Ik ook niet inderdaad. Maar in mijn omgeving werd dat dus gezegd.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:11 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ohh nee 11 sept is dan toch niet erg?! Zou ik geen probleem mee hebben
Klopt Jagär, evenals de 13e, de 14e, de 15e, enzquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach, 12 sept is ook mooi, Malteser!![]()
Hier pizza besteld. Ik heb van de UD maar de ultieme luie dag gemaakt. 4 afleveringen van een tv-serie bekeken op netflix, een dutje gedaan (heel hard gesnurkt volgens de duutser) en nu pizza besteld. Heerlijk. Waarschijnlijk nog een laatste rustig weekend met z'n tweetjes, we gaan er van genieten!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:21 schreef Estrys het volgende:
Ik heb geen datum die ik liever niet wil, maar als ik 37 weken ben ben ik jarig. Dat hoeft van mij ook niet.
Mijn man leest een boekje voor aan dochter van twee: 'dit zijn schaapjes, wat maken we van schaapjes?' Dochter weet het niet. Man: 'shoarma'En daar heb ik dan straks drie kinderen van
tsja... Veel vk's hebben die idd. Maar als je vk een borstvoedingscertificaat heeft dan heeft ze die niet. Officieel. En heel officieel mag je ze eigenlijk ook niet hebben, want het is reclame cq promotiemateriaal van de kunstvoedingfabrikanten en reclame voor kv 1 is verboden door de who.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:14 schreef kazy het volgende:
@Cassandra: sterkte! Hopelijk blijft de mini nog even binnen zitten.
@Sillie: mijn kraamverzorgster vertelde dat de vk ook altijd een zakje voeding heeft, mocht het niet lukken met de bv. (klopt dat Mignonne?) Ik had een pak voeding gekocht voor de zekerheid en dat staat nu nog stof te vergaren.
Ik hoop zo dat het oké is....quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Lees ik nou zo over LB's uitslag heen of is die nog niet bekend (hier?)
ja, ik ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |