..ik zal vast een ark gaan bouwen..quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:33 schreef Sigaartje het volgende:
En een regenboog over ground zero (ook nog eens een keer)
Ik wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:37 schreef Odaiba het volgende:
Iemand dit nog voorbij zien komen bij het tv journaal? Ik niet namelijk.
Op CNN staat het wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:37 schreef Odaiba het volgende:
Iemand dit nog voorbij zien komen bij het tv journaal? Ik niet namelijk.
Ik zou de stad graag een keek bekijken, verboden vruchten enzoquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:53 schreef Odaiba het volgende:
Echt rampzalig hoe de Saudi en de Wahabi's in een paar jaar tijd alle plekken van betekenis uit het leven van Mohammed met de grond gelijk hebben gemaakt. Puur omdat het on-islamitisch zou zijn om Mohammed op gelijke voet met Allah te zien en dus een vorm van afgoderij is. Natuurlijk komen er dan wel luxe hotels en andere commercile gebouwen voor in de plaats, want tsja, straks is de olie op
Kan er geen seconde wakker van liggenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:11 schreef Ilaamia het volgende:
Dat sommige hier nog doodleuk een grapje over kunnen maken. Zeer triest. RIP en veel sterkte voor de nabestaanden.
Niet meer nee, inderdaad. Klaar mee.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef -0- het volgende:
Wat een reacties hier.![]()
Gadverdamme wat laag.
En maar mekkeren dat gelovigen tolerant moeten zijn en respect moeten hebben. Geen haar beter hier.
Nee joh?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zat net even te kijken op marokko.nl . Opvallend veel mensen die reageren in de trant van "wow wat een mooie manier om te sterven, dat wil ik ook wel!". Merkwaardig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |