Nee, het was (is) inderdaad prima te volgen. Nu nog steeds prachtig mooi. Helaas geen mooie foto kunnen maken, maar dik tevredenquote:Op maandag 28 september 2015 04:52 schreef Nattekat het volgende:
Tot zo ver het hoogtepunt. Niet verpest door bewolking
Ik word daar gewoon echt niet vrolijk vanquote:Op maandag 28 september 2015 04:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
dan komt het goed uit dat het net pas herfst is
Ik vind het echt niet koud met badjas en pantoffels aan, en ik ben een koukleum
Hier ook tevreden, vooral het eerste gedeelte nadat de verduistering totaal was, vond ik indrukwekkend.quote:Op maandag 28 september 2015 04:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, het was (is) inderdaad prima te volgen. Nu nog steeds prachtig mooi. Helaas geen mooie foto kunnen maken, maar dik tevreden
Nee maar je hebt nu geen referentie dus het lijkt niet zoveel. Als je het vergelijkt met een andere (normale) foto zie je het verschil wel.quote:Op maandag 28 september 2015 04:55 schreef Parafernalia het volgende:
ja ik snap dat supermaan niet zo goed...hij is toch gewoon normaal formaat?
Hij oogt 7% groter dan anders.quote:Op maandag 28 september 2015 04:55 schreef Parafernalia het volgende:
ja ik snap dat supermaan niet zo goed...hij is toch gewoon normaal formaat?
Ik voel je maar als je nu al in je winterdip zit is het echt minder, ik zie dit nog als nazomer.quote:Op maandag 28 september 2015 04:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik word daar gewoon echt niet vrolijk van
Ik ben echt meer een zomermens, in de zomers leef ik helemaal op en in de winter ben ik zo vrolijk als een boom die alle bladeren afgeschud heeft
Mwa niet echt, ik geniet er meer van. Het is prachtig.quote:Op maandag 28 september 2015 05:02 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie ook dat enge gevoel als je snachts naar buiten kijkt van dat grote zwarte heelal met al die sterren en dan de maan dat je je zo klein voelt en machteloos, heel vreemd gevoel, die grote leegte etc
Ja, ik dacht dat ik misschien de enige wasquote:Op maandag 28 september 2015 05:02 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie ook dat enge gevoel als je snachts naar buiten kijkt van dat grote zwarte heelal met al die sterren en dan de maan dat je je zo klein voelt en machteloos, heel vreemd gevoel, die grote leegte etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |