En het is patat.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:42 schreef zakjapannertje het volgende:
NWS / Belgische koning wilde Nederland binnenvallen
nieuwsbericht is van 2009, bovendien ook besproken hier op fok
C&H / België wilde Nederland binnenvallen
quote:Op donderdag 24 september 2015 17:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
En het is gewoon patat. friet.![]()
En het is gewoon patat friet een lidwoord.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En het is gewoon patat friet.
Waarom zouden die verdwijnen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:29 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Waarom blijven topics met slotjes in myAT staan?
want niet actief meer, dus lastig daar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zouden die verdwijnen?
Voor de doodstraf zijn is iets anders dan een doodsverwensing, dus niet zo gek dat er niets gebeurt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:52 schreef hmmmz het volgende:
Kunnen de user die doodsverwensingen spuien worden gesanctioneerd? Ik rapporteer de posts maar er gebeurt niks.
Ik spreek users op hun gedrag aan. Treurig dat die posts juist worden weggehaald omdat ze er verder blijkbaar niet door iemand op aangesproken worden.
Een TR betekent ook niet per definitie dat er iets met de post gebeurt. Het is een melding maken van iets.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:52 schreef hmmmz het volgende:
Kunnen de user die doodsverwensingen spuien worden gesanctioneerd? Ik rapporteer de posts maar er gebeurt niks.
Ik spreek users op hun gedrag aan. Treurig dat die posts juist worden weggehaald omdat ze er verder blijkbaar niet door iemand op aangesproken worden.
Posts als een spuitje geven. Of bom erop is heel iets anders dan voor de doodstraf zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:57 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor de doodstraf zijn is iets anders dan een doodsverwensing, dus niet zo gek dat er niets gebeurt.
Dus als ik vind dat voor user 'X' de doodstraf zou moeten gelden is dat een aanvaardbare mening en geen doodsverwensing?quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een TR betekent ook niet per definitie dat er iets met de post gebeurt. Het is een melding maken van iets.
Users mogen nou eenmaal vinden dat er voor sommige figuren de doodstraf zou moeten gelden.
Ik ben voor de doodstraf, bij voorkeur met een bom,.. of anders eens spuitje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Posts als een spuitje geven. Of bom erop is heel iets anders dan voor de doodstraf zijn.
Ja leuk dat je het nu in zijn algemeen brengt, maar in topics is het wel degelijk gerelateerd aan bepaalde personen of groepen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:00 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik ben voor de doodstraf, bij voorkeur met een bom,.. of anders eens spuitje.
De doodstraf is vaak een spuitje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Posts als een spuitje geven. Of bom erop is heel iets anders dan voor de doodstraf zijn.
Dat is niet aanvaardbaar omdat je het dan persoonlijk maakt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:59 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dus als ik vind dat voor user 'X' de doodstraf zou moeten gelden is dat een aanvaardbare mening en geen doodsverwensing?
Naar de politie brengen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Wat als je een bom vind?
Ik vind dat redelijk arbitrair.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
De doodstraf is vaak een spuitje.
En iemand die vindt dat er bommen op IS moeten vallen mag dat ook zeggen.
Er zijn ook geen strakke richtlijnen, wordt per topic en post bekeken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik vind dat redelijk arbitrair.
Door te zeggen dat er een bom op gegooid moet worden wens je die mensen wel degelijk dood. De grens is voor mij dan ook niet goed duidelijk.
Als er bijvoorbeeld een topic is wat gaat over een specifiek persoon en ik zie daaronder een reactie staan als: "Helaas vierendelen we dit soort lui niet meer" is dat wel degelijk een doodsverwensing naar die persoon. Dit is het niet pas wanneer er alleen "vierendelen" of "ze moeten hem vierendelen" zou staan.
En dan uit je handen laten vallen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:13 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Zouden ze dat waarderen?
Maar agent, ik wou hem alleen maar inleveren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |