate we need if we just blow up the Towers. Clearly, we also need to shoot a missile at a small corner of the Pentagon to create a mightily underpublicized additional symbol of international terrorism -- and then, obviously, we need to fake a plane crash in the middle of fucking nowhere somewhere in rural Pennsylvania.quote:Op maandag 14 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Jouw keuze, altijd vrij, maar heb je ook gedacht aan de mensen in vlucht 93 ?
Er is van dat "toestel" geen milimeter gevonden op de grond.
Als een laagvliegend toestel neerstort dan zijn er resten van het toestel vindbaar, en menselijke resten ook.
Kies je punt.quote:Op zondag 13 september 2015 17:20 schreef TweeGrolsch het volgende:
Misschien kan TS hier een keertje naar kijken. http://www.debunking911.com/index.html
quote:Op maandag 14 september 2015 00:32 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Jouw keuze, altijd vrij, maar heb je ook gedacht aan de mensen in vlucht 93 ?
Er is van dat "toestel" geen milimeter gevonden op de grond.
Als een laagvliegend toestel neerstort dan zijn er resten van het toestel vindbaar, en menselijke resten ook.
WAARSCHUWING: link naar vreselijk plaatje onder spoiler:Achter dat vliegtuig ligt een heel sleepspoor. Daar zal de piloot mogelijk geprobeerd hebben om zo goed mogelijk neer te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Alleen al aan de krater kan je zien dat dit een totaal andere crash is.
Uiteindelijk zijn ook alle slachtoffers geidentificeerd. Er was zo'n 300kg aan menselijke resten gevonden.
Heb je daar een linkje bij misschien ?quote:Op maandag 14 september 2015 00:57 schreef Physsic het volgende:
Uiteindelijk zijn ook alle slachtoffers geidentificeerd. Er was zo'n 300kg aan menselijke resten gevonden.
Hoe meer open de maatschappij en hoe meer open de informatie, hoe meer de idioten in een vrije samenleving op ieder deeltje open informatie los kunnen gaan.quote:"Conspiracy theories are the exhaust fumes of democracy"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |