abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155992274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:16 schreef JantinaGr het volgende:
Hier weer een vraagje. Over luiers deze keer.
Ik zag net dat ik een persoonlijke aanbieding kreeg van kruidvat, 50% korting op de new baby pampers.

Nu heb ik enkel nog de maat 1 luiers 20st kruidvat en 23st van pampers die in de cadeaupakketten zaten, daar zijn we vast snel doorheen...

Verstandig om een pak (44st) te kopen in maat 1 én maat 2?
Ik kreeg die aanbieding ook! Ik ga inderdaad wel
om 2 pakken in de eerste en 2e maat.
pi_155992299
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ligt ook aan hoe ze liggen denk ik. 2 dagen voor de uitgerekende datum was het hier een beetje een rimpelig oud mannetje of zo, ook met de neus in de placenta, maar wel redelijk herkenbaar. Zie wel overeenkomst met hoe ze nu bij me ligt, maar dan wat gladder :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve foto! O+
De ligging zal idd wel schelen. Mijnes lag al helemaal in mn bekken met gezicht naar mn rug toe. Daar konden ze weinig van in beeld echo'en zeg maar..
pi_155992317
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:25 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Haha :D Gisteren ook bij die echo, ze keek tussen de beentjes en het was nogal obvious volgens die vrouw maar ik zat echt te wachten wat ze ging zeggen :').
oh! zo'n foto heb ik ook van gister xD
de cojones van mijn zoon :')
:)
pi_155992344
Wij hadden ook een mooi profieltje gisteren O+. Ik vind die inimini-neusjes zo cute altijd O+

pi_155992354
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:30 schreef L0t.. het volgende:
Wij hadden ook een mooi profieltje gisteren O+. Ik vind die inimini-neusjes zo cute altijd O+

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! :*
pi_155992366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :*
Hey, lang geleden! Dankjewel! :*
pi_155992367
Jip&jannekeprofieltje lot! O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155992406
Ik had met 33 weken nog een redelijk gezichtje op de foto O+
Ben nu onderweg voor de flow meting. Maar die gaan meestal zo snel dat ik er niets van zie.
pi_155992558
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:26 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik kreeg die aanbieding ook! Ik ga inderdaad wel
om 2 pakken in de eerste en 2e maat.
Gecondoleerd Mignonne :*

Maat 2 heb je wrs niet meteen nodig, tenzij je een reuzenbaby verwacht. N. heeft nu maat 56 maar nog luiers maat 1.
Er is trouwens verschil in luiers, maat 1 is kleiner bij de Kruidvat dan bij Jumbo en Pampers :?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155992577
35 weken vandaag *O*
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_155992713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:42 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Gecondoleerd Mignonne :*

Maat 2 heb je wrs niet meteen nodig, tenzij je een reuzenbaby verwacht. N. heeft nu maat 56 maar nog luiers maat 1.
Er is trouwens verschil in luiers, maat 1 is kleiner bij de Kruidvat dan bij Jumbo en Pampers :?
Wat is reus? Baby lag bij de groeiecho ongeveer 1,5 week voor qua grootte.. :P

Nee maar de aanbieding is pakken met 50% korting. En ze worden toch niet slecht dus ook de grotere maat hebben ze vanzelf een keer nodig toch?

Weet iemand of je er nog slim aan doet om pampers sensitive lijn te kopen? Of zijn die andere newborn-luiers van pampers net zo goed?
pi_155992760
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

Net wat je zelf wil.
In het begin in je kraamweek verschoon je elke 2 a 3 uur die luier, ook 's nachts. Zeg even 8-10 per dag gaan er wel doorheen. Met die twee pakken kom je dus wel even vooruit, een dag of 4. Daarna kun je altijd je man even boodschappen laten halen natuurlijk. Of je kraambezoek iets mee laten nemen.

Mijn ervaring met luiers is dat je vrij snel een voorkeur hebt voor welk merk/soort je fijner vindt. Persoonlijk zou ik ze dus pas dan bijhalen. Maar andere mensen vinden het juist fijner wat meer voorbereid te zijn.
Ja, ik ben liever iets meer voorbereid én ik vind het ergens ook wel zonde om deze aanbieding te laten schieten als ik een paar dagen na de bevalling toch alweer nieuwe luiers nodig heb en dan waarschijnlijk de volle pond betaal.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:42 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Wel handig om te weten, dan dus eerst de kruidvat luiers opmaken :Y
pi_155992783
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:52 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Ja, ik ben liever iets meer voorbereid én ik vind het ergens ook wel zonde om deze aanbieding te laten schieten als ik een paar dagen na de bevalling toch alweer nieuwe luiers nodig heb en dan waarschijnlijk de volle pond betaal.

[..]

Wel handig om te weten, dan dus eerst de kruidvat luiers opmaken :Y
Dan vooral halen :) ze bederven niet en t eet geen brood.
overigens zijn luiers, en zeker pampers, altijd wel ergens in de aanbieding. Dus als tip om in je achterhoofd te houden, het loont om even een oog open te houden hier en daar voor aanbiedingen
pi_155992871
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Wat is reus? Baby lag bij de groeiecho ongeveer 1,5 week voor qua grootte.. :P

Nee maar de aanbieding is pakken met 50% korting. En ze worden toch niet slecht dus ook de grotere maat hebben ze vanzelf een keer nodig toch?

Weet iemand of je er nog slim aan doet om pampers sensitive lijn te kopen? Of zijn die andere newborn-luiers van pampers net zo goed?
Ik denk dat hier een baby van groter dan 4,5 kilo wordt bedoelt?

Ik heb werkelijk geen idee of ik een grote baby verwacht, ook geen groeiecho's en zulks. Ik ga vooralsnog maar gewoon uit van een gemiddeld meisje. :P
pi_155992891
Mignonne gecondoleerd!

Mooie echo's voor mignonne en lot! O+

Luiers hebben we hier voorlopig wel genoeg. Soms kan je dichte verpakkingen achteraf wel weer terug brengen. Bij Kruidvat en Etos kan dat als t goed is wel.
pi_155992898
Wij hebben twee pakken maat 1 en 2 van maat 2. Mijn man dacht dat mini buiten de buik wel rap zal groeien :')
Ach die pakken kopen we zo wel bij. Ik kwam laatst een pagina tegen dat stonden echt tientallen aanbiedingen van vooral pampers op inderdaad
pi_155992918
Mensen ik word zenuwachtig vh wachten. Ik heb al sinds woensdag steken en krampen achter t schaambot. Soms loop ik gewoon krom.

Sinds vandaag bruine afscheiding. (lees in mijn boekje dat je dan niet hoef te bellen)

Baby kom nou!

[ Bericht 0% gewijzigd door gestreeptestoel op 11-09-2015 10:09:13 ]
pi_155992938
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 09:53 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dan vooral halen :) ze bederven niet en t eet geen brood.
overigens zijn luiers, en zeker pampers, altijd wel ergens in de aanbieding. Dus als tip om in je achterhoofd te houden, het loont om even een oog open te houden hier en daar voor aanbiedingen
Je hebt er zo'n nieuwsbrief voor ergens. Krijg elke week een mail met de pampers-aanbiedingen. Weet alleen ff niet meer van wat die mail nu komt, zal 't is nakijken.

En de kraamzorg-intake mevrouw is te laat }:| . Beter is dat omdat ze naar een bevalling moet, anders scoort ze nu al geen punten :P .
pi_155992961
Ik gebruik luierinfo.nl.

Oh ja goede reminder! Maat 3 al, 11 weken, stop de tijd :D
pi_155992979
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:03 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Je hebt er zo'n nieuwsbrief voor ergens. Krijg elke week een mail met de pampers-aanbiedingen. Weet alleen ff niet meer van wat die mail nu komt, zal 't is nakijken.

En de kraamzorg-intake mevrouw is te laat }:| . Beter is dat omdat ze naar een bevalling moet, anders scoort ze nu al geen punten :P .
Ja klopt :Y ik weet ook niet hoe die mail heet maar weet wel dat ie er is.

Ik ben meer een gelegenheids-luierkoper. (lees: ik grijp altijd net de laatste uit het bakje terwijl je denkt dat je er nog tig hebt...) Kortom, ik haal ze meestal van de albert heijn, want die is tot 10 uur 's avonds open 7 dagen per week :') :D
pi_155992998
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben twee pakken maat 1 en 2 van maat 2. Mijn man dacht dat mini buiten de buik wel rap zal groeien :')
Ach die pakken kopen we zo wel bij. Ik kwam laatst een pagina tegen dat stonden echt tientallen aanbiedingen van vooral pampers op inderdaad
Dan is de vraag nog hoe groot die pakken zijn? ;-)

Ik dacht dat vooral maat 2 nog wel een tricky kan zijn qua inkoop en sommigen die overslaan: vanwege de overlap (2-5 kilo (mt1) tov 3-6 kilo (mt2) en 4-9 kilo (mt3) )
pi_155993030
ook nog iets om in het achterhoofd te houden... Niet alle maten komen overeen. Wat bij de een maat 3 heet, is bij de ander nog maat 2 of al maat 4. Ff nakijken dus, en als je een ander voor luiers laat kijken van een merk wat je niet standaard gebruikt, dan wellicht beter naar de kilo's laten kijken :Y
pi_155993063
Dat zegt ook niet alles, N. is nu bijna 5 kilo, maar maat 2 is echt veel te wijd.
Maar we hebben ze idd al wel in huis gehaald, ook met een aanbieding :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155993085
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:10 schreef SaskiaR het volgende:
Dat zegt ook niet alles, N. is nu bijna 5 kilo, maar maat 2 is echt veel te wijd.
Maar we hebben ze idd al wel in huis gehaald, ook met een aanbieding :)
Ja precies :Y
Maar daarom, je merkt snel genoeg als mini er is dat je een voorkeur hebt voor een bepaald merk of juist een maat ofzo.

Mijn dochters hadden echt geen bescheiden pampers-billen bijvoorbeeld :N die hadden van die Hollandse kruidvat luiers nodig bij voorkeur.
pi_155993088
Mignonne, gecondoleerd :*. Fijn dat het snel gegaan is en geen lijdensweg is geworden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')