Nee 536 is best schuin tegenover ons, ik kan niet in je tuin kijken verderquote:Op zondag 11 oktober 2015 18:25 schreef stilbu het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag was ik er inderdaad. Gaat echt supersnel, helaas onze kant iets minder, maar ach.. Wij komen op nummer 4 (536) als je onze straat in komt rijden, of dat recht tegenover je is weet ik niet, hoop dat ze snel klaar zijn.
Overigens heb ik de term "Tuinwoning" nog nooit horen vallen bij dit project. Wij hebben als 1 van de weinige geen uitbouw genomen om binnen de NHG grenzen te blijven, hopelijk krijgen we daar geen spijt van, zag er klein uit zo op het eerste gezicht.
Ja bizar he.. vanavond gaan we weer kijken, ik vraag mij af of ze eerst gaan metselen of eerst het dak erop zetten.. ben benieuwd!quote:Op [quote]
[b]Op maandag 12 oktober 2015 15:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja ik had bij de fundering ook zo iets van oookkaaaayyyy....
Maar als het er eenmaal staat enzo oogt dat toch heel anders.
-------------------------
Wat gaat dat snel op deze manier bouwen zeg.
Bij ons ging het gelijk op, de eerste verdieping was al gemetseld toen het dak erop ging. Maakt blijkbaar niet zo veel uit. Ik denk wel dat ze in de herfst zo snel mogelijk het dak erop hebben willen zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nee 536 is best schuin tegenover ons, ik kan niet in je tuin kijken verderWel bizar dat een fokker in de wijk komt wonen, klein wereldje
Wat betreft die NHG-grens, zit je basisprijs daar al niet overheen? Uit mijn hoofd gezegd zit dat volgens mij echt op of over het randje.. De uitbouw an sich is natuurlijk niet noodzakelijk, je kan hem er altijd nog aanplakken als je dat echt wilt.. Het is dat wij er niet meer onderuit konden, maar zitten daardoor inderdaad wel ver boven de nhg-grens.. het zij zo.
[..]
Ja bizar he.. vanavond gaan we weer kijken, ik vraag mij af of ze eerst gaan metselen of eerst het dak erop zetten.. ben benieuwd!
Tevens hebben we een uitnodiging gehad om te gaan kijken op de bouw volgende week, samen met de buren.. benieuwd wie er naast ons wonen en hoe ons huis aan de binnenkant voelt!
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:46 schreef lipje het volgende:
Mijn buurman is mod op FOT. Daar kwam ik na een paar jaar pas achter![]()
Overigens hebben we het nooit over Fok!
Ah oke, ben geen echte Fokker hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 07:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nee 536 is best schuin tegenover ons, ik kan niet in je tuin kijken verderWel bizar dat een fokker in de wijk komt wonen, klein wereldje
Wat betreft die NHG-grens, zit je basisprijs daar al niet overheen? Uit mijn hoofd gezegd zit dat volgens mij echt op of over het randje.. De uitbouw an sich is natuurlijk niet noodzakelijk, je kan hem er altijd nog aanplakken als je dat echt wilt.. Het is dat wij er niet meer onderuit konden, maar zitten daardoor inderdaad wel ver boven de nhg-grens.. het zij zo.
Ben zelf ook regelmatig op tweakers te vinden als ik wat moet kopen, altijd even spieken of t wat is :pquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:10 schreef stilbu het volgende:
[..]
Ah oke, ben geen echte Fokker hoormeer een Tweaker.
Wat betreft NHG, we hadden voor juli alles al rond, dus de limiet was 257.500. Paste net.
Ik ga van het weekend weer even kijken, ben benieuwd, wellicht dat je nog even een foto van ons huis kan schieten vanavond
Dat scheelt dan wel weer, zag nog geen pannen liggenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:53 schreef laziness het volgende:
Oeh dat is prettig. Niet nog meer vocht je huis in. Dat moet er straks allemaal weer uit.
Gaat goed daar
Bij ons ging dit gedeelte ook zo vlot. Maar toen kwam die stomme bouwvak voorbij fietsen. Hopelijk heb je niet teveel last van de vorst en stomen ze lekker door.
Wij kregen de factuur trouwens pas toen de dakpannen er ook op zaten.
Je kan in je aannemersovereenkomst kijken waar de termijn voor staat, bij ons was dat het waterdicht maken van het dak. Daar zijn geen pannen voor nodigquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel weer, zag nog geen pannen liggen
De kerstsluiting zit er natuurlijk nog aan te komen en het metselwerk is natuurlijk ook nog vorst-gevoelig.. benieuwd hoe snel ze daar mee zijn!
Bij ons ook en toch kreeg ik 'm pas toen de pannen er op lagen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:15 schreef P4tje het volgende:
[..]
Je kan in je aannemersovereenkomst kijken waar de termijn voor staat, bij ons was dat het waterdicht maken van het dak. Daar zijn geen pannen voor nodig.
Ditquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Bij ons ook en toch kreeg ik 'm pas toen de pannen er op lagen.
Vond ik een gelukje want zo betaalde ik er niet tijdens de bouwvak al voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |