Ja dat is vaak het probleem. Van die mutsen die zeggen dat ze geen last hebben van ongedierte. En dan is preventief uitroeien niet mogelijk. Omdat die bewoners wel "schoon"zijn en de boel boycottenquote:
Ik heb serieus de hele zomer 's nachts de balkondeur open gehad, behalve met noodweer...quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is vaak het probleem. Van die mutsen die zeggen dat ze geen last hebben van ongedierte. En dan is preventief uitroeien niet mogelijk. Omdat die bewoners wel "schoon"zijn en de boel boycotten
Ik ook. Maar ik heb Herman, stoere muis of rat die hier naar binnen durft.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele zomer 's nachts de balkondeur open gehad, behalve met noodweer...
geen muis te vinden
Ik snap je niet?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb Herman, stoere muis of rat die hier naar binnen durft.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele zomer 's nachts de balkondeur open gehad, behalve met noodweer...
geen muis te vinden
Nou dat klopt wel een beetjequote:
Ja ik lok ze.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... misschien laat je afwas staan ofzodat soort dingen, daar komen ze op af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |