Tjeetje !quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:29 schreef Thrilled het volgende:
Wooop, gisteren een nieuwe nieuwsbrief ontvangen dat ze in januari al willen gaan opleveren.. gewoon even 2 maanden eerder..Ik ga maar starten met inpakken.
Wow nice! Dat gaat ineens super rap. Succes met inpakken! Woon je nu al samen of komen jullie uit verschillende huizen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:29 schreef Thrilled het volgende:
Wooop, gisteren een nieuwe nieuwsbrief ontvangen dat ze in januari al willen gaan opleveren.. gewoon even 2 maanden eerder..Ik ga maar starten met inpakken.
Al mijn tafels en kasten zijn van vurenhout en dat is dus echt één keer, nooit weer. Er zitten echt overal butsen en krassen opquote:Op woensdag 11 november 2015 08:44 schreef Puala het volgende:
Vurenhout is wel heel erg zacht. Ik heb dat wel onderschat, want je hoeft maar iets te doen en je hebt beschadigingen in je hout
quote:Op woensdag 11 november 2015 08:44 schreef Puala het volgende:
Vurenhout is wel heel erg zacht. Ik heb dat wel onderschat, want je hoeft maar iets te doen en je hebt beschadigingen in je hout
Oeh praktijkervaring, nice. Wij willen wel een wat ruwere, robuuste/natuurlijke look, dus de knoesten/lijnen/putjes vinden we in de basis niet erg. Maar als jullie zeggen dat het echt niet te doen is? De balken hoeven ook niet allemaal exact gelijk of op dezelfde lengte te zijn bijvoorbeeld.. Wat beschadigingen vinden wij op zich niet erg, maar als het te erg wordt, tsja..?quote:Op woensdag 11 november 2015 10:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Al mijn tafels en kasten zijn van vurenhout en dat is dus echt één keer, nooit weer. Er zitten echt overal butsen en krassen op
We wonen al 7 jaar samen.. eerst in een klein flatje, toen naar een groter appartement en nu naar een eengezinswoning. Qua inrichting hebben we dus in principe alles, maar willen we graag nieuwere/andere spullen en alles meer naar 1 geheel trekken.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:19 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wow nice! Dat gaat ineens super rap. Succes met inpakken! Woon je nu al samen of komen jullie uit verschillende huizen?
Ik kan wel foto's maken voor je als je wilt. Maar verschuif iets en je hebt krassen. Schrijf tekst op een briefje en je kan t zo uit je tafel lezen. Ik zou wat harder hout uitzoekenquote:Op woensdag 11 november 2015 11:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
[..]
Oeh praktijkervaring, nice. Wij willen wel een wat ruwere, robuuste/natuurlijke look, dus de knoesten/lijnen/putjes vinden we in de basis niet erg. Maar als jullie zeggen dat het echt niet te doen is? De balken hoeven ook niet allemaal exact gelijk of op dezelfde lengte te zijn bijvoorbeeld.. Wat beschadigingen vinden wij op zich niet erg, maar als het te erg wordt, tsja..?
[..]
We wonen al 7 jaar samen.. eerst in een klein flatje, toen naar een groter appartement en nu naar een eengezinswoning. Qua inrichting hebben we dus in principe alles, maar willen we graag nieuwere/andere spullen en alles meer naar 1 geheel trekken.
Foto's zijn welkom hoorquote:Op woensdag 11 november 2015 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan wel foto's maken voor je als je wilt. Maar verschuif iets en je hebt krassen. Schrijf tekst op een briefje en je kan t zo uit je tafel lezen. Ik zou wat harder hout uitzoeken
Relaxed, de intenties van Puala worden hier toch ook niet in twijfel getrokken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kerel als je vurenhout wil gebruiken moet je dat gewoon doen
Puala bedoelt het volgens mij gewoon goed om je ergens voor te behoeden....
Er is geen gereedschap in de buurt geweest. De katten hebben die kleine krasjes veroorzaakt. Die grotere buts weet ik zo 123 niet meer.. Maar het is persoonlijk he? Ik zou zelf niet zo 123 meer er voor kiezen, want ik weet gewoon dat het dus echt vrij snel lelijk word. En al moet je hard drukken om t er in te laten staan.. Eens gebeurt t en wat dan? Bij mijn moeder op tafel kan je bepaalde resultaten van spelletjes terug lezen. Dat zou ik zelf zonde vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 09:44 schreef Thrilled het volgende:
Eh hoe komen die beschadigingen erin dan?Ik heb net met een briefje geschreven op het hout en moest redelijk hard drukken wil het erin blijven staan. Misschien dat ik het nog met een coating/toplaagje meer kan voorkomen?
Die laatste deuk ziet eruit als een hamer-slag
Haha, herkenbaar. Mijn schoonouders hadden een vurenhouten tafel. Daar kon je jaren later nog het huiswerk van mijn schoonzusje in lezen. Altijd leuk, vooral als er spellingsfouten in staan...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij mijn moeder op tafel kan je bepaalde resultaten van spelletjes terug lezen.
Je zou voor de grap eens de OP moeten bekijken.quote:Op zondag 15 november 2015 11:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Waarom is dat bovenste metselwerk uitgevoerd in andere stenen ? Word dat straks wit geschilderd o.i.d. ?
Zo is het in ieder geval geen gezicht
*kuch*quote:Op zondag 15 november 2015 11:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens de OP moeten bekijken.
Haha geeft niks, maar je ziet inderdaad wel kwaliteitsverschil tussen de stenen.. Weet nog niet wanneer ze wit geschilderd wordenquote:Op zondag 15 november 2015 11:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
*kuch*
![]()
![]()
Laat ik het er maar op houden dat het gisteravond laat geworden is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |