Het interesseert me niet hoe hij het gedaan heeft. Het interesseert me ook niet hoe jij je kont afveegt.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het al dan niet relevant is. Ik heb gewoon de nieuwsgierigheid het (alles) te weten. Niet meer of minder dan dat.
Net als de zelfmoord van Ariane Spier. Bekend werd gemaakt dat ze haar schoenen had uitgetrokken en netjes naast elkaar had gezet. Gaat mij dit iets aan? Welnee. Wil ik dit weten? Ja. Niet uit disrespect, want ik vind juist dat de details een zelfmoord inzichtelijker en humaner maken. Mensen in hun opperste nood, zoals wij die ons niet kunnen voorstellen, wat deden zij en hoe deden ze dat?
Ik kan niet voor nabestaanden spreken, die ken ik namelijk niet, dus ik weet ook niet of het hen iets uitmaakt of we weten hoe Zwagerman een einde aan zijn leven maakte. Ik voel dat soort empathie niet met mensen die ik niet ken. Ik heb uiteraard wel respect voor nabestaanden van welke dode dan ook en ik hoef nergens mijn neus in te steken ten koste van hen.
Maar vraag je me: wil je weten hoe die en die er een einde aan heeft gemaakt: Ja. Ik heb namelijk geen enkel oordeel over de methode. Ik ben echt neutraal geïnteresseerd in dergelijke details.
Da's mooi, dan krijgen de kinderen de royalties.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:33 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja dat gaan we zeker krijgen nu, iedereen die ineens zijn boeken gaat lezen nu hij dood is
Het gaat wildvreemden gewoon niet aan.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het interesseert me niet hoe hij het gedaan heeft. Het interesseert me ook niet hoe jij je kont afveegt.
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:08 schreef Loekie1 het volgende:
Wat nog niet gemeld is hier, is dat Joost in Tuitjenhorn woonde en daar als huisarts dokter Tromp had die zelfmoord heeft gepleegd. Hij wilde over die geschiedenis een boek schrijven en het is erg jammer dat dat boek er nu niet komt.
Ja dat is wel positief.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Da's mooi, dan krijgen de kinderen de royalties.
En waarom dan niet?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat wildvreemden gewoon niet aan.
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom dit met wildvreemden gedeeld moet worden.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:28 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja dat is wel positief.
[..]
En waarom dan niet?
Ik zou het wel willen weten, daar heb je een redenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom dit met wildvreemden gedeeld moet worden.
Misschien ben ik daar wel weer in geïnteresseerd, dat weet je niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het interesseert me niet hoe hij het gedaan heeft. Het interesseert me ook niet hoe jij je kont afveegt.
Gebruik jij vochtig toiletpapier of niet?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
quote:Henk Krol blundert met Joost Zwagerman
Henk Krol is pijnlijk de mist in is gegaan door de overleden schrijver Joost Zwagerman te feliciteren met zijn verjaardag.
De politicus wenste Joost, die op 8 september op 51-jarige leeftijd een einde maakte aan zijn leven, op Facebook een gelukkige verjaardag.
"Van harte Joost. De beste wensen. Maak van deze woensdag, ondanks alle ellende van het afgelopen weekend, een leuke, feestelijke, onvergetelijke en vooral gezellige verjaardag", luidde Henks bericht, dat inmiddels verwijderd is.
"Een triest foutje", noemt Krol (65) het zelf. "Maar er zat geen kwade bedoeling achter", zegt hij tegen RTV Noord-Holland. "Ik stuur al mijn Facebook-volgers een felicitatie als ze jarig zijn, maar Facebook zet er niet bij of iemand overleden is."
Een vermoeide Henk stuurde afgelopen nacht, na een lange dag werken, al zijn jarige internetvrienden een gelukswens. "Helaas is de felicitatie aan Joost Zwagerman er per ongeluk tussen geslopen. Ik betreur dat."
Bron: Telegraaf
Die felicitaties via Facebook lijken me sowieso weinig waard.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:26 schreef Molurus het volgende:
Ah ja... hij dacht dus dat hij een willekeurige Joost Zwagerman waar hij nog nooit van had gehoord aan het feliciteren was... en realiseerde zich net te laat dat het "de" Joost Zwagerman was.
Dan weten we ook weer hoeveel de felicitaties van Krol waard zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |