abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:49:20 #151
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156019742
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je kan ook met een onderbouwong komen inplaats van met beledigende one-liners.

Nogmaals, als ik kijk naar andere bronnen (christelijk, onafhankelijk) kom ik hetzelfde tegen, vooral in Afrika lijkt er een omgang te zijn van moslim naar het christelijk geloof.

CBN bijvoorbeeld.

http://www.cbn.com/cbnnew(...)e-Hostile-to-Christ/

worldmag

http://www.worldmag.com/2(...)erts_to_christianity
En de islam is de snelst groeiende religie ter wereld. Dus wat is nou helemaal je punt?
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:53:43 #152
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_156019788
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:47 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je kan ook met een onderbouwong komen inplaats van met beledigende one-liners.

Als er iemand zich beledigd zou moeten voelen ben ik dat. Hier ga ik geen tijd in steken
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:57:55 #153
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156019846
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]

En de islam is de snelst groeiende religie ter wereld. Dus wat is nou helemaal je punt?
Dat klopt ook, maar dat betekend niet dat het het grootste geloof gaat worden.
De reden waarom moslim het snelst stijgende is heeft ook te maken met dat er steeds meer ongelovige/atheisten zijn in Europa en Amerika.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:59:44 #154
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_156019879
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 10:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Als er iemand zich beledigd zou moeten voelen ben ik dat. Hier ga ik geen tijd in steken
Je begrijpt dat je nog geen een reden hebt gegeven, nog geen een onderbouwing, nog geen een intelligente redenering?

Maar als dat jouw manier van discussiëren is dan inderdaad. :W
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:43:53 #155
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021679
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:35 schreef Confetti het volgende:
We zitten in een overgangsperiode waarbij staatsgevaarlijke mensen als TS nog niet monddood kunnen worden gemaakt. De situatie is daarvoor nog niet voldoende geescaleerd. Deze vijandige invasie zal ons absoluut veel welvaart kosten maar als de storm voorbij is zullen we er sterker uit komen. Mensen als TS zullen dan weer roepen: dit nooit meer.
Jij bent verderfelijk wist je dat?
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:45:26 #156
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021713
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:41 schreef harrievankempen het volgende:
Een tsunami aan fundamentalistische jonge haatbaarden die ons land komen 'verrijken'. Nee bedankt, het is wel genoeg zo.
Wilders ook al op Fok!?
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:47:48 #157
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021751
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:46 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Vreemd is dat ja, het is zo'n paradijs om in die regio te wonen met al die mensen met een vrije geest en waar alles mag.
Je blijft een gelukszoeker.
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:48:52 #158
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021765
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

In Saudi Arabië is ook geen oorlog. Dat is een stuk dichterbij.
Vertel dat maar aan SA.
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:55:26 #159
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_156021860
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:47 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Je blijft een gelukszoeker.
Ja iemand die voor zijn werk ergens tijdelijk gaat wonen en alles regelt vooraf is hetzelfde als iemand die hier illegaal naartoe komt om te teren op het sociale stelsel.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:58:33 #160
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021922
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Sorry?

Jij suggereert hier dat een 'gelukszoeker' hetzelfde is als een expat. Dat is het simpelweg niet. Al is het maar dat bij een emigratie of bij een expat het land van bestemming akkoord is met je komst. Bij de term 'gelukszoeker' gaat het om mensen die met valse papieren, of zonder papieren door blijven reizen onder het mom van 'vluchteling' terwijl ze allang een veilig land hebben bereikt.

Snap ik dat die mensen verder trekken, uiteraard! Maar dat maakt ze nog geen expat!

Waarom je op de man gaat spelen ontgaat me volledig.
:{ dus volgens jou is dit de definitie van een gelukszoeker:
quote:
Bij de term 'gelukszoeker' gaat het om mensen die met valse papieren, of zonder papieren door blijven reizen onder het mom van 'vluchteling' terwijl ze allang een veilig land hebben bereikt.
Volgens online woordenboeken betekent gelukszoeker: 1) Avonturier 2) Fortuinzoeker

In mijn ogen ben je als expat en emigrant een gelukszoeker. Je zoekt naar een fortuin. Er is geen oorlog hierbij betrokken.

Een geldig visum en papieren maakt geen flikker uit. Dat zijn formaliteiten die geen enkele concrete waarde hebben.

En als je het er niet mee eens bent, mag je de term "gelukszoeker" zelf opzoeken.

Visums en papieren :')...alleen het laag intellectueel schaapvolk hecht er waarde aan.
Peasants.
  zaterdag 12 september 2015 @ 12:59:19 #161
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021937
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 september 2015 12:55 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ja iemand die voor zijn werk ergens tijdelijk gaat wonen en alles regelt vooraf is hetzelfde als iemand die hier illegaal naartoe komt om te teren op het sociale stelsel.
Dan nog, blijf je een gelukszoeker.

Snap je ?
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:00:06 #162
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021952
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:20 schreef wenfer2 het volgende:
PvdA´er gespot.
Ophoepelen jij peasant.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 september 2015 @ 13:00:49 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156021968
Hahaha online woordenboeken als De Waarheid interpreteren.
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:01:50 #164
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:28 schreef James_R het volgende:

[..]

Als westerling zonder (relevante) opleiding, spaargeld en (uitzicht op) een baan, hoef jij het je ook niet in je hoofd te halen om je buiten Schengen te melden voor immigratie hoor :')

Mijn hemel...
Dat is ook natuurlijk waarom tijdens WW2 europese vluchtelingen crosscontinentaal gevlucht is ^O^

Volgende keer beter!
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:02:28 #165
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156021996
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hahaha online woordenboeken als De Waarheid interpreteren.
Anders mag je de Van Dale er bij pakken, wijsneus.
pi_156022024
PvdA-stemmers die zich niet schamen voor zichzelf, hun partij en hun partijfilosofie. :')
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 september 2015 @ 13:04:09 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156022042
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:02 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Anders mag je de Van Dale er bij pakken, wijsneus.
Het is inderdaad duidelijk dat jij je wereldbeeld aan de hand van stoffige woordenboeken in plaats van de realiteit bepaalt.
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:04:49 #168
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156022054
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:36 schreef the-eye het volgende:

[..]

De zelfde naïeve manier van denken van waaruit men stug volhield dat het radicaliseren van moslims hier nooit voor zou komen. Waarom zouden ze, jongens en meisjes die hier in het vrije en rijke westen opgroeiden zouden dat echt niet overboord gooien voor de religie van hun ouders. Je kon het al zien aan hoe ze er uitzagen, helemaal westers. Nee.... degenen die dat verkondigden waren racisten, aanhangers van Janmaat dus NSB'ers. :')
Ik praat over de fantastische tijd dat vrouwenbesnijdenis een kultuurding was waar wij niets vanaf wisten en dus ook niets van behoorden te zeggen. Hoogsten faciliteren toen er ongelukken gebeurden als dat met een stuk glas thuis werd gedaan. :') Tja.. de onwetende witte mens kon nog zoveel leren van dat soort mensen.
Durf je nog wel uit je huis?

Want frankly, als ik zo jouw stukje interpreteer kan ik concluderen dat mijn konthaar meer wereldkennis heeft dan jij.
  zaterdag 12 september 2015 @ 13:09:37 #169
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156022145
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het is inderdaad duidelijk dat jij je wereldbeeld aan de hand van stoffige woordenboeken in plaats van de realiteit bepaalt.
Of je gaat er gewoon inhoudelijk op in.

Rechtse rakkertjes komen er bij mij niet zomaar onderuit.

Logic and reason _O_
pi_156022781
Echt wat een domme kortzichtige negatieve reacties weer.

Ja, de vluchtelingenstroom gaat waarschijnlijk gepaard met problemen; de vluchtelingen kunnen getraumatiseerd zijn of zijn een cultuur en/of religie gewend die zo anders is dan die van ons dat ze misschien gedragsproblemen gaan vertonen, wat gepaard gaat met overlast, bedreiging of criminaliteit. Dat geldt dus niet voor elke vluchteling, maar er zullen er vast en zeker een paar bij zitten. Het is goed om dat soort problemen te voorzien en daarvoor maatregelen bij de hand te hebben.

Maar denk godverdomme 's een keer verder dan "Se moetuh ons land nie binnekomeuh want anders gaat Nederland mijn vaderland naar de klotuh!" |:( :|W

Waar zouden ze anders naartoe kunnen, behalve hun eigen land waar het onveilig is? Is er werkelijk geen enkele plek meer over in Nederland? Is elke vluchteling een gelukzoeker/probleemveroorzaker die van de staat gaat leven? Kunnen er niet aparte vluchtelingenwoningen gebouwd worden, in plaats van dat ze op moeten rotten omdat ze anders zomaar een sociale huurwoning krijgen toegewezen waar de Nederlandse burgers jarenlang voor op de wachtlijst staan?

Zet die kortzichtige bril af en ga 's een keer nadenken in plaats van je te laten leiden door je primitieve onderbuikgevoelens!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 september 2015 @ 14:26:50 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_156023614
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:09 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Of je gaat er gewoon inhoudelijk op in.

Rechtse rakkertjes komen er bij mij niet zomaar onderuit.

Logic and reason _O_
:D Je gaat nergens op in, je roept wat loze one-liners.
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:34:13 #172
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_156023709
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:D Je gaat nergens op in, je roept wat loze one-liners.
Jij vind dus dat mensen de term 'gelukszoeker' op welke manier dan ook mogen gebruiken? Ook al is de context onjuist?
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:55:30 #173
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_156024029
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:04 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Durf je nog wel uit je huis?

Want frankly, als ik zo jouw stukje interpreteer kan ik concluderen dat mijn konthaar meer wereldkennis heeft dan jij.
De mantra van "Ik ben slim en jij bent dom want je hebt niet dezelfde mening als ik". :')
  zaterdag 12 september 2015 @ 15:01:19 #174
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_156024150
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:39 schreef Pulzzar het volgende:
Echt wat een domme kortzichtige negatieve reacties weer.

Ja, de vluchtelingenstroom gaat waarschijnlijk gepaard met problemen; de vluchtelingen kunnen getraumatiseerd zijn of zijn een cultuur en/of religie gewend die zo anders is dan die van ons dat ze misschien gedragsproblemen gaan vertonen, wat gepaard gaat met overlast, bedreiging of criminaliteit. Dat geldt dus niet voor elke vluchteling, maar er zullen er vast en zeker een paar bij zitten. Het is goed om dat soort problemen te voorzien en daarvoor maatregelen bij de hand te hebben.

Maar denk godverdomme 's een keer verder dan "Se moetuh ons land nie binnekomeuh want anders gaat Nederland mijn vaderland naar de klotuh!" |:( :|W

Waar zouden ze anders naartoe kunnen, behalve hun eigen land waar het onveilig is? Is er werkelijk geen enkele plek meer over in Nederland? Is elke vluchteling een gelukzoeker/probleemveroorzaker die van de staat gaat leven? Kunnen er niet aparte vluchtelingenwoningen gebouwd worden, in plaats van dat ze op moeten rotten omdat ze anders zomaar een sociale huurwoning krijgen toegewezen waar de Nederlandse burgers jarenlang voor op de wachtlijst staan?

Zet die kortzichtige bril af en ga 's een keer nadenken in plaats van je te laten leiden door je primitieve onderbuikgevoelens!
Vluchtelingen kampen in Turkye zijn veilig en dichtbij huis voor als ze weer terug kunnen.

Als jij denkt vluchtelingen te kunnen huisvesten moet je gaan bouwen joh. Bouw je voor de woningnood en de vluchtelingen. Enkel had dat natuurlijk allang gebeurd als dat zo eenvoudig lag. Ik zie alleen de meerwaarde niet van noodwoningen in Nederland i.p.v. in Turkye.
  zaterdag 12 september 2015 @ 15:03:13 #175
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_156024196
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:01 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Dat is ook natuurlijk waarom tijdens WW2 europese vluchtelingen crosscontinentaal gevlucht is ^O^

Volgende keer beter!
Hoeveel waren dat er ook alweer en wat gingen ze doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')