Ik heb Lays Sensations Sweet Chili.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb die gele Cheese en Onion Lays Chips
Is dat op kunstgras?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:10 schreef Evertjan het volgende:
op Ketnet trouwens wielrennen uit Kaanaadaa
bedankt voor deze culinaire tipquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb rijstzoutjes
vind het niet echt lekker
Lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb Lays Sensations Sweet Chili.
Ibrahimovic ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fabregas en Touré waren niet goed genoeg voor Barca.
Fabregas staat er anders behoorlijk vaak inquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fabregas
Was dat niet die speler die altijd moet banken in het Spaanse elftal?
Toure is wel in het rijtje Modric, Rakitic er net onder te zetten
Toure was minder dan Xavi in zijn toptijd maar van Toure ipv Rakitic gaat Barca ook niet echt ergvachteruit hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fabregas en Touré waren niet goed genoeg voor Barca.
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:14 schreef luckass het volgende:
Het is louis van gaals red army toch?
Touré werd ook misbruiktquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toure was minder dan Xavi in zijn toptijd maar van Toure ipv Rakitic gaat Barca ook niet echt ergvachteruit hoor.
Wat een gek.
In de spits was vroeger vaak wel een plekje voor hem vrij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Fabregas staat er anders behoorlijk vaak in
En nu hij bij Chelsea gewoon speelt op het middenveldquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de spits was vroeger vaak wel een plekje voor hem vrij.
Waarom post je dit 4x?quote:
Niet iedereen past bij barca.quote:
Aguero?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet iedereen past bij barca.
De beste echte spits bijvoorbeeld.
Ibrahimovic is inderdaad misschien wel voorbijgestreefd, maar toen hij er speelde was hij de beste.quote:
Ja, toen welquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ibrahimovic is inderdaad misschien wel voorbijgestreefd, maar toen hij er speelde was hij de beste.
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, toen wel
Maar het maakt je niet een mindere voetballer omdat het niet lukt in de voetbalfabriek
Dr Johan Philquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Waren wel emotionele gesprekken toen met MarkGod
Die goal van Iniesta deed pijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Johan's kapselquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ook allebei hele goede spelers natuurlijk. Zo kunnen we Kroos ook nog wel noemen. En Busquets.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toure was minder dan Xavi in zijn toptijd maar van Toure ipv Rakitic gaat Barca ook niet echt ergvachteruit hoor.
Wat een gek.
Busquets heb ik heel lang nooit zo gezien maar inmiddels snap ik hem wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn ook allebei hele goede spelers natuurlijk. Zo kunnen we Kroos ook nog wel noemen. En Busquets.
anaalistquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald de Boer is een slechte analist.
Gijp![]()
Wat slecht.quote:
En dan voorin nog een paar leuke gasten. Dan loopt t meestal welquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Busquets heb ik heel lang nooit zo gezien maar inmiddels snap ik hem wel.
Die middenvelders die Real en Barca op kan stellen is wel altijd genieten man. Daar winnen ze het gewoon op
Er schijnen wel beelden van Joep en Beenhakker te zijnquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:24 schreef Evertjan het volgende:
Derksen en Beenhakker dat zou een goede aflevering zijn
Volledig logische aankoop. Gotze komt daar tekort dus je moet dan ergens anders op je middenveld een sterke kracht bijzetten. Alonso - Gotze - Vidal is wel een prima middenveld. Veel beter dan Alonso - Gotze - Schweinsteiger.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat maakt t uit dat Vidal een apart kapsel heeft.
Vidal past er toch gewoon goed bij.
Vind Reus, Moller, Kroos veel beterquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:26 schreef KingRoland het volgende:
Götze speelt heel afwisselend bij Bayern
Götze speelt de sterren van de hemel bij Die Mannschaft.
GGMM.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken ook iemand die zegt dat hij achter het doel zat.
Gecorrigeerd.quote:
Dat zou triest zijnquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM.
In werkelijkheid heeft hij nog nooit in de ArenA gezeten.
Dan heb ik liever die vrouw van Celsie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij was de verzorger van Feyenoord van 1959 tot en met 2009
Niet altijd. Ik heb nu even een fase dat ik niet uitgebred naar hem luister.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johnny Cash.
Stijn vindt dit leuk.
Ik hou niet zo van meneer Cash.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik heb nu even een fase dat ik niet uitgebred naar hem luister.
Ik ben met de vueltaprono twee punten op je uitgelopenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van meneer Cash.
Geef mij dan maar Paul Simon voor de echte country. Of Leonard Cohen voor een diepe stem.
Ik zag het. Kut Oliviera. Kut Portugeesjes.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben met de vueltaprono twee punten op je uitgelopen
Moet een veel groter wonder gebeuren wil dat weer gebeuren dit keerquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord verloor vorig jaar de thuiswedstrijd tegen Willem II
Onderschat de kracht van je buurland nooit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag het. Kut Oliviera. Kut Portugeesjes.
Zivkovic heeft wel veel swag. We zagen m laatst bij het tankstation nabij de universiteit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet een veel groter wonder gebeuren wil dat weer gebeuren dit keer
Misschien is dat GGMMquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Leuke gozer schuin achter René, met dat roze shirt.
Mof van de weekquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Pascalus het volgende:
De moffenrubriek![]()
Wereldblad niks mis mee!
allemenaggiesquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vluggejapie vindt dit niet leuk
nounounounounounounouquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Evertjan het volgende:
de enigste goede mof is een dooie mof![]()
Willems heeft ook veel swag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zivkovic heeft wel veel swag. We zagen m laatst bij het tankstation nabij de universiteit.
Als diepe spits zag ik. Opmerkelijkquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:26 schreef KingRoland het volgende:
Götze speelt heel afwisselend bij Bayern
Götze speelt de sterren van de hemel bij Die Mannschaft.
voor de reclame zei hij ook al vi.nlquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha, hij zei voetbal international.
Gotze wordt overal misbruikt en heeft het eigenlijk sowieso net niet. Beetje een Emanuelson on steroids.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Als diepe spits zag ik. Opmerkelijk
Walk the line wel gezien? Topfilmpjequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van meneer Cash.
Geef mij dan maar Paul Simon voor de echte country. Of Leonard Cohen voor een diepe stem.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Walk the line wel gezien? Topfilmpje
Kom je uit Tilburgquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zivkovic heeft wel veel swag. We zagen m laatst bij het tankstation nabij de universiteit.
Maar die laat tenminste iets zien. Zivkovic rijdt in een dikke bak en ziet eruit als Depay zonder dat ie ook maar iets presteert.quote:
Nee, maar ik studeer daar welquote:
Ik heb zivkovic ook gezien maar dat was met koningsdag @leidseplein.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik op dvd. Helemaal top idd.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Walk the line wel gezien? Topfilmpje
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die laat tenminste iets zien. Zivkovic rijdt in een dikke bak en ziet eruit als Depay zonder dat ie ook maar iets presteert.
Ajax heeft hem verneukt.
amaaiquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
IK GEEF EEN RONDJE WANT DE PRINTER DOET HET WEER
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
wat een ontiegelijke aidsreclame eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Geen probleem. We wachten nu op GGMM maar we hebben geen idee waar hij nu is.quote:
Dan sponsor jij vast wel de lokale middenstand van tijd tot tijdquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar ik studeer daar wel
cola graagquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan sponsor jij vast wel de lokale middenstand van tijd tot tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
viesdikquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Rickertman96 het volgende:
4 croissants voor een euro
morgen ff naar de jumbo
Hij moet gewoon nog even wennen aan het Ajaxsysteem.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die laat tenminste iets zien. Zivkovic rijdt in een dikke bak en ziet eruit als Depay zonder dat ie ook maar iets presteert.
Ajax heeft hem verneukt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk de CL inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftige slang bijt boer in piemelquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef KingRoland het volgende:
WAT? 4 voor 1 euro?
addertje onder het gras?
er ka ceequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
tegen wie speelt FC Emmen eigenlijk?
daar kun je films huren toch? soort bibliotheekquote:
Brouwers?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat wil je met een limbo achterin
ah vandaar die tussenstandquote:
Ik wel, op vijf minuten fietsen.quote:
nee tegen racismequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter dan die neger van Porto
Ik ga het zo kijken na VI.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik wil nog even melden tijdens deze recame dat de dcu over Mbark idd een aanrader is. Heb het gisteren ook gekeken.
En voor mij een wijntje Roland
Ik kom er graag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij hebben er hier in dit gat zelfs 2Ik weiger er trouwens om er naar toe te gaan
Wim Kieft werd moe van Litmanen mocht je dit gemist hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik wil nog even melden tijdens deze recame dat de dcu over Mbark idd een aanrader is. Heb het gisteren ook gekeken.
Op 10 min afstand zouden ze hier eentje openen maar is er nog steeds niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, op vijf minuten fietsen.
4 voor 1 euro!quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij hebben er hier in dit gat zelfs 2Ik weiger er trouwens om er naar toe te gaan
Wijn uit pak?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
Nee dat niet maar ben daar ook regelmatig te vinden. Werk vlakbij de uni.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard.
Sponsor ik jou daar indirect mee dan?
* KingRoland haalt een wijnflesquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
Als je toch bezig bent.. wit graagquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
* KingRoland haalt een wijnfles
ik las iets over een hek op de damquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Badr_Harry het volgende:
Ajax - celtic dat wordt weer rellen
dat heet tegenwoordig de TOP-week. Prachtige naam.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ben daar ook regelmatig te vinden. Werk vlakbij de uni.
Tijdens de TIKweek bijvoorbeeld
Dat heeft te maken met een Nederlander die bij l'OM speelt denk ik.quote:
Heb ik niet meerquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent.. wit graag
Jesus zeg.quote:
Hoho, zijn goed bezig dit seizoen. Vorige week onterecht verloren helaas.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah vandaar die tussenstand
ik zit te kijken hoor werd een beetje boos op wimpiequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wim Kieft werd moe van Litmanen mocht je dit gemist hebben
Ik moet hier altijd zo om lachen.quote:
Bedankt, jij begrijpt de ware meesters.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd zo om lachen.
is goed. Ik pak een nog een fles want Karina heeft de eerste fles al bijna op.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geeft niks hoor schat, doe maar rood dan.
Nu gaat hij er dus mee door.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet hier altijd zo om lachen.
Ik zag t jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat heet tegenwoordig de TOP-week. Prachtige naam.
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik zag t jaNou ja feit blijft dat er elk jaar weer busladingen beschonken jonge dames rondzwalken.
Ik ga hier niet op in haken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zitten wat haken en ogen aan de aanpak van de Twente-trainer volgens Johan.
is het niet inhaken?quote:
Ja al helemaal tegen PSV zekerquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax moet Boilesen speeltijd geven, vanzelfsprekend.
Ik zou hem gelijk in de basis zetten zelfs!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:50 schreef Rickertman96 het volgende:
SANOGOAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL
nogoalquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:50 schreef Rickertman96 het volgende:
SANOGOAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLL
Hij heeft geen neus voor de goal.quote:
4/10quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft geen neus voor de goal.
Pure zwartmakerij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef Evertjan het volgende:
Sanogo krijgt de zwarte piet toegespeeld omdat hij er geen pepernoot van kan
Twente - Ajax 2quote:
Atlético Madrid - FC Barcelona 2quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente - Ajax 2
Cambuur - PSV 2
Manchester - Liverpool 1
Groningen - Heerenveenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik voorspel :
Twente - Ajax
Atleti - Barca
Utd - Liverpool
Cambuur - PSV
insert random
nog een Italiaans potje gok ik.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atlético Madrid - FC Barcelona 2
FC Groningen - SC Heerenveen X
Inter - AC Milanquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog een Italiaans potje gok ik.
oh is die ook dit weekend? Dan die ja.quote:
Naturlijkquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twente - Ajax
Atleti - Barca
Utd - Liverpool
Cambuur - PSV
Groningen - Heerenveen
gewoon die club weg, heel die club weg. Nooit meer over praten.quote:
Ik denk Sexbierum - DOVOquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf nu gaan we elke week voorspellen welke wedstrijden Johan gaat voorspellen
Sowieso Barca - Atletico en Bayern - Augsburg.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf nu gaan we elke week voorspellen welke wedstrijden Johan gaat voorspellen
Sexbierum is een mooie plaats.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk Sexbierum - DOVO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |