abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156232071
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Parlement is alleen nog maar een kippenhok lijkt het wel, doet er ook niet toe, de wetgeving komt kant en klaar uit Brussel.
Gerard van Westerloo - niet spreken met de bestuurder.

Vooral relevant omdat de jonkies van toen nu opgeklommen zijn in de gesloten regentencultuur van Nederland.

De babyboomers waren niet de norm maar een hinderlijke onderbreking. De rijen zijn weer gesloten. En D66 doet er volop aan mee ('kroonjuwelen').
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_156232192
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 19 september 2015 @ 23:17:34 #243
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_156232362
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 23:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Gerard van Westerloo - niet spreken met de bestuurder.

Vooral relevant omdat de jonkies van toen nu opgeklommen zijn in de gesloten regentencultuur van Nederland.

De babyboomers waren niet de norm maar een hinderlijke onderbreking. De rijen zijn weer gesloten. En D66 doet er volop aan mee ('kroonjuwelen').
Kijk aan klopkoek, we zijn het een keer eens
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_156250645
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Beschaving is een laklaagje van drie warme maaltijden dik.
Kijk naar hoe er met de dood van Pim Fortuin werd omgegaan, met die "aanslag" op het koningshuis door die swift rijder en de hufterigheid van het zwarte piet debat (van beide kanten) en je ziet wat Nederland is.
Vriendin van me kwam na jaren op het platteland in Ierland terug in Nederland (hoogzwanger) en werd bij het instappen in de trein door een hele stoet mensen gewoon aan de kant gedrukt. Ze was zwaar geschokt, maar dit soort hufterigheid is van alle dag.
Nederland is een heel fijn land, maar in bepaalde zaken zijn Nederlanders hufterig. Nederlanders zijn van de regels. Een groen stoplicht betekent doorrijden, ook als staat er een file verderop. Waardoor het hele kruispunt verstopt raakt.

Rijen vormen, voor iemand opstaan in het openbaar vervoer, oh ja, en kinderen! die mogen altijd en overal loslopen en rennen.

Hondeschijt net zo iets. Wordt niet keurig opgeruimd.
pi_156250966
Maar goed, blind geloof in fossiele brandstoffen, resulterende in lukraak aankopen voor de gasrotonde of heel moeilijk de negatieve gevolgen van gaswinning ervaren, zoals schade aan huizen.
  zondag 20 september 2015 @ 23:54:34 #246
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_156260651
Rechtse hobby:

Loze verkiezingsbeloftes doen over Volkert van der Graaf.
Hem geen tweede kans gunnen en suggestieve televisieprogramma's maken, doordrenkt met volksophitserij.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 september 2015 @ 00:03:35 #247
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_156260951
Rechtse hobby: klimaatontkenning.
Rechtse hobby: kenner zijn van linkse hobby's. Die linksjes hobbyen er nl op los. Voor je het weet schuiven ze (s)links een een link(s)e hobby door je strot. "Zou het trouwens toeval wezen dat links één letter verschilt van link en slinks?", denkt de rechtse hobbyist.
pi_156264105
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 23:54 schreef Klopkoek het volgende:
Rechtse hobby:

Loze verkiezingsbeloftes doen over Volkert van der Graaf.
Hem geen tweede kans gunnen en suggestieve televisieprogramma's maken, doordrenkt met volksophitserij.
Meh, een moordenaar een tweede kans geven of een lullig strafje is meer iets van D66-rechters toch?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 21 september 2015 @ 11:32:22 #249
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_156266375
Jagen lijkt mij een behoorlijk rechtse hobby. Het idee om volledige controle over de natuur te hebben zonder na te denken over de consequenties.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 21 september 2015 @ 11:54:52 #250
45206 Pietverdriet
pi_156266818
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 11:32 schreef Revanches het volgende:
Jagen lijkt mij een behoorlijk rechtse hobby. Het idee om volledige controle over de natuur te hebben zonder na te denken over de consequenties.
Lijkt mij dat jij geen idee hebt over het nut van Jagen.
Het is ten eerste het meest milieu en diervriendelijke vlees
Ten tweede voorkom je drama's zoals die deze winter weer in de Oostvaardersplassen gaan gebeuren waar heel veel herten gaan verhongeren, en hou je de Wildzwijnstand in de hand.
Zoals gewoonlijk zijn mensen die tegen jagen zijn niet bepaald gehinderd door enige kennis van zaken.
pi_156267276
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 21 september 2015 @ 12:23:10 #252
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156267320
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 11:32 schreef Revanches het volgende:
Dus een persoon die in de bossen wat dieren afschiet is een rechtse controlfreak die niet nadenkt over de consequenties.

Maar een persoon die gewoon netjes naar een restaurant gaat om daar een "pink sludge" (10-verschillende-dieren-mix) burger te bestellen en vervolgens met zijn auto naar huis gaat is een linkse held die de natuur zijn ruimte geeft.

Toch?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 21 september 2015 @ 12:26:03 #253
45206 Pietverdriet
pi_156267364
quote:
Ah, NRC doet nu ook al op de opiniepagina aan infomercials? De kookrubriek is al verworden tot een volledig kritiekloze copy past recepten uit kookboeken rubriek en dat is nu ook met de opiniepagina het geval?
Sterker nog, het artikel en het boek wat gepromoot wordt zijn van dezelfde schrijver
Koen Haegens is redacteur bij de Groene Amsterdammer. Deze week verschijnt zijn boek: De grootste show op aarde. De mythe van de markteconomie.
En dan loop jij af te geven op de Economist, Klopkoek?

[ Bericht 15% gewijzigd door Pietverdriet op 21-09-2015 12:38:28 ]
  maandag 21 september 2015 @ 19:31:35 #254
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_156277491
quote:
7s.gif Op maandag 21 september 2015 12:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus een persoon die in de bossen wat dieren afschiet is een rechtse controlfreak die niet nadenkt over de consequenties.

Maar een persoon die gewoon netjes naar een restaurant gaat om daar een "pink sludge" (10-verschillende-dieren-mix) burger te bestellen en vervolgens met zijn auto naar huis gaat is een linkse held die de natuur zijn ruimte geeft.

Toch?
Iemand die voor de lol dieren afschiet is gewoon een zieke lul maar linksen hebben idd standaard een pond boter op het hoofd.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_156278855
Hobby
http://www.rtlz.nl/algemeen/economie/roemenie-voelt-ttip-nu-al

En dit is misschien de gecensureerde versie van het verhaal
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 22 september 2015 @ 08:08:50 #256
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_156289262
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 19:31 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Iemand die voor de lol dieren afschiet is gewoon een zieke lul maar linksen hebben idd standaard een pond boter op het hoofd.
Tsja, wat is "gewoon voor de lol"?
De (sport)jagers die ik van dichtbij mee heb gemaakt hebben in elk geval meer respect voor een dierenleven dan de gemiddelde bezoeker van een spare-rib restaurant die het doden van dieren overlaat aan een ander.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')