Wat zou je een vriendin adviseren?quote:Op maandag 14 september 2015 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Bloesem, je mangnorf. Die van mij dacht dat één pak maat 1 luiers wel genoeg was voor de eerste maand. "Hoeveel poepen die kleintjes nou helemaal". Maar hij leerde snel
.
Ik ben er nog niet over uit wat ik nou deze week moet doen. Weer gaan werken want anders is er weer zoveel lesuitval dat ik mezelf er ook weer mee heb. Of thuisblijven en uitrusten. Zelfs m'n vader zei het laatste, en die bemoeit zich nooit met dat soort dingen. Hij was gisteren van me geschrokken zei hij, en hij belde er apart even voor op om dat te zeggen. Wel lief
zo'n papa.
Dit is een goeie zegquote:Op maandag 14 september 2015 11:22 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Wat zou je een vriendin adviseren?
Volg dat advies op.
quote:Op maandag 14 september 2015 11:35 schreef pinquit het volgende:
pfrt, besef me nu pas hoe naar dat er staat 'verder naar beneden stort', ik bedoelde het niet echt zo
quote:Op maandag 14 september 2015 10:47 schreef elamanilo het volgende:
[..]Herkenbaar. Ik vraag me dit ook bijna elke dag af. Verdient ze niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles wat ik lees wat jij doet voor jouw meisje. Meer kan je niet geven. En je liefde voor haar gaat niet minder worden als je tweede pluisje geboren wordt. Je bent een superlieve mama. En je beide kindjes komen in zo'n warm nestje. Daar twijfel ik niet aan.![]()
Ik denk het.quote:Op maandag 14 september 2015 11:16 schreef dodoria het volgende:
Sillie wat schattig die mannelijke nesteldrang! Dan begint het toch wat echte te worden voor hem zeker?
Ik ook hoor, ik ben nou eenmaal niet zo'n moeder die 24 uur per dag naar haar kind wil kijken, ik ben blij als ze slaapt zodat ik wat voor mezelf kan doen. En als zs huilt geef ik haar aan mn man, die is veel geduldiger met haar troosten.quote:Op maandag 14 september 2015 11:38 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vraag me dit ook bijna elke dag af. Verdient ze niet meer
Volgens mij is het om de haartjes naar Zwitsal te laten ruiken (want dat ruiken baby's natuurlijk nooit genoegquote:Op maandag 14 september 2015 11:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Sillie![]()
![]()
! Heerlijk, die verhalen. Ik zou zeggen: liever 20 dan 15 hydrofielen want die dingen gingen er hier altijd rap doorheen. En haarlotion heb ik nog nooit gebruikt bij A
Is dat om het te stylen ofzo?
Ik wissel af tussen in een deuk liggen als 'ie zo bezig is en wegsmeltenquote:Op maandag 14 september 2015 11:54 schreef pinquit het volgende:
whahaha hilarisch om je man zo te horen doen Sil
![]()
Die van mij is vanaf het begin af aan al heel erg van het alles samen enzulks. Hij is er zoéen die het gruwelijk vindt dat mannen niet zwanger kunnen zijn, of op zn minst iets kunnen voelen van wat de zwangere vrouw voelt.
Hij heeft denk ik nog maar 2 vk-controles gemist en wil het liefst helemaal op de hoogte zijn van elk detail.
Mijn moeder heeft hem al een paar keer subtiel en minder subtiel willen waarschuwen voor de mogelijkheid dat ik tijdens de bevalling geen gedoe of hulp wil en dat ie daar echt niet verdrietig om moet worden of afgewezen moet voelenZe kent me langer dan vandaag en was bij de bevalling van Max
![]()
Het zou goed kunnen inderdaad, maar ik denk dat het goedkomt
Dat heb ik ook al gezegd idd; als je uit mij niks kan krijgen kan je vast wel iets doen voor de vk of de kraamhulpquote:Op maandag 14 september 2015 12:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik wissel af tussen in een deuk liggen als 'ie zo bezig is en wegsmelten.
Jouw man klinkt ook.
Ik vind dat ook wel lastig. Voor hetzelfde geld wil ik bij de bevalling zoveel mogelijk mijn ding doen en heb ik vriend gewoon nodig om er te "zijn", niet om actief iets te doen. Maar hij wil nu dus weten wat ie sowieso actief kan doen.. ja geen idee.. Hopelijk pakt hij het dan maar op om in de gaten te houden wat de artsen willen en doen, dan kan ik me focussen op mezelf.
Die van mij is zelfs heel zomers!quote:Op maandag 14 september 2015 12:19 schreef pinquit het volgende:
komtie hoor: Ik vind m ineens niet herfstig genoeg![]()
![]()
haha ook de reden waarom ik de mijne steeds uitstelquote:Op maandag 14 september 2015 12:19 schreef pinquit het volgende:
komtie hoor: Ik vind m ineens niet herfstig genoeg![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2015 12:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha ook de reden waarom ik de mijne steeds uitstelen liefst wil ik 3 kindjes er op en net als bij E. een belle&boo kaartje. Maar hmpf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |