Zal wel met het afschot te maken hebben. Beetje lastig om het water naar je putje te leiden met grote tegels.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Opzich zijn mozaiek tegeltjes tpv de douche geen slecht idee, ziet er wel mooi uit. Maar of dat met dat doucheputje en grote tegels verhaal waarheid is betwijfel ik.
Ja de foto's zijn alleen van de wc-tegels, maar hadden we ook graag in de badkamer gewilt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:27 schreef Snoepje5 het volgende:
Opzich zijn mozaiek tegeltjes tpv de douche geen slecht idee, ziet er wel mooi uit. Maar of dat met dat doucheputje en grote tegels verhaal waarheid is betwijfel ik.
Probeer alles wat je achteraf kan kopen en plaatsen, ook achteraf te doen. Aangewezen badkamerleveranciers bij nieuwbouwwoningen rekenen de hoofdprijs voor alles. Hier een offerte gekregen, badkamer zou ¤14.000 kosten waarvan alleen al ¤2000 aan zinloze posten (tegels horizontaal ipv verticaal, grotere tegel ipv standaard maat etc.)
De tegels op de foto zijn dus voor de wc? Zien er netjes uit. Dan is je wc inderdaad compleet en kun je later nog altijd de badkamer doen.
Omdat je dan helemaal niks hebt en we geen budget hebben om dan nog meer geld aan de badkamer te spenderen. Leek ons een mooie middenweg om alleen andere tegels te kiezen zodat we toch een 'iets beter dan standaard'-badkamer te hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:11 schreef saxohans het volgende:
Waarom niet de badkamer casco laten opleveren.
mijn idee.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:11 schreef saxohans het volgende:
Waarom niet de badkamer casco laten opleveren.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:47 schreef laziness het volgende:
Mensen niet iedereen heeft het budget hè om er een aparte badkamer in te zetten. Want ook dan ben je zo 10k verder als je dus zelf niet handig bent.
Dank je.. de achtertuin blijft nog een meter of 8 diep, dus ruimte genoeg, de voortuin zit geloof ik op 12 meter en aangezien die op het zuiden ligt gaan we daar denk ik als eerste aandacht aan bestedenquote:Op zondag 13 september 2015 06:48 schreef Janar het volgende:
gefeliciteerd met een leuk project!
Volgens mij ga je van een uitbouw best veel profiteren, zolang de tuin maar niet te klein wordt.
Oei, dat badkamerverhaal klinkt niet als gezellig. Ik heb wel een keer advies gekregen dat de badkamer wel wordt opgeleverd maar de tegels met veel minder lijm vastgeplakt(kost een paar kratten bier) en dan kun je alleen de tegels laten doen.
Oh dat is echt zo verrot héquote:Op maandag 14 september 2015 14:14 schreef Thrilled het volgende:
En het rommelige gesprek bij de showroom resulteert uiteraard in een offerte van de tegelzetter waar niks van klopt
Nu die beste man maar al onze wensen per e-mail uitgelegd, hadden we net zo goed het gesprek bij de showroom over kunnen slaan..
Nja ik zit nu wel direct bij de bron.. had er altijd al een hekel aan als ik met een tussenpersoon moest praten want bij de communicatie gaat altijd wel informatie verlorenquote:Op maandag 14 september 2015 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is echt zo verrot hé
Nee hebben wij niet. Alleen extra materiaal kosten van paar euro per wc voor dat muurtje. Wij hebben daarvoor andere afwerk randjes gekozen. Man uren betalen we daar niks extra's bij.quote:Op maandag 14 september 2015 14:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nja ik zit nu wel direct bij de bron.. had er altijd al een hekel aan als ik met een tussenpersoon moest praten want bij de communicatie gaat altijd wel informatie verlorenDacht alleen dat als ik met de showroom afspraken maakte, ik ook al bij de bron zou zitten, maar niet dus..
Hebben jullie trouwens ook extra kosten bij de tegels in de vorm van manuren/tegels plaatsen?
Ik betaal nu dus 45,- per m/2 voor tegels als materiaalkosten, maar ze rekenen ook nog eens 51,98 per m/2 onder de noemer 'aanbrengen showroom gekozen tegels'..
Volgens mij zitten die uren al in mijn koopsom van de woning zelf, wil er niet nog een keer voor betalen
Waarschijnlijk Jaquote:Op maandag 14 september 2015 15:33 schreef laziness het volgende:
Antwoord: het is niet standaard en er moet bij nagedacht worden ipv lopende band bij alle huizen
Met behulp van hollewand-dozen kun je gewoon inbouwschakelmateriaal plaatsen; je moet dan wel rekening houden met voldoende loze ruimte voor de inbouwdoos.quote:Op zondag 20 september 2015 10:59 schreef Thrilled het volgende:
Ook zit ik er nog aan te denken om ergens in de panelen iets van een stopcontact of data-aansluiting te integreren. Kan je gewone inbouw-plaatjes monteren op hout of meubelpanelen, zal toch wel? Moet ik dan nog ergens op letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |