Ja dat is vaak het probleem. Van die mutsen die zeggen dat ze geen last hebben van ongedierte. En dan is preventief uitroeien niet mogelijk. Omdat die bewoners wel "schoon"zijn en de boel boycottenquote:
Ik heb serieus de hele zomer 's nachts de balkondeur open gehad, behalve met noodweer...quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is vaak het probleem. Van die mutsen die zeggen dat ze geen last hebben van ongedierte. En dan is preventief uitroeien niet mogelijk. Omdat die bewoners wel "schoon"zijn en de boel boycotten
Ik ook. Maar ik heb Herman, stoere muis of rat die hier naar binnen durft.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele zomer 's nachts de balkondeur open gehad, behalve met noodweer...
geen muis te vinden
Ik snap je niet?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb Herman, stoere muis of rat die hier naar binnen durft.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb serieus de hele zomer 's nachts de balkondeur open gehad, behalve met noodweer...
geen muis te vinden
Nou dat klopt wel een beetjequote:
Ja ik lok ze.quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jah... misschien laat je afwas staan ofzodat soort dingen, daar komen ze op af
Neem lekker een kat, die vreet de restjes en de muizen opquote:
Van je huisquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een spoor van kruimels over je gevel
Ohh dat wist ik niet, ik haal gelijk eten van de vloerquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietik was serieus ... ze komen gewoon af op alles wat te eten is
quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik niet, ik haal gelijk eten van de vloer
neehee........ dat je de afwas laat staan of dat er kruimels op de vloer liggen waar muizen op afquote:
Het ging over Hermanquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee........ dat je de afwas laat staan of dat er kruimels op de vloer liggen waar muizen op af
komen![]()
1x lopend door je huis een broodje eten en ze hebben gelijk voor een week te eten
Ah... nog een kale erbijquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen haar en dus ook geen kapper die Herman heet.
daar heb ik 2 honten voorquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee........ dat je de afwas laat staan of dat er kruimels op de vloer liggen waar muizen op af
komen![]()
1x lopend door je huis een broodje eten en ze hebben gelijk voor een week te eten
Mijn afwas staat ook wel eens... Na het bezoeek vorig jaar heb ik hier geen muis meer gezienquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
komen![]()
die lusten dan Spaanse eten niet danquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn afwas staat ook wel eens... Na het bezoeek vorig jaar heb ik hier geen muis meer gezien
Ja ja Het is wel goedquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
komen![]()
wie is zwanger?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor een Amerikaanse zanger, met een sport winkel keten
quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor ook een Amerikaanse zanger, met een sport winkel keten
EN nu glutenvrij ... Daar lusten de muizen geen brood vanquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik denk het nietalleen soms in mijn toetsenbord
quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
EN nu glutenvrij ... Daar lusten de muizen geen brood van
quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
een glutenvrij toetsenbord?quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan maar een keer extra, voordat ik aan die hippie smerige zooi ga, de muizen zijn welkomquote:
Herman Speltbroodquote:
Van jezelf nietquote:
Zo zag Herman er wel uit jaquote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Schilderijen van Herman Speltbrood?
dat is een beetje te snel om te zeggen Chufquote:
ik kan dat plaatje niet zienquote:Op vrijdag 11 september 2015 23:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn babydoll aangetrokken en ga slapen, doei![]()
ik zie dit plaatje niet op mijn debiel...quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:47 schreef Deisyy het volgende:
Je hebt geluk dat TH al slaapt, want anders was ie weer een nacht helemaal doorgedraait..quote:Op vrijdag 11 september 2015 23:47 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |