abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156070943
Vandaag weer een doe-dagje hier *O*
Lief gaat eindelijk de restanten van onze kast wegbrengen die hier al 2 weken in de gang in de weg aan t staan zijn en daarna gaat ie verder werken aan kledingkast 2.0 op zolder. En ik ga het bedje schuren enzo zodat hij dat kan gaan lakken. Hij is de perfectionist van ons twee dus hij wil graag verven. Mij best :P

Vrijdag komt mn vader behangen en wat dingen fixen dus yay O+
:)
pi_156070976
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:16 schreef Dot. het volgende:
Ik vond het juist zwaarder eigenlijk, want toen wilde en kon ik juist wel slapen maar ging het niet vanwege baby en toen ik zwanger was ging ik gewoon even beneden zitten en later weer slapen.
Ja en dat dus ook wel een beetje ja.
Met E. ook heel erg gehad. Dat je wél doodvermoeid bent en wél kan en wil slapen maar dat er een klein persoontje is die je harder nodig heeft op dat moment. Dat hakte er meer in dan 200 x per nacht er uit gaan om te plassen en zulks.

Deze zwangerschap so far geen last van gehad eigenlijk verder. Ik slaap prima en hoef er eigenlijk nooit uit om te plassen. Nu maar hopen dat het geen stilte voor de babystorm is :')
pi_156071280
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 08:49 schreef Ineffable het volgende:

[..]

fixed 8-)
:7
  maandag 14 september 2015 @ 09:39:21 #204
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156071341
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:16 schreef Dot. het volgende:
Ik vond het juist zwaarder eigenlijk, want toen wilde en kon ik juist wel slapen maar ging het niet vanwege baby en toen ik zwanger was ging ik gewoon even beneden zitten en later weer slapen.
Ja, ik vind het ook zwaarder hoor. Nachtvoeding of sussen duurt wel wat langer dan even plassen. En ik deed tijdens m'n verlof voor de bevalling eigenlijk nooit middagdutjes, want ik ben een slechte overdag-slaper, maar dan kon ik wel de hele dag op de bank of in de tuin op een stretcher hangen, zonder iets te hoeven. Als ik nu een slechte nacht heb gehad en moe ben kan ik overdag nauwelijks slapen omdat L overdag weinig slaapt. En een dag 'niets' doen met een baby bij je is anders dan een dag hoogzwanger niets doen... Althans zo beleef ik het. Ik had een makkelijke zwangerschap en geen gemakkelijke baby, maar 't kan natuurlijk ook net andersom zijn. Iedereen hier krijgt sowieso makkelijke baby's en dan kan je steeds lekker slapen en chillen als je baby overdag slaapt (soberso 3 x 3 uur! ^O^ *O* )! :Y)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156071390
@hetzusjevan, daar moest ik even over nadenken. We zien ze niet zo vaak, maar ze gebruikt vooral koosnaampjes. Ik weet eigenlijk niet of ze het nu nog steeds stug volhoudt tegen haar vrienden hoor, of dat dit meer een rare schrik reactie van haar kant was. In de familie weet in ieder geval iedereen nu wel hoe hij echt heet.

Ik heb haar al gezegd dat ze zich weer kan voorbereiden op een 'vreemde' naam, in haar ogen dan.

Het doet me niet zoveel hoor. Ik doe alles op mijn eigen manier en dat vindt zij volgens mij nogal ongemakkelijk Omdat ze zelf super onzeker is. Ze heeft volgens mij ook wekenlang slapeloze nachten gehad omdat ik een thuisbevalling zou doen...
pi_156071401
Jagartrut, toen ik zwanger was van mijn oudste dochter, ging mijn broertje op het eind opeens 4 maanden naar Tjechie.. Ik was daar toen ook verdrietig over, dat ie er niet bij zou zijn als m'n baby dan geboren werd en zo. Maar toen ze was geboren, is hij in de auto gesprongen en x uur later, stond ie aan mijn bed <3
Ik hoop dat jouw schoonouders ook opeens doorhebben hoe graag ze jullie willen zien zodra je baby geboren is en als de wiedeweerga toch naar jullie toekomen :*

Dodoria, wow! Dat is wel heel extreem met de naam! Ze heeft zelf blijkbaar heel veel naam-issues dwars zitten, dat ze dat zo op haar kleinkind en op jullie zo projecteert.. Ontzettend jammer..
Mijn moeders eerste reactie bij de naam was ook dat ze het niet had verwacht en stiekem even moest wennen. Ik vind het vooral jammer dat ze niet even in stilte kon wennen ;) Het blijft me nu toch altijd bij..

Verder heb ik zelf nog nooit slaapgebrek gehad door/in m'n zwangerschap en ook tijdens de kleine baby-periode konden vriendlief en ik elkaar goed opvangen, ondersteunen, helpen, zodat we allebei aan slaap kwamen :) Hij stond bijv. 's ochtends op met baby zodat ik nog een uurtje kon blijven liggen. <3 De nachtvoedingen kwamen voor mijn rekening ;) En ik ging ook overdag gewoon slapen met baby als ik dat nodig had. Maar wij hebben een relaxte positie dat vriendlief ook veel thuis is <3
pi_156071507
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:39 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook zwaarder hoor. Nachtvoeding of sussen duurt wel wat langer dan even plassen. En ik deed tijdens m'n verlof voor de bevalling eigenlijk nooit middagdutjes, want ik ben een slechte overdag-slaper, maar dan kon ik wel de hele dag op de bank of in de tuin op een stretcher hangen, zonder iets te hoeven. Als ik nu een slechte nacht heb gehad en moe ben kan ik overdag nauwelijks slapen omdat L overdag weinig slaapt. En een dag 'niets' doen met een baby bij je is anders dan een dag hoogzwanger niets doen... Althans zo beleef ik het. Ik had een makkelijke zwangerschap en geen gemakkelijke baby, maar 't kan natuurlijk ook net andersom zijn. Iedereen hier krijgt sowieso makkelijke baby's en dan kan je steeds lekker slapen en chillen als je baby overdag slaapt (soberso 3 x 3 uur! ^O^ *O* )! :Y)
Oh ja, ik ga dit keer ook voor een slaapbaby :Y

Ik heb dat geluk ook idd ela, maar wij wisselden elkaar vaak af, want hij was echt een huilbaby. Dus dan ging ik vaak eerst een paar uur slapen en zat mijn vriend beneden met hem en kwam hij voor de voeding mij wakker maken en ruilden we.

En kijk, ik ben het levende bewijs dat kinderen echt zo leuk zijn dat je dit nog een keer wilt :+
pi_156071528
Dat is idd heel fijn Ela :Y
hier was het vooral pittiger met de tweede vond ik. Sliep 2 eindelijk dan was 1 wakker en kon ik niet gaan liggen. En als 2 wakker was dan sliep 1 bijvoorbeeld waardoor het ook niet heel makkelijk werd om zoiets als even lekker naar buiten ofzo te ondernemen :') :D en dan idd dat als je een doorwaakte nacht hebt gehad je dan wel om 7 uur ofzo weer vol aan de bak kan. Niet erg, maar wel vermoeiend.

Maar goed, nu was E wellicht ook een verhaal apart. Ze huilde 10-14 uur per dag en ik weigerde haar neer te leggen of te laten halen. Ik kon niet de reden wegnemen waarom ze huilde maar zo huilde ze in elk geval niet alleen en was ze wel geborgen, zoiets.

Weet je, het allervermoeiendst vond ik uiteindelijk alle (goedbedoelde) adviezen over laten huilen en weet ik veel wat. Laat mij maar, laat ons maar op onze manier komen we er ook.
pi_156071558
Ik heb zon productief weekend gehad, heerlijk O+ Max zn kamer is zo goed als af, alle zooi is van de overloop af en de vliering op, oh wat een rust en ruimte geeft dat zeg!
Max gaat zo op kamp, en daarna gaan we zijn bed verhuizen naar zn kamer. Dan kunnen we ons storten op babyspul in de slaapkamer *O*
Heb er zon behoefte aan, echt heul erg.
Gisteren ook even alle babykleertjes uitgezocht, alle krijgertjes en spul van Max van vroeger bekeken en gewassen. En ineens heb ik echt extreem veel :') had zelf eigenlijk niks hoeven kopen :X :') whoeps
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156071592
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:50 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh ja, ik ga dit keer ook voor een slaapbaby :Y

Ik heb dat geluk ook idd ela, maar wij wisselden elkaar vaak af, want hij was echt een huilbaby. Dus dan ging ik vaak eerst een paar uur slapen en zat mijn vriend beneden met hem en kwam hij voor de voeding mij wakker maken en ruilden we.

En kijk, ik ben het levende bewijs dat kinderen echt zo leuk zijn dat je dit nog een keer wilt :+
haha +1 :+
ook hier kwam er een derde dus ze zijn gewoon heus ook heel leuk O+

mijn oudste was een slaapbaby. Voedingen per 3 of 4 uur, keurig op de klok :') (daar zit je dan met je voedenopverzoek :D ) en ze sliep idd rustig 3x 3 uur en dan een lange ruk s nachts met hooguit 1 voeding tussendoor.

Jongste... different story :') die deed hazenslaapjes. 5 tot 10 minuten max en dan alleen op schoot of in de doek.
Ik hou van allebei net zoveel en vind ze net zo leuk. Maar ik hoop wel net wat meer op een herhaling van oudste haar babytijd zeg maar...
pi_156071623
Verder was het voor mij precies zoals dot en mignonne beschrijven. Die eindeloze moeheid met een baby en dat je gewoon niet de kans krijgt om meer dan 3 uur achter elkaar te slapen, ik vond het echt killing. Ik denk dat ik dat het aller zwaarste vind van het hele kinderencircus.
pi_156071626
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 09:53 schreef pinquit het volgende:
Ik heb zon productief weekend gehad, heerlijk O+ Max zn kamer is zo goed als af, alle zooi is van de overloop af en de vliering op, oh wat een rust en ruimte geeft dat zeg!
Max gaat zo op kamp, en daarna gaan we zijn bed verhuizen naar zn kamer. Dan kunnen we ons storten op babyspul in de slaapkamer *O*
Heb er zon behoefte aan, echt heul erg.
Gisteren ook even alle babykleertjes uitgezocht, alle krijgertjes en spul van Max van vroeger bekeken en gewassen. En ineens heb ik echt extreem veel :') had zelf eigenlijk niks hoeven kopen :X :') whoeps
oooh heerlijk! O+

ik heb er ook zo'n behoefte aan nu. Nestelen enzo. Plekjes inrichten en aankleden O+
pi_156072282
Mja slapen.. Ik slaap nu ook al amper. Zelfs op "goede" nachten lig ik ineens wakker tussen 2 en 5. Als het weekend is sta ik tussendoor op, maar nu ik nog werk blijf ik maar liggen, maar ik word gek van naar 't plafond staren. Kan me voorstellen dat ik dan liever op ben om met de baby in de weer te zijn.

Maarja, we gaan het zien en meemaken. Ik heb gelukkig wel lang vrij na de bevalling (als ik door kan werken tot 36 weken heb ik 15 weken na de bevalling). Tegen die tijd hebben we hopelijk wel weer wat nachtrust.

Mijn vriend heeft trouwens ineens de kriebels. Gisteren zat 'ie ineens babyboeken te lezen "want ik weet nog niks en de baby komt al bijna! :o ".
Er moest ook meteen een weeentimer op zijn telefoon :D, er liggen van die matjes klaar in onze auto's ( :') ) voor mogelijke vruchtwater lekkages en het bed gaat komend weekend al omhoog "want dan is dat maar gedaan".

Mannen met nesteldrang, kan dat ook? :')
pi_156072294
Ja, ik heb wel tot ruim 2 jaar nooit langer dan 4 uren achter elkaar geslapen. Maar ik was daar dus wel erg aan gewend geraakt, dat was gewoon een nieuw slaapritme geworden.
En het 's nachts afwisselen herken ik ook, dat hebben wij ook gehad. Of 's nachts wandelen met baby in de draagdoek zodat zij in ieder geval lekker kon slapen ;) maar er was voor ons altijd ruimte om het in te halen. Ben benieuwd hoe dat inderdaad bij een tweede gaat.

Nu heeft mijn oudste wel heel duidelijk een eigen ritme. Ze drinkt ook nog wel 's nachts, maar dan is het nu pas rond 6-7 uur.
pi_156072366
haha ja idd dat. Alles voor je kind.
Ik doe het best prima op meerdere korte slaapjes. 3 of 4 uur en dat keer twee ofzo is echt prima voor mij. Zo'n lange ruk slaap en dan lang wakker overdag is minder mijn ding.

Qua baby hoop ik het nu niet zozeer voor mezelf, hoewel dat het wel makkelijker zou maken. Maar vooral ook voor t kind zelf. E. heeft zoveel last en pijn gehad, ze was echt ziek. Mn hart breekt gewoon nog als ik er weer aan denk. Ik hoop dat het deze baby bespaard blijft.
pi_156072420
Kan ik me heel goed voorstellen en ik hoop dat heel erg mee :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156072424
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 10:36 schreef mignonne het volgende:
haha ja idd dat. Alles voor je kind.
Ik doe het best prima op meerdere korte slaapjes. 3 of 4 uur en dat keer twee ofzo is echt prima voor mij. Zo'n lange ruk slaap en dan lang wakker overdag is minder mijn ding.

Qua baby hoop ik het nu niet zozeer voor mezelf, hoewel dat het wel makkelijker zou maken. Maar vooral ook voor t kind zelf. E. heeft zoveel last en pijn gehad, ze was echt ziek. Mn hart breekt gewoon nog als ik er weer aan denk. Ik hoop dat het deze baby bespaard blijft.
Zij had een voedselintolerantie toch waardoor ze zo ziek was? Misschien is het een geruststellend idee dat je dat nu eerder door zou hebben bij de kleine op komst?
  maandag 14 september 2015 @ 10:43:44 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156072511
Dat lijkt mij ook echt heel vreselijk Mignonne.

Oh en ik vond t verschil tussen 2 uur slaap (de eerste week oid) en 3 uur slaap echt een wereld van verschil! Op een paar slaapjes van 3 uur functioneer ik ook wel :Y
  maandag 14 september 2015 @ 10:44:58 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156072534
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:39 schreef elamanilo het volgende:
Kan ik me heel goed voorstellen en ik hoop dat heel erg mee :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverd dat zal niemand ooit denken :* Echt niet. Die liefde spat er zo vanaf!
pi_156072535
Haha sillie, lief he die mannen met nesteldrang/baby-alertheid? Mijne wilde ineens allerlei telefoonnummers van mensen die regelmatig bij mij in de buurt zijn (klasgenoten etc) zodat hij hen kan bellen als hij zich zorgen maakt en mij niet te pakken krijgt O+ En ik kreeg een enorme lijst nummers, bij wijze van spreken zelfs van de supermarkt, zodat ik hem kan bellen als hij niet opneemt O+

Maar! Zo komen we wel ergens :) Gisteren hebben we het ontwerpen van het geboortekaartje afgerond. Ik kan dan de laatste stempels gaan maken, zodat ik binnenkort kan beginnen :) Ook het bevalplan geschreven en beslissingen genomen m.b.t. spaarrekeningen etcetera.

Pinq en mignonne, die productieve dag van jullie klinkt heerlijk <3 Lekker je nestje in orde maken en mooi maken voor de baby O+ Merk bij mezelf dat dingen die nog 'moeten' echt onrust kunnen geven! Dingen die al langer staan die dan per se NU MOETEN! WANT STRAKS IS DE BABY ER!!
pi_156072577
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 10:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Lieverd dat zal niemand ooit denken :* Echt niet. Die liefde spat er zo vanaf!
SPOILER
pi_156072686
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 10:39 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Zij had een voedselintolerantie toch waardoor ze zo ziek was? Misschien is het een geruststellend idee dat je dat nu eerder door zou hebben bij de kleine op komst?
Klopt. Dat heeft ze nog steeds ook en t blijft, coeliakie.
Natuurlijk heb je dat eerder in de gaten. Maar dan nog. Het is denk ik meer wat Ela omschrijft ook, de ervaring die die indruk achter heeft gelaten.

Ela :* voor wat het waard is... Zulke gevoelens zijn normaal, echt. Ook bij mensen bij wie het vlekkeloos verloopt allemaal.
pi_156072743
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:45 schreef Bloesem. het volgende:
Haha sillie, lief he die mannen met nesteldrang/baby-alertheid? Mijne wilde ineens allerlei telefoonnummers van mensen die regelmatig bij mij in de buurt zijn (klasgenoten etc) zodat hij hen kan bellen als hij zich zorgen maakt en mij niet te pakken krijgt O+ En ik kreeg een enorme lijst nummers, bij wijze van spreken zelfs van de supermarkt, zodat ik hem kan bellen als hij niet opneemt O+

Maar! Zo komen we wel ergens :) Gisteren hebben we het ontwerpen van het geboortekaartje afgerond. Ik kan dan de laatste stempels gaan maken, zodat ik binnenkort kan beginnen :) Ook het bevalplan geschreven en beslissingen genomen m.b.t. spaarrekeningen etcetera.

Pinq en mignonne, die productieve dag van jullie klinkt heerlijk <3 Lekker je nestje in orde maken en mooi maken voor de baby O+ Merk bij mezelf dat dingen die nog 'moeten' echt onrust kunnen geven! Dingen die al langer staan die dan per se NU MOETEN! WANT STRAKS IS DE BABY ER!!
Hahaha ja nou zo'n momentje had B. dus een paar dagen terug. Hij zei van ah joh. Nog ruim 7 weken hebben we. Ehm... ja lief, dan ben ik 40 weken ja. Maar als je baby bij 36 weken geboren wordt en hij doet t allemaal goed dan krijg je em gewoon mee naar huis na een dag of wat. Succes dr mee. :') en das over 3 weken al. Toen viel t kwartje wel dat het toch wel handig was om eea wat meer af te hebben enzo.
Nu straks alleen t geboortekaartje nog pfff...
pi_156072931
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:47 schreef elamanilo het volgende:

[..]

SPOILER
Bij mij gloeit die liefde ook van m'n scherm! Je komt op me over als een persoon die handelt vanuit haar hart en dat is imo altijd goed. Maar kan me het gevoel zo voorstellen (zeker vanuit de wankelheid van een depressie, waarin alle eigen basis mist) en daar gaat geen enkele bevestiging van een ander tegen helpen. Daarom gewoon een :*

Mignonne, haha die vallende kwartjes <3 Ik heb 't idee dat mijn lief zich ook niet realiseert dat ik me al 25-30 weken voorbereid en dat hij nu pas iets praktisch gaat voelen. Mijn lief zit tegenwoordig ineens heel vaak te googlen op allerlei zwangerschapszaken en stelt dan vragen als: "maar hebben we dan wel genoeg hydrofielluiers?" Daarna volgde van mij: "ja hoor lieve, dozen vol." Waarop hij vroeg: "Wat zijn dat eigenlijk, hydrofielluiers?" Haha oh ja, of laatst, toen we van een nichtje een badje en wasbakje mochten lenen. Hij vroeg wat het wasbakje was, ik zei: "oh dat is de voederbak", waarop mijn lief: :? "Maar hoe werkt dat dan? Ze kunnen toch hun hoofdje nog niet zo hoog optillen in het begin?" _O- eitje.

O+ Mijn man O+

Succes met je kaartje. Daar gaat vast ook plots een kwartje vallen :Y OH EN: JEETJE mignonne!! Zeven weken!! Wat ga je ineens hard ga ik ook zo hard hou op :o O+
pi_156073094
Ach Mignonne ja, dat machteloze gevoel als zo'n kleintje pijn heeft en je er niets aan kan doen. Dat je dan alles wil doen om ze zich iets beter te laten voelen. Dat ze er niet alleen voor staan zeg maar. Dat doet echt pijn in je hart...
pi_156073115
Joycie, wat fijn dat je naar huis mocht en dat ze zo goed groeit! Heel fijn!

Dit weekend was neefje van 2,5 hier. Hij is heel erg bezig met de baby en het is zo grappig wat voor momentjes dat oplevert.

Dan zeg je tegen hem: we gaan zo weg, trek je je schoenen aan? Weet je wat we dan gaan doen?
Krijg je als antwoord: "Baby halen!" Hij spreekt baby trouwens uit als Bibi :D
pi_156073169
Sillie wat schattig die mannelijke nesteldrang! Dan begint het toch wat echte te worden voor hem zeker?
pi_156073175
Bloesem, je man :D gnorf. Die van mij dacht dat één pak maat 1 luiers wel genoeg was voor de eerste maand. "Hoeveel poepen die kleintjes nou helemaal". Maar hij leerde snel ;) .

Ik ben er nog niet over uit wat ik nou deze week moet doen. Weer gaan werken want anders is er weer zoveel lesuitval dat ik mezelf er ook weer mee heb :{ . Of thuisblijven en uitrusten. Zelfs m'n vader zei het laatste, en die bemoeit zich nooit met dat soort dingen. Hij was gisteren van me geschrokken zei hij, en hij belde er apart even voor op om dat te zeggen. Wel lief O+ zo'n papa.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2015 11:17:09 ]
  maandag 14 september 2015 @ 11:22:37 #229
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_156073309
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Bloesem, je man :D gnorf. Die van mij dacht dat één pak maat 1 luiers wel genoeg was voor de eerste maand. "Hoeveel poepen die kleintjes nou helemaal". Maar hij leerde snel ;) .

Ik ben er nog niet over uit wat ik nou deze week moet doen. Weer gaan werken want anders is er weer zoveel lesuitval dat ik mezelf er ook weer mee heb :{ . Of thuisblijven en uitrusten. Zelfs m'n vader zei het laatste, en die bemoeit zich nooit met dat soort dingen. Hij was gisteren van me geschrokken zei hij, en hij belde er apart even voor op om dat te zeggen. Wel lief O+ zo'n papa.
Wat zou je een vriendin adviseren?

Volg dat advies op ;) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_156073316
Thuisblijven razz :Y Neem nu gewoon even de tijd om jezelf te herpakken, want je hebt jezelf er harder mee als je doordendert en er lichamelijk en geestelijk aan onderdoor gaat. Hoe gaat het met de ziekenboeg thuis?

Mijn vriend wil graag helemaal klaar zijn met allerlei kleine rotklussen voor december. Ik ben benieuwd ^O^
pi_156073427
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:22 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Wat zou je een vriendin adviseren?

Volg dat advies op ;) .
Dit is een goeie zeg :)

Razz, ik snap je dilemma, maar ben je niet bang dat je verder naar beneden stort als je nu weer gaat werken?
pi_156073520
De ziekenboeg is mwah, man op bed met koorts, ik hou kleine beetjes binnen. A is een vrolijk snotfonteintje. Het gaat.

Ja Away, daar heb je wel een punt :') tegen ieder ander zou ik roepen dat ze thuis moeten blijven. Alleen als het over jezelf gaat is dat wat lastiger. Maar helder. Ik ga straks m'n teamleider maar eens bellen.
pi_156073611
pfrt, besef me nu pas hoe naar dat er staat 'verder naar beneden stort', ik bedoelde het niet echt zo :{
pi_156073626
Dit weer en verlof O+
Dit weer en verlof en dreumes ;(
pi_156073657
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:35 schreef pinquit het volgende:
pfrt, besef me nu pas hoe naar dat er staat 'verder naar beneden stort', ik bedoelde het niet echt zo :{
:D Ik snapte de bedoeling hoor ;) no prob.
pi_156073679
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 10:47 schreef elamanilo het volgende:

[..]

SPOILER
Herkenbaar. Ik vraag me dit ook bijna elke dag af. Verdient ze niet meer :*

Maar alles wat ik lees wat jij doet voor jouw meisje. Meer kan je niet geven. En je liefde voor haar gaat niet minder worden als je tweede pluisje geboren wordt. Je bent een superlieve mama. En je beide kindjes komen in zo'n warm nestje. Daar twijfel ik niet aan. :*
pi_156073687
Sterkte Razz! Als je nu nog een weekje thuisblijft, ben je volgende week veel meer waard. Maar zo ver ben je inmiddels zelf ook wel ;)
pi_156073886
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:16 schreef dodoria het volgende:
Sillie wat schattig die mannelijke nesteldrang! Dan begint het toch wat echte te worden voor hem zeker?
Ik denk het.
Nahjah, bij de partnerles van de yoga kwam hij al tot de conclusie dat alle vaders-in-spe het spannend vinden. Dat hielp 'm al z'n kop uit 't zand te halen.
Nu zat 'ie gisteren "ja maar ze zeiden toen bij yoga dat wij een team moeten zijn bij de bevalling maar ik ben een slecht teamlid als ik geen idee heb wat te doen!" _O-

En ohja, de hydrofielluiers. Vriend had een uitzetlijst (een andere dan ik gebruikte). Op de mijne stonden "10 hydrofielluiers", op die van vriend 20 :') . Nu heb ik er 15 in huis en bijkopen kan altijd, maar gisteren dus "nee! Hier staat 20 dus er moeten er nog bij!" * ok schat, ik zal nog wel een pak meenemen dan* "ehm. Wat is eigenlijk een hydrofielluier? We gaan toch wel gewoon pampers gebruiken ook?" :D
Oh. En op zijn lijst stond ook haarlotion voor de baby. Dus ik reageerde met "eh, misschien heeft de baby wel geen haar.."
Zegt vriend bloedserieus: *ja! Maar zonder haarlotion gaat dat ook niet groeien he!*
_O-
pi_156074001
Sillie :D :'( :D ! Heerlijk, die verhalen. Ik zou zeggen: liever 20 dan 15 hydrofielen want die dingen gingen er hier altijd rap doorheen. En haarlotion heb ik nog nooit gebruikt bij A :? Is dat om het te stylen ofzo?
pi_156074034
:D whahaha hilarisch om je man zo te horen doen Sil :D

Die van mij is vanaf het begin af aan al heel erg van het alles samen enzulks. Hij is er zoéen die het gruwelijk vindt dat mannen niet zwanger kunnen zijn, of op zn minst iets kunnen voelen van wat de zwangere vrouw voelt.
Hij heeft denk ik nog maar 2 vk-controles gemist en wil het liefst helemaal op de hoogte zijn van elk detail.

Mijn moeder heeft hem al een paar keer subtiel en minder subtiel willen waarschuwen voor de mogelijkheid dat ik tijdens de bevalling geen gedoe of hulp wil en dat ie daar echt niet verdrietig om moet worden of afgewezen moet voelen :') Ze kent me langer dan vandaag en was bij de bevalling van Max :P
Het zou goed kunnen inderdaad, maar ik denk dat het goedkomt :)
pi_156074137
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:38 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik vraag me dit ook bijna elke dag af. Verdient ze niet meer
Ik ook hoor, ik ben nou eenmaal niet zo'n moeder die 24 uur per dag naar haar kind wil kijken, ik ben blij als ze slaapt zodat ik wat voor mezelf kan doen. En als zs huilt geef ik haar aan mn man, die is veel geduldiger met haar troosten.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156074203
En slapen... Ik functioneer prima op korte slaapjes, als ik in totaal maar 7 of meer uur slaap. Overdag slapen lukt me echt niet, maar 's nachts halen we de 7 uur meestal wel.
Mijn man vindt het juist erg moeilijk om onderbroken te worden tijdens het slapen, laatst was hij de hele dag brak, hoewel hij 10 uur geslapen had maar tijdens een diepe slaap een keer was wakker gemaakt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156074264
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 11:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Sillie :D :'( :D ! Heerlijk, die verhalen. Ik zou zeggen: liever 20 dan 15 hydrofielen want die dingen gingen er hier altijd rap doorheen. En haarlotion heb ik nog nooit gebruikt bij A :? Is dat om het te stylen ofzo?
Volgens mij is het om de haartjes naar Zwitsal te laten ruiken (want dat ruiken baby's natuurlijk nooit genoeg :') ) en ze zacht te maken. Ik zie er de meerwaarde niet zo van. Maar ik zal het wel in huis halen, anders gaan meneers hormonen wel op hol vrees ik :P.
Hydrofielen; mja, ik haal nog wel een pak bij. Ik kan me alleen niet goed voorstellen hoeveel van die dingen je nu echt gebruikt; 15 lijkt al zoveel voor 1 baby!
Hier kom ik ongetwijfeld later nog wel op terug.. :')

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:54 schreef pinquit het volgende:
:D whahaha hilarisch om je man zo te horen doen Sil :D

Die van mij is vanaf het begin af aan al heel erg van het alles samen enzulks. Hij is er zoéen die het gruwelijk vindt dat mannen niet zwanger kunnen zijn, of op zn minst iets kunnen voelen van wat de zwangere vrouw voelt.
Hij heeft denk ik nog maar 2 vk-controles gemist en wil het liefst helemaal op de hoogte zijn van elk detail.

Mijn moeder heeft hem al een paar keer subtiel en minder subtiel willen waarschuwen voor de mogelijkheid dat ik tijdens de bevalling geen gedoe of hulp wil en dat ie daar echt niet verdrietig om moet worden of afgewezen moet voelen :') Ze kent me langer dan vandaag en was bij de bevalling van Max :P
Het zou goed kunnen inderdaad, maar ik denk dat het goedkomt :)
Ik wissel af tussen in een deuk liggen als 'ie zo bezig is en wegsmelten O+ .
Jouw man klinkt ook O+ .
Ik vind dat ook wel lastig. Voor hetzelfde geld wil ik bij de bevalling zoveel mogelijk mijn ding doen en heb ik vriend gewoon nodig om er te "zijn", niet om actief iets te doen. Maar hij wil nu dus weten wat ie sowieso actief kan doen.. ja geen idee.. Hopelijk pakt hij het dan maar op om in de gaten te houden wat de artsen willen en doen, dan kan ik me focussen op mezelf.
pi_156074301
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:04 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik wissel af tussen in een deuk liggen als 'ie zo bezig is en wegsmelten O+ .
Jouw man klinkt ook O+ .
Ik vind dat ook wel lastig. Voor hetzelfde geld wil ik bij de bevalling zoveel mogelijk mijn ding doen en heb ik vriend gewoon nodig om er te "zijn", niet om actief iets te doen. Maar hij wil nu dus weten wat ie sowieso actief kan doen.. ja geen idee.. Hopelijk pakt hij het dan maar op om in de gaten te houden wat de artsen willen en doen, dan kan ik me focussen op mezelf.
Dat heb ik ook al gezegd idd; als je uit mij niks kan krijgen kan je vast wel iets doen voor de vk of de kraamhulp :) Het is gewoon zoiets wat je niet kan voorspellen, lijkt me echt gruwelijk lastig voor die mannen ook :o
pi_156074486
Mijn man zegt altijd: het enige wat je bij een bevalling kan doen is er zijn. En zorgen dat je altijd een armlengte afstand hebt :P Daar is het veilig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156074555
Nou, volgens mij kan die van mij aan de slag met onderrrugmassages :9

Ik ben ineens weer in twijfel over het geboortekaartje :') :{
pi_156074569
komtie hoor: Ik vind m ineens niet herfstig genoeg

:') :') ;(
pi_156074868
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:19 schreef pinquit het volgende:

Die van mij is zelfs heel zomers! :D En dat voor een herfstbaby.

Voor de mensen die de Kruidvat-pamper aanbieding willen halen: Ik heb de Pampers sensitive new born (witte pak) luiers net gehaald, maar dan doet enkel maat 1 mee in de aanbieding. Maat 2 is zonder korting.
Als je de gewone pampers new born pakt is maat 2 weer wel inbegrepen.
Oh, en voor die gratis mamatas: vraag het personeel gewoon je spullen te pakken, anders zoek je je rot in de winkel :')
pi_156074981
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:19 schreef pinquit het volgende:

haha ook de reden waarom ik de mijne steeds uitstel :') en liefst wil ik 3 kindjes er op en net als bij E. een belle&boo kaartje. Maar hmpf.
pi_156075086
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 12:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

haha ook de reden waarom ik de mijne steeds uitstel :') en liefst wil ik 3 kindjes er op en net als bij E. een belle&boo kaartje. Maar hmpf.
:D suf he. En ik was echt verliefd op 't plaatje wat ik nu heb. Dacht nog wel dat ik helemaal niet zo'n last had van die hormonsterbuien :') stiekem gewoon wel dus

Jij weet wel heel goed wat je wil, dat is al heel fijn iig. Er zijn alleen niet zoveel jongetjes belle&boo afbeeldingen :S Of heb k nog nooit goed gekeken? drie kindjes op 1 kaart is groterer uitdaging geloof ik :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')