SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
er zijn wel meer dingen die je je niet van je oma moet voorstellenquote:Op donderdag 10 september 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je voorstellen dat je oma met zo'n tunnel loopt
zoaalsquote:Op donderdag 10 september 2015 01:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen die je je niet van je oma moet voorstellen
Haar bluewafflequote:
google maarquote:
Het is niet erger dan die luizenquote:
?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Net iemand flink op zn plaats gezet op whisper.
ik pak al die tieners die dneken zwaar leven te hebben aanquote:
Zeg eens n voorbeeldquote:Op donderdag 10 september 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik pak al die tieners die dneken zwaar leven te hebben aan
en dan krijg ik veel hearts
Denk urban mythquote:Op donderdag 10 september 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe krijg je uberhaubt blue waffle
iemand postte iets vanquote:
oh nee dit kan ik makkelijk hebbenquote:Op donderdag 10 september 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk urban myth
ik moest kotsen toen ik het voor het eerst zag
die whisper zag ik, de eerste niet die van jouquote:Op donderdag 10 september 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iemand postte iets van
"I drink before school to get through the American school system"
toen postte ik iets in de trand van: Er zijn mensen die drinken omdat ze seksueel en fysiek mishandeld worden
stond bij popularquote:Op donderdag 10 september 2015 01:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
die whisper zag ik, de eerste niet die van jou
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iemand postte iets van
"I drink before school to get through the American school system"
toen postte ik iets in de trand van: Er zijn mensen die drinken omdat ze seksueel en fysiek mishandeld worden
Kan hem niet eens vindenquote:Op donderdag 10 september 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
popular is wel makkelijk te trollen
wel een leuke appquote:Op donderdag 10 september 2015 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan hem niet eens vindenStaan er zoveel
Goed tegen de verveling jaquote:
allemaal school hequote:Op donderdag 10 september 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
waar is iedereen tegenwoordig na 12en
Ik vraag me elke nacht af wanneer ik mijn verneukte ritme weer iets ga terugdraaienquote:Op donderdag 10 september 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
het wordt tijd dat er weer wat mensen stoppen met school huehue
prima ritme toch voor beveiligingquote:Op donderdag 10 september 2015 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me elke nacht af wanneer ik mijn verneukte ritme weer iets ga terugdraaien
Ja maar niet voor een werkloze.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
prima ritme toch voor beveiliging
hoe laat sta je op danquote:Op donderdag 10 september 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar niet voor een werkloze.
12-en ofzo. Heb ook geen wekker, dat is wel minderquote:
pockie tochquote:Op donderdag 10 september 2015 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12-en ofzo. Heb ook geen wekker, dat is wel minder
heb wel app, maar die trillt alleen maarquote:
staat toch gewoon alarm op pockie?quote:Op donderdag 10 september 2015 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb wel app, maar die trillt alleen maarRest kost geld he
quote:Op donderdag 10 september 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
staat toch gewoon alarm op pockie?
Ja nooit gebruiktquote:Op donderdag 10 september 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WTF
Dat staat al jaren op welke telefoon dan ook
gebruik die altijdquote:Op donderdag 10 september 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nooit gebruiktOf niet op gelet
quote:Op donderdag 10 september 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zojuist opgezicht dat de 3310 van 15 jaar geleden al alarm had.
Week lang 4 uur slapen per nacht hou je niet vol manquote:Op donderdag 10 september 2015 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind ritme verder wel prima.
Hoef toch nooit echt vroeg op te staan vanaf volgende week.
4 uur slapen 10 uur opstaan
prima.
dat is 6 uurquote:Op donderdag 10 september 2015 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Week lang 4 uur slapen per nacht hou je niet vol man
Oh laat maar , dacht je 4 uur slapen, als in 4 uur slapen per nacht bedoeldequote:
4 uur vind ik opzich ook best prima.quote:Op donderdag 10 september 2015 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh laat maar , dacht je 4 uur slapen, als in 4 uur slapen per nacht bedoelde
6 uur is wel oke ja
Wow lewd.quote:Op donderdag 10 september 2015 06:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
One gay experience doesn't make you gay. I should know, I've had dozens of them.
Niet meer sinds mijn vorige bezoek aan jou.quote:Op donderdag 10 september 2015 07:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een fopje, eigenlijk ben ik maagd.
quote:Op donderdag 10 september 2015 07:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet meer sinds mijn vorige bezoek aan jou.
spannend hoor, wanneer ga je je maagdelijkheid doneren? Hopelijk wel na het huwelijkquote:Op donderdag 10 september 2015 07:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar fopjequote:Op donderdag 10 september 2015 07:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ja hoorquote:Op donderdag 10 september 2015 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja altijd man, met jou?
lekker manquote:Op donderdag 10 september 2015 10:40 schreef Insomnia_ het volgende:
GM.
Al met de hond naar strand geweest. mn gym gehad voor vandaag.
En dat allemaal voor 9 uur!!
terecht luilakquote:Op donderdag 10 september 2015 10:59 schreef Sked het volgende:
ze kwamen bij mij om half 8 glazen wassen was echt mad
gezelligquote:
Ik hoorde dat je je bed beter niet op kan maken i.v.m. het aantal beestjes in je bed.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:04 schreef supersof het volgende:
zo lekker bedje opgemaakt en nu wasjes doen jeej
Ja had ik ook gelezen vandaag. Maar ik was er al een tijd uit en ik heb hem helemaal verschoond.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je je bed beter niet op kan maken i.v.m. het aantal beestjes in je bed.
Een opgemaakt bed blijft warm. Je kan het beter een rommeltje laten. Scheelt je 350.000 tot 500.000 beestjes
No lies.
Wanneer tillie?quote:Op donderdag 10 september 2015 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja had ik ook gelezen vandaag. Maar ik was er al een tijd uit en ik heb hem helemaal verschoond.
En ik haat een rommelig bed echt heel erg. Dus ik leg altijd alles weer goed
Na het lezen van dat bericht hou ik nog meer van mijn rommelige bedquote:Op donderdag 10 september 2015 11:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja had ik ook gelezen vandaag. Maar ik was er al een tijd uit en ik heb hem helemaal verschoond.
En ik haat een rommelig bed echt heel erg. Dus ik leg altijd alles weer goed
Bedankt voor deze verfrissende mededeling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verfrissende mededeling.haha af en toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een mega faalGroot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 10 september 2015 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verfrissende mededeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |