Wat dan niet klopt is dat ik niets heb met religie......quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:26 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
haha, snel op de tenen getrapt zijn, kort lontje.....dat doet me aan een bepaald geloof denken....Het klopt precies
Tuurlijk johquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:27 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Wat dan niet klopt is dat ik niets heb met religie......
Ja. Ik heb NIETS met religie. Dat weet de gehele familie. Maar er zijn ook moslims in de familie. Wat is er raar aan?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Tuurlijk johDaarom begin je over familie die ook moslim zijn...........
Dom van mij om te denken dat moslim zijn met religie te maken heeft
Dat je er TOCH over begint ondanks dat het er NIETS mee te maken heeft, DAT is er raar aan!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:33 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ja. Ik heb NIETS met religie. Dat weet de gehele familie. Maar er zijn ook moslims in de familie. Wat is er raar aan?
psiesquote:Op zaterdag 12 september 2015 15:36 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Joh, nog een paar uur en dan zijn ze allemaal alweer begraven. Poppetje gezien, kastje dicht.Zand erover en door naar het volgende onderwerp.
Het gaat over moslims toch?quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat je er TOCH over begint ondanks dat het er NIETS mee te maken heeft, DAT is er raar aan!!
I rest my case #
Die rijken hebben ook allemaal huichelachtige door de islam goedgekeurde trucjes verzonnen om toch te doen wat ze niet laten kunnen hoor. Wat ik hierboven aanhaal: als ze naar de hoeren gaan, dan trouwen ze voor één nacht met hen en laten zich daarna weer scheiden, via een krabbeltje op papier en een som aan leges. Ook moslims hier houden er allerlei gedachtekronkels op na om iets dat eigenlijk niet mag van hun geloof toch gewoon te doen, maar als in het westen of in NL dan het miniemste dingetje niet klopt, hup meteen ach en wee roepen en dat de moslims een betere cultuur hebben en dat wij dat niet begrijpen etc. etc. Leidt altijd weer tot discussies natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:25 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Het vreemde blijft dat je in dat soort landen ziet dat de rijke moslims zich aan geen enkele regel houden. De armen wel. En die zijn dan heel strikt vaak. Ik heb het meegemaakt met een wacht van mijn broer. Die deed de poort niet open omdat hij moest bidden. Goed betaalde baan. Drie vrouwen en 14 kinderen in totale armoede. Niemand (ook Afrikanen) die het normaal gedrag vindt. Ik weet verder weinig over geloof en de geschiedenis erover. Ik kom uit een Katholiek gezin die zich keerde tegen de kerk.
Dat is ook het vreemde bij bepaalde moslims hier. Meestal niet de slimste mensen trouwens. Mijn neefje komt uit een Afrikaans islamitisch gezin. Die ziet er een beetje Marokkaans uit. Daar wil hij hier echt niet mee geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die rijken hebben ook allemaal huichelachtige door de islam goedgekeurde trucjes verzonnen om toch te doen wat ze niet laten kunnen hoor. Wat ik hierboven aanhaal: als ze naar de hoeren gaan, dan trouwen ze voor één nacht met hen en laten zich daarna weer scheiden, via een krabbeltje op papier en een som aan leges. Ook moslims hier houden er allerlei gedachtekronkels op na om iets dat eigenlijk niet mag van hun geloof toch gewoon te doen, maar als in het westen of in NL dan het miniemste dingetje niet klopt, hup meteen ach en wee roepen en dat de moslims een betere cultuur hebben en dat wij dat niet begrijpen etc. etc. Leidt altijd weer tot discussies natuurlijk.
Maar dat armen natuurlijk echt troost kunnen putten uit een religie die hen beloont na dit leven, vermits ze zich houden aan de voorschriften, dat is zeer zeker een sterke binder.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kan er geen seconde wakker van liggen
Alleen jammer dat ie niet de andere kant op is gevallen, bovenop die zwarte blokkendoos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:19 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer valt er in Nederland eens een grote kraan op een moskee?In Nederland zou zo'n ongeluk nooit kunnen gebeuren, hier hebben we procedures om dergelijke ongelukken te voorkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have a heart that never hardens, and a temper that never tires, and a touch that never hurts.<br />-Charles Dickens
Inderdaad niet best. Als je echt niet snapt dat dit nogal beledigend kan zijn ben je echt niet geschikt als politicus.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Raadslid uit partij gezet na tweet 'Karma is a bitch'
[ afbeelding ]
Een tweet van een raadslid van de partij LEF Nissewaard heeft zaterdag tot haar ontslag geleid. ,,Grote kraan op Moskee in Mekka gevallen. Zeker 60 doden en 80 gewonden. Karma is a bitch! #9/11", tweette raadslid Mia Sliwinski. Haar twitteraccount is verwijderd.
,,Als partij betreuren wij de uitspraken en de ophef die er is ontstaan door bepaalde uitspraken van Mia Sliwinski. Zij heeft deze niet gedaan namens de partij LEF Nissewaard'', valt te lezen op de facebookpagina van de partij.
,,Als partij distantiëren wij ons dan ook van deze uitspraken. Wij wensen nu en in de toekomst niet om geassocieerd te worden met deze uitspraken. Daarom zijn wij genoodzaakt afscheid te nemen van Mia Sliwinski als raadslid van LEF.''
Voorbeeldfunctie
De bewuste tweet schoot ook bij veel mensen op social media in het verkeerde keelgat. Op de tweet kwamen al snel honderden reacties. Sliwinski is volgens haar LinkedIn-pagina werkzaam als docent bij het Comenius College in Capelle aan den IJssel. Veel twitteraars vinden daarom dat Sliwinski beter na moet denken over haar voorbeeldfunctie als docent.
Sliwinski biedt via Facebook haar excuses aan: ,,Klaarblijkelijk heb ik met mijn post over het ongeluk in Mekka mensen beledigd. Met mijn opmerking dat 'karma een bitch is' bedoel ik dat het lot harteloos kan zijn. Niets meer en niets minder. Natuurlijk wens ik niemand dood. Mocht ik op welke manier dan ook mensen met mijn post hebben gekwetst, dan spijt mij dat."
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rma-is-a-bitch.dhtml
De tering, wat gaan mensen politici toch ontzettend dom om met hun Twitteraccountjes.
Ach... het zijn ook vaak gewone burgers die met naam en toenaam dingen twitteren of op Facebook knallen die niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:07 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Inderdaad niet best. Als je echt niet snapt dat dit nogal beledigend kan zijn ben je echt niet geschikt als politicus.
En wat worden mensen toch vreselijk snel ontslagen met slechts één lullig tweetje. Dat slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
De tering, wat gaan mensen toch ontzettend dom om met hun Twitteraccountjes.
Jammer genoeg welquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach... het zijn ook vaak gewone burgers die met naam en toenaam dingen twitteren of op Facebook knallen die niet door de beugel kunnen.
In dit geval doen ze het waarschijnlijk om te voorkomen dat er straks een hoop schuimbekkende moslims verhaal komen halen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
En wat worden mensen toch vreselijk snel ontslagen met slechts één lullig tweetje. Dat slaat ook nergens op
Mensen zijn echt aan het doordraaien ook hè.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Raadslid uit partij gezet na tweet 'Karma is a bitch'
[ afbeelding ]
Een tweet van een raadslid van de partij LEF Nissewaard heeft zaterdag tot haar ontslag geleid. ,,Grote kraan op Moskee in Mekka gevallen. Zeker 60 doden en 80 gewonden. Karma is a bitch! #9/11", tweette raadslid Mia Sliwinski. Haar twitteraccount is verwijderd.
,,Als partij betreuren wij de uitspraken en de ophef die er is ontstaan door bepaalde uitspraken van Mia Sliwinski. Zij heeft deze niet gedaan namens de partij LEF Nissewaard'', valt te lezen op de facebookpagina van de partij.
,,Als partij distantiëren wij ons dan ook van deze uitspraken. Wij wensen nu en in de toekomst niet om geassocieerd te worden met deze uitspraken. Daarom zijn wij genoodzaakt afscheid te nemen van Mia Sliwinski als raadslid van LEF.''
Voorbeeldfunctie
De bewuste tweet schoot ook bij veel mensen op social media in het verkeerde keelgat. Op de tweet kwamen al snel honderden reacties. Sliwinski is volgens haar LinkedIn-pagina werkzaam als docent bij het Comenius College in Capelle aan den IJssel. Veel twitteraars vinden daarom dat Sliwinski beter na moet denken over haar voorbeeldfunctie als docent.
Sliwinski biedt via Facebook haar excuses aan: ,,Klaarblijkelijk heb ik met mijn post over het ongeluk in Mekka mensen beledigd. Met mijn opmerking dat 'karma een bitch is' bedoel ik dat het lot harteloos kan zijn. Niets meer en niets minder. Natuurlijk wens ik niemand dood. Mocht ik op welke manier dan ook mensen met mijn post hebben gekwetst, dan spijt mij dat."
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rma-is-a-bitch.dhtml
De tering, wat gaan mensen toch ontzettend dom om met hun Twitteraccountjes.
Soms hebben kleine dingen grote gevolgen. Natuurlijk geheel terecht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
En wat worden mensen toch vreselijk snel ontslagen met slechts één lullig tweetje. Dat slaat ook nergens op
quote:Standpunt LEF Nissewaard nav uitspraak Mia Sliwinski
Als partij betreuren wij de uitspraken en de ophef die er is ontstaan door bepaalde uitspraken van Mia Sliwinski. Zij heeft deze niet gedaan namens de partij LEF Nissewaard.
Als partij distantiëren wij ons dan ook van deze uitspraken. Wij wensen nu en in de toekomst niet om geassocieerd te worden met deze uitspraken. Daarom zijn wij genoodzaakt afscheid te nemen van Mia Sliwinski als raadslid van LEF.
In een situatie als die nu is ontstaan, kun je nooit met de juiste oplossing komen. Indien wij ervoor hadden gekozen om Mia te behouden, dan zou dat worden gezien als een steun voor haar uitspraken. Nu wij de samenwerking opzeggen zal dit worden gezien als een buiging voor links.
Laat voorop staan dat wij als LEF nooit onze achtergrond zullen verloochenen. LEF is een partij voor inwoners van de gemeente Nissewaard. Wij steunen ook alle inwoners van onze gemeente, mits zij ervoor kiezen om mee te doen in onze maatschappij. Mensen die onze maatschappij afwijzen hebben hier niets zoeken. De maatschappij maken we uiteindelijk samen. Dat willen wij blijven doen met iedere inwoner die daar een steentje aan wil bijdragen.
Wel veroordelen wij de bedreigingen aan het adres van Mia Sliwinski. Deze bedreigers zijn van hetzelfde niveau als waar zij Mia van beschuldigen te zijn. Welke uitspraken zij ook mag hebben gedaan, dit rechtvaardigt nooit iemand te bedreigen met het nemen van haar leven.
Bron: LEF
Ow die waren er al hoor. Arnoud trouwens ook. Moslims speuren alle sociale media af om vervolgens de ''moslimhaat'' te retweeten. Daar zitten dan vast wel een paar gekken tussen die dan weer gaan lopen bedreigen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In dit geval doen ze het waarschijnlijk om te voorkomen dat er straks een hoop schuimbekkende moslims verhaal komen halen.
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 00:30:19Mia Sliwinsky. Zit in de gemeenteraad en geeft les op een middelbare school... #bah http://t.co/ahJN79b8uZ reageer retweet
Ergo, LEF is LAF.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:18 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Soms hebben kleine dingen grote gevolgen. Natuurlijk geheel terecht.
[..]
Komt hij ook weer?quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:20 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ow die waren er al hoor. Arnoud trouwens ook. Moslims speuren alle sociale media af om vervolgens de ''moslimhaat'' te retweeten. Daar zitten dan vast wel een paar gekken tussen die dan weer gaan lopen bedreigen.twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 00:30:19Mia Sliwinsky. Zit in de gemeenteraad en geeft les op een middelbare school... #bah http://t.co/ahJN79b8uZ reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |