SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
er zijn wel meer dingen die je je niet van je oma moet voorstellenquote:Op donderdag 10 september 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je voorstellen dat je oma met zo'n tunnel loopt
zoaalsquote:Op donderdag 10 september 2015 01:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen die je je niet van je oma moet voorstellen
Haar bluewafflequote:
google maarquote:
Het is niet erger dan die luizenquote:
?quote:Op donderdag 10 september 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Net iemand flink op zn plaats gezet op whisper.
ik pak al die tieners die dneken zwaar leven te hebben aanquote:
Zeg eens n voorbeeldquote:Op donderdag 10 september 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik pak al die tieners die dneken zwaar leven te hebben aan
en dan krijg ik veel hearts
Denk urban mythquote:Op donderdag 10 september 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe krijg je uberhaubt blue waffle
iemand postte iets vanquote:
oh nee dit kan ik makkelijk hebbenquote:Op donderdag 10 september 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk urban myth
ik moest kotsen toen ik het voor het eerst zag
die whisper zag ik, de eerste niet die van jouquote:Op donderdag 10 september 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iemand postte iets van
"I drink before school to get through the American school system"
toen postte ik iets in de trand van: Er zijn mensen die drinken omdat ze seksueel en fysiek mishandeld worden
stond bij popularquote:Op donderdag 10 september 2015 01:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
die whisper zag ik, de eerste niet die van jou
quote:Op donderdag 10 september 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iemand postte iets van
"I drink before school to get through the American school system"
toen postte ik iets in de trand van: Er zijn mensen die drinken omdat ze seksueel en fysiek mishandeld worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |