Ik kreeg die aanbieding ook! Ik ga inderdaad welquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:16 schreef JantinaGr het volgende:
Hier weer een vraagje. Over luiers deze keer.
Ik zag net dat ik een persoonlijke aanbieding kreeg van kruidvat, 50% korting op de new baby pampers.
Nu heb ik enkel nog de maat 1 luiers 20st kruidvat en 23st van pampers die in de cadeaupakketten zaten, daar zijn we vast snel doorheen...
Verstandig om een pak (44st) te kopen in maat 1 én maat 2?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe ze liggen denk ik. 2 dagen voor de uitgerekende datum was het hier een beetje een rimpelig oud mannetje of zo, ook met de neus in de placenta, maar wel redelijk herkenbaar. Zie wel overeenkomst met hoe ze nu bij me ligt, maar dan wat gladder
Lieve foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ligging zal idd wel schelen. Mijnes lag al helemaal in mn bekken met gezicht naar mn rug toe. Daar konden ze weinig van in beeld echo'en zeg maar..
oh! zo'n foto heb ik ook van gister xDquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HahaGisteren ook bij die echo, ze keek tussen de beentjes en het was nogal obvious volgens die vrouw maar ik zat echt te wachten wat ze ging zeggen
.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:30 schreef L0t.. het volgende:
Wij hadden ook een mooi profieltje gisteren. Ik vind die inimini-neusjes zo cute altijd
[ afbeelding ]
Gecondoleerd Mignonnequote:Op vrijdag 11 september 2015 09:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik kreeg die aanbieding ook! Ik ga inderdaad wel
om 2 pakken in de eerste en 2e maat.
Wat is reus? Baby lag bij de groeiecho ongeveer 1,5 week voor qua grootte..quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:42 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Gecondoleerd Mignonne![]()
Maat 2 heb je wrs niet meteen nodig, tenzij je een reuzenbaby verwacht. N. heeft nu maat 56 maar nog luiers maat 1.
Er is trouwens verschil in luiers, maat 1 is kleiner bij de Kruidvat dan bij Jumbo en Pampers
Ja, ik ben liever iets meer voorbereid én ik vind het ergens ook wel zonde om deze aanbieding te laten schieten als ik een paar dagen na de bevalling toch alweer nieuwe luiers nodig heb en dan waarschijnlijk de volle pond betaal.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
Net wat je zelf wil.
In het begin in je kraamweek verschoon je elke 2 a 3 uur die luier, ook 's nachts. Zeg even 8-10 per dag gaan er wel doorheen. Met die twee pakken kom je dus wel even vooruit, een dag of 4. Daarna kun je altijd je man even boodschappen laten halen natuurlijk. Of je kraambezoek iets mee laten nemen.
Mijn ervaring met luiers is dat je vrij snel een voorkeur hebt voor welk merk/soort je fijner vindt. Persoonlijk zou ik ze dus pas dan bijhalen. Maar andere mensen vinden het juist fijner wat meer voorbereid te zijn.
Wel handig om te weten, dan dus eerst de kruidvat luiers opmakenquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:42 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Maat 2 heb je wrs niet meteen nodig, tenzij je een reuzenbaby verwacht. N. heeft nu maat 56 maar nog luiers maat 1.
Er is trouwens verschil in luiers, maat 1 is kleiner bij de Kruidvat dan bij Jumbo en Pampers
Dan vooral halenquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:52 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ja, ik ben liever iets meer voorbereid én ik vind het ergens ook wel zonde om deze aanbieding te laten schieten als ik een paar dagen na de bevalling toch alweer nieuwe luiers nodig heb en dan waarschijnlijk de volle pond betaal.
[..]
Wel handig om te weten, dan dus eerst de kruidvat luiers opmaken
Ik denk dat hier een baby van groter dan 4,5 kilo wordt bedoelt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Wat is reus? Baby lag bij de groeiecho ongeveer 1,5 week voor qua grootte..![]()
Nee maar de aanbieding is pakken met 50% korting. En ze worden toch niet slecht dus ook de grotere maat hebben ze vanzelf een keer nodig toch?
Weet iemand of je er nog slim aan doet om pampers sensitive lijn te kopen? Of zijn die andere newborn-luiers van pampers net zo goed?
Je hebt er zo'n nieuwsbrief voor ergens. Krijg elke week een mail met de pampers-aanbiedingen. Weet alleen ff niet meer van wat die mail nu komt, zal 't is nakijken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dan vooral halenze bederven niet en t eet geen brood.
overigens zijn luiers, en zeker pampers, altijd wel ergens in de aanbieding. Dus als tip om in je achterhoofd te houden, het loont om even een oog open te houden hier en daar voor aanbiedingen
Ja kloptquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:03 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Je hebt er zo'n nieuwsbrief voor ergens. Krijg elke week een mail met de pampers-aanbiedingen. Weet alleen ff niet meer van wat die mail nu komt, zal 't is nakijken.
En de kraamzorg-intake mevrouw is te laat. Beter is dat omdat ze naar een bevalling moet, anders scoort ze nu al geen punten
.
Dan is de vraag nog hoe groot die pakken zijn? ;-)quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben twee pakken maat 1 en 2 van maat 2. Mijn man dacht dat mini buiten de buik wel rap zal groeien![]()
Ach die pakken kopen we zo wel bij. Ik kwam laatst een pagina tegen dat stonden echt tientallen aanbiedingen van vooral pampers op inderdaad
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:10 schreef SaskiaR het volgende:
Dat zegt ook niet alles, N. is nu bijna 5 kilo, maar maat 2 is echt veel te wijd.
Maar we hebben ze idd al wel in huis gehaald, ook met een aanbieding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |