ben vergeten om mijn wekker te zettenquote:Op maandag 28 september 2015 06:31 schreef richolio het volgende:
Lol ben door mijn wekker heen geslapen![]()
Het zag er iig mooi uit (op foto's)
quote:
Mooie kiekjesquote:Op maandag 28 september 2015 07:30 schreef mithrandirrr het volgende:
ik vond het prachtig <3
Na het werk even door m'n foto's heen bladeren en nog wat nabewerken. Deze heb ik met m'n telefoon van m'n camera gedownload
[ link | afbeelding ]Untitled by robert weerden, on Flickr
Waarschijnlijk hadden ze kliks nodigquote:Op maandag 28 september 2015 11:05 schreef aloa het volgende:
Hirlam zat er goed naast met de voorspelling!
4-9 gezien, daarna trok ik het niet meer.quote:Op maandag 28 september 2015 19:03 schreef Fred0w het volgende:
Tot aan maan nr 4 heb ik het gezien, daarna weer in slaap gesukkeld
dus geen bloedmaan gezien.
[ afbeelding ]
Foto komt overigens van http://nieuws.vtm.be/binn(...)dit-was-de-bloedmaan
Als ik foto's van de maan maak dan is het altijd een heel klein stipje als ik die later bekijkquote:Op maandag 28 september 2015 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4-9 gezien, daarna trok ik het niet meer.
Waarom lijkt die maan op foto's altijd zo veel groter?
Mooie foto'squote:Op maandag 28 september 2015 08:39 schreef Thrilled het volgende:
Vond het foto-technisch een ramp, maar heb er wel een uur naar zitten staren
[ afbeelding ]
De maan was erg zwak, moest de ISO wel erg hoog zetten naar mijn zin, of anders de sluitertijd weer te langAch ja, hij staat erop
Als toetje ook de orion nevel nog even vastgelegd
[ afbeelding ]
Je moet vanavond rond een uur of 8 naar de maan kijkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:16 schreef Geralt het volgende:
Heel groot wassie niet vond ik.
Ik heb de maan heel vaak veel en veel groter gezien.
Hoe kan dat?
Wat is dan?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet vanavond rond een uur of 8 naar de maan kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |