abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155981431
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom staat er dan niets over hoe hij aan die verwondingen kwam? Lijkt me dat als het een ongeluk was/ruzie met een ander kind dat dat gelijk uitgezocht wordt? Waarom wordt daar niets over gezegd? Dat had namelijk de boel kunnen sussen.

En er staat niet dat de juf niet op locatie was, er staat dat de school zegt dat ze op dat moment niet op het plein was, wel op school was.

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof echt niet direct dat die juf dit gedaan heeft. Maar wat als dat kind dit bij hoog en laag blijft beweren, wat moet je dan als ouder?
Heb je de stukken gelezen?
Ze wilden niet praten met de school
Hebben eergisteren een advocaat in de arm genomen
Mevrouw is klaar voor de rechtbank
Trommend van de week 30 vrouwen op om te gaan demonstreren...

School daarin tegen reageert rustig en beheerst, laat de juf niet vallen door haar te schorsen.

Verwacht jij niet dat die hoor en wederhoor hebben gedaan?
Wat nu als die 5 jarigen zeggen dat dat jong gepest is door andere kinderen?
Moet de school dat ook maar in de krant laten zetten? En wat gaat die moeder dan doen?
Wat nu als dat joch zegt dat zijn pa het gedaan heeft, moet de school dit aan de media melden of instanties hun werk laten doen?

School reageert goed, mevrouw reageert niet goed.
pi_155981453
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:44 schreef erodome het volgende:

[..]

Er is niemand geslagen of gedaan door die moeder.
Nee, ze hits alleen de boel op.... maar praten wil ze niet
pi_155981483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom staat er dan niets over hoe hij aan die verwondingen kwam? Lijkt me dat als het een ongeluk was/ruzie met een ander kind dat dat gelijk uitgezocht wordt? Waarom wordt daar niets over gezegd? Dat had namelijk de boel kunnen sussen.
Omdat ze het niet weten? Ik doe maar een aanname hoor...

quote:
En er staat niet dat de juf niet op locatie was, er staat dat de school zegt dat ze op dat moment niet op het plein was, wel op school was.
Ja, en die striemen zijn op het plein gebeurt vlak voordat ze de school binnen kwamen... Eea lijkt me een beetje lastig dan, of ze kan heel goed lasso werpen vanuit het raam ofzo...

quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof echt niet direct dat die juf dit gedaan heeft. Maar wat als dat kind dit bij hoog en laag blijft beweren, wat moet je dan als ouder?
Hem een schop onder zijn reet geven en hem te kennen geven dat hij moet kappen met die onzin.
pi_155981510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Op het moment dat het om woorden gaat kan ik me wel indenken dat daar onduidelijkheid over is, verkeerd verstaan of weet ik veel wat. Maar je hebt het hier over ophanging... Denk je nou werkelijk waar dat als een juf een kind een stuk touw om zijn nek bindt en hem ophangt dat daar geen verhalen over gaan rondzingen? En dat de rest van de ouders daar niks over horen van hun eigen kroost?
Heb je al wat van de andere ouders gehoord dan die wat te horen hebben gekregen van de kinderen? Dat zou duidelijkheid kunnen scheppen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155981520
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Op het moment dat het om woorden gaat kan ik me wel indenken dat daar onduidelijkheid over is, verkeerd verstaan of weet ik veel wat. Maar je hebt het hier over ophanging... Denk je nou werkelijk waar dat als een juf een kind een stuk touw om zijn nek bindt en hem ophangt dat daar geen verhalen over gaan rondzingen? En dat de rest van de ouders daar niks over horen van hun eigen kroost?
Ze roept maar wat, dat schoolplein zit midden in een groot stadshuizenblok. Hier vanmiddag nog een link naar gepost.
Met tig ramen die erop uitkijken, nee dan gaat die vrouw daar ff een kind ophangen...
pi_155981543
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heb je de stukken gelezen?
Ze wilden niet praten met de school
Hebben eergisteren een advocaat in de arm genomen
Mevrouw is klaar voor de rechtbank
Trommend van de week 30 vrouwen op om te gaan demonstreren...

School daarin tegen reageert rustig en beheerst, laat de juf niet vallen door haar te schorsen.

Verwacht jij niet dat die hoor en wederhoor hebben gedaan?
Wat nu als die 5 jarigen zeggen dat dat jong gepest is door andere kinderen?
Moet de school dat ook maar in de krant laten zetten? En wat gaat die moeder dan doen?
Wat nu als dat joch zegt dat zijn pa het gedaan heeft, moet de school dit aan de media melden of instanties hun werk laten doen?

School reageert goed, mevrouw reageert niet goed.
Er was toch contact opgenomen met haar mbt die verwonding? Als dan je kind thuis een heel ander verhaal verteld dan school, wat moet je dan nog anders dan aangifte doen en een advocaat in de arm nemen?

En de werkelijke toedracht vertellen lijkt mij niet zo raar nee.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_155981591
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Er was toch contact opgenomen met haar mbt die verwonding? Als dan je kind thuis een heel ander verhaal verteld dan school, wat moet je dan nog anders dan aangifte doen en een advocaat in de arm nemen?
Demonstreren, rechtzaak beginnen en vooral niet praten....
En al helemaal niet luisteren...

Die vrouw kan aantonen dat ze niet op de locatie was.
pi_155981611
quote:

[..]

En de werkelijke toedracht vertellen lijkt mij niet zo raar nee.
Nee, gaan die 30 vrouwen even verhaal halen bij dat kind...
pi_155981638
quote:

[..]

Ik zou eerst beginnen met dat verhaal van mijn kind in twijfel te trekken... Maar goed, dat ben ik. En ja, ik heb er twee die ook op de lagere school zitten.
pi_155981643
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, gaan die 30 vrouwen even verhaal halen bij dat kind...
:')

Er hoeft toch niet in de krant dat jantje dat heeft gedaan? Maar niets over wat dan wel vind ik een beetje apart.
pi_155981684
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik zou eerst beginnen met dat verhaal van mijn kind in twijfel te trekken... Maar goed, dat ben ik. En ja, ik heb er twee die ook op de lagere school zitten.
Maar wat als het kind volhoud?

Nu moet ik wel in alle eerlijkheid zeggen dat deze reactie van moeder het niet makkelijker maakt voor dat kind om toe te geven dat hij gelogen heeft.
pi_155981715
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Demonstreren, rechtzaak beginnen en vooral niet praten....
En al helemaal niet luisteren...

Die vrouw kan aantonen dat ze niet op de locatie was.
Hoe kan ze dat dan aantonen anders dan school zegt?
Ben vooral benieuwd naar wat andere ouders zeggen, waarvan de kinderen daar op het schoolplein liepen.
pi_155981820
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar wat als het kind volhoud?
Prima, dan ga je naar de school en stel je vragen... En dan kom je erachter dat eea niet kan omdat de juf heel ergens anders was. Vervolgens weet iemand thuis dan meteen dat hij even een paar dagen in alle rust op zijn kamer zijn zonden mag overdenken...

quote:
Nu moet ik wel in alle eerlijkheid zeggen dat deze reactie van moeder het niet makkelijker maakt voor dat kind om toe te geven dat hij gelogen heeft.
Dat dus.
pi_155981928
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoe kan jij aantonen dat jij nu thuis zit?
Tegenover jou? Niet.
Ik kan het zeggen, ik kan mijn hond laten typen dat ik idd thuis zit, maar zeker weten kan je het niet.

Wie weet is er wel degelijk gewoon bewijs voor, dat zou mooi zijn. Maar ik wacht af tot er meer bewijs is voordat ik de een of de ander gelijk geef.
pi_155982030
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Tegenover jou? Niet.
Ik kan het zeggen, ik kan mijn hond laten typen dat ik idd thuis zit, maar zeker weten kan je het niet.
En als de buurvrouw of buurman ook bevestigd dat je thuis bent dan ga ik daar maar van uit. Ik zie dan niet direct een reden om daaraan te twijfelen. Net zomin dat ik een reden zie om te twijfelen mbt die juf.
pi_155982087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:02 schreef erodome het volgende:

[..]

:')

Er hoeft toch niet in de krant dat jantje dat heeft gedaan? Maar niets over wat dan wel vind ik een beetje apart.
Nee, dat kind zal geen namen noemen thuis. Staat straks die bende woeste vrouwen bij die klasgenoot voor de deur.

Denk ook dat het de taak is van de school om dit intern eerst uit te zoeken.
Die moeder is degene die de media opzoekt.
pi_155982104
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe kan ze dat dan aantonen anders dan school zegt?
Ben vooral benieuwd naar wat andere ouders zeggen, waarvan de kinderen daar op het schoolplein liepen.
Die staan achter de school.
pi_155982152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Tegenover jou? Niet.

Wie weet is er wel degelijk gewoon bewijs voor, dat zou mooi zijn. Maar ik wacht af tot er meer bewijs is voordat ik de een of de ander gelijk geef.
Jeetje, je IPadres en inlogtijden zijn zo te achterhalen als dat moet in een belang van een onderzoek.

Je bent anders behoorlijk pro-moeder. Wat ik me wel kan voorstellen als je kind beticht wordt door een lerares van iets wat hij niet gedaan had.
pi_155982247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die staan achter de school.
Waar heb je dat vandaan?
pi_155982249
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jeetje, je IPadres en inlogtijden zijn zo te achterhalen als dat moet in een belang van een onderzoek.
Mwoah, als ik op mijn werk naar huis VPN en dan hier ga reageren...

Maar goed, het ging mij er meer om dat als een huisgenoot of buurman zegt dat je thuis bent dan ga ik daar van uit.
pi_155982276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je bent anders behoorlijk pro-moeder. Wat ik me wel kan voorstellen als je kind beticht wordt door een lerares van iets wat hij niet gedaan had.

Ik ben pro niemand in dit verhaal.

En ja, voor een onderzoek is dat zo te achterhalen, het ging mij om dat het wordt gezegd dus het is waar. Zo simpel is dat niet altijd.
pi_155982283
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar goed, het ging mij er meer om dat als een huisgenoot of buurman zegt dat je thuis bent dan ga ik daar van uit.
Dan is dat nog te achterhalen.
pi_155982297
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als jij en je buurman dikke mik zijn en een gedeeld belang hebben zou ik er niet zomaar vanuit gaan, dan wil ik gewoon echt bewijs.
pi_155982439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Als jij en je buurman dikke mik zijn en een gedeeld belang hebben zou ik er niet zomaar vanuit gaan, dan wil ik gewoon echt bewijs.
De school en collega leraren/ leraressen zouden in dit geval liegen vanwege het "gedeelde belang"? Gewoon omdat ze erop gokken dat de waarheid toch nooit boven tafel komt? Alle kinderen hebben een spreekverbod gekregen en houden zich daar ook aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')