quote:Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef Tchock het volgende:
Mijn moeder belt me.
"Hoi!"
- Bel ik jou of bel jij mij?
Ik heb geen insolventie recht gehad in de bachelor maar inderdaad.. Er ligt een voorstel om het te codificeren. Maar er zijn nog veel meer arresten die er invulling aangeven zoals de bont/bannenberg etc.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:42 schreef Tchock het volgende:
Ah, de Peeters/Gatzenvordering. Bij insolventierecht word je er werkelijk mee doodgeslagen.
Ga je heel diep schamen om "jou ma" en daarna nog een keer om deze verschrikkelijk slechte grap en daarna nog een keer omdat je überhaupt insinueert dat mijn moeder ook maar enige aandacht aan jou zou besteden.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef eriksd het volgende:
Hoezo belt jou ma ook naar jou Tchock? Dacht dat ze alleen mij belde.
Wat een waardeloos ding he? Waardeloze auto-correct, beperkt systeem en nu komen ze ook nog met die waardeloosheid op groter formaat in de vorm van een schaamteloze kopie van de Surface Pro 3.quote:
Ik weet het. Insolventierecht had de meeste jurisprudentie van al mijn vakken (en een bijbehorende vuistdikke jurisprudentiebundel).quote:Op donderdag 10 september 2015 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb geen insolventie recht gehad in de bachelor maar inderdaad.. Er ligt een voorstel om het te codificeren. Maar er zijn nog veel meer arresten die er invulling aangeven zoals de bont/bannenberg etc.
Lachen. Ik heb dus nooit insolventierecht gehad. Nog nooit gehoord van de Peeters/Gatzen-vordering in mijn bachelor.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Insolventierecht had de meeste jurisprudentie van al mijn vakken (en een bijbehorende vuistdikke jurisprudentiebundel).
Die autocorrect is niet mals nee. Verder topding.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat een waardeloos ding he? Waardeloze auto-correct, beperkt systeem en nu komen ze ook nog met die waardeloosheid op groter formaat in de vorm van een schaamteloze kopie van de Surface Pro 3.
Ik geloof dat het bij ons ook een mastervak is maar ik heb het in mijn bachelor gevolgd omdat ik destijds moest kiezen tussen dat of een onderzoeksvakje dat geen reet voorstelde.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lachen. Ik heb dus nooit insolventierecht gehad. Nog nooit gehoord van de Peeters/Gatzen-vordering in mijn bachelor.
Kun je ook uitzetten. Buitengewoon superieur apparaat is het.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die autocorrect is niet mals nee. Verder topding.
Ach man, hou iemand anders voor de gekquote:Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die autocorrect is niet mals nee. Verder topding.
Ik vind het wel jammer want het is een rete boeiend rechtsgebied.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij ons ook een mastervak is maar ik heb het in mijn bachelor gevolgd omdat ik destijds moest kiezen tussen dat of een onderzoeksvakje dat geen reet voorstelde.
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kun je ook uitzetten. Buitengewoon superieur apparaat is het.
Misschien later vanavond ook even eentje bestellen.
Een Pro imitatie is het niet, want ARM CPU en dus gecrippled net als Microsoft dat deed met de RT. Tis een RT met leuke Pro foefjes en voor een Pro prijs, maar zonder de mogelijkheden van een Surface Pro.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat een waardeloos ding he? Waardeloze auto-correct, beperkt systeem en nu komen ze ook nog met die waardeloosheid op groter formaat in de vorm van een schaamteloze kopie van de Surface RT.
Het zit je hoog hé. Gelukkig boeit het mij geen ene flikker wat jij allemaal van Apple vindt.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die Pro superieur? Zo'n groot zwaar ding wat je niet uren in je hand kan houden, zonder standaard, met een smartphone cpu en besturingssysteem en een flut toetsenbordje á 170 euro? Oja je kan voor 100 euro ook een pen kopen maar die is eigenlijk alleen gemaakt om te tekenen, want handschriftherkenning is er niet.
Beetje een kopietje van je post in het Apple topicquote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een Pro imitatie is het niet, want ARM CPU en dus gecrippled net als Microsoft dat deed met de RT. Tis een RT met leuke Pro foefjes en voor een Pro prijs, maar zonder de mogelijkheden van een Surface Pro.
Jup, zolang Bartje blijft denken dat de iPad Pro een Surface Pro kloon is blijf ik dat herhalenquote:Op donderdag 10 september 2015 20:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Beetje een kopietje van je post in het Apple topic
Ja ikkequote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef eriksd het volgende:
Zijn er hier nog fans van Bob Dylan?
Kan hem op een goeie dag wel waarderen.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef eriksd het volgende:
Zijn er hier nog fans van Bob Dylan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |