Vrouwen... we kunnen het ook niet verklaren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:44 schreef Norrage het volgende:
wtf, ik had niet eens door dat ze al begonnen zijn.Hoe kan Halep zo dik ingemaakt zijn?![]()
Ja, helaas wel. Wás het maar 21.00 u. Scheelt toch twee uur nachtrust.quote:
Het eerste wel, het tweede niet. Maar ik teken ervoor als dat gebeurt, mits de halve finales heren dan morgen 18.00 u. NL tijd zijn, de damesfinale op maandag en de herenfinale op maandag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:45 schreef Marcoss het volgende:
Het is te hopen dat ze later op de dag nog regen verwachten en de herenpartijen vervroegen, maar zal wel niet.. Wel jammer
Halep speelde af en toe goed maar iets te makkelijke balletjes steeds. Maar Pennetta was wel on fire zegquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:44 schreef Norrage het volgende:
wtf, ik had niet eens door dat ze al begonnen zijn.Hoe kan Halep zo dik ingemaakt zijn?![]()
Moet je niet eerst n bet plaatsen voor je daar gebruik van kan maken?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie geen Eurosport 2 heeft: Unibet heeft een hele goede stream. Neem aan dat je daarvoor een account nodig hebt, maar als je het schermpje vergroot, heb je behoorlijk groot beeld en het is heel scherp.
Je moet geld op je account hebben staan, geloof ikquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Moet je niet eerst n bet plaatsen voor je daar gebruik van kan maken?
Alleen geld storten dacht ikquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:55 schreef DO2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je moet geld op je account hebben staan, geloof ik
Mag je 0,01 euro overmaken?quote:
op RG was ze veel slechter vond ikquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:11 schreef TheGeneral het volgende:
Williams is eigenlijk dit hele toernooi al heel matig. Maar niemand wint van haar puur omdat het Williams is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |