abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 september 2015 @ 14:11:28 #201
409579 LuDann
All the way
pi_155998155
Jeetje Cassandra, wat schrikken zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie kleintje nog even kan blijven zitten. Er wordt aan je gedacht, zet hem op meid! :*

Sillie: ik had wel een pak poedermelk in huis en daar was ik ontzettend blij mee toen de borstvoeding niet wilde lukken en we midden in de nacht besloten voorlopig te gaan bijvoeden met KV.
pi_155998188
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:43 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik had dat bij 15-7-15, maar dat is ook flink mislukt.
15-10-'15 vinden we hier mooi :Y 6 dagen voor de UD.

Hoewel.. 20-10-'15 heeft ook wel wat :P
pi_155998286
Mijn zusje dacht 9-9-15. Vond ze wel n mooie datum. Mja das al voorbij.

Ik lees later alle vorige berichten.

Lig aan de ctg en voel behoorlijke harde buiken/weeen.

Hun zeggen harde buik, maar ik voel t niet in de buik.. Maar echt achter schaambot. Net urine ingeleverd.. Bloeddruk was nog 145
  vrijdag 11 september 2015 @ 14:18:42 #204
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_155998361
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:11 schreef LuDann het volgende:
Jeetje Cassandra, wat schrikken zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie kleintje nog even kan blijven zitten. Er wordt aan je gedacht, zet hem op meid! :*

Sillie: ik had wel een pak poedermelk in huis en daar was ik ontzettend blij mee toen de borstvoeding niet wilde lukken en we midden in de nacht besloten voorlopig te gaan bijvoeden met KV.
Toen ik geboren werd hadden mijn ouders geen poedermelk, maar de bv lukte niet... en het was zaterdagavond in 1980, dus geen winkel open. Ik heb tot maandagmiddag op suikerwater geleefd.
Maargoed, tegenwoordig hoeft dat dus niet meer :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155998435
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:11 schreef LuDann het volgende:
Jeetje Cassandra, wat schrikken zeg! Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie kleintje nog even kan blijven zitten. Er wordt aan je gedacht, zet hem op meid! :*

Sillie: ik had wel een pak poedermelk in huis en daar was ik ontzettend blij mee toen de borstvoeding niet wilde lukken en we midden in de nacht besloten voorlopig te gaan bijvoeden met KV.
Ik was blij dat ik niks gekocht had, want ik had t pas een half jaar later nodig. :D Maar ik snap dat t voelt als een gok, Silliegirl.
Professioneel gifmenger.
  vrijdag 11 september 2015 @ 14:23:49 #206
409579 LuDann
All the way
pi_155998504
Het is maar net wat je prettig vind denk ik. Ik voel me graag goed voorbereid en had daar best een eventueel overbodige aankoop voor over. :Y
pi_155998518
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:18 schreef SaskiaR het volgende:

[..]

Toen ik geboren werd hadden mijn ouders geen poedermelk, maar de bv lukte niet... en het was zaterdagavond in 1980, dus geen winkel open. Ik heb tot maandagmiddag op suikerwater geleefd.
Maargoed, tegenwoordig hoeft dat dus niet meer :)
Hier kwam toen de vk mini flesjes kv brengen
pi_155998939
Kruidvat heeft ook pakjes met 3 losse zakjes poedermelk. (Elk voor 150ml)
Dat kan altijd van pas komen mocht je midden in de nacht/weekend niet kunnen voeden.

/ontlurkt

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2015 14:39:56 ]
pi_155999018
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:12 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

15-10-'15 vinden we hier mooi :Y 6 dagen voor de UD.

Hoewel.. 20-10-'15 heeft ook wel wat :P
Uiteindelijk werd het hier 22=7+15 :+
pi_155999357
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:21 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik was blij dat ik niks gekocht had, want ik had t pas een half jaar later nodig. :D Maar ik snap dat t voelt als een gok, Silliegirl.
Nahjah het stomme was, dat ik er min of meer
vanuit ging dat ze iets zou zeggen als "ja! Wel verstandig om te doen". Dan had ik daarna nog gevraagd welke voeding ik dan beste kan aanschaffen :@ . Maar de reactie die ik kreeg overviel me nogal.

Hier een VK sticker! Alles goed met mij en baby. Bevalplan is goedgekeurd. Moet alleen even bloedprikken voor HB en nogwat check.
pi_155999476
Datum is me werkelijk om het even. Er zijn mensen geweest die riepen: "oeh, dadelijk wordt het 11 september, dat is een beladen dag."
Ik heb me daar echt nog geen moment druk om gemaakt. Bovendien is dat nu 14 jaar geleden en nieuw leven op de dag dat er zovelen het leven lieten, heeft ook wel iets bijzonders.
Maar het wordt geen 11 september hier, alles is rustig.
pi_155999704
Ohh nee 11 sept is dan toch niet erg?! Zou ik geen probleem mee hebben
pi_155999788
Ctg kreeg een 10. Baby behoorlijk actief ineens. Nog genoeg vruchtwater.. Wel harde buiken om de 5 min tijdens de ctg. :+ :X

Nu weer iets minder vaak. De baby kan komen! Vind t nu wel spannend hoor.

Geen idee of t vannacht gebeurd of morgen of volgende week
pi_156000306
Fijn dat ze t toch goed doet stoel. Blijft spannend.

Hier een medisch raadsel. Alle testen waren negatief dus geen scheur of breuk in vliezen.
Urine test bleek ook niets uit. Baby voelt zich goed, is actief. Dus nu naar huis gestuurd, maandag weer terug voor ctg en echo. We gaan zo even de laatste dingen voor de vluchtkoffer halen en die klaar zetten. Moeten er rekening mee houden dat ik van de week alsnog word opgenomen als mini t iets minder fijn blijkt te hebben, en tot die tijd kijken we meerdere malen in de week. En bij twijfel van beweging direct bellen.

We gaan dus ook zometeen even premature kleding halen voor de zekerheid.

En als alles klaar staat, bed/bankrust..
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:38:55 #215
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156000408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Fijn dat ze t toch goed doet stoel. Blijft spannend.

Hier een medisch raadsel. Alle testen waren negatief dus geen scheur of breuk in vliezen.
Urine test bleek ook niets uit. Baby voelt zich goed, is actief. Dus nu naar huis gestuurd, maandag weer terug voor ctg en echo. We gaan zo even de laatste dingen voor de vluchtkoffer halen en die klaar zetten. Moeten er rekening mee houden dat ik van de week alsnog word opgenomen als mini t iets minder fijn blijkt te hebben, en tot die tijd kijken we meerdere malen in de week. En bij twijfel van beweging direct bellen.

We gaan dus ook zometeen even premature kleding halen voor de zekerheid.

En als alles klaar staat, bed/bankrust..
Hopelijk blijft ie nog even binnen!
Maar zo niet dan heb ik evt nog wel een setje minikleertjes (44/50) dat je voor verzendkosten mag hebben? F. is er inmiddels uitgegroeid. 2 witte nijntje setjes/pakjes en een stuk of 6(?) rompers... En mutsjes heb ik ook een paar.
pi_156000529
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:38 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Hopelijk blijft ie nog even binnen!
Maar zo niet dan heb ik evt nog wel een setje minikleertjes (44/50) dat je voor verzendkosten mag hebben? F. is er inmiddels uitgegroeid. 2 witte nijntje setjes/pakjes en een stuk of 6(?) rompers... En mutsjes heb ik ook een paar.
graag! Heel lief. Ik heb liever wat extra in huis dan dat we onvoorbereid zijn. Al hoop ik ook dat hij in ieder geval tot t liefst begin oktober blijft zitten..
  vrijdag 11 september 2015 @ 15:44:48 #217
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156000557
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:43 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

graag! Heel lief. Ik heb liever wat extra in huis dan dat we onvoorbereid zijn. Al hoop ik ook dat hij in ieder geval tot t liefst begin oktober blijft zitten..
Pm me maar even :)
pi_156000897
Cassandra, hebben ze je wel wat gerustgesteld?

Laat de baby nog maar even zitten als dat kan.
pi_156000933
Ik hoop ook dat ie voorlopig blijft zitten!

En houden we nou eens op met het ziekenhuis gedoe hier? :( klaar hoor dames!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156000956
Jee wat een spanning Cassandra! Was er nou toch wél vruchtwater om de baby dan? Ga je wel gerustgesteld naar huis? Het lijkt me niet niks allemaal :*
  vrijdag 11 september 2015 @ 16:01:44 #221
50430 Yuki
Student Midwife
pi_156001003
Jemig, wat een gedoe Cassandra en Stoel! Die eerste moet nog een tijdje blijven zitten hoor! Spannend om zo het weekend in te gaan.

mignonne, gecondoleerd en heel veel sterkte :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_156001080
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Jee wat een spanning Cassandra! Was er nou toch wél vruchtwater om de baby dan? Ga je wel gerustgesteld naar huis? Het lijkt me niet niks allemaal :*
alleen rondom het hoofdje. Maar dat schijnt dus niet problematisch te zijn? Kan een moment opname zijn geweest, combinatie van ligging van de baby, net behoorlijk gedronken, en nog niet geplast. Ik ben in die zin gerustgesteld dat ik besef dat hij niet a la minuut gehaald moet worden, maar ik vind het zelf wel doodeng. Ze wisten in t ziekenhuis ook niet hoe verder omdat ze niets kunnen vinden en omdat hij zo actief is. Dit weekend gewoon veel rusten, man is thuis, en gaat maandag weer mee naar het ziekenhuis gelukkig. En de overige controles wil hij er ook bij blijven
pi_156001603
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

alleen rondom het hoofdje. Maar dat schijnt dus niet problematisch te zijn? Kan een moment opname zijn geweest, combinatie van ligging van de baby, net behoorlijk gedronken, en nog niet geplast. Ik ben in die zin gerustgesteld dat ik besef dat hij niet a la minuut gehaald moet worden, maar ik vind het zelf wel doodeng. Ze wisten in t ziekenhuis ook niet hoe verder omdat ze niets kunnen vinden en omdat hij zo actief is. Dit weekend gewoon veel rusten, man is thuis, en gaat maandag weer mee naar het ziekenhuis gelukkig. En de overige controles wil hij er ook bij blijven
Volgens mij ben je thuis sowieso meer ontspannen dan in t ziekenhuis, zeker als ze daar niks kunnen doen nu.. Ontspannen mama's zijn ook beter voor de baby! Maar wel een gedoe en vooral wat schrikken. Lekker uitrusten nu
:* .
pi_156001699
He get dames, niet zo eng doen hoor! :{

Ik heb een tweede wiegdeken gekocht omdat O+ O+ O+ O+ :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156002287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 16:28 schreef pinquit het volgende:
He get dames, niet zo eng doen hoor! :{

Ik heb een tweede wiegdeken gekocht omdat O+ O+ O+ O+ :')
Welke heb je gekocht? :D
Ik blijf van alles kopen omdat O+ ! Ik ga maar wegblijven uit babywinkels denk ik..
Ik heb bijv. al 4 wiegdekens.. :@
pi_156004103
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 15:11 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ohh nee 11 sept is dan toch niet erg?! Zou ik geen probleem mee hebben
Ik ook niet inderdaad. Maar in mijn omgeving werd dat dus gezegd.
pi_156004630
Ach, 12 sept is ook mooi, Malteser! :+

Hier pizza besteld. Ik heb van de UD maar de ultieme luie dag gemaakt. 4 afleveringen van een tv-serie bekeken op netflix, een dutje gedaan (heel hard gesnurkt volgens de duutser :@ ) en nu pizza besteld. Heerlijk. Waarschijnlijk nog een laatste rustig weekend met z'n tweetjes, we gaan er van genieten!
pi_156004753
Cassandra en stoel jullie maken het wel spannend zeg! Ik hoop dat alles goed gaat, cassandra hopelijk blijft mini nog even binnen en stoel, naja die van jou mag wel komen toch :D.

Jagar wizzy en malteser ook al bijna aan de beurt :o. Gaat snel zo!

Mignonne gecondoleerd, en veel sterkte.

Verder iedereen die gereageerd heeft op de baby-bij-je-slapen kwestie heel erg bedankt O+. Teveel om op te reageren maar heb alles gelezen en het zijn heel heldere argumenten waar ik me ook in kan vinden (ben ik toch niet gek ;)). Van 't weekend nog maar eens rustig bespreken met vriend..
pi_156007186
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 18:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach, 12 sept is ook mooi, Malteser! :+

Hier pizza besteld. Ik heb van de UD maar de ultieme luie dag gemaakt. 4 afleveringen van een tv-serie bekeken op netflix, een dutje gedaan (heel hard gesnurkt volgens de duutser :@ ) en nu pizza besteld. Heerlijk. Waarschijnlijk nog een laatste rustig weekend met z'n tweetjes, we gaan er van genieten!
Klopt Jagär, evenals de 13e, de 14e, de 15e, enz ;). Het maakt me echt niet uit. Maar jij eerst, en Wizzy en Stoel want jullie UD's liggen voor die van mij. Dus hop hop dames!
Ik ben morgen pas 39 weken dus ik mag nog even.
pi_156007518
Ik heb geen datum die ik liever niet wil, maar als ik 37 weken ben ben ik jarig. Dat hoeft van mij ook niet. ;)

Mijn man leest een boekje voor aan dochter van twee: 'dit zijn schaapjes, wat maken we van schaapjes?' Dochter weet het niet. Man: 'shoarma' :') En daar heb ik dan straks drie kinderen van O+

Het goede antwoord was wol trouwens :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156007581
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:21 schreef Estrys het volgende:
Ik heb geen datum die ik liever niet wil, maar als ik 37 weken ben ben ik jarig. Dat hoeft van mij ook niet. ;)

Mijn man leest een boekje voor aan dochter van twee: 'dit zijn schaapjes, wat maken we van schaapjes?' Dochter weet het niet. Man: 'shoarma' :') En daar heb ik dan straks drie kinderen van O+
:Y Goede opvoeding. Realistisch en helder. ^O^
Professioneel gifmenger.
pi_156007671
Wol maak je ook niet van schapen zelf :P
pi_156007936
Cassandra wat een schrik. Bij vragen PM mij gerust :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156010001
Pfff net ff gedouched, tis al een tijdje rustig binnen, maak me gek van de zorgen. Zo ff rustig op bed liggen, op mijn zij, en als t rustig blijft weer ff naar t ziekenhuis bellen. Kutzooi. Dahaag onbezorgde zwangerschap
pi_156010585
Cassandra, wat een schrik, kan mij goed voorstellen dat je hier erg onzeker door wordt :* Ik hoop dat mini voorlopig binnen blijft.

Gestreeptestoel is het niet zo dat je bloeddruk omhoog gaat aan het eind van de zwangerschap/ net voor de bevalling. Dacht dat de verloskundige dat vorige zwangerschap zei. Ik hoop voor jou dat de kleine zich snel zal melden.

Jagartrut de mijlpaal der mijlpalen bereikt *O*

Mignonne gecondoleerd, jeetje wat is dat snel gegaan. Fijn voor je oma dat haar een lange lijdensweg bespaard is gebleven. En wat fijn dat je haar nog de naam hebt kunnen vertellen. Sterkte met de komende dagen.

Zag een aantal mooie echo foto's voorbij komen O+

Lb heb je al een uitslag??
pi_156011600
Oh al die echo's O+ Ik kijk echt uit naar de echo voor de bepaling hier...

Cassandra :* Logisch dat je je zo onzeker voelt.. Ik hoop mee voor mooie ctg's de komende weken!

Gestreeptestoel spannend zeg.. Balen van je bloeddruk!

Jager *O* 40 weken!

Ik kreeg vandaag mijn eerste "Zo dat wordt al goed zichtbaar!"
Beetje jammer dat het toch echt mijn eigen vetjes zijn :')
Maar klopt wel dat mijn houding wat veranderd en het daardoor wat lijkt maar helaas.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156011685
@Cassandra: sterkte! Hopelijk blijft de mini nog even binnen zitten.

@Sillie: mijn kraamverzorgster vertelde dat de vk ook altijd een zakje voeding heeft, mocht het niet lukken met de bv. (klopt dat Mignonne?) Ik had een pak voeding gekocht voor de zekerheid en dat staat nu nog stof te vergaren.

@bevallingsdatum: ik had ingezet op 15-7-15 en wilde perse niet op 16-7 bevallen ivm een andere verjaardag hier in de familie. Guess what.. Weeën op de 15e en geboren op de 16e. Ach jaaa :+
pi_156011964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:14 schreef kazy het volgende:
@Cassandra: sterkte! Hopelijk blijft de mini nog even binnen zitten.

@Sillie: mijn kraamverzorgster vertelde dat de vk ook altijd een zakje voeding heeft, mocht het niet lukken met de bv. (klopt dat Mignonne?) Ik had een pak voeding gekocht voor de zekerheid en dat staat nu nog stof te vergaren.
tsja... Veel vk's hebben die idd. Maar als je vk een borstvoedingscertificaat heeft dan heeft ze die niet. Officieel. En heel officieel mag je ze eigenlijk ook niet hebben, want het is reclame cq promotiemateriaal van de kunstvoedingfabrikanten en reclame voor kv 1 is verboden door de who.
:)
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:29:52 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_156012171
Even inbreken hoor, zo'n baby kan best lang zonder eten als ze geboren zijn. Je hoeft dus echt niet binnen drie uur een fles nutrilon klaar te hebben staan ;) hier duurde het wel 48 uur vooraleer er überhaupt iets uit kwam en mauw heeft echt geen fles gehad. En als je dan tóch persé iets in huis wil halen, pak dan idd die 100cc portiezakjes :)
disclaimer
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:35:34 #240
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_156012341
Lees ik nou zo over LB's uitslag heen of is die nog niet bekend (hier?)
pi_156012884
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Lees ik nou zo over LB's uitslag heen of is die nog niet bekend (hier?)
Ik hoop zo dat het oké is....
pi_156013039
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:53 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat het oké is....
ja, ik ook!

Ik heb een beetje een zeurderig gevoel onder in mn buik. Net als tijdens menstruatie. Niet het idee dat er echt iets door gaat zetten, wel alsof er wellicht in ieder geval iets gebeurd. Dit is de eerste keer deze 40 weken dat ik iets voel (ok, nee, dit gevoel had ik de eerste 2 weken ook).

Ik vertelde de duutser dit, en die is nu helemaal zenuwachtig. O+ T duurt vast nog even...
pi_156014978
Jager zo begon t hier :9

Ik zit op m'n fitnissbal te wiegen.. Terwijl ik hier lees. Net weer fijn diarree.. :7 man slaapt.. Lukt mij zo echt niet.

Lb idd nog niet gezien.

Cassandra, al wat gevoeld?

Wat bloeddruk betreft. Geen idee of dat aan t eind zo omhoog gaat. ZE waren iig tevreden
pi_156015267
Ooh jahar wat heerlijk dat je je tot t einde zo goed voelt. Blijft toch nog even spannend.

Stoel ook, je hikt er tegen aan hé, hopelijk heb je je meisje snel in je armen.

Hier thuis nog geen activiteit, en in t ziekenhuis langer moeten blijven ivm verhoogde hartslag, baby schommelde tussen 160/180, die was knetterdruk.
Mocht voor opname kiezen, maar ik ben vooral bang dat ik niet tijdig merk dat zijn conditie achteruit gaat, verder wil ik lekker slapen zo, in mijn eigen bed, met mijn man naast mij. Dus nu mag ik morgen en zondag voor een ctg en krijg ik maandag de dopplermeting. Helemaal prima ^O^
pi_156015342
Ik hoop dat je even lekker kan slapen zo! :* morgen hopelijk alles in orde.

Er zit hier niet echt regelmaat in. Als ik loop komen ze sneller.. Houden max 20 sec aan. Hopelijk dit weekend n baby!
  zaterdag 12 september 2015 @ 00:10:12 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156015390
*Inbreekt*

Ik had een bruiloft vandaag, maar kon bellen voor de uitslag, en die was helemaal goed! O+ *O* O+

Ben in alle opluchting wel vergeten te vragen of t nou inderdaad een jongetje is :')
pi_156015408
LB *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156015453
*O* *O* *O*
pi_156015526
LB *O*

Hopelijk krijg je nog wat rust stoel. En dit weekend een baby, ik hoop t, voor jou dan ;)
pi_156016266
LB *O*

En gezellig Jantina, ik ga ook voor 15-10-15! (Om 10:15 of 15:10, of course) 8-)
pi_156017979
LB fijn dat alles goed is!

Stoel en jagärtrut spannend!!

Cassandra fijn dat je thuis mag blijven, maar wel goed in de gaten gehouden wordt.
pi_156018006
LB *O*

Vriendlief maakte me 'even' wakker toen hij thuiskwam van nachtdienst :( Weg slaap.
pi_156018082
Bevallen! Thuis. Geen tijd voor t ziekenhuis.

Later de naam en meer details
  zaterdag 12 september 2015 @ 07:00:49 #254
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156018109
Gefeliciteerd gestreeptestoek! *O* Wow dat is dan ineens snel gegaan, of waren die weeën van 20 seconden toch wel effectief?!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156018116
Zo snel! Gefeliciteerd!
pi_156018119
Gefeliciteerd stoel! *O* Was die bloeddruk toch een teken he ;) Ben benieuwd naar de stats!

En wat fijn LB! *O*
pi_156018120
Haha ik zei het! *O* gefeliciteerd !
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156018141
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 06:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bevallen! Thuis. Geen tijd voor t ziekenhuis.

Later de naam en meer details
Wow!!! Gefeliciteerd!! Wat een turbo had je erop staan!
pi_156018160
Lb *O*
pi_156018183
Gefeliciteerd Stoel *O*. Nu lekker genieten van jullie gezinnetje!

LB, heeft een goede uitslag *O*

*O* 40 weken, met knuffelende baby nog in mijn buik O+
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_156018290
Lb goed nieuws *O*
Stoel snelle jij!! Gefeliciteerd!!

31 weken hier. Halleluja. :o
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 12 september 2015 @ 08:07:02 #262
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_156018308
Stoel gefeliciteerd!!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_156018380
Stoel gefeliciteerd *O* ging snel ineens dus?!

En goed nieuws voor LB! Wat een opluchting he! Super *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156018384
Stoel, gefeliciteerd *O*
pi_156018405
Gefeliciteerd stoel!!

Lb wat een opluchting!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156018408
LB wat geweldig O+

Stoel gefeliciteerd *O* ben benieuwd naar je verhaal
pi_156018446
Gefeliciteerd stoel! *O*
pi_156018451
LB hoera voor de goede uitslag *O*

Stoel gefeliciteerd
  zaterdag 12 september 2015 @ 08:33:38 #269
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156018479
Woooow gestreeptestoel gefeliciteerd!! *O*

Ben benieuwd naar de details!
pi_156018485
LB: wat fijn! *G* *G*

En baby-stoel is er! Gefeliciteerd!! *O* *O*
pi_156018490
Gefeliciteerd stoel! *O*

En hoera ook voor LB! *O*
pi_156018501
LB wat fijn je goede uitslag! *O*

Stoel dus toch! :D van harte gefeliciteerd *O*!
pi_156018519
Waah gestreeptestoel, gefeliciteerd! *O* Ik dacht het ook al toen ik vannacht bijlas :D die bloeddruk omhoog, die druk op je schaambot, veel te herkenbaar. En inderdaad! Rappe bevalling joh, hopelijk alles in orde. Lekker bijkomen nu!
pi_156018526
LB: Fijn zeg!

Stoel: Van harte gefeliciteerd!!
pi_156018532
En goed nieuws voor Razz en LB en een zusje voor J van Lot O+

Wat een goede berichten! Heel erg fijn! *O*
pi_156018553
O+ gestreeptestoel, van harte gefeliciteerd! Ik ben ook nieuwsgierig naar de rest! O+

*O* LB, wat fijn dat de uitslag goed is! En nu ben ik ook benieuwd of het een jongetje is :D
pi_156018595
Stoel gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156018644
Stoel gefeliciteerd! *O*

En LB wat een fantastisch nieuws! *O*
pi_156018662
Gestreepte stoel van harte!! *O* ben benieuwd naar je verhaal :)

LB goed nieuws *O* *O* bel er anders nog even achteraan om het geslacht te vragen!
pi_156018687
Stoel *O* Gefeliciteerd!!!!

LB, wat fijn! O+

Jagär, dat menstruatiegevoel heb ik sinds een week of twee. Heeft het bij jou doorgezet?

Wizzy, UD *O*
pi_156018690
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 06:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
Bevallen! Thuis. Geen tijd voor t ziekenhuis.

Later de naam en meer details
Dat dacht ik al toen ik je post las gister! Gefeliciteerd! *O*

En lb, wat fijn! *O*
pi_156018698
Gefeliciteerd stoel! *O*

LB, wat een supersupersupernieuws! *O* *G*!

[ Bericht 51% gewijzigd door GotC op 12-09-2015 09:16:57 ]
pi_156018715
En 40 weken voor wizzy! *O*

Hier geeft de ticker die ik op mn telefoon heb - 1 aan. Rustige nacht gehad, maar 2x naar de wc! :o. Nu ligt de duutser nog lekker te slapen en ga ik mijn boek eens lezen. Ik heb voorspeld dat de baby komt als ik het boek uit heb, nog 300 pagina's!
pi_156018717
Gefeliciteerd stoel!

LB! YESSSSS!!!!!! Wat super! *O* *O* *O*
E.
pi_156018730
Voor degenen die de NIPT-test hebben gehad: maakten ze voor het afnemen van het bloed ook nog een echo om te kijken naar evt afwijkingen?
pi_156018770
LB wat enorm fijn!! De nekplooimeting staat er weer lekker op in dit topic. :')
Wat een opluchting zeg!

Stoel van harte!!
pi_156018839
Hoera LB! *O*
Home is where the O+ is...
pi_156018841
Stoel gefeliciteerd *O* Ben benieuwd naar je verhaal, maar eerst uitrusten en van je kindje genieten!

LB wat een geweldig nieuws *O* O+
pi_156018866
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
LB wat enorm fijn!! De nekplooimeting staat er weer lekker op in dit topic. :')
Wat een opluchting zeg!

Stoel van harte!!
Dat vroeg een collega nog. 'Straks is het allemaal goed, en dan ben je zo bang geweest. Vind je dat niet zonde?' . Nou, ja, en nee :{ Het had ook misse boel kunnen zijn, en hoe hadden we daar anders achter moeten komen? Het is heel dubbel.
pi_156018912
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat vroeg een collega nog. 'Straks is het allemaal goed, en dan ben je zo bang geweest. Vind je dat niet zonde?' . Nou, ja, en nee :{ Het had ook misse boel kunnen zijn, en hoe hadden we daar anders achter moeten komen? Het is heel dubbel.
Oh, dat is het ook hoor. Vind ik ook. Bij een derde willen we ook weten waar we aan toe zijn maar ik heb inmiddels zo'n diepe minachting voor de combinatietest (natuurlijk met name door mijn eigen ervaring maar ook door 3! vergelijkbare gevallen in mijn schoonfamilie en dan ook nog eens de een na de ander in dit topic) dat ik liever geld neerleg voor een NIPT mocht het tot een derde komen.
pi_156018928
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:22 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat vroeg een collega nog. 'Straks is het allemaal goed, en dan ben je zo bang geweest. Vind je dat niet zonde?' . Nou, ja, en nee :{ Het had ook misse boel kunnen zijn, en hoe hadden we daar anders achter moeten komen? Het is heel dubbel.
Als het echtechtecht foute boel was geweest, dan bij de 20 weken echo. En dan mag je op dat moment gaan nadenken over of je de zwangerschap wel of niet wilt afbreken...

Het lijkt me allebei echt een hel hoor, om daar over na te moeten denken en eventueel een beslissing te moeten nemen. Maar wat mij betreft liever een inleiding bij 15 weken dan bij 22/23 ofzo.
:)
pi_156018969
Gestreeptestoel gefeliciteerd *O*

En LB ook goed nieuws, wat fijn *O*
pi_156019037
Wooow stoel!! *O* Gefeliciteerd
pi_156019108
Yeaaaah stoel! *O* goed werk, snel gedaan :D van hart!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_156019120
Stoel van harte! Ben benieuwd naar t verhaal en de stats *O* *O*

ik ga me straks maar eens naar wibra begeven, zag dat ze babyspul hadden en ook zo'n bolletjeslichtjesslinger O+ ns spieken of ie een beetje neutraal is. (en of er überhaupt nog wel iets is... dat ook)
:)
pi_156019182
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:52 schreef mignonne het volgende:
Stoel van harte! Ben benieuwd naar t verhaal en de stats *O* *O*

ik ga me straks maar eens naar wibra begeven, zag dat ze babyspul hadden en ook zo'n bolletjeslichtjesslinger O+ ns spieken of ie een beetje neutraal is. (en of er überhaupt nog wel iets is... dat ook)
Heb ik laatst ook even ingekocht! Veel 100% katoen voor weinig, vond ik heel fijn :)
pi_156019202
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 09:58 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Heb ik laatst ook even ingekocht! Veel 100% katoen voor weinig, vond ik heel fijn :)
ohja dat is idd fijn :Y
ik hoef niks meer qua kleertjes, maar ik zag dat ze ook nagelsetjes en kammetjes enzo hadden. En een thermometer, vooruit laat ik die ook maar direct halen dan. Zulke meuk haha.
Ohja en die sokjes met een vosje er op vond ik leuk O+ maar die zullen wel op zijn gok ik zo.
:)
  zaterdag 12 september 2015 @ 10:12:13 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156019335
Ook teruggelezen:

Mignonne, gecondoleerd :*

Cassandra potver wat een zorgen... Snap dat je er zo weinig aan vindt.

En ik heb ook geen spijt van de combinatietest. Liever dit dan een verrassing bij 20 weken.

L0t, er hoort geen echo bij de NIPT, is echt alleen bloedprikken :Y
pi_156019351
Gefeliciteerd stoel *O*

En LB, wat enorm fijn! O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_156019450
Stoel Gefeliciteerd! *O* O+
En LB wat een opluchting *O* O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')