quote:Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef Tchock het volgende:
Mijn moeder belt me.
"Hoi!"
- Bel ik jou of bel jij mij?
Ik heb geen insolventie recht gehad in de bachelor maar inderdaad.. Er ligt een voorstel om het te codificeren. Maar er zijn nog veel meer arresten die er invulling aangeven zoals de bont/bannenberg etc.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:42 schreef Tchock het volgende:
Ah, de Peeters/Gatzenvordering. Bij insolventierecht word je er werkelijk mee doodgeslagen.
Ga je heel diep schamen om "jou ma" en daarna nog een keer om deze verschrikkelijk slechte grap en daarna nog een keer omdat je überhaupt insinueert dat mijn moeder ook maar enige aandacht aan jou zou besteden.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef eriksd het volgende:
Hoezo belt jou ma ook naar jou Tchock? Dacht dat ze alleen mij belde.
Wat een waardeloos ding he? Waardeloze auto-correct, beperkt systeem en nu komen ze ook nog met die waardeloosheid op groter formaat in de vorm van een schaamteloze kopie van de Surface Pro 3.quote:
Ik weet het. Insolventierecht had de meeste jurisprudentie van al mijn vakken (en een bijbehorende vuistdikke jurisprudentiebundel).quote:Op donderdag 10 september 2015 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb geen insolventie recht gehad in de bachelor maar inderdaad.. Er ligt een voorstel om het te codificeren. Maar er zijn nog veel meer arresten die er invulling aangeven zoals de bont/bannenberg etc.
Lachen. Ik heb dus nooit insolventierecht gehad. Nog nooit gehoord van de Peeters/Gatzen-vordering in mijn bachelor.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het. Insolventierecht had de meeste jurisprudentie van al mijn vakken (en een bijbehorende vuistdikke jurisprudentiebundel).
Die autocorrect is niet mals nee. Verder topding.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat een waardeloos ding he? Waardeloze auto-correct, beperkt systeem en nu komen ze ook nog met die waardeloosheid op groter formaat in de vorm van een schaamteloze kopie van de Surface Pro 3.
Ik geloof dat het bij ons ook een mastervak is maar ik heb het in mijn bachelor gevolgd omdat ik destijds moest kiezen tussen dat of een onderzoeksvakje dat geen reet voorstelde.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Lachen. Ik heb dus nooit insolventierecht gehad. Nog nooit gehoord van de Peeters/Gatzen-vordering in mijn bachelor.
Kun je ook uitzetten. Buitengewoon superieur apparaat is het.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die autocorrect is niet mals nee. Verder topding.
Ach man, hou iemand anders voor de gekquote:Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die autocorrect is niet mals nee. Verder topding.
Ik vind het wel jammer want het is een rete boeiend rechtsgebied.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij ons ook een mastervak is maar ik heb het in mijn bachelor gevolgd omdat ik destijds moest kiezen tussen dat of een onderzoeksvakje dat geen reet voorstelde.
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kun je ook uitzetten. Buitengewoon superieur apparaat is het.
Misschien later vanavond ook even eentje bestellen.
Een Pro imitatie is het niet, want ARM CPU en dus gecrippled net als Microsoft dat deed met de RT. Tis een RT met leuke Pro foefjes en voor een Pro prijs, maar zonder de mogelijkheden van een Surface Pro.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat een waardeloos ding he? Waardeloze auto-correct, beperkt systeem en nu komen ze ook nog met die waardeloosheid op groter formaat in de vorm van een schaamteloze kopie van de Surface RT.
Het zit je hoog hé. Gelukkig boeit het mij geen ene flikker wat jij allemaal van Apple vindt.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die Pro superieur? Zo'n groot zwaar ding wat je niet uren in je hand kan houden, zonder standaard, met een smartphone cpu en besturingssysteem en een flut toetsenbordje á 170 euro? Oja je kan voor 100 euro ook een pen kopen maar die is eigenlijk alleen gemaakt om te tekenen, want handschriftherkenning is er niet.
Beetje een kopietje van je post in het Apple topicquote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een Pro imitatie is het niet, want ARM CPU en dus gecrippled net als Microsoft dat deed met de RT. Tis een RT met leuke Pro foefjes en voor een Pro prijs, maar zonder de mogelijkheden van een Surface Pro.
Jup, zolang Bartje blijft denken dat de iPad Pro een Surface Pro kloon is blijf ik dat herhalenquote:Op donderdag 10 september 2015 20:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Beetje een kopietje van je post in het Apple topic
Ja ikkequote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef eriksd het volgende:
Zijn er hier nog fans van Bob Dylan?
Kan hem op een goeie dag wel waarderen.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef eriksd het volgende:
Sukkel!quote:
Fan niet, maar blijft prima muziekquote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een Pro imitatie is het niet, want ARM CPU en dus gecrippled net als Microsoft dat deed met de RT. Tis een RT met leuke Pro foefjes en voor een Pro prijs, maar zonder de mogelijkheden van een Surface Pro.
Ik weet dat het geen kopie is, ik ben niet achterlijk, maar er zijn duidelijke indicaties dat het een grote inspiratie is geweest:quote:Op donderdag 10 september 2015 20:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, zolang Bartje blijft denken dat de iPad Pro een Surface Pro kloon is blijf ik dat herhalen
Prachtig man. Stem als een zaag, teksten als de beste poëet. The Times They Are A-Changin' is echt prachtig (qua tekst). Vroeger kon hij ook zelf nog hele mooie liedjes maken (zoals Tangled up in Blue, I Want You en eigenlijk heel Blonde on Blonde). Maar ook covers van hem door andere artiesten zijn heel vaak goed.quote:
En terecht. Noem eens wat. Daar ben ik nou wél benieuwd naar.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
Ik luister de laatste tijd veel klassiek. Mooi hoor.
Beetje zoals Lange Frans dus.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig man. Stem als een zaag, teksten als de beste poëet. The Times They Are A-Changin' is echt prachtig (qua tekst). Vroeger kon hij ook zelf nog hele mooie liedjes maken (zoals Tangled up in Blue, I Want You en eigenlijk heel Blonde on Blonde). Maar ook covers van hem door andere artiesten zijn heel vaak goed.
Ik wil helemaal niet aanmelden om een liedje te luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:09 schreef Boterbartje het volgende:
https://open.spotify.com/track/4pEbdaP3VrrYeKRKZmydTP
Sjorsquote:Op donderdag 10 september 2015 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n codenaam voor een of andere matige jaren-80-zanger? Net als Sjors?
sorry mang. Ik gebruik trouwens steeds vaker groove musicquote:Op donderdag 10 september 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet aanmelden om een liedje te luisteren.
Prima. Vrij mainstream wat klassiek betreft, maar kan absoluut door de beugel.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:13 schreef Boterbartje het volgende:
https://open.spotify.com/track/2g3YRVSomMdSA0odecle0r
https://open.spotify.com/track/4G81hSoECWnsdVpikBmAOI
https://open.spotify.com/track/2uIgnhIEQWJpE8eAIJT9QZ
https://open.spotify.com/track/4RHuLTWZKXhocM7SiS1F4Y
https://open.spotify.com/track/3cJbybFoFk4D80VfFsNGDI
https://open.spotify.com/track/33gKCTBxxUFti2ve9XuJFC
https://open.spotify.com/track/5MiNXXVsP6lINzL0qkOjq2
https://open.spotify.com/track/7kGSxMrDZJAxFRWkWGFwvs
https://open.spotify.com/track/3iD9BFC0Q3JXgvnWQKSTs3
https://open.spotify.com/track/4Hcmq1FJWStK9sJFHLTJNW
https://open.spotify.com/track/2n03gC6rRet9lHKOcjsSx3
Enkele voorbeelden
Veel naar geluisterd dit laatste tijd. Dylanquote:Go melt back in the night
Everything inside is made of stone
There's nothing in here moving
And anyway I'm not alone
You say you're looking for someone
Who'll pick you up each time you fall
To gather flowers constantly
And to come each time you call
A lover for your life and nothing more
But it ain't me, babe
No, no, no, it ain't me, babe
It ain't me you're lookin' for, babe.
Mooie eindrijmquote:Op donderdag 10 september 2015 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel naar geluisterd dit laatste tijd. Dylan
Joa ik ben nie van de rare meuk. Flikker gewoon playlist op, koptelefoon en kop thee dabei. Ontspannenquote:Op donderdag 10 september 2015 20:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Prima. Vrij mainstream wat klassiek betreft, maar kan absoluut door de beugel.
Heb je last van waanbeelden? In elk geval, dat komt door de structuur van de coupletten. Rijmschema herhaalt (zoals vaak bij goede poëzie) met eindrijm op dezelfde punten en specifieke zinnen rijmen dan, zeg maar, extra-couplettair op elkaar.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mooie eindrijm
When you call
I am a wall
I say nothing at all
And you play tennis with a ball.
Bovenmatig terecht. Dat soort momenten zijn hemels.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Joa ik ben nie van de rare meuk. Flikker gewoon playlist op, koptelefoon en kop thee dabei. Ontspannen
Babe babe babequote:Op donderdag 10 september 2015 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je last van waanbeelden? In elk geval, dat komt door de structuur van de coupletten. Rijmschema herhaalt (zoals vaak bij goede poëzie) met eindrijm op dezelfde punten en specifieke zinnen rijmen dan, zeg maar, extra-couplettair op elkaar.
Ik vind een glengoyne ipv thee ook prima. Maargoed.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bovenmatig terecht. Dat soort momenten zijn hemels.
Net zo ongeëvenaard als 47 Ronin.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Babe babe babe
Ga nou maar gewoon 80's pop luisteren. Ongeëvenaard.
Huey lewis, foreigner, toto, phil collinsquote:Op donderdag 10 september 2015 20:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Babe babe babe
Ga nou maar gewoon 80's pop luisteren. Ongeëvenaard.
Wat een slechte strip zeg.quote:
Ik moet bij die rechter altijd aan jou denken.quote:
Komt Ludo ook? Of is dit niet het gtst eventquote:Op donderdag 10 september 2015 20:37 schreef Blistering het volgende:
Overigens net kaartjes besteld voor Janine Jansen op 8 december in het concertgebouw. 89 euro per stuk
Schaam je.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt Ludo ook? Of is dit niet het gtst event.
Ach, zo'n C&A pak is toch waterafstotend zoveel plastic dat er in zit?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:54 schreef IPA35 het volgende:
3-voudige bierdouche over mijn pak was niet zo chill.
Om half zeven melden dat je gratis bier "nuttigt" en om negen uur al weer terug. Wat een spannende avond zal dat zijn geweest.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:54 schreef IPA35 het volgende:
3-voudige bierdouche over mijn pak was niet zo chill.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om half zeven melden dat je gratis bier "nuttigt" en om negen uur al weer terug. Wat een spannende avond zal dat zijn geweest.
Dat verwacht ik eigenlijk nooit van jouquote:Op donderdag 10 september 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
Mooi liedje dit. Verwacht geen dansmuziek.
Niet om te kutten oid, maar bij de eerste 3 seconden dacht ik aan de installatie tune van Windows XPquote:Op donderdag 10 september 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
Mooi liedje dit. Verwacht geen dansmuziek.
Ja shit, ik hoor precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 10 september 2015 21:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet om te kutten oid, maar bij de eerste 3 seconden dacht ik aan de installatie tune van Windows XP
Mooi nummer hoor!
Hmm. Heb je misschien wel gelijk in. Maar ik luister wel veel vrolijkere en drukkere dingen dan Beach House, ook. Die band maakt echt alleen maar begrafenismuziek.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat verwacht ik eigenlijk nooit van jou
Hehehequote:Op donderdag 10 september 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja shit, ik hoor precies wat je bedoelt
Ach, ook die sombere deuntjes kunnen soms best aardig vallen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm. Heb je misschien wel gelijk in. Maar ik luister wel veel vrolijkere en drukkere dingen dan Beach House, ook. Die band maakt echt alleen maar begrafenismuziek.
Wat voor muziek luister je zelf meestal?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:41 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ach, ook die sombere deuntjes kunnen soms best aardig vallen.
Als je het vergelijkt blijft er niets over maar net herkende ik het direct nadat jij het gezegd had. Zal wel met de afstand tussen de noten te maken hebben of zo.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hehehe
Volledigheidshalve:
eigenlijk lijkt het er niet echt op, toch associeerde ik het gelijk
Ja of misschien worden we middels radiogolven beïnvloed door de nieuwe wereldorde.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt blijft er niets over maar net herkende ik het direct nadat jij het gezegd had. Zal wel met de afstand tussen de noten te maken hebben of zo.
Dat wisselt vrij veel eigenlijk. Sinds ik Spotify Premium heb wissel ik vrijwel dagelijks van playlist. Af en toe luister ik Indie, dan weer Classic Rock, dan weer (Folk) Metal of soms zelfs Hip-Hop & R&B.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor muziek luister je zelf meestal?
Tofquote:Op donderdag 10 september 2015 21:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat wisselt vrij veel eigenlijk. Sinds ik Spotify Premium heb wissel ik vrijwel dagelijks van playlist. Af en toe luister ik Indie, dan weer Classic Rock, dan weer (Folk) Metal of soms zelfs Hip-Hop & R&B.
Het is maar net waar mijn hoofd naar staatMomenteel luister ik naar dit stuk:
Maar dat is meer omdat BB over klassieke muziek begon en ik net die kaartjes voor het Concertgebouw heb besteld![]()
Wel buitengewoon plezant om te horen trouwens!
Heb ik 1 favoriete muzieksoort? Nee, eigenlijk niet echt. Als ik er dan toch 1 moet kiezen dan wordt het klassiek, hoewel ik dat minder vaak luister dan ik eigenlijk zou willen.
Heb ik 1 favoriete artiest? Nee, ook dat niet. Rammstein staat op 1 op m'n LastFM pagina qua aantal plays, maar die top 10 stamt nog uit m'n rebelse jeugdtijdperkMoest ik dan toch 1 artiest moeten kiezen, dan zou ik denk ik gaan voor Frank Sinatra. Favoriete componist Vivaldi
Nice, wat is jouw LastFM dan?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
TofIk heb een beetje hetzelfde. Luister heel veel indierock, maar ook veel minimal elektronica en af en toe dance, drum and bass, house, metal, hiphop
Vooral dat laatste ben ik de laatste tijd aan het ontdekken (op mijn eigen tempo).
Last.fm:
[ afbeelding ]
Bij mij is Nirvana uit mijn rebelse puberjaren.En RHCP ook trouwens. Liedjes over seks en tieten. Heuj.
Mijn last.fm ben ik direct mee te traceren dus die kan ik niet delen. Wat op zich wel jammer is, maar dat wist ik toen nog niet en als ik nu wissel ben ik al mijn plays kwijt.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nice, wat is jouw LastFM dan?
En goh, mijn hele top 10 is kut wat dat betreft. Maar ach, heb er geen spijt van en sommige artiesten luister ik nog wel naar soms.
Drum 'n BassMijn standaard muziek vlak voor een tentamen. Lekker London Elektricity of Netsky pompen
Nounou, ik zal je niet komen vermoorden hoorquote:Op donderdag 10 september 2015 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn last.fm ben ik direct mee te traceren dus die kan ik niet delen. Wat op zich wel jammer is, maar dat wist ik toen nog niet en als ik nu wissel ben ik al mijn plays kwijt.
OMG tjsok boi Tquote:Op donderdag 10 september 2015 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn last.fm ben ik direct mee te traceren dus die kan ik niet delen. Wat op zich wel jammer is, maar dat wist ik toen nog niet en als ik nu wissel ben ik al mijn plays kwijt.
Nou ik zou er wel een beschuitje mee willen eten en even vriendschappelijk in de broek voelen?quote:
Ik wil wel een keertje met jou koffie drinken, om vervolgens die koffie over je heen te gooien als je weer eens ridicule claims m.b.t. Apple doet.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
Maar nee Erikje, ik ben niet van de mannenliefde. Ik heb een verdomde lekkere chick, ik luister Phil Collins op m'n Bose QC15, ik zit met m'n snoetjes in de Auteurswet en ben gelukkig zonder Tsjok in m'n leven. Al zou ik wel een keer een pilsner (of IPA of blond of amber of wat voor bier dan ook) met tsjok en/of andere users willen drinken.. maar ook enkele users die ik liever nooit tegenkom. Groetjes.
Maar die claims zijn niet ridicuul. Apple is ridicuul met hun inferieure shizzle.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:32 schreef Blistering het volgende:
ertje met jou koffie drinken, om vervolgens die koffie over je heen te gooien als je weer eens ridicule claims m.b.t. Apple doet.
Ik heb er nu al zin in!quote:Op donderdag 10 september 2015 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar die claims zijn niet ridicuul. Apple is ridicuul met hun inferieure shizzle.
Aldus getypt van mij Dell XPS desktop met Windows 10, terwijl ik even op m'n lumia 930 keek en m'n Microsoft Band, met uitzicht op m'n surface pro 3 die in z'n surface dock op de hoek van het bureau staat.
Met je ruitjes pakquote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 20:20 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was gisteren echt tof om lekker alleen rond te rijden op een motor.
Heb een Versys 650 gehuurd, fijne motor.
Zo hoort het. 18.30 eerste biertje. 19.00 helemaal kaal. 20.00 er door de beveiliger uitgegooid worden want irritant. 21.00 uur thuis en meteen het bed in. Epische avond.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om half zeven melden dat je gratis bier "nuttigt" en om negen uur al weer terug. Wat een spannende avond zal dat zijn geweest.
lutserquote:Op donderdag 10 september 2015 22:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zo hoort het. 18.30 eerste biertje. 19.00 helemaal kaal. 20.00 er door de beveiliger uitgegooid worden want irritant. 21.00 uur thuis en meteen het bed in. Epische avond.
20:00 kaal vind ik acceptabel. 19:00 al kaal betekent gewoon dat je een lichtgewicht / feut bent.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zo hoort het. 18.30 eerste biertje. 19.00 helemaal kaal. 20.00 er door de beveiliger uitgegooid worden want irritant. 21.00 uur thuis en meteen het bed in. Epische avond.
Of westerling. Vergeleken met die randstadters hanteren wij hier in het oosten des lands natuurlijk andere standaarden. Hier wordt gesproken over liters in plaats van glazen.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
20:00 kaal vind ik acceptabel. 19:00 al kaal betekent gewoon dat je een lichtgewicht / feut bent.
Wil nog een driedelige voor feesten en partijen.quote:
Net als Harvey Specter.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wil nog een driedelige voor feesten en partijen.
Loserquote:Op donderdag 10 september 2015 23:03 schreef eriksd het volgende:
Na twee wijn ben ik al over the hill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |