1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Username Functie Regio bigbass Senior Medewerker Verkoop Broccolitaartje Senior Medewerker Verkoop Banaantjevoordedorst Medewerker Verkoopklaar Den Haag d4v1d Medewerker Verkoopklaar Einschtein Teamleider Verkoopklaar Omg. Rotterdam exelletor Medewerker Verkoopklaar Omg. Rotterdam Ferry_76 Senior Medewerker Verkoopklaar Ede Ikbenschipper assistent-supermarktmanager Omg. Amsterdam Janneke141 ex-supermarktmanager MehMeeeh Teamleider Verkoopafhandeling Geldrop Monsterd. Senior medewerker verkoop mujentas Teamleider Verkoopklaar Bollenstreek OudeBok Caissière B Amsterdam Questionmarks Teamleider Verkoopklaar SausDip Teamleider Verkoopklaar Omg. Zwolle SLP_ Teamleider VKK & VKK Loll VPL van de verkeerde kant Omg. Zwolle Haags_kwartiertje Teamleider verkoopafhandeling Regio Zuidwest |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
Van het jaar 2015.![]()
9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pauzeprofiel (Alleen voor WWM! Franchiser kan afwijken) http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AH-medewerkerstopic/pauzeprofielwww.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 15-11-2015 13:53:14 ]Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ik kan niet op Plaza hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:50 schreef Likker69 het volgende:
[..]
Door een storing zijn de salarisstroken wat later toegankelijk via Plaza. Dit is inmiddels verholpen maar levert wel wat vertraging op. Uiterlijk maandag a.s. zullen de stroken opvraagbaar zijn.
Efkes wat verder kijken dan je neus lang is!
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Het is anders dan ook wel heel erg 2004 dat complete systemen niet werken en winkels bijna onbestuurbaar worden als er op vrijdag loonstrookjes worden geplaatst.quote:Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dat is al een hele tijd goed gegaan gr.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is anders dan ook wel heel erg 2004 dat complete systemen niet werken en winkels bijna onbestuurbaar worden als er op vrijdag loonstrookjes worden geplaatst.
Stuur ze dan tenminste oer e-mail.
Elke werknemer een enveloo met a4'tje erin sturen is ouderwets.![]()
Ik heb er zelfs twee van dezelfde maand gekregen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:54 schreef d4v1d het volgende:
En de loonstrookjes zijn er gewoon al![]()
Nu hopen dat we dubbel geld krijgenquote:Op zaterdag 12 september 2015 09:56 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee van dezelfde maand gekregen.![]()
Nou fapse dan maar.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:54 schreef d4v1d het volgende:
En de loonstrookjes zijn er gewoon alOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dan krijg ik spijt dat ik zo weinig gewerkt heb deze maandquote:Op zaterdag 12 september 2015 09:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu hopen dat we dubbel geld krijgen![]()
¤224 salaris![]()
![]()
MIsschien moet je je http://fok.d4v1d.nl/ah/header.php even fixen. Hij werkt namelijk niet, en dat is zo 2004quote:
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Die werkt al 1/2 weken niet meer jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
MIsschien moet je je http://fok.d4v1d.nl/ah/header.php even fixen. Hij werkt namelijk niet, en dat is zo 2004
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 10:04:55 ]![]()
Dus?quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die werktbal 1/2 weken niet meer jaOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dat je lui bent wisten wel al.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat ik al die tijd al te lui ben om het te fixen.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
hoeveel uur contract heb je?quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:04 schreef Kadooosh het volgende:
Voor de zoveelste keer zijn ze vergeten tvt uit te betalen.
Nooit meer overwerken yay![]()
Omdat de sm het zou uit betalen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom zou je dan tvt per periode krijgen?
Die krijg je dan toch 2x per jaar.![]()
ohquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:12 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Omdat de sm het zou uit betalen.![]()
![]()
Ja alsof contractverhoging zo makkelijk gaatquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:13 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel uur werk je gemiddeld? Gewoon zo'n contract vragen.![]()
![]()
Ze moeten wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:13 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja alsof contractverhoging zo makkelijk gaat
Denk niet dat het makkelijk gaat. Maar je hebt er in principe recht op.![]()
Als je 3 periodes achter elkaar overwerkt ja. Dit ging om 1 dagje om de sm te helpen met een grote verbouwing.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze moeten wel.
Denk niet dat het makkelijk gaat. Maar je hebt er in principe recht op.![]()
oh, ik dacht dat het een structureel iets wasquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:35 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Als je 3 periodes achter elkaar overwerkt ja. Dit ging om 1 dagje om de sm te helpen met een grote verbouwing.![]()
![]()
Het vergeten uit te betalen van tvt is wel een structureel ietsquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het een structureel iets was![]()
![]()
Hoe werkt het precies met doorbetaald worden tijdens ziekte? Heb 120 normuren (werk er meestal meer), maar afgelopen periode door 3 dagen ziekte 111 uur gewerkt. Wordt dat dan aangevuld met opgespaarde tvt-uren tot je normuren? Op m'n loonstrook staat namelijk: gewerkt 111,5 uur - toeslag 1,5 uur - tijd voor tijd 7 uur.
En gaat dat aanvullen per week of per periode? Heb in de week dat ik 3 dagen ziek was 12,5 uur gewerkt (zou die week eigenlijk 30,5 zijn), maar omdat ik dus de andere 3 weken in de periode meer dan 30 uur p/w heb gewerkt kom ik dus alleen maar 9 uur tekort om de 120 normuren te halen.
Iemand?
Was namelijk in de veronderstelling dat ik dus 111,5 uur daadwerkelijk had gewerkt + 3x6 uren bij ziekte doorbetaald = 129,5 uur, dus eerder een toename van tvt-uren zou zien in plaats van een afname, of zie ik iets over het hoofd? Bij ziekte doorbetaald worden met je opgespaarde uren vind ik over komen als een soort sigaar uit eigen doos.
![]()
Die 18 uur hadden ze volgens mij gewoon als ziekte moeten betalen. Volgens mij is de regel altijd: in de eerste 3 weken van ziekte worden de geplande uren als ziekte betaald en daarna contracturen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoe werkt het precies met doorbetaald worden tijdens ziekte? Heb 120 normuren (werk er meestal meer), maar afgelopen periode door 3 dagen ziekte 111 uur gewerkt. Wordt dat dan aangevuld met opgespaarde tvt-uren tot je normuren? Op m'n loonstrook staat namelijk: gewerkt 111,5 uur - toeslag 1,5 uur - tijd voor tijd 7 uur.
En gaat dat aanvullen per week of per periode? Heb in de week dat ik 3 dagen ziek was 12,5 uur gewerkt (zou die week eigenlijk 30,5 zijn), maar omdat ik dus de andere 3 weken in de periode meer dan 30 uur p/w heb gewerkt kom ik dus alleen maar 9 uur tekort om de 120 normuren te halen.
Iemand?
Was namelijk in de veronderstelling dat ik dus 111,5 uur daadwerkelijk had gewerkt + 3x6 uren bij ziekte doorbetaald = 129,5 uur, dus eerder een toename van tvt-uren zou zien in plaats van een afname, of zie ik iets over het hoofd? Bij ziekte doorbetaald worden met je opgespaarde uren vind ik over komen als een soort sigaar uit eigen doos.
Ze hebben je "gewoon" uit RenR/GO gehaald en je uren aangevuld met TVT.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Normaal gesproken krijg ik een salaris van ongeveer 500 euro en dan wordt er amper belasting afgetrokken ongeveer 10 euro. Nu heb ik van de zomer veel gewerkt en is er van mijn salaris van 800 bijna 200 euro vanaf gegaan. Weet iemand hoe dit komt?![]()
Kort door de bocht: Naarmate je meer verdient ga je ook meer belasting betalen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:22 schreef EXO-L het volgende:
Normaal gesproken krijg ik een salaris van ongeveer 500 euro en dan wordt er amper belasting afgetrokken ongeveer 10 euro. Nu heb ik van de zomer veel gewerkt en is er van mijn salaris van 800 bijna 200 euro vanaf gegaan. Weet iemand hoe dit komt?
De "Witte Vierwekentabel 2015" is van toepassing. Dus bij 500 euro salaris betaal je ongeveer 5 euro loonbelasting en bij 800 euro zit je al op 89 euro. Dit zijn bedragen als je de heffingskorting aan hebt staan. En dan moeten er wellicht nog premies ed. betaald worden. Met andere woorden: het zal wel kloppen.
Even je jaaropgave afwachten en komend maart aangifte doen. Misschien krijg je nog wat terug.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Een goedemorgen,
Zo af en toe lees ik wel eens wat er in dit topic wordt geplaatst, maar ben altijd zelf te lui geweest om een account te maken. Anyway, ik hoop dat jullie bereid zijn mij te helpen...
Komende zondag 20-09 zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, tijd voor een feestje dus. Ikzelf werk nu 3,5 jaar bij onze AH (ben op dit moment 18 jaar) en heb ook een OT contract van 28u/maand. Gezien ik komende zondag dus niet beschikbaar ben ivm het feest ben ik benieuwd of ik recht heb op doorbetaling van mijn uren. Mijn SM'er zegt dat dit niet het geval is en dat ik maar gewoon 'vrij' moest vragen, ik trek dit toch in twijfel.
Waar heb ik recht op? Heeft mijn SM'er gelijk, of heb ik toch recht op doorbetaling?
Groeten!
edit: leeftijd toegevoegd![]()
Jij hebt gelijk, mits zondag je vaste werkdag is. Zie artikel 17 van de CAO.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:31 schreef weggooiaccount1212 het volgende:
Een goedemorgen,
Zo af en toe lees ik wel eens wat er in dit topic wordt geplaatst, maar ben altijd zelf te lui geweest om een account te maken. Anyway, ik hoop dat jullie bereid zijn mij te helpen...
Komende zondag 20-09 zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, tijd voor een feestje dus. Ikzelf werk nu 3,5 jaar bij onze AH (ben op dit moment 18 jaar) en heb ook een OT contract van 28u/maand. Gezien ik komende zondag dus niet beschikbaar ben ivm het feest ben ik benieuwd of ik recht heb op doorbetaling van mijn uren. Mijn SM'er zegt dat dit niet het geval is en dat ik maar gewoon 'vrij' moest vragen, ik trek dit toch in twijfel.
Waar heb ik recht op? Heeft mijn SM'er gelijk, of heb ik toch recht op doorbetaling?
Groeten!
edit: leeftijd toegevoegdOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Dat dacht ik dus ook, ik werk normaal gesproken op vrijdag en zondag. Dat zou dus betekenen dat ik recht heb op doorbetaalde uren. Ik zal nog eens contact met mijn SM'er opnemen. Bedankt!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk, mits zondag je vaste werkdag is. Zie artikel 17 van de CAO.![]()
Weet iemand hoe het zit als je over je contracturen gaat? Ik zag in de eerste post van het topic staan dat je dit bij je Tvt uren krijgt, maar hoeveel % is de toeslag hiervoor precies?![]()
0.quote:Op woensdag 30 september 2015 22:26 schreef eenjongen... het volgende:
Weet iemand hoe het zit als je over je contracturen gaat? Ik zag in de eerste post van het topic staan dat je dit bij je Tvt uren krijgt, maar hoeveel % is de toeslag hiervoor precies?
Tenzij het natuurlijk uren zijn die gemaakt worden op momenten dat je toeslag krijgt (en je dus meer dan 12 uur per week hebt gewerkt of hebt gewerkt op een zondag). Het kan zijn dat je meer dan je contract werkt en daarmee in de categorie overwerk valt (meer dan 40 uur per week of meer dan 9 uur per dag), waardoor je overwerktoeslag krijgt.
Maar stel: je hebt een contract voor 20 uur per periode, en in die periode werk je 22 uur, dan krijg je voor die 2 uur geen extra toeslag omdat je 2 uur meer hebt gewerkt dan je contract.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Ik wat vragen over een bbl opleidingstraject en de cao kan iemand mij daar mee helpen?BAM dit is 3KB![]()
Je leidinggevende.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:44 schreef Loll het volgende:
Ik wat vragen over een bbl opleidingstraject en de cao kan iemand mij daar mee helpen?![]()
Dat is allemaal heel leuk en aardig, maar zoals Janneke141 al aangeeft moet je die zondag dan wel een vaste werkdag zijn én je moet het natuurlijk ook ruim op tijd aangeven. Even drie dagen van te voren aangeven van "Ja hoi, ik kom zondag niet want m'n ouders zijn dan 25 jaar getrouwd, en oh ja, betalen jullie wel even door?" gaat natuurlijk niet werken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:50 schreef tinoburg het volgende:
Volgens de CAO heb je recht op een BCD dag als je eigen ouders 25 jr getrouwd zijnOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Aah oke, bedankt. Maar dan vraag ik mij toch af wat er dan bij mij aan de hand is. Ze hebben voor uren die ik ingeplant stond andere mensen gevonden omdat ik over mijn uren zat en ik mocht ook niet voor anderen invallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 05:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
0.
Tenzij het natuurlijk uren zijn die gemaakt worden op momenten dat je toeslag krijgt (en je dus meer dan 12 uur per week hebt gewerkt of hebt gewerkt op een zondag). Het kan zijn dat je meer dan je contract werkt en daarmee in de categorie overwerk valt (meer dan 40 uur per week of meer dan 9 uur per dag), waardoor je overwerktoeslag krijgt.
Maar stel: je hebt een contract voor 20 uur per periode, en in die periode werk je 22 uur, dan krijg je voor die 2 uur geen extra toeslag omdat je 2 uur meer hebt gewerkt dan je contract.![]()
AH heeft graag dat mensen werken wat ze moeten werken. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:26 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Aah oke, bedankt. Maar dan vraag ik mij toch af wat er dan bij mij aan de hand is. Ze hebben voor uren die ik ingeplant stond andere mensen gevonden omdat ik over mijn uren zat en ik mocht ook niet voor anderen invallen.
En stel, jij staat vier avonden ingepland van 19.00u tot 22.15u dan moet AH jou veel toeslag betalen. Werk jij maar drie avonden van 19.00u tot 22.15u dan hoeven ze dat niet, dus dat is goedkoper.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Zo in lange tijd weer een bericht van mij. Teamleiders ontvangen toch altijd toeslag?! Ook met KPT contract? Ik meende van wel, maar twijfel nu![]()
![]()
Hey FoKkers!,
Ik probeerde zonet in te loggen op plaza maar ik krijg steeds de volgende melding:
Je account / gebruikersnaam is geblokkeerd. Gebruik de onderstaande link om via "SelfHelp" je wachtwoord opnieuw in te voeren of bel de helpdesk.
Weet iemand wat de oorzaak is en hoe ik weer op mijn plaza kan komen?![]()
Je teamleider kan dat probleem verhelpen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:18 schreef rboy14 het volgende:
Hey FoKkers!,
Ik probeerde zonet in te loggen op plaza maar ik krijg steeds de volgende melding:
Je account / gebruikersnaam is geblokkeerd. Gebruik de onderstaande link om via "SelfHelp" je wachtwoord opnieuw in te voeren of bel de helpdesk.
Weet iemand wat de oorzaak is en hoe ik weer op mijn plaza kan komen?![]()
Als KPT teamleider ontvang je een all-in salaris. Hetzelfde als Medewerker Verkoopklaar ontvang je de toeslagen (ADV, vakantie-uren, vakantietoeslag en WUK) bovenop je salaris.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:14 schreef Questionmarks het volgende:
Zo in lange tijd weer een bericht van mij. Teamleiders ontvangen toch altijd toeslag?! Ook met KPT contract? Ik meende van wel, maar twijfel nu![]()
Ja dat weet ik! Maar bij medw vkk worden toeslagen alleen berekend als er meer dan 12 uur in de week gewerkt is. Volgens mij was dit voor TL's anders, die krijgen volgens mij altijd toeslag ongeacht aantal uren?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als KPT teamleider ontvang je een all-in salaris. Hetzelfde als Medewerker Verkoopklaar ontvang je de toeslagen (ADV, vakantie-uren, vakantietoeslag en WUK) bovenop je salaris.![]()
Sehh ik ben weg bij Albert hijn maar wanneer word de laatste loon gestort ik krijg nooit per maand maar per 4 weken en laatste keer de 10e wanneer krijgen jullie het deze keer?![]()
Nou, 4 keer 7 is 28. Elke 28 dagen krijg je loon..
Tel dat eens op bij de datum dat je voor het laatst loon kreeg![]()
Ben je ontslagen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:46 schreef Gulmez het volgende:
Sehh ik ben weg bij Albert hijn maar wanneer word de laatste loon gestort ik krijg nooit per maand maar per 4 weken en laatste keer de 10e wanneer krijgen jullie het deze keer?
Wat zijn nu je plannen? Ga je weer hamburgers bakken?![]()
Welke toeslag bedoel je? Toeslaguren? Dus de avonden/nachten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:14 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ja dat weet ik! Maar bij medw vkk worden toeslagen alleen berekend als er meer dan 12 uur in de week gewerkt is. Volgens mij was dit voor TL's anders, die krijgen volgens mij altijd toeslag ongeacht aantal uren?![]()
Broodje aap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:14 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ja dat weet ik! Maar bij medw vkk worden toeslagen alleen berekend als er meer dan 12 uur in de week gewerkt is. Volgens mij was dit voor TL's anders, die krijgen volgens mij altijd toeslag ongeacht aantal uren?
Je moet of een contract hebben voor meer dan 12 uur per week, of gewoonweg meer werken dan 12 uur, anders is het geen toeslag.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Sinds een maandje werk ik bij een franchise, kreeg eigenlijk pas te horen na een vervelende gebeurtenis, dat ik m'n proefmaand goed was doorlopen. Gelukkig is alles netjes opgelost, en sindsdien ik voor mezelf ben opgekomen krijg ik plots veel meer taken. Wel grappig.
가끔씩은 같은 기억 속에 서있는지
I wonder if we’re sometimes standing in the same memory.![]()
Hihi.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:08 schreef Sushirestaurant het volgende:
Sinds een maandje werk ik bij een franchise, kreeg eigenlijk pas te horen na een vervelende gebeurtenis, dat ik m'n proefmaand goed was doorlopen. Gelukkig is alles netjes opgelost, en sindsdien ik voor mezelf ben opgekomen krijg ik plots veel meer taken. Wel grappig.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Weet iemand trouwens of fransiche ook werkt met Plaza? Mijn filiaal loopt in het algemeen achter met dingen uitdelen qua pasjes enzo, maar nu zit ik elke keer zo stom alles in m'n telefoon te zetten.가끔씩은 같은 기억 속에 서있는지
Ja werkt met Plaza, maar Plaza roosters (als je dat bedoeld met in je telefoon zetten) werkt alleen samen met het programma RenR (wat wordt gebruikt door de "eigen" filialen van AH), en er zijn franchisers die ervoor hebben gekozen om geen gebruik te maken van dat programma. In dat geval kun je dus geen werkroosters op Plaza vinden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:17 schreef Sushirestaurant het volgende:
Weet iemand trouwens of fransiche ook werkt met Plaza? Mijn filiaal loopt in het algemeen achter met dingen uitdelen qua pasjes enzo, maar nu zit ik elke keer zo stom alles in m'n telefoon te zetten.
Er zijn dan dus ook franchisers die alleen een Plaza account verstrekken aan mensen die er toe doen en die voor hun werkzaamheden Plaza nodig hebben. Een vakkenvuller of caissiere heeft dit niet per definitie nodig voor het uitvoeren van zijn of haar werkzaamheden.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Oh, snap hem! Maar mijn filiaal is zo langzaam dat ik sinds een maand nog geen kluisje heb, of pasje, of ook maar iets. Terwijl ze zelf degene waren die zeiden dat ze zsm een kluisje gingen regelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 18:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja werkt met Plaza, maar Plaza roosters (als je dat bedoeld met in je telefoon zetten) werkt alleen samen met het programma RenR (wat wordt gebruikt door de "eigen" filialen van AH), en er zijn franchisers die ervoor hebben gekozen om geen gebruik te maken van dat programma. In dat geval kun je dus geen werkroosters op Plaza vinden.
Er zijn dan dus ook franchisers die alleen een Plaza account verstrekken aan mensen die er toe doen en die voor hun werkzaamheden Plaza nodig hebben. Een vakkenvuller of caissiere heeft dit niet per definitie nodig voor het uitvoeren van zijn of haar werkzaamheden.
가끔씩은 같은 기억 속에 서있는지
Gewoon op vertrouwen, en kastjes met naamstickertje erop. Kan ik altijd blikje energy van die langzame collega lenen
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen![]()
Stelen van collega's![]()
Volgens mij komt het helaas vaker voor dan mensen denken. Zelf gelukkig nog nooit mee te maken gehad.BAM dit is 3KB![]()
Klopt het dat een teamleider in opleiding pas na het officiële sollicitatie gesprek begint met de modules maken?![]()
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:07 schreef EXO-L het volgende:
Klopt het dat een teamleider in opleiding pas na het officiële sollicitatie gesprek begint met de modules maken?baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.![]()
Wanneer krijg je de bonuskaart dat je 10% spaart, medewerkerkorting geloof ik? Werk nu zo'n 1,5 maand bij de ap en vroeg het me af![]()
De eerste week nadat je je contract had getekend.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:07 schreef fabulies het volgende:
Wanneer krijg je de bonuskaart dat je 10% spaart, medewerkerkorting geloof ik? Werk nu zo'n 1,5 maand bij de ap en vroeg het me afIk ben geil![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:07 schreef fabulies het volgende:
Wanneer krijg je de bonuskaart dat je 10% spaart, medewerkerkorting geloof ik? Werk nu zo'n 1,5 maand bij de ap en vroeg het me afMaak daar maar even 8 weken van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De eerste week nadat je je contract had getekend.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Een vraag:
Ons filiaal was voor 2.5 week gesloten door verbouwing. TL zei doodleuk: er is geen plek om ergens anders je uren te draaien, dus je moet vakantie-uren opnemen. Wettelijk gezien mag dit toch niet? Ze moeten of een andere werkplaats aanbieden of je contracturen betalen toch?
(12 contracturen en onbepaalde tijd)![]()
Jup.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:13 schreef BumBunny het volgende:
Een vraag:
Ons filiaal was voor 2.5 week gesloten door verbouwing. TL zei doodleuk: er is geen plek om ergens anders je uren te draaien, dus je moet vakantie-uren opnemen. Wettelijk gezien mag dit toch niet? Ze moeten of een andere werkplaats aanbieden of je contracturen betalen toch?
(12 contracturen en onbepaalde tijd)
Wat zei de (A)SM?
Gewoon je uren eisen, heb je een contract voor getekend.![]()
Dat zie je aan het einde van het filmpje.quote:![]()
Ondertussen..quote:
https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=3![]()
![]()
Gaat nog wel een staartje krijgen dit. Zeker voor de bedenker en maker van dit filmpje.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ondertussen..
https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=3Zonder wrijving geen glans![]()
Die beste Fatima is ook wel echt te dom om te poepenquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat nog wel een staartje krijgen dit. Zeker voor de bedenker en maker van dit filmpje.![]()
Jazeker.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:27 schreef chento het volgende:
Is er nog een toeslag op zondag (200%) als je < 12u werkt?![]()
De zondag toeslag is voor iedereen, ongeacht hoeveel uur je werkt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:27 schreef chento het volgende:
Is er nog een toeslag op zondag (200%) als je < 12u werkt?![]()
Vond het gewoon gek dat op solicitatie het uurloon voor weekendwerk werd genoemd, maar niets over de 200 %quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
De zondag toeslag is voor iedereen, ongeacht hoeveel uur je werkt.![]()
![]()
Uurloon in het weekend is niet hoger dan doordeweeks. Al helemaal als je 12u of lager aan contracturen krijgt, zul je geen toeslag (behalve de zondag) krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:41 schreef chento het volgende:
[..]
Vond het gewoon gek dat op solicitatie het uurloon voor weekendwerk werd genoemd, maar niets over de 200 %![]()
Is ook niet verplicht hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:41 schreef chento het volgende:
[..]
Vond het gewoon gek dat op solicitatie het uurloon voor weekendwerk werd genoemd, maar niets over de 200 %
Maar staat wel in de -verlopen, maar nog wel geldige- CAO, daar wordt als het goed is naar verwezen in je contract.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2015 14:57:48 ]![]()
Zijn er in andere filialen ook Sr. Medewerker verkoop als kpt'er? Ben nu 19 jaar, krijg een vast contract en doe eigenlijk alle taken die een senior medewerker hoort te doen. Heb ik dan recht op zo'n contract?hee![]()
Hoe bedoel je? Je vraagt je af of je recht hebt op meer contracturen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:30 schreef daanonlines het volgende:
Zijn er in andere filialen ook Sr. Medewerker verkoop als kpt'er? Ben nu 19 jaar, krijg een vast contract en doe eigenlijk alle taken die een senior medewerker hoort te doen. Heb ik dan recht op zo'n contract?![]()
Ik heb nu zelf na 3 jaar geen vast contract gekregen. De teamleider die het mij vertelde zei dat ik gewoon een goede medewerker ben, maar dat ze geen onbepaalde tijdscontracten meer mogen geven. Is dat gewoon bullshit of is het wel waar? (ben overigens 20, dus misschien word ik te duur voor de ah?)![]()
Er is nooit, en zal ook nooit gebeuren, gezegd door Albert Heijn dat er geen vaste contracten gegeven mogen worden. De enige optie die ik kan bedenken is dat óf de SM geen OT wil geven of zijn baas niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:46 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik heb nu zelf na 3 jaar geen vast contract gekregen. De teamleider die het mij vertelde zei dat ik gewoon een goede medewerker ben, maar dat ze geen onbepaalde tijdscontracten meer mogen geven. Is dat gewoon bullshit of is het wel waar? (ben overigens 20, dus misschien word ik te duur voor de ah?)![]()
Dat zal idd de SM dan wel zijn. Die is er nu net een paar maanden en die is echt overal op de uren aan het inhakken. Het is echt een grote teringzooi op het moment in de winkel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er is nooit, en zal ook nooit gebeuren, gezegd door Albert Heijn dat er geen vaste contracten gegeven mogen worden. De enige optie die ik kan bedenken is dat óf de SM geen OT wil geven of zijn baas niet.![]()
Ja, dat is vervelend. Maar ik denk niet dat er veel aan valt te doen. Helaas.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:53 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Dat zal idd de SM dan wel zijn. Die is er nu net een paar maanden en die is echt overal op de uren aan het inhakken. Het is echt een grote teringzooi op het moment in de winkel.![]()
Ja, dat is ook zo. Teamleider zei in ieder geval wel dat ik een referentie krijg als ik daar om vraag, dus dat is tenminste nog iets.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat is vervelend. Maar ik denk niet dat er veel aan valt te doen. Helaas.![]()
Dat is mooi meegenomen. Misschien dat je bij een franchise-winkel aan de slag kan? Je hebt immers wat ervaring.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:55 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Teamleider zei in ieder geval wel dat ik een referentie krijg als ik daar om vraag, dus dat is tenminste nog iets.![]()
Dat zou ik wel kunnen proberen ja. Heb van alles gedaan: houdbaar, vers, agf, kassa en ook nog af en toe laden/lossen. Dat kan in ieder geval wel helpen bij het solliciteren toch?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen. Misschien dat je bij een franchise-winkel aan de slag kan? Je hebt immers wat ervaring.![]()
Een bak met ervaring, een goede referentie van je vorige winkel: dat gaat zeker helpen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:59 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen proberen ja. Heb van alles gedaan: houdbaar, vers, agf, kassa en ook nog af en toe laden/lossen. Dat kan in ieder geval wel helpen bij het solliciteren toch?![]()
Hoi
Is er een minimumleeftijd verbonden aan het teamleiderschap, of een vereiste opleiding? Ik werk bij een XL en zit op dit moment op 6 VWO, maar mijn SM heeft laatst gevraagd of ik geïnteresseerd zou zijn in het worden van teamleider en de bijbehorende opleiding die in het voorjaar begint. Ik werk overigens sinds mei 2014 hier.
Groetjes![]()
![]()
Oh en nog een vraag over het loon, aangezien ik toch al bijna anderhalf jaar bij de Albert Heijn werk en na al die tijd nog niet precies snap hoe mijn loonstroken in elkaar zitten.
Bij 'gewerkt' zou toch je aantal uren in desbetreffende periode moeten staan? Ik geef even de gegevens van m'n laatste loonstrook:
Gewerkt - 10,25 uren
Toeslaguren - 13,75 uren
TVT-uren uitbetaald KPT - 30,75
ADV-uren uitbetaald KPT - 4,93
Vakantie-uren uitbetaald KPT - 6,07
Ik werk ongeveer 10 uur per week. Maar doet mijn Albert Heijn hier iets geks of is het verantwoord om gewerkte uren onder TVT e.d. onder te brengen?![]()
Volgens mij was het ooit altijd HBO, maar is het inmiddels MBO. Maar het belangrijkste is ervaring en goede wil tonen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:12 schreef Jesper23 het volgende:
Hoi
Is er een minimumleeftijd verbonden aan het teamleiderschap, of een vereiste opleiding? Ik werk bij een XL en zit op dit moment op 6 VWO, maar mijn SM heeft laatst gevraagd of ik geïnteresseerd zou zijn in het worden van teamleider en de bijbehorende opleiding die in het voorjaar begint. Ik werk overigens sinds mei 2014 hier.
Groetjes
Met betrekking tot je uren: lastig te zeggen. Hoeveel contracturen (per 4 week) heb je?![]()
Niks e.d. Gewerkte uren horen alleen onder gewerkt en TVT te staan. De rest bouw je opquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef Jesper23 het volgende:
Oh en nog een vraag over het loon, aangezien ik toch al bijna anderhalf jaar bij de Albert Heijn werk en na al die tijd nog niet precies snap hoe mijn loonstroken in elkaar zitten.
Bij 'gewerkt' zou toch je aantal uren in desbetreffende periode moeten staan? Ik geef even de gegevens van m'n laatste loonstrook:
Gewerkt - 10,25 uren
Toeslaguren - 13,75 uren
Ik werk ongeveer 10 uur per week. Maar doet mijn Albert Heijn hier iets geks of is het verantwoord om gewerkte uren onder TVT e.d. onder te brengen?![]()
![]()
Als je een contract van 24u per periode hebt (6u per week) klopt je loonstop prima.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef Jesper23 het volgende:
Gewerkt - 10,25 uren
Toeslaguren - 13,75 uren
Ik werk ongeveer 10 uur per week. Maar doet mijn Albert Heijn hier iets geks of is het verantwoord om gewerkte uren onder TVT e.d. onder te brengen?
Gewerkte uren + toeslaguren
De overige uren (boven contract) staan bij tvt-uren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |